Suzuki Swift by Fokr_Jr

Auta z minulých soutěží

Moderátor: Eiffel

Zamčeno
milosh
Administrátor
Příspěvky: 8037
Registrován: 03 úno 2004 13:57

Suzuki Swift by Fokr_Jr

Příspěvek od milosh »

Tohle je muj Swiftik, 4. tej muj zavodni...

Suzuki Swift, r.v. 90, motor 1,3 GTi

Upravy :

Exterier : lemy golf 2, narazniky GTi, vzadu svetla MK3, cele auto cerna
matovka z ciste praktickych duvodu, karoserie kompletne vyvarena, zadni cast
odlehcena, nadrz ALU v kufru, zlaty folie, 30mm podlozky, kola od 13" po 17"
ruzne sirky, pneu dle potreby, silentbloky napravy nejtvrdsi moznost gumy (PU
jsem zavrhl), tlumice KONI Sport, pruziny EIBACH -25mm, tvrde ulozeni motoru
(duralove domecky a 0,5cm silentblok), odstranen silentblok z radici paky ->
presnejsi razeni, nastrikany motorovy prostor a podbehy do cervena...

Interier : ze serie zbyly pouze vrchni casti tapece dveri a vrchni dil
palubky, jinak vse pryc, veskery tlumeni a izolace odstraneny, vzadu misto
vany na rezervu ALU plech pro nadrz a rezervu, karoserie vyztuzena ramem OMP,
dodelavan tak aby odpovidal priloze J dle FIA, 2×anatom sedacka + 4bod pasy,
externi otackomer kvuli shift light, teplota vody a oleje, tlak oleje,
sportovni volant, hydro rucka, Tilton na zadni napravu, brzdy komplet po GO,
nove roztahany brzdovy okruhy - predek/zadek z krizoveho, hasicak pod nohama
spolujezdce, lampicka na cteni rozpisu za tmy, komplet interier v cervenej
barve,

Motor : Suzuki G13B, 101 PS (serie), vyfuk od ZaPa vyfuky delany na zakazku na
auto od svodu po koncovku (musela kvuli nemu nadrz do kufru), upravene sani,
vstrikovaci lista vlastni vyroba, BOSH palivova pumpa - tlak na liste 5,5 Bar
(pumpa dava as 12Bar ) jinak zatim serie

Plany :

Karoserie:
dat do kufru k nadrzi este baterku (kvuli rozlozeni vahy), dodelat lamino
naraznik z G4 (us chybi jen drzaky) a carbonovou kapotu, zadni dvere laminat,
nainstalovat laminatovy prahy (us pul roku lezi hotovy na dilne...), unibaly
na podvozek, tlumice HP, vyrobit lamino blatniky, makrolon skla,


Motor :
zvetsit klapku sani + vysoustruzit sani na max. prumer, vetsi vaha vzduchu,
ostra vacka, MS2, stelovatelny rozvodovy kola na vacky, kovany pisty, zvednout
kompresi, zvednout vrtani na 75mm, odlehcit a vyvazit kliku, setrvak a
ojnice....
mojim cilem je cca 145 - 150 PS pri 1300ccm N/A na 600kg i s ridicem

a hlavne to nezborit...

Obrázek
Obrázek
Obrázek

Zamčeno

Zpět na „Archiv aut tydne“