Autoveteráni na prodej
Moderátor: habitat3
Autoveteráni na prodej
Na začátek něco trochu dražšího. I když pokud platí ta cena ,co uvádí MF DNES, tak je to docela výhodná koupě.
http://auto.idnes.cz/jedna-ze-tri-unika ... jetiny_fdv
http://auto.idnes.cz/jedna-ze-tri-unika ... jetiny_fdv
'55 Opel Olympia -vypadá to na slušnej předrenovační stav
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=2
Rover 80 P4
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=3
Traction Avant předrenovační
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=3
Moskvič 407 z Čech za draho
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=5
Fiat 1400 Cabrio stav velmi předrenovační ale zajímavý auto
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=6
Rambler Sedan
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=6
Studebaker Champion
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=7
'38 Plymouth Sedan
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... eNumber=12
Spartak-Octavia hybrid za šílenou cenu
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... eNumber=13
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=2
Rover 80 P4
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=3
Traction Avant předrenovační
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=3
Moskvič 407 z Čech za draho
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=5
Fiat 1400 Cabrio stav velmi předrenovační ale zajímavý auto
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=6
Rambler Sedan
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=6
Studebaker Champion
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=7
'38 Plymouth Sedan
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... eNumber=12
Spartak-Octavia hybrid za šílenou cenu
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... eNumber=13
- Sova
- Příspěvky: 3475
- Registrován: 07 lis 2006 04:03
- Bydliště: Tschechisches Streichholzschächtelchen
Re: Autoveteráni na prodej
Auto s takovou historií za tolik peněz?By mně zajímalo, kterej blázen si to koupí Já být multimulionář-miliardář, tak bych to rozhodně nechtělJose85 píše:Na začátek něco trochu dražšího. I když pokud platí ta cena ,co uvádí MF DNES, tak je to docela výhodná koupě.
http://auto.idnes.cz/jedna-ze-tri-unika ... jetiny_fdv
Cléon & Fonte
Re: Autoveteráni na prodej
Obávám se že většina podobných aut bude mít velmi "bohatou" historii, i když tohle už je extrém.I tyhle auta měly období ,kdy to byly jen levný rychlý a komfortní auta ,závodilo se s nima ,prošly různejma úpravama a potom nedejbože skončily na vrakovišti.A i s těma renovacema to bude všelijaký.Sova píše:Auto s takovou historií za tolik peněz?By mně zajímalo, kterej blázen si to koupí Já být multimulionář-miliardář, tak bych to rozhodně nechtělJose85 píše:Na začátek něco trochu dražšího. I když pokud platí ta cena ,co uvádí MF DNES, tak je to docela výhodná koupě.
http://auto.idnes.cz/jedna-ze-tri-unika ... jetiny_fdv
Tady článek na podobné téma (je to dlouhý a anglicky )
http://www.car-nection.com/yann/Dbas_txt/16hrtm.htm
V určitým období určitě levný byly (cca 40tá-60tá léta),byly to prostě levný starý krámy (jako dneska E32,E34,W126.. a podobný auta ,který jako nový taky stály to co slušnej barák).Sova píše:Já si myslím, že takové auta jako je ten Atlantic, nebyly nikdy levný...podle nový stalo možná i víc než 5 luxusně vybavených vil
no, to bych netvrdil.Ty auta hodnotu v těch dobách měla, to se neboj.Třeba u nás a ve východním bloku zas tak ne,ale na západě měla ta auta ohromnou cenu.Jinak i u nás ty auta nepatřila k nejlevnějším...bohužel je to škoda, jelikož od nás odešla spousta klenotů, idkyž možná bohudík, kdo ví, jak by na tom byla ta auta dnes?...Jose85 píše:V určitým období určitě levný byly (cca 40tá-60tá léta),byly to prostě levný starý krámy (jako dneska E32,E34,W126.. a podobný auta ,který jako nový taky stály to co slušnej barák).Sova píše:Já si myslím, že takové auta jako je ten Atlantic, nebyly nikdy levný...podle nový stalo možná i víc než 5 luxusně vybavených vil
svět dospělých je pro mne záhadou......
A proč by měly mít v tý době nějakou velkou hodnotu ? Kdo chtěl (samozřejmě v té svobodné části světa ) rychlý auto a měl na to ,koupil si novýho Jaga XK, E Type,MB Gullwinga ap. ,kdo chtěl limuzínu ,koupil si nový RR,MB Pullman ap. Ty auta v tý době byly 10-30 let starý a první veteránisty zajímaly možná tak auta z počátku století.Těch pár nadšenců byla asi podobná skupina lidí jako dneska ti,co mají E30 nebo hothatche z 80s.Asi to nebyly nejlevnější ojetiny na trhu ,ale rozdíl v ceně mohl být asi jako je teď mezi E30 325i a Golfem II 1.6D.Breakthru píše:no, to bych netvrdil.Ty auta hodnotu v těch dobách měla, to se neboj.Třeba u nás a ve východním bloku zas tak ne,ale na západě měla ta auta ohromnou cenu.Jinak i u nás ty auta nepatřila k nejlevnějším...bohužel je to škoda, jelikož od nás odešla spousta klenotů, idkyž možná bohudík, kdo ví, jak by na tom byla ta auta dnes?...Jose85 píše:V určitým období určitě levný byly (cca 40tá-60tá léta),byly to prostě levný starý krámy (jako dneska E32,E34,W126.. a podobný auta ,který jako nový taky stály to co slušnej barák).Sova píše:Já si myslím, že takové auta jako je ten Atlantic, nebyly nikdy levný...podle nový stalo možná i víc než 5 luxusně vybavených vil
Východní blok tam byla jiná situace,vzhledem k nedostatku aut byla snaha udržet v provozu kdeco,jenže pochopitelně nebyly díly (u domácí předválečný produkce a zahraničních velkoseriovek (např.Oply Olympia,Kadett , vojenský VW) to asi nebyl problém udržovat v provozu kanibalizací) a tak vznikaly různý monstra ,který stejně většinou skončily ve šrotu ,když si lidi konečně koupili toho Spartaka/Octavii/1000MB.Ale ty různý domaděly jsou taky zajímavá kapitola historie.
Jinak tady je stránka s bastlama z býv. SSSR,ještě jsem věděl o jedný z Pobaltí ,to byl větší nářez ,ale teď tu adresu nemůžu najít.
http://www.samohod.com.ua/collection/zarubej.htm
Bugatti fotogalerie-hromada fotek,akorát jsou z vodoznakem .
Atlantic je Album 19-Typ 57S ,a neseděj ty 3 vyrobený kusy úvaděný na idnesu a ve spoustě dalších zdrojů.A je vidět že ty auta procházely v průběhu let úpravama.Škoda že k tomu není nějakej souvislejší popis.
http://www.bugatti-trust.co.uk/photographs/main.php
Atlantic je Album 19-Typ 57S ,a neseděj ty 3 vyrobený kusy úvaděný na idnesu a ve spoustě dalších zdrojů.A je vidět že ty auta procházely v průběhu let úpravama.Škoda že k tomu není nějakej souvislejší popis.
http://www.bugatti-trust.co.uk/photographs/main.php
nesrovnával bych dnešní dobu a dobu před 40 lety....Vem si třeba sbírku bratří Schlumpfů, kde je přes 100 těhle skvostů a už v tý době se renovovaly tyhle auta a prodávala za poměrně velký ceny sběratelům, kteří to neměli jako nějakej sporťák nebo luxusní auto, kterým by oslńovali ostatní,ale jako uměleckej kousek.Proč lidi sbírají obrazy, sochy atd.?Protože jde o umění a tohle ty auta byla.Před druhou válkou se auta karosovala, takže co kus, to originál-nemluvím samozřejmě o každým.Navíc ty auta byla ručeně vyráběná a šlo o skvosty.Závodní, sporotovní nebo luxusní auta a pochop, že za války jich byla spousta zničená nebo odvezena na východ.Takže tu cenu měla.Pro spoustu sběratelů po celém světě měla nevyčíslitelnou hodnotu a když to teda srovnáváš třeba se starým golfem nebo BMW, tak kdo yb ti dneska za starýho golfa nabídl dva roky starýho MB S-klasse a ještě by byl rád, jak laciny by to dostal?Jose85 píše:A proč by měly mít v tý době nějakou velkou hodnotu ? Kdo chtěl (samozřejmě v té svobodné části světa ) rychlý auto a měl na to ,koupil si novýho Jaga XK, E Type,MB Gullwinga ap. ,kdo chtěl limuzínu ,koupil si nový RR,MB Pullman ap. Ty auta v tý době byly 10-30 let starý a první veteránisty zajímaly možná tak auta z počátku století.Těch pár nadšenců byla asi podobná skupina lidí jako dneska ti,co mají E30 nebo hothatche z 80s.Asi to nebyly nejlevnější ojetiny na trhu ,ale rozdíl v ceně mohl být asi jako je teď mezi E30 325i a Golfem II 1.6D.Breakthru píše:no, to bych netvrdil.Ty auta hodnotu v těch dobách měla, to se neboj.Třeba u nás a ve východním bloku zas tak ne,ale na západě měla ta auta ohromnou cenu.Jinak i u nás ty auta nepatřila k nejlevnějším...bohužel je to škoda, jelikož od nás odešla spousta klenotů, idkyž možná bohudík, kdo ví, jak by na tom byla ta auta dnes?...Jose85 píše: V určitým období určitě levný byly (cca 40tá-60tá léta),byly to prostě levný starý krámy (jako dneska E32,E34,W126.. a podobný auta ,který jako nový taky stály to co slušnej barák).
Východní blok tam byla jiná situace,vzhledem k nedostatku aut byla snaha udržet v provozu kdeco,jenže pochopitelně nebyly díly (u domácí předválečný produkce a zahraničních velkoseriovek (např.Oply Olympia,Kadett , vojenský VW) to asi nebyl problém udržovat v provozu kanibalizací) a tak vznikaly různý monstra ,který stejně většinou skončily ve šrotu ,když si lidi konečně koupili toho Spartaka/Octavii/1000MB.Ale ty různý domaděly jsou taky zajímavá kapitola historie.
Jinak tady je stránka s bastlama z býv. SSSR,ještě jsem věděl o jedný z Pobaltí ,to byl větší nářez ,ale teď tu adresu nemůžu najít.
http://www.samohod.com.ua/collection/zarubej.htm
jinak ty stránky znám.Doma mám tak přes 1000 fotek aut v nálezovým stavu a je tam dost bastlů.Holt, nějak ty auta musela přežít...
svět dospělých je pro mne záhadou......
Myslel jsem tuhle stránku:
http://www.eag.unicweb.ee/index.html#alg
Aby se tu jen nekecalo.
http://www.inzerce-obchod.cz/autobazary ... ranu-20114
http://www.eag.unicweb.ee/index.html#alg
Aby se tu jen nekecalo.
http://www.inzerce-obchod.cz/autobazary ... ranu-20114
Bentley S1
http://www.annonce.cz/jnp/inzerat/detai ... bId=WWHC9J
Lancia Beta Monte Carlo
http://www.annonce.cz/jnp/inzerat/detai ... bId=W6W9UT
Jeep-replika na podvozku Octavia bohužel bez fotek
http://www.annonce.cz/jnp/inzerat/detai ... bId=WNCH1Z
Alfetta GTV6-taky bez fotek
http://www.annonce.cz/jnp/inzerat/detai ... bId=WFW7TX
Chrysler 180
http://www.annonce.cz/jnp/inzerat/detai ... bId=WWSSJM
Šestsettrojka předrenovační
http://www.annonce.cz/jnp/inzerat/detai ... bId=WC9CE1
1927 Franklin -v ceně chybí nula ?
http://www.annonce.cz/jnp/inzerat/detai ... bId=W12U3E
Opel GT -někdo chce asi trochu vydělat
http://www.annonce.cz/jnp/inzerat/detai ... bId=WTTU6B
Jaguar XJS
http://www.annonce.cz/jnp/inzerat/detai ... bId=W9EVJD
Citroen DS -bez fotek
http://www.annonce.cz/jnp/inzerat/detai ... bId=WA3FWM
http://www.annonce.cz/jnp/inzerat/detai ... bId=WWHC9J
Lancia Beta Monte Carlo
http://www.annonce.cz/jnp/inzerat/detai ... bId=W6W9UT
Jeep-replika na podvozku Octavia bohužel bez fotek
http://www.annonce.cz/jnp/inzerat/detai ... bId=WNCH1Z
Alfetta GTV6-taky bez fotek
http://www.annonce.cz/jnp/inzerat/detai ... bId=WFW7TX
Chrysler 180
http://www.annonce.cz/jnp/inzerat/detai ... bId=WWSSJM
Šestsettrojka předrenovační
http://www.annonce.cz/jnp/inzerat/detai ... bId=WC9CE1
1927 Franklin -v ceně chybí nula ?
http://www.annonce.cz/jnp/inzerat/detai ... bId=W12U3E
Opel GT -někdo chce asi trochu vydělat
http://www.annonce.cz/jnp/inzerat/detai ... bId=WTTU6B
Jaguar XJS
http://www.annonce.cz/jnp/inzerat/detai ... bId=W9EVJD
Citroen DS -bez fotek
http://www.annonce.cz/jnp/inzerat/detai ... bId=WA3FWM
- fonz
- Moderátor
- Příspěvky: 4914
- Registrován: 13 zář 2006 22:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Ford 1,2 anglia
http://cars.cz/xchanger/uni/carDetail.j ... =undefined
http://cars.cz/xchanger/uni/carDetail.j ... =undefined
91' Escort RS2000 · 2.0 110kWFazeey píše:tunynk pyčo ne, nezáleží jak to jede, jak to sedí, ale na tom, jak to vypadá
92' Escort RS2000 · 2.0 110kW
93' e36 cabrio · 325í 141kW
https://www.facebook.com/n7aPower/
Tahle Anglia už je na prodej dlouho ,čert ví co za ní chtěj.fonz píše:Ford 1,2 anglia
http://cars.cz/xchanger/uni/carDetail.j ... =undefined
'60 Opel Olympia -je nádherná ,ta cena bude odpovídající ,ale taky už je na prodej dlouho.
http://www.recar.cz/ojeta-vozidla/detai ... el--78138/
http://auta.i-bazar.cz/veterani/skoda-1 ... an-257581/
http://auta.i-bazar.cz/veterani/skoda-1000mb-257522/
http://auta.i-bazar.cz/veterani/vzacne-255108/
http://auta.i-bazar.cz/veterani/hillman ... 00-251582/
http://auta.i-bazar.cz/veterani/fiat-128-af-familiare/
http://auta.i-bazar.cz/veterani/skoda-1 ... pe-327424/
http://auta.i-bazar.cz/veterani/ferrari-308-gts/
http://auta.i-bazar.cz/veterani/opel-as ... 9-rv-1975/
http://auta.i-bazar.cz/veterani/triumph ... k4-316140/
http://auta.i-bazar.cz/veterani/skoda-1 ... an-312899/
http://auta.i-bazar.cz/veterani/fiat-127/
http://auta.i-bazar.cz/veterani/skoda-1 ... pe-292363/
http://auta.i-bazar.cz/veterani/dacia-1300-top-stav/
http://auta.i-bazar.cz/veterani/mercedes-170-v/
http://auta.i-bazar.cz/veterani/skoda-1 ... an-279281/
http://auta.i-bazar.cz/veterani/skoda-110r-272012/
http://auta.i-bazar.cz/veterani/trikolka-riksa/
http://www.recar.cz/ojeta-vozidla/detai ... el--78138/
http://auta.i-bazar.cz/veterani/skoda-1 ... an-257581/
http://auta.i-bazar.cz/veterani/skoda-1000mb-257522/
http://auta.i-bazar.cz/veterani/vzacne-255108/
http://auta.i-bazar.cz/veterani/hillman ... 00-251582/
http://auta.i-bazar.cz/veterani/fiat-128-af-familiare/
http://auta.i-bazar.cz/veterani/skoda-1 ... pe-327424/
http://auta.i-bazar.cz/veterani/ferrari-308-gts/
http://auta.i-bazar.cz/veterani/opel-as ... 9-rv-1975/
http://auta.i-bazar.cz/veterani/triumph ... k4-316140/
http://auta.i-bazar.cz/veterani/skoda-1 ... an-312899/
http://auta.i-bazar.cz/veterani/fiat-127/
http://auta.i-bazar.cz/veterani/skoda-1 ... pe-292363/
http://auta.i-bazar.cz/veterani/dacia-1300-top-stav/
http://auta.i-bazar.cz/veterani/mercedes-170-v/
http://auta.i-bazar.cz/veterani/skoda-1 ... an-279281/
http://auta.i-bazar.cz/veterani/skoda-110r-272012/
http://auta.i-bazar.cz/veterani/trikolka-riksa/
Opel Rekord D
http://www.sauto.cz/car_detail.php?filt ... id=5625423
http://www.sauto.cz/car_detail.php?filt ... id=5625423
Fiat 600
http://www.sauto.cz/car_detail.php?filt ... id=5592661
Renault 4CV volezlej
http://www.sauto.cz/car_detail.php?filt ... id=6039399
Peugeot 203 -cena nicmoc vzhledem k stavu a r.v. 1970 je nejspíš nesmysl
http://www.sauto.cz/car_detail.php?filt ... id=1423270
Taunus "vana" hezkej kousek
http://www.sauto.cz/car_detail.php?filt ... id=5699247
Kadett monstrum
http://www.sauto.cz/car_detail.php?filt ... id=6061469
W114 coupe
http://www.sauto.cz/car_detail.php?filt ... id=6085969
http://www.sauto.cz/car_detail.php?filt ... id=3975356
1950 Packard
http://www.sauto.cz/car_detail.php?filt ... id=5799092
Walter Bijou
http://www.sauto.cz/car_detail.php?filt ... id=5859873
Siata 850 -celkem drahá obludka
http://www.sauto.cz/car_detail.php?filt ... id=6061512
http://www.sauto.cz/car_detail.php?filt ... id=5592661
Renault 4CV volezlej
http://www.sauto.cz/car_detail.php?filt ... id=6039399
Peugeot 203 -cena nicmoc vzhledem k stavu a r.v. 1970 je nejspíš nesmysl
http://www.sauto.cz/car_detail.php?filt ... id=1423270
Taunus "vana" hezkej kousek
http://www.sauto.cz/car_detail.php?filt ... id=5699247
Kadett monstrum
http://www.sauto.cz/car_detail.php?filt ... id=6061469
W114 coupe
http://www.sauto.cz/car_detail.php?filt ... id=6085969
http://www.sauto.cz/car_detail.php?filt ... id=3975356
1950 Packard
http://www.sauto.cz/car_detail.php?filt ... id=5799092
Walter Bijou
http://www.sauto.cz/car_detail.php?filt ... id=5859873
Siata 850 -celkem drahá obludka
http://www.sauto.cz/car_detail.php?filt ... id=6061512
A proč by měly mít v tý době nějakou velkou hodnotu ? Kdo chtěl (samozřejmě v té svobodné části světa ) rychlý auto a měl na to ,koupil si novýho Jaga XK, E Type,MB Gullwinga ap. ,kdo chtěl limuzínu ,koupil si nový RR,MB Pullman ap. Ty auta v tý době byly 10-30 let starý a první veteránisty zajímaly možná tak auta z počátku století.Těch pár nadšenců byla asi podobná skupina lidí jako dneska ti,co mají E30 nebo hothatche z 80s.Asi to nebyly nejlevnější ojetiny na trhu ,ale rozdíl v ceně mohl být asi jako je teď mezi E30 325i a Golfem II 1.6D.Jose85 píše:
no, to bych netvrdil.Ty auta hodnotu v těch dobách měla, to se neboj.Třeba u nás a ve východním bloku zas tak ne,ale na západě měla ta auta ohromnou cenu.Jinak i u nás ty auta nepatřila k nejlevnějším...bohužel je to škoda, jelikož od nás odešla spousta klenotů, idkyž možná bohudík, kdo ví, jak by na tom byla ta auta dnes?...
Východní blok tam byla jiná situace,vzhledem k nedostatku aut byla snaha udržet v provozu kdeco,jenže pochopitelně nebyly díly (u domácí předválečný produkce a zahraničních velkoseriovek (např.Oply Olympia,Kadett , vojenský VW) to asi nebyl problém udržovat v provozu kanibalizací) a tak vznikaly různý monstra ,který stejně většinou skončily ve šrotu ,když si lidi konečně koupili toho Spartaka/Octavii/1000MB.Ale ty různý domaděly jsou taky zajímavá kapitola historie.
Jinak tady je stránka s bastlama z býv. SSSR,ještě jsem věděl o jedný z Pobaltí ,to byl větší nářez ,ale teď tu adresu nemůžu najít.
http://www.samohod.com.ua/collection/zarubej.htm[/quote]
Používáš trošku blbý příklady - levná ojetina moh bejt třeba obyčejnej Mercedes nebo možná ještě BMW 328, ale jakýkoliv Bugatti, Duesenberg, Delahaye nebo cokoliv takhle nóbl bylo sice v tý době mnohem levnější než jako nový, ale neodpovídalo to dnešní ceně E30 325i, ale třeba dnešní ceně (a vůbec postavení) takovýho Ferrari Testarossa nebo Rolls-Royce Camarque - což jsou sice 20-30 let starý oježděný plečky, ale pořád stojej peníze, za který by byl byt.
A těch lidí, co si koupili novýho Gullwinga, Pullmana nebo Rollse bylo ještě míň než je teď těch, co si koupěj nový SLR, Maybacha nebo Phantoma. Z toho co jsi zmiňoval byl RELATIVNĚ dostupný auto jen ten E-type...
bob ash:
No nebudeme se hádat. Přesných prodejních cen z let těsně poválečných jsem na netu moc nenašel.U toho Cadillacu V16 s karoserií Hartmann jsou uváděny ceny řádově ve stovkách USD (60tá léta) ,pravda za nepojízdné auto. O Duesenbergách byl tuším thread na JalopyJournalu a taky tam byly zmiňovaný podobný ceny (stovky až jednotky tisíc dolarů).
Zrovna to BMW 328 je dneska asi nejdražší BMW vůbec (možná 507 bude
dražší).
Toho Gullwinga,Pullmanna,RR jsem zmiňoval jako příklad nástupců předválečných luxusních aut,ne jako příklad dostupnýho auta.
A zajímalo by mně, jaká bude dneska prodejní cena předválečných čs. skvostů (Tatra 70,Tatra 80,Walter Royal).Jestli by to bylo zhruba stejný jako u Bugatti T57,Delahaye 135...
No nebudeme se hádat. Přesných prodejních cen z let těsně poválečných jsem na netu moc nenašel.U toho Cadillacu V16 s karoserií Hartmann jsou uváděny ceny řádově ve stovkách USD (60tá léta) ,pravda za nepojízdné auto. O Duesenbergách byl tuším thread na JalopyJournalu a taky tam byly zmiňovaný podobný ceny (stovky až jednotky tisíc dolarů).
Zrovna to BMW 328 je dneska asi nejdražší BMW vůbec (možná 507 bude
dražší).
Toho Gullwinga,Pullmanna,RR jsem zmiňoval jako příklad nástupců předválečných luxusních aut,ne jako příklad dostupnýho auta.
A zajímalo by mně, jaká bude dneska prodejní cena předválečných čs. skvostů (Tatra 70,Tatra 80,Walter Royal).Jestli by to bylo zhruba stejný jako u Bugatti T57,Delahaye 135...
tak přesně ty tři auta, co jsi zmínil, mají cenu nevyčíslitelnou.Možná za tu 70 by se dala nějaká vyčíslit, ale pokud by jsi našel Tartu 80, tak věř, že do konce života nebudeš muset dělat a budeš moci porušovat většinu křesťanskýho desatera svým prostopášným životem po několik generací.Těhle aut bylo celkem vyrobeno 26 kusů a dnes se zachovaly tři exempláře.Jeden patří sbírce NTM a jeho cena je nevyčíslitelná.Když nedávno vycestoval na výstavu do Vídně, tak se rakouský stát za to auto musel dokonce zaručit.Navíc každý z těhle aut je originál, dva kousky karosoval Sodomka.
No a pokud jde o toho Royale, tak vznikli celkem tři exempláře.Dvě limuzíny a kabriolet.Dochoval se tuším jen jeden kousek.
Rozhodně tedy Tatra 80 a Walter Royal patří mezi klenoty, který mají nevyčíslitelnou cenu tj., že ta cena se odvíjí od exempláře a poptávce po těch autech.Nikdo ti teda nezaručí, že to auto může stát třeba víc, než tëbou jmenovaný Bugatti.
Jo a abych nezapomněl, když sjem byl ve Zbuzanech, tak nám bylo řečeno, že Praga T.G.M z 20.let má cenu někde kolem 60 000 000
No a pokud jde o toho Royale, tak vznikli celkem tři exempláře.Dvě limuzíny a kabriolet.Dochoval se tuším jen jeden kousek.
Rozhodně tedy Tatra 80 a Walter Royal patří mezi klenoty, který mají nevyčíslitelnou cenu tj., že ta cena se odvíjí od exempláře a poptávce po těch autech.Nikdo ti teda nezaručí, že to auto může stát třeba víc, než tëbou jmenovaný Bugatti.
Jo a abych nezapomněl, když sjem byl ve Zbuzanech, tak nám bylo řečeno, že Praga T.G.M z 20.let má cenu někde kolem 60 000 000
svět dospělých je pro mne záhadou......
No to v podstatě jen potvrzuje to, co jsem říkal - Cadillac V16 nebyla zdaleka taková specialita jako Atlantique - Atlantique bylo auto cenově a výjimečností na úrovni dnešního Veyronu, ale ještě vzácnější, Cadillac V16 byl tak na úrovni starší nabušený S-klasse (dejme tomu W116 450SEL 6.9 - to už je tak specialitka, ale ještě chvíli zpátky nebyly úplně drahý). A cena v "maximálně jednotkách tisíc $" v šedesátejch letech je na nepojízdnou starou plečku kurva hodně - za asi $2500 jsi měl novýho Mustanga, za $4000 velkej sedan a nad $10.000 stály jen opravdu luxusní auta (novej Cadillac stál $5500). A když mluvíš o stovkách dolarů za nepojízdný auto, plně funkční zachovalej nebo zrenovovanej kus musel stát dost podobný peníze jako tehdy novej Cadillac...Jose85 píše:bob ash:
No nebudeme se hádat. Přesných prodejních cen z let těsně poválečných jsem na netu moc nenašel.U toho Cadillacu V16 s karoserií Hartmann jsou uváděny ceny řádově ve stovkách USD (60tá léta) ,pravda za nepojízdné auto. O Duesenbergách byl tuším thread na JalopyJournalu a taky tam byly zmiňovaný podobný ceny (stovky až jednotky tisíc dolarů).
Zrovna to BMW 328 je dneska asi nejdražší BMW vůbec (možná 507 bude
dražší).
Toho Gullwinga,Pullmanna,RR jsem zmiňoval jako příklad nástupců předválečných luxusních aut,ne jako příklad dostupnýho auta.
A zajímalo by mně, jaká bude dneska prodejní cena předválečných čs. skvostů (Tatra 70,Tatra 80,Walter Royal).Jestli by to bylo zhruba stejný jako u Bugatti T57,Delahaye 135...
A věci jako Bugatti Atlantique, Mercedes SSK apod. jsou ještě úplně jinde - ty už tehdy stály jak barák. A třeba Mercedesů SSK se už tehdy dělaly padělky z rozšířenějších modelů.
"Nevyčíslitelná cena" je jen kec muzeí a spol., související spíš s tím, že to má takovou historickou hodnotu, že by to stát nebyl ochoten prodat, než s nemožností aktuálně cenu vyčíslit. Cena u aut, kterejch je pár a už dlouho se žádný neprodalo se určuje blbě, ale přibližně se odhadnout dá vždycky - a stejně jako u všeho závisí na nabídce a poptávce, jinak to nejde.Breakthru píše:tak přesně ty tři auta, co jsi zmínil, mají cenu nevyčíslitelnou.Možná za tu 70 by se dala nějaká vyčíslit, ale pokud by jsi našel Tartu 80, tak věř, že do konce života nebudeš muset dělat a budeš moci porušovat většinu křesťanskýho desatera svým prostopášným životem po několik generací.Těhle aut bylo celkem vyrobeno 26 kusů a dnes se zachovaly tři exempláře.Jeden patří sbírce NTM a jeho cena je nevyčíslitelná.Když nedávno vycestoval na výstavu do Vídně, tak se rakouský stát za to auto musel dokonce zaručit.Navíc každý z těhle aut je originál, dva kousky karosoval Sodomka.
No a pokud jde o toho Royale, tak vznikli celkem tři exempláře.Dvě limuzíny a kabriolet.Dochoval se tuším jen jeden kousek.
Rozhodně tedy Tatra 80 a Walter Royal patří mezi klenoty, který mají nevyčíslitelnou cenu tj., že ta cena se odvíjí od exempláře a poptávce po těch autech.Nikdo ti teda nezaručí, že to auto může stát třeba víc, než tëbou jmenovaný Bugatti.
Jo a abych nezapomněl, když sjem byl ve Zbuzanech, tak nám bylo řečeno, že Praga T.G.M z 20.let má cenu někde kolem 60 000 000
Nicméně u starý Tatry nebo Waltera to nikdy nebude na úrovni výjimečný Bugattky, Mercedesu nebo Bentley, protože těch aut je sice málo, ale nejsou tak populární - a ochota zaplatit za něco hodně peněz je daná nepoměrem mezi počtem lidí, který něco chtěj, a počtem lidí, který to můžou mít. Aut, který se vyrobily nebo dochovaly klidně i v jednom nebo dvou kusech, je spousta. Aut, který se dochovaly a málo kusech a chce je moře lidí, už je míň - a pokud půjde o podobně rozšířený auta (třeba Atlantique vs. Walter Royal), bude vždycky dražší ta Bugattka.
Inzerce z Ruska,leze to pomalu,ale jsou tam docela pecky :
http://www.autobuy.ru/nite.php?aid=75&a ... &numstr=40
http://www.autobuy.ru/nite.php?aid=75&a ... &numstr=40
v tom tě chápu, ale tou nevyčíslitelnou cenou jsem to bral spíš tak, že se žádný takový auto neobjevuje v katalozích na aukci a ani se zatím neprodali.Všechno má svou cneu, tak bych se nebál, že by se nějaká tomu danýmu kousku nevyčíslila.To je třeba případ těch osmdesátek, který na prodej ještě nebyly a Walter se renovuje.Ale i tak nemůžeš nikdy zcela vyloučit možnost, že by to auto cenou přesáhlo ostatní auta.Taky netvrdím, že když je auto jen v jednom, dvou nebo třech exemplářích, tak jde o ohromnej klenot, to ne.Je to auto od auta.Rozhodně ten Royale a 80 by se mohli s těma zahraničníma směle srovnávat.A jinak Tatry jsou v zahraničí docela známé.I v U.S.A. , ale to jsou hlavně aerodynamický kousky 77,87,97, 600 a 603....bob ash píše:"Nevyčíslitelná cena" je jen kec muzeí a spol., související spíš s tím, že to má takovou historickou hodnotu, že by to stát nebyl ochoten prodat, než s nemožností aktuálně cenu vyčíslit. Cena u aut, kterejch je pár a už dlouho se žádný neprodalo se určuje blbě, ale přibližně se odhadnout dá vždycky - a stejně jako u všeho závisí na nabídce a poptávce, jinak to nejde.Breakthru píše:tak přesně ty tři auta, co jsi zmínil, mají cenu nevyčíslitelnou.Možná za tu 70 by se dala nějaká vyčíslit, ale pokud by jsi našel Tartu 80, tak věř, že do konce života nebudeš muset dělat a budeš moci porušovat většinu křesťanskýho desatera svým prostopášným životem po několik generací.Těhle aut bylo celkem vyrobeno 26 kusů a dnes se zachovaly tři exempláře.Jeden patří sbírce NTM a jeho cena je nevyčíslitelná.Když nedávno vycestoval na výstavu do Vídně, tak se rakouský stát za to auto musel dokonce zaručit.Navíc každý z těhle aut je originál, dva kousky karosoval Sodomka.
No a pokud jde o toho Royale, tak vznikli celkem tři exempláře.Dvě limuzíny a kabriolet.Dochoval se tuším jen jeden kousek.
Rozhodně tedy Tatra 80 a Walter Royal patří mezi klenoty, který mají nevyčíslitelnou cenu tj., že ta cena se odvíjí od exempláře a poptávce po těch autech.Nikdo ti teda nezaručí, že to auto může stát třeba víc, než tëbou jmenovaný Bugatti.
Jo a abych nezapomněl, když sjem byl ve Zbuzanech, tak nám bylo řečeno, že Praga T.G.M z 20.let má cenu někde kolem 60 000 000
Nicméně u starý Tatry nebo Waltera to nikdy nebude na úrovni výjimečný Bugattky, Mercedesu nebo Bentley, protože těch aut je sice málo, ale nejsou tak populární - a ochota zaplatit za něco hodně peněz je daná nepoměrem mezi počtem lidí, který něco chtěj, a počtem lidí, který to můžou mít. Aut, který se vyrobily nebo dochovaly klidně i v jednom nebo dvou kusech, je spousta. Aut, který se dochovaly a málo kusech a chce je moře lidí, už je míň - a pokud půjde o podobně rozšířený auta (třeba Atlantique vs. Walter Royal), bude vždycky dražší ta Bugattka.
svět dospělých je pro mne záhadou......
Brouk malookenní předrenovační
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=2
Volha M-21,podle SPZ to vypadá na dovoz odkudsi z východu
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=2
Hundrt
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=2
BMW 2500
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=3
další stovka-cena na ČR poměry celkem šílená
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=4
Jaguar bastl
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... eNumber=13
Polskej Fiat-no nekupte to !
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... eNumber=13
Trabant Cabrio
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... eNumber=14
Capri GT Mk.II
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... eNumber=16
W116 280
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... eNumber=17
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=2
Volha M-21,podle SPZ to vypadá na dovoz odkudsi z východu
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=2
Hundrt
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=2
BMW 2500
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=3
další stovka-cena na ČR poměry celkem šílená
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=4
Jaguar bastl
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... eNumber=13
Polskej Fiat-no nekupte to !
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... eNumber=13
Trabant Cabrio
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... eNumber=14
Capri GT Mk.II
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... eNumber=16
W116 280
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... eNumber=17