Tak nadešel čas a začnu tady představovat svůj projekt. Dneska jsem s hrůzou zjistil, že mám kabrouška už od roku 2005 Takže jak to všechno začalo?
V listopadu 2005 sem začal pátrat po novém autě, v hledáčku jsme měl MK IV. kabrio vzhledem k ceně, která se tehdy pohybovala kolem 20tis. Ale v prosinci sem našel inzerát na MK VII v krásné žluté barvě v sociální výbavě s ukrutným motorem 1,4 za krásných 40tis! Takže 23.12.2005 sem vyrazil autobusem do Hradce Králové a hned na místě jsem se bezhlavě zamiloval! Okamžitě jsme si plácly a já si vezl auto domů do Brna. No jako správný kabrioleťák sem jel víc jak půlku cesty domů se střechou dole
Asi do května 2006 sem auto nechal v defakto stejném stavu jako při koupi, ale v hlavě už se rojili plány co se bude s kabrem dělat. Jako první přišly na řadu 15x7 kola značky RH (typ vážně neznám) ale dostaly se ke mě krásnou oklikou. Když sem totiž prodával Focuse, tak sem tam nahodil právě tyto kola a asi po roce od prodeje je majitel pouštěl dál do světa Hned sem je vzal a dostaly nový komaxitový nástřik.
Ještě téhož roku jsem dal kabrouškovi novou střechu. Teď vím že to nebyla správná volba, ale v té době to byla pecka V roce 2007 začala zásadní část úpravy kabra. Tak trochu sem zabředl do auto HI-FI a už se to se mnou vezlo První pokusy byli nic moc, ale časem sem se dopracoval k tomu co jsem v té době chtěl. Zásadní změnou pak byla změna čalounení na kombinaci krémové a vínové kůže (později na předních sedadlech alkantara). Bohužel první pokusy o potažení palubovky nedopadly dobře a ani zatím poslední pokus není to co bych si představoval (teď je opět u čalouníka, tak uvidím co se povede).
Auto v té době jezdilo na pravidelné návštěvy do Jehnic za tenkrát ještě Angličákem a Mratinem. Po závažné konzultaci (to už byl bohužel pro mě Vašek už v Praze) sem se rozhodl že do kabra prostě musí "pořádnej" motor. Volba padla na 1,8 XR3i. Zdrojem byl překvapivě Angličák, kterej má snad všechno Implementace do auta ovšem neproběhla zcela dle mých představa atáhla se snad půl roku. Nehledě an to, že pořád to nejede tak jak má ale to se opět snad dá do kupy
Zatím poslední fáze je kompletní rozebrání, vyvaření a nový celolak. Odladí se také interiér a dostane se i na novou střechu.
Takže současný stav je následovný:
Motor 1,8 XR3i
Kola 15x7 RH
Budíky z XR3i
Elektrické stahování všech okýnek
Interiér kompletně přečalouněn do kůže/alkantary
Zavařeny zámky ve dveřích
Zavařena anténa
Kompletní vyvaření
Přední mlhovky
A co nás ještě čeká:
Odladění motoru
Nový podvozek
Nová střecha
Zrcátka v elektrice
Alarm s centrálním zamykáním
Základní audio (jen trochu upravená)
Dokončení laku
Nový výfuk
Dokončení laku
Potáhnutí plastů v interiéru do karbon fólie
Níže přiložím zepár fotek
MK VII - cabrio by Goldies
Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis
MK VII - cabrio by Goldies
Japonci na konci
Nissan Pathfinder - jen tak na práci
Honda Civic 8g 1.8 V-tec - jen tak pro ženu
Toyota MR2 ZZW30 2ZZ - jen tak pro radost
Yamaha Majesty 250 - jen tak na lítačku
Nissan Pathfinder - jen tak na práci
Honda Civic 8g 1.8 V-tec - jen tak pro ženu
Toyota MR2 ZZW30 2ZZ - jen tak pro radost
Yamaha Majesty 250 - jen tak na lítačku
Re: MK VII - cabrio by Goldies
kola ještě v celé černé barvě
zadní sedačky
přední sedačky
hrdý majitel s autem na plecháčích
palubovka
uz ani nevím co sem tenkrát dělal
Asi něco s elektrikou
zadní sedačky
přední sedačky
hrdý majitel s autem na plecháčích
palubovka
uz ani nevím co sem tenkrát dělal
Asi něco s elektrikou
Japonci na konci
Nissan Pathfinder - jen tak na práci
Honda Civic 8g 1.8 V-tec - jen tak pro ženu
Toyota MR2 ZZW30 2ZZ - jen tak pro radost
Yamaha Majesty 250 - jen tak na lítačku
Nissan Pathfinder - jen tak na práci
Honda Civic 8g 1.8 V-tec - jen tak pro ženu
Toyota MR2 ZZW30 2ZZ - jen tak pro radost
Yamaha Majesty 250 - jen tak na lítačku
- F.l.a.n.e.l.
- Příspěvky: 14358
- Registrován: 05 lis 2004 19:03
- Bydliště: Split, Croatia
Re: MK VII - cabrio by Goldies
Autoservis, diagnostika, geometrie, zprostředkování STK, přihlášení, evidenční kontroly,...
Škoda Rapid 130 (2,0i 16v) Budíž ti země lehká. Děkuju ti za vše
Škoda Rapid 130 (2,0i 16v) Budíž ti země lehká. Děkuju ti za vše
Re: MK VII - cabrio by Goldies
Vyvaření prahů
Rez byla opravdu všude
Rozebírání
upravený starý kola
zatím bez rozleštění
Rez byla opravdu všude
Rozebírání
upravený starý kola
zatím bez rozleštění
Japonci na konci
Nissan Pathfinder - jen tak na práci
Honda Civic 8g 1.8 V-tec - jen tak pro ženu
Toyota MR2 ZZW30 2ZZ - jen tak pro radost
Yamaha Majesty 250 - jen tak na lítačku
Nissan Pathfinder - jen tak na práci
Honda Civic 8g 1.8 V-tec - jen tak pro ženu
Toyota MR2 ZZW30 2ZZ - jen tak pro radost
Yamaha Majesty 250 - jen tak na lítačku
Re: MK VII - cabrio by Goldies
Vsak se tam da dělat i spousta jinych věcí
Japonci na konci
Nissan Pathfinder - jen tak na práci
Honda Civic 8g 1.8 V-tec - jen tak pro ženu
Toyota MR2 ZZW30 2ZZ - jen tak pro radost
Yamaha Majesty 250 - jen tak na lítačku
Nissan Pathfinder - jen tak na práci
Honda Civic 8g 1.8 V-tec - jen tak pro ženu
Toyota MR2 ZZW30 2ZZ - jen tak pro radost
Yamaha Majesty 250 - jen tak na lítačku
Re: MK VII - cabrio by Goldies
a drobná vada na laku
Japonci na konci
Nissan Pathfinder - jen tak na práci
Honda Civic 8g 1.8 V-tec - jen tak pro ženu
Toyota MR2 ZZW30 2ZZ - jen tak pro radost
Yamaha Majesty 250 - jen tak na lítačku
Nissan Pathfinder - jen tak na práci
Honda Civic 8g 1.8 V-tec - jen tak pro ženu
Toyota MR2 ZZW30 2ZZ - jen tak pro radost
Yamaha Majesty 250 - jen tak na lítačku
Re: MK VII - cabrio by Goldies
ty jo, dobrý, jen tak dále pane
ps:už vím, proč nemáš čas na tu naší skříňku
ps:už vím, proč nemáš čas na tu naší skříňku
Re: MK VII - cabrio by Goldies
Ten interier je fakt super. Delal sis sam nebo si nekde nechal sit?