Opel Kadett GSi 16v
Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis
Opel Kadett GSi 16v
Tak jelikož to bude za měsíc přesně pět let co mám Kadetta tak jsem se rozhodl mu založit projekt. Vypadá to, že mě asi jen tak neopustí (resp. se modlím aby ne...), jelikož se z toho vyvinula taková malá posedlost. Takže popořadě.
23.10.2006 - to jsem si koupil své první auto. Za lidových 18.000,- Kč to byl epesní Kadett E Hatchback 5dvéř. v barvě stalbsilber. Auto bylo "skoro fplný palbě" kromě kůže, klimy, BC, vyhřívaných sedaček, elektrických zrcátek, ABS, otáčkoměru, litých kol, mlhovek a airpytlů. Ale mělo to centrál a volant ze starší verze GSi! A to se přece počítá
V té době už měl trošku rezavé lemy a jak se později ukázalo neměl kus podlahy u řidiče a na obou stranách vzadu a taky zadní kapsy a kus nosníku ( ) ale fajn bylo, že jsem k němu měl až do r. 1997 servisní knížku a od té doby ho měl v ČR starší pán, takže podle všeho auto naprosto nebourané. Postupně se teda auto vyvařilo a hádám, že se ještě vyvařovat bude
S původním jednobodem Multec, 1300ccm, 44kw jsem jezdil poměrně spokojeně, spotřeba kolem 6.5 litrů (dokud neodešla lambda). To jsem byl ještě na střední takže se na to daly poklice, žluté potahy sedadel z VW (hehe ) a sem tam se vyměnila nějaká maličkost. Posléze přišel na řadu podvozek JOM 50/30, který tam je vlastně dodnes i když se mi už válí v garáži pružiny KONI, jen se musím dokopat je nasadit.
Další step forward byl nákup alu kol. Moc peněz nazbyt nebylo takže výběr byl omezený. Nakonec jsem kápnul na Keskiny KT1 7,5/9x16. Jejich stav byl mírně řečeno tragický, ale postupně se daly trošku dokupy, vyleštily a tím, že se stejně musely vyvařovat lemy se i nadvařily aby tam 9x16 ET 15 vešly Bez serva to byla legrace s tím točit...
Dál přišly maličkosti jako nové autorádio, sedačky Recaro z verze Frisco a také jsem foukl origo Clubácké předface nárazníky do černa. Rozsypaný tlumič výfuku se nahradil univerzálem od Remusu, vyměnil origo zadní světla za dobové Irmscher v tmavém provedení a dopředu se nastěhovala žlutá mlhovka a bílé blinkry z GSi. To byl rok 2009.
V té době jsem začal chodit na Univerzitu, brigád přibylo a tak jsem začal uvažovat, co dál. V té době přišla nabídka na koupi motoru C20NE (2.0 8v 85kw) od Lukina a tak jsem se rozhodl, že když už si to teda hodlám nechat a dál spravovat, tak s pořádným motorem. Mezitím mi to 1,3i motor pod kapotou značně usnadnil tím, že spáchal harakiri v podobě záseku olejového čerpadla. Z 8v jsem splašil i Recaro GSi interiér pro 5dv. (tapce plus všecky sicny Recaro), prahové lišty na 5dvéřa a Check control.
Ale protože já nemůžu nic dělat jednoduše a vše se pod mou taktovkou musí komplikovat tak se stalo to, že když jsem Kadetta očesal na holou karoserii a s kamarádem jsme se tam chystali nacpat NEčko přišla Corleonovská nabídka - taková, která se neodmítá. Na netu se objevil inzerát na místního Kadetta GSi na kterého jsem už pár let koukal. Šlo o stejný model jen s motorem C20XE (2.0 16v 110kw). Původně ho chtěl Tiger.s do Corsy ale nakonec mi jej přepustil (díky kamaráde ) a tak se dala s pánem řeč a z původní ceny 5.000,- jsme spadli na "buď mi dejte 1.000,- a odvezte si to, nebo to odvezu do žida..." Co následovalo asi netřeba komentovat. Tak rychle jsem domů pro prachy nikdy neletěl
A tím začla fáze 2. Motor 2.0 16v byl osazen Cosworth hlavou (ta narozdíl od hlav Kolben Schmidt nemá tendenci praskat vlivem použitého materiálu. Navíc Coscast hlavy mívají i blok a střeva od Cosworthu co jsem se dočetl a tudíž celkově ten motor vydrží daleko víc než Kolbeny i když znám dost lidí co jsou s nima spokojeni....) a jak mi bylo řečeno, nebyl s ním ani s 245.000 km na krku sebemenší problém. (Na vztek všem, co tvrdí, že tyto motory se sraly.... nepravda! ). Byly na něm nové rozvody, nikde nic neteklo, startoval na brnk a tak se nastěhoval i s převodovkou pod kapotu bývalé 1,3i. Z GSi, zvané díky své barvě karkule, se na můj vůz dále nastěhovaly GSi nárazníky, výfuk, těhlice, volant, digi přístrojovka, zadní kotoučová náprava, přední brzdiče ATE, kotouče Brembo Max, mlhovky, olejový chladič a pár dalších věcí na které jsem určitě zapomněl.... Výměnu motoru jsme realizovali u kamaráda, který má s těmito motory velké zkušenosti a během pár dní bylo hotovo. Jediný problém byl s nižš příčkou předního čela takže se musel použít chladič z 8v. Jinak je vše „plug'n'play“. GSi maj taky jinak řešenou nádrž, je tam externí čerpadlo, kdežto 1,2-1,8 mají čerpadlo v nádrži. Vyřešilo se to šalamounsky, čerpadlem z Astry F 1,6 16v, ta ho má interní ale silnější a tak v poho utáhne C20XE.
Pak už nastalo laborování u mě v garáži s podvozkem, kastlí atd. Brzdiče se rozebraly, vyměnily se prachovky, gumičky a natřely se na zeleno. Řízení bylo vyměněno za servo z Astry. Zadní náprava i přední persony byly očištěny a natřeny černým alkytonem. Přišly nové čepy, kosti stabilizátorů a ty se natřely na modro (styl ne ). Z GSi jsem si ještě nechal origo Ronal alu kola a spoustu dalších nesmyslů.
Od Marttyho jsem nabral Fridrich power-cap místo SFI boxu sání, což by mělo hnout s výkonem o pár kw výše. V Německu to mívaly auta s C20XE zapsaný v TP (stejně jako já, jen to v česku asi už zapoměli přepsat) a tam ten motor měl 115kw, ale to je u motoru se čtvrt mega na krku po dvaceti letech provozu spíše relativní hodnota a nějak mě to ani netrápí, hlavně NGK V-Line.
Letos v zimě mám v plánu konečně zprovoznit el. okénka a el. zrcátka, a hlavně nalakovat, na což se chystám již déle ale nejdřív nebyly penízky a teď zas nemám už možnost používat 2. auto a něčím musím jezdit do práce. Takže to asi nechám na zimu... A na jaře je v plánu ještě výměna kol za nějaké 7x15. Nejlépe něco dobového nebo něco v racing looku, neb už mě nebaví se děsit patníků když mi trčí lem kola ven. Výhledově pak vyměnit výfuk za origo hliníkový kterýmu by se vyleštily koncovky. Tím by s vyjímkou kol mělo být auto ve víceméně sériovém stavu, což byl tak nějak účel. I co se laku týče, tak přijde opět ten stejný který tam je, jde jen o to, že místní ožralci si mé auto pletou s barem, nebo boxovacím pytlem takže je potřeba opravit všecky promáčkliny a šrámy. V neposlední řadě mám senhaný Board Computer jen musím počkat až se ke mně dostane.
Samotnou výměnu motoru a elektriky jsem nedělal přímo já, já byl jen "podržráčna" neb to bylo moje poprvé (a naposled) ale jinak zbytek jsme dělali v garáži s kamarádem mechanikem, bez něj bych to asi nezvlád tak se mu tímto klaním, že mě při tom nezabil, těch cigár co nad tím nervama chudák vykouřil
A nakonec bych si dovolil jednu citaci z básně E. A. Poea Raven (Havran) – „Nevermore“
Kdo to dočetl až sem ten má můj obdiv... ještě pár fotografií jak šel vývoj....
23.10.2006 - to jsem si koupil své první auto. Za lidových 18.000,- Kč to byl epesní Kadett E Hatchback 5dvéř. v barvě stalbsilber. Auto bylo "skoro fplný palbě" kromě kůže, klimy, BC, vyhřívaných sedaček, elektrických zrcátek, ABS, otáčkoměru, litých kol, mlhovek a airpytlů. Ale mělo to centrál a volant ze starší verze GSi! A to se přece počítá
V té době už měl trošku rezavé lemy a jak se později ukázalo neměl kus podlahy u řidiče a na obou stranách vzadu a taky zadní kapsy a kus nosníku ( ) ale fajn bylo, že jsem k němu měl až do r. 1997 servisní knížku a od té doby ho měl v ČR starší pán, takže podle všeho auto naprosto nebourané. Postupně se teda auto vyvařilo a hádám, že se ještě vyvařovat bude
S původním jednobodem Multec, 1300ccm, 44kw jsem jezdil poměrně spokojeně, spotřeba kolem 6.5 litrů (dokud neodešla lambda). To jsem byl ještě na střední takže se na to daly poklice, žluté potahy sedadel z VW (hehe ) a sem tam se vyměnila nějaká maličkost. Posléze přišel na řadu podvozek JOM 50/30, který tam je vlastně dodnes i když se mi už válí v garáži pružiny KONI, jen se musím dokopat je nasadit.
Další step forward byl nákup alu kol. Moc peněz nazbyt nebylo takže výběr byl omezený. Nakonec jsem kápnul na Keskiny KT1 7,5/9x16. Jejich stav byl mírně řečeno tragický, ale postupně se daly trošku dokupy, vyleštily a tím, že se stejně musely vyvařovat lemy se i nadvařily aby tam 9x16 ET 15 vešly Bez serva to byla legrace s tím točit...
Dál přišly maličkosti jako nové autorádio, sedačky Recaro z verze Frisco a také jsem foukl origo Clubácké předface nárazníky do černa. Rozsypaný tlumič výfuku se nahradil univerzálem od Remusu, vyměnil origo zadní světla za dobové Irmscher v tmavém provedení a dopředu se nastěhovala žlutá mlhovka a bílé blinkry z GSi. To byl rok 2009.
V té době jsem začal chodit na Univerzitu, brigád přibylo a tak jsem začal uvažovat, co dál. V té době přišla nabídka na koupi motoru C20NE (2.0 8v 85kw) od Lukina a tak jsem se rozhodl, že když už si to teda hodlám nechat a dál spravovat, tak s pořádným motorem. Mezitím mi to 1,3i motor pod kapotou značně usnadnil tím, že spáchal harakiri v podobě záseku olejového čerpadla. Z 8v jsem splašil i Recaro GSi interiér pro 5dv. (tapce plus všecky sicny Recaro), prahové lišty na 5dvéřa a Check control.
Ale protože já nemůžu nic dělat jednoduše a vše se pod mou taktovkou musí komplikovat tak se stalo to, že když jsem Kadetta očesal na holou karoserii a s kamarádem jsme se tam chystali nacpat NEčko přišla Corleonovská nabídka - taková, která se neodmítá. Na netu se objevil inzerát na místního Kadetta GSi na kterého jsem už pár let koukal. Šlo o stejný model jen s motorem C20XE (2.0 16v 110kw). Původně ho chtěl Tiger.s do Corsy ale nakonec mi jej přepustil (díky kamaráde ) a tak se dala s pánem řeč a z původní ceny 5.000,- jsme spadli na "buď mi dejte 1.000,- a odvezte si to, nebo to odvezu do žida..." Co následovalo asi netřeba komentovat. Tak rychle jsem domů pro prachy nikdy neletěl
A tím začla fáze 2. Motor 2.0 16v byl osazen Cosworth hlavou (ta narozdíl od hlav Kolben Schmidt nemá tendenci praskat vlivem použitého materiálu. Navíc Coscast hlavy mívají i blok a střeva od Cosworthu co jsem se dočetl a tudíž celkově ten motor vydrží daleko víc než Kolbeny i když znám dost lidí co jsou s nima spokojeni....) a jak mi bylo řečeno, nebyl s ním ani s 245.000 km na krku sebemenší problém. (Na vztek všem, co tvrdí, že tyto motory se sraly.... nepravda! ). Byly na něm nové rozvody, nikde nic neteklo, startoval na brnk a tak se nastěhoval i s převodovkou pod kapotu bývalé 1,3i. Z GSi, zvané díky své barvě karkule, se na můj vůz dále nastěhovaly GSi nárazníky, výfuk, těhlice, volant, digi přístrojovka, zadní kotoučová náprava, přední brzdiče ATE, kotouče Brembo Max, mlhovky, olejový chladič a pár dalších věcí na které jsem určitě zapomněl.... Výměnu motoru jsme realizovali u kamaráda, který má s těmito motory velké zkušenosti a během pár dní bylo hotovo. Jediný problém byl s nižš příčkou předního čela takže se musel použít chladič z 8v. Jinak je vše „plug'n'play“. GSi maj taky jinak řešenou nádrž, je tam externí čerpadlo, kdežto 1,2-1,8 mají čerpadlo v nádrži. Vyřešilo se to šalamounsky, čerpadlem z Astry F 1,6 16v, ta ho má interní ale silnější a tak v poho utáhne C20XE.
Pak už nastalo laborování u mě v garáži s podvozkem, kastlí atd. Brzdiče se rozebraly, vyměnily se prachovky, gumičky a natřely se na zeleno. Řízení bylo vyměněno za servo z Astry. Zadní náprava i přední persony byly očištěny a natřeny černým alkytonem. Přišly nové čepy, kosti stabilizátorů a ty se natřely na modro (styl ne ). Z GSi jsem si ještě nechal origo Ronal alu kola a spoustu dalších nesmyslů.
Od Marttyho jsem nabral Fridrich power-cap místo SFI boxu sání, což by mělo hnout s výkonem o pár kw výše. V Německu to mívaly auta s C20XE zapsaný v TP (stejně jako já, jen to v česku asi už zapoměli přepsat) a tam ten motor měl 115kw, ale to je u motoru se čtvrt mega na krku po dvaceti letech provozu spíše relativní hodnota a nějak mě to ani netrápí, hlavně NGK V-Line.
Letos v zimě mám v plánu konečně zprovoznit el. okénka a el. zrcátka, a hlavně nalakovat, na což se chystám již déle ale nejdřív nebyly penízky a teď zas nemám už možnost používat 2. auto a něčím musím jezdit do práce. Takže to asi nechám na zimu... A na jaře je v plánu ještě výměna kol za nějaké 7x15. Nejlépe něco dobového nebo něco v racing looku, neb už mě nebaví se děsit patníků když mi trčí lem kola ven. Výhledově pak vyměnit výfuk za origo hliníkový kterýmu by se vyleštily koncovky. Tím by s vyjímkou kol mělo být auto ve víceméně sériovém stavu, což byl tak nějak účel. I co se laku týče, tak přijde opět ten stejný který tam je, jde jen o to, že místní ožralci si mé auto pletou s barem, nebo boxovacím pytlem takže je potřeba opravit všecky promáčkliny a šrámy. V neposlední řadě mám senhaný Board Computer jen musím počkat až se ke mně dostane.
Samotnou výměnu motoru a elektriky jsem nedělal přímo já, já byl jen "podržráčna" neb to bylo moje poprvé (a naposled) ale jinak zbytek jsme dělali v garáži s kamarádem mechanikem, bez něj bych to asi nezvlád tak se mu tímto klaním, že mě při tom nezabil, těch cigár co nad tím nervama chudák vykouřil
A nakonec bych si dovolil jednu citaci z básně E. A. Poea Raven (Havran) – „Nevermore“
Kdo to dočetl až sem ten má můj obdiv... ještě pár fotografií jak šel vývoj....
Naposledy upravil(a) kubi dne 23 zář 2011 17:45, celkem upraveno 1 x.
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
Re: Opel Kadett GSi 16v
https://lh3.googleusercontent.com/-EEgc ... 640/20.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;[/img]
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
- m.artty
- Moderátor
- Příspěvky: 8238
- Registrován: 23 čer 2009 22:23
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Opel Kadett GSi 16v
To spíš záleží na tom, co mám v plánu jákubi píše:.....Letos v zimě mám v plánu konečně zprovoznit el. okénka a el. zrcátka....
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
- AR166
- Příspěvky: 5538
- Registrován: 01 bře 2009 19:36
- Bydliště: Sokolov-Svatava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Opel Kadett GSi 16v
velkej kus prace.
www.ar166.galerie.cz..........................................................................................................................................Mattig SSF (Sokolov-Svatava-Felgen)
Re: Opel Kadett GSi 16v
Hihi, to je fakt šéfe.... a máte to v plánu at vím jestli to mám v plánu?m.artty píše:To spíš záleží na tom, co mám v plánu jákubi píše:.....Letos v zimě mám v plánu konečně zprovoznit el. okénka a el. zrcátka....
AR166: díky... to je jak první cigareta, člověk se z ní buď posere a už to podruhé nezkusí nebo tomu propadne navždy
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
- m.artty
- Moderátor
- Příspěvky: 8238
- Registrován: 23 čer 2009 22:23
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Opel Kadett GSi 16v
Ale tak jo, jen prostě musíš říct..... 11.11.2011 to chci mít doma já když nemám termín dokončení, tak moc nepracuju
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Re: Opel Kadett GSi 16v
no jo ty nepracuješ když nemáš termíny a já zase zapomínám, že jsem stanovil termíny tak teda ale jo... do dušiček to sfoukni nebo příští dušičky budou i tvůj svátek stačí?
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
- m.artty
- Moderátor
- Příspěvky: 8238
- Registrován: 23 čer 2009 22:23
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Opel Kadett GSi 16v
OK, tak do dušiček
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
- Tiger.s
- Příspěvky: 2575
- Registrován: 17 lis 2005 11:44
- Bydliště: Téměř Pilsen :)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Opel Kadett GSi 16v
Pěknééé !!!
89´Corsa A Sport (motor nebudu psát )
01´Movano Combi SU8
00´Astra G Van x17dtl
00´Astra G Caravan Y20DTH Elegance
Ex:Škoda Rapid 90hp,Opel Tigra 115hp,Opel Tigra 186hp,vw golf ,Opel Corsa A,Opel Corsa B 17?hp+,Felicia Pick-up
01´Movano Combi SU8
00´Astra G Van x17dtl
00´Astra G Caravan Y20DTH Elegance
Ex:Škoda Rapid 90hp,Opel Tigra 115hp,Opel Tigra 186hp,vw golf ,Opel Corsa A,Opel Corsa B 17?hp+,Felicia Pick-up
- Berry
- Moderátor
- Příspěvky: 8395
- Registrován: 30 kvě 2005 20:05
- Bydliště: Prague
- Kontaktovat uživatele:
Re: Opel Kadett GSi 16v
Kubo, tak v opel sekci to s tebou vsichni prozivame, udelal jsi kus prace a za ten klobouk dolu a jeste vic dolu, kdyz vime co te vsechno ceka a urcite to dotahnes drzim palce.
Seat Ibiza 6L1 1.4 16V Reference
Skoda Octavia II FL 1.2 TSI Elegance
Skoda Rapid 1.2 TSI StylePlus
Skoda Octavia RS III 2.0 TDI RS Challange
Skoda Octavia II FL 1.2 TSI Elegance
Skoda Rapid 1.2 TSI StylePlus
Skoda Octavia RS III 2.0 TDI RS Challange
- phaeton_esc
- Příspěvky: 1064
- Registrován: 20 led 2009 00:06
- Bydliště: Sudety
Re: Opel Kadett GSi 16v
klobouk dolů, fakt že jo
jinak na prvních fotkách, ta echt černá je tak echt protože je: a) nárazník lakovanej, b) fotka upravená, c) ošetřeno chemií, d) blbě vidím? docela totiž řeším jak docílit echt černejch nárazníků u Punta, do barvy je nechci a chemický blbosti sou vždycky jenom na chvíli...
jinak na prvních fotkách, ta echt černá je tak echt protože je: a) nárazník lakovanej, b) fotka upravená, c) ošetřeno chemií, d) blbě vidím? docela totiž řeším jak docílit echt černejch nárazníků u Punta, do barvy je nechci a chemický blbosti sou vždycky jenom na chvíli...
Fiat Stilo MW 1.6 16v LPG & Mazda MX-5 NBfl 1.8
Re: Opel Kadett GSi 16v
Základ a lak přímo na nárazníky z OBI za 149kč 400ml drželo to na tom skvěle
Berry: dík pane, no, práce ještě dost ale hlavně jsem spokojený, že to funguje naprosto bez mušek, a tak s tím denně lítám do práce.... až se dokopu k tomu laku tak to bude ještě o něčem jiném
Berry: dík pane, no, práce ještě dost ale hlavně jsem spokojený, že to funguje naprosto bez mušek, a tak s tím denně lítám do práce.... až se dokopu k tomu laku tak to bude ještě o něčem jiném
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
- ARV6
- Moderátor
- Příspěvky: 6707
- Registrován: 01 dub 2005 22:29
- Bydliště: Chodov u KV
- Kontaktovat uživatele:
Re: Opel Kadett GSi 16v
Klobouk dolu
BMW M3 3.2 Convertible
BMW M3d2 Touring
Alfa Romeo 164 Super 3.0 24V - Zombie
BMW M3d2 Touring
Alfa Romeo 164 Super 3.0 24V - Zombie
- Berry
- Moderátor
- Příspěvky: 8395
- Registrován: 30 kvě 2005 20:05
- Bydliště: Prague
- Kontaktovat uživatele:
Re: Opel Kadett GSi 16v
Ten lak to proste dotahne, ja hlavne klobouk dolu jak jsi udelal ty papiry, kdyz vim co ti to dalo nervu, obehavani, shaneni a vseho moznyho a ze jsi to dotahnul i po administrativni strance , coz moc lidi nedela a neudelalo by
Seat Ibiza 6L1 1.4 16V Reference
Skoda Octavia II FL 1.2 TSI Elegance
Skoda Rapid 1.2 TSI StylePlus
Skoda Octavia RS III 2.0 TDI RS Challange
Skoda Octavia II FL 1.2 TSI Elegance
Skoda Rapid 1.2 TSI StylePlus
Skoda Octavia RS III 2.0 TDI RS Challange
- Chosse
- Příspěvky: 3622
- Registrován: 19 led 2006 07:17
- Bydliště: u Prostějova...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Opel Kadett GSi 16v
To máme asi všeci tady na šuplících Kubi jen tak dál ať se pak někde potkámeAR166 píše:velkej kus prace.
Není třeba...
- FubuTomas
- Příspěvky: 2092
- Registrován: 09 led 2009 12:15
- Bydliště: Jihlava - Staré hory
- Kontaktovat uživatele:
Re: Opel Kadett GSi 16v
No super,jeste dát ty nárazníky do laku a bude to fajne... to zas není tak drahá záležitost
ex:Opel Calibra 2.0i 4x4
akt:BMW 525TDS E39
((( NÁHRADNÍ DÍLY OPEL CALIBRA )))
akt:BMW 525TDS E39
((( NÁHRADNÍ DÍLY OPEL CALIBRA )))
Re: Opel Kadett GSi 16v
Tome to asi ne, bude celolak.... sice to bude stát víc než by se mi líbilo, ale pak už to bude snad dobré.... ten origo je už dost doničený a dostřík lemů, spodků dveří, klapy, kapoty a nárazníků, to už raději celolak
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: 28 pro 2011 22:35
Re: Opel Kadett GSi 16v
prosim vas neviete ako nastavit vackovy hriadel na cadett E s rozvodom OHC
Re: Opel Kadett GSi 16v
Docetl az dokonce, super prace, vic takovych lidi, ja du neco podobnyho delat s lupem
AUTOSERVIS, PNEUSERVIS, AUTOSKLO, RYCHLOSERVIS, mechanické práce, klempířina, lakovaní, odtah vozidel. (Praha 5) - SZ nebo 603 909 767, http://www.freshlak.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.flickr.com/photos/130435261@N04/" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.flickr.com/photos/130435261@N04/" onclick="window.open(this.href);return false;
- m.artty
- Moderátor
- Příspěvky: 8238
- Registrován: 23 čer 2009 22:23
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Opel Kadett GSi 16v
Je tomu dva měsíce, co byly dušičky.... a je tomu asi tak 5 dní, co jsem dodělal kubimu kabely k oknům a zrcátkům. A ještě leží u mě doma, tak by mě zajímalo, jestli to stihne letos zprovoznit, jak psalm.artty píše:OK, tak do dušiček
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Re: Opel Kadett GSi 16v
jasně, na silvestra místo chlastu tam budu lámat stahovačky no fakt je, že jsme neřekli do dušiček kterého roku že?
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
- m.artty
- Moderátor
- Příspěvky: 8238
- Registrován: 23 čer 2009 22:23
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Opel Kadett GSi 16v
Dojeď na silvestra a přes noc to zmáknem stejně nemám co dělat, asi....
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Re: Opel Kadett GSi 16v
Menší upgrade - originál tlumič výfuku oni ve fabrice věděli, jak to naladit s koncovkama se musí něco udělat, jen nevím jak je nachromovat, odřezávat se mi je kvůli tomu nechce
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
Re: Opel Kadett GSi 16v
v baumaxu prodávají chrom ve spreji
ex. : Škoda 120L
ex. : Opel Kadett 1.6 3dv
ex. : BMW 316i sedan
Akt. : BMW 325 TDS 170 PS
Akt. : OPEL KADETT GSI 150PS ....??
ex. : Opel Kadett 1.6 3dv
ex. : BMW 316i sedan
Akt. : BMW 325 TDS 170 PS
Akt. : OPEL KADETT GSI 150PS ....??
Re: Opel Kadett GSi 16v
To by mě nebavilo to každý týden stříkat
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
Re: Opel Kadett GSi 16v
Moc pěkná práce
- Ivan
- Administrátor
- Příspěvky: 3794
- Registrován: 04 úno 2004 09:41
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Opel Kadett GSi 16v
Proč to máš tak prorezlé? Nejde s tím něco dělat?
Re: Opel Kadett GSi 16v
Jako co konkrétně? Už se děje....
a přišel malinký balíček
a vo vnútri totok
a přišel malinký balíček
a vo vnútri totok
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
- fonz
- Moderátor
- Příspěvky: 4914
- Registrován: 13 zář 2006 22:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Opel Kadett GSi 16v
konecne budes mit normalni auto?
91' Escort RS2000 · 2.0 110kWFazeey píše:tunynk pyčo ne, nezáleží jak to jede, jak to sedí, ale na tom, jak to vypadá
92' Escort RS2000 · 2.0 110kW
93' e36 cabrio · 325í 141kW
https://www.facebook.com/n7aPower/
Re: Opel Kadett GSi 16v
to nevim pořád to bude Opel
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ