profichip.cz
Poslední návštěva: 24 dub 2018 09:57 Právě je 24 dub 2018 09:57

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




 [ Příspěvků: 138 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: FABI 200sx S13
PříspěvekNapsal: 29 bře 2015 17:26 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 08 kvě 2010 11:05
Příspěvky: 1514
u nás záslepky v obchodech s vodo-topo popř. ferona ale tam mají jen menší záslepky


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: FABI 200sx S13
PříspěvekNapsal: 29 bře 2015 17:52 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 05 dub 2006 18:59
Příspěvky: 1766
Bydliště: Třebíč...
vážně čumím jak si s tím laminováním dovedeš poradit a všechno má svůj účel.Fakt super práce 8) 8)

_________________
svět dospělých je pro mne záhadou......


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: FABI 200sx S13
PříspěvekNapsal: 29 bře 2015 20:50 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 06 říj 2011 10:15
Příspěvky: 74
Díky klucí

Oleják na místě...přibyla další díra v nárazníku.....a pak ejste 6 dalších ukážu pozdeji :)


Obrázek
Obrázek
Obrázek

_________________
viewtopic.php?f=116&t=106495
https://www.facebook.com/Teamrule32


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: FABI 200sx S13
PříspěvekNapsal: 29 bře 2015 21:39 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2011 20:37
Příspěvky: 2116
postav ten chladic do piznivejsiho uhlu a udelej si z lamina navedeni pesne z diry :-) bude fungovat mnohem lepe.

_________________
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: FABI 200sx S13
PříspěvekNapsal: 29 bře 2015 21:53 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 06 říj 2011 10:15
Příspěvky: 74
Jinak dát nejde...není místo. Tunel bude časem. Olejový chladič je v mém případě v provozu zbytečný a využiju ho jen párkrát na okruhu. Na okresce když dávám kotel dlouhodobe tak sem na 120°. Na okruhu byl problém...tak jsem jednou vylést až na přehnaných 140°. Což je pro 10W-40ku extrém, to jsem posral. Naštěstí to snad nic neodneslo.

_________________
viewtopic.php?f=116&t=106495
https://www.facebook.com/Teamrule32


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: FABI 200sx S13
PříspěvekNapsal: 29 bře 2015 22:11 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2011 20:37
Příspěvky: 2116
jasne chapu. obcas to je s mistem dost problem.

_________________
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: FABI 200sx S13
PříspěvekNapsal: 30 bře 2015 21:35 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 06 říj 2011 10:15
Příspěvky: 74
Tak jsem to poskládal +- na fotku. Jsem spokojen. Provrtaný nárazník se mi moc nelibi se přiznám, ale bude to překryto spz a v situacích kdy bude třeba více vzduchu se spz jen sundá :)

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

_________________
viewtopic.php?f=116&t=106495
https://www.facebook.com/Teamrule32


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: FABI 200sx S13
PříspěvekNapsal: 30 bře 2015 22:31 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2009 21:23
Příspěvky: 8159
Bydliště: Litvínov, občas Praha
200sxfabi píše:
...Provrtaný nárazník se mi moc nelibi se přiznám, ale bude to překryto spz a v situacích kdy bude třeba více vzduchu se spz jen sundá :)


První věc, co se mi na tom autě nelíbí, ale chápu, že je to na úkor funkčnosti... ale opět to máš krásně vymyšlené, že se to akorát schová pod SPZ 8)

_________________
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadet na díly


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: FABI 200sx S13
PříspěvekNapsal: 31 bře 2015 16:15 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2011 20:37
Příspěvky: 2116
ty díry vyplň.. myšleno dej do nárazníku "trubky" takhle by to nefungovalo... a ještě jedna věc... někdy méně znamená více, neboli někdy méně vzduchu chladí lépe jak více vzduchu... chtělo by to změřit průtoky přes chladiče s vícero možnostmi. to samé ten plát pod motorem, pokud nemáš dobře spočítaná ty boční křidélka tak se ti pod nim vytváří přetlak a zvedá předek.

Pracuju na autech co jdou do tunelu skoro každý den, pokud máš zájem napiš mi do SZ třeba FB na tebe a řeknu ti o tom víc.

_________________
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: FABI 200sx S13
PříspěvekNapsal: 04 dub 2015 20:54 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 06 říj 2011 10:15
Příspěvky: 74
Takže airbox hotový smontovaný spasovaný.

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Dále jsem upravil podběhy...jelikož už není IC v podbehu tak jsem použil větrací mřížku levého podběhu a implantoval jsem ho do pravého kde bude odvádět vzduch od olejového chladiče

Obrázek

Obrázek
Obrázek
Obrázek
A nakonec jsem naporcoval hadice k olejovému chladiči

Obrázek

Obrázek

_________________
viewtopic.php?f=116&t=106495
https://www.facebook.com/Teamrule32


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: FABI 200sx S13
PříspěvekNapsal: 05 dub 2015 11:59 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2011 20:37
Příspěvky: 2116
aaaaaa DASH..... tvá peněženka tě asi miluje :-)

_________________
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: FABI 200sx S13
PříspěvekNapsal: 05 dub 2015 12:04 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 3916
do tych dier v narazniku treba nastrkat bass-reflexy z reproduktorov ...

_________________
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: FABI 200sx S13
PříspěvekNapsal: 05 dub 2015 12:09 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 06 říj 2011 10:15
Příspěvky: 74
Peněženka musí poslouchat :) a divili by jste se za kolik penež sem v celém autě. Obecně vzato za velmi málo. Nakupuji vždy když se naskytnou díly za bezva ceny, vše co jde si vyrábím, a díly beru většinou odskoušení ale neznačkové. Takže na to v jakém stavu auto je a jak funguje jsem v autě doopravdy za "za pár korun" :)

Díry v nárazníku asi vypěním montážkou a do té vyříznou díry napřesno a natřu to na černo :)

_________________
viewtopic.php?f=116&t=106495
https://www.facebook.com/Teamrule32


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: FABI 200sx S13
PříspěvekNapsal: 05 dub 2015 12:12 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 3916
to mi nepride jako dobry napad...
ono ta montazka dost rychlo zvetraaaaa...
o pripadnej vode/hrdzi ani nehovorim...

_________________
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: FABI 200sx S13
PříspěvekNapsal: 05 dub 2015 12:18 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 06 říj 2011 10:15
Příspěvky: 74
Hm to máš možná pravdu...hele zatím na to seru něco se s tim časem vymyslí :)

_________________
viewtopic.php?f=116&t=106495
https://www.facebook.com/Teamrule32


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: FABI 200sx S13
PříspěvekNapsal: 05 dub 2015 12:26 
Offline

Registrován: 30 pro 2008 22:21
Příspěvky: 1333
Do narazniku dej kousky hlinikove tenkostene trubky... Ulozeni lehce s presahem pripadne zafixovat lepidlem...


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: FABI 200sx S13
PříspěvekNapsal: 05 dub 2015 12:38 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2011 20:37
Příspěvky: 2116
stejně je úsměvné když zjistíš, že hadice k chladiči jsou dražší jak chladič samotný :D :D

_________________
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: FABI 200sx S13
PříspěvekNapsal: 12 dub 2015 17:59 
Offline

Registrován: 06 pro 2012 16:46
Příspěvky: 6
Moja poklona pane za prevedené úpravy a ich náročnosť, pracujem s fiberglassom a preto smekám klobúk dole :potlesk: :potlesk: :potlesk:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: FABI 200sx S13
PříspěvekNapsal: 14 dub 2015 19:19 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 06 říj 2011 10:15
Příspěvky: 74
marian.marcin píše:
Moja poklona pane za prevedené úpravy a ich náročnosť, pracujem s fiberglassom a preto smekám klobúk dole :potlesk: :potlesk: :potlesk:



Díky :)

_________________
viewtopic.php?f=116&t=106495
https://www.facebook.com/Teamrule32


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: FABI 200sx S13
PříspěvekNapsal: 17 dub 2015 20:14 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 06 říj 2011 10:15
Příspěvky: 74
https://www.youtube.com/watch?v=Zs5RAJy ... e=youtu.be

_________________
viewtopic.php?f=116&t=106495
https://www.facebook.com/Teamrule32


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: FABI 200sx S13
PříspěvekNapsal: 18 dub 2015 23:18 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 06 říj 2011 10:15
Příspěvky: 74
Tak dneska první testovací jízda. Vcelku asi né uplně dobré zprávy. První pokus skončil prostrženou záslepkou vodního výstupu pro zrušený výhřel vody takže jsem dnes poprvé spravoval u krajnice. Druhý pokus se vše jevilo již v pořádku ovšem nerestriktivní velké potrubí, krátká cesta a airbox, který láduje do motoru nemalé množství vzduchu zapříčili to, že množství vzduchu potažmo směsy v motoru již wastegate na turbu nedokáže regulat a se tlak turba zastavil vždy na 0,9b společně s fuelcut odstřižením paliva. Jinými se tomu nedá šlápnout na podlahu a prostě mi to mezuje fuelcut. Jak říkal koudy řešením by bylo stage jedna pro odstranění fuelcut a tlačit 0,9b což je představa pekná jede to fkt pekne na tento tlak ale na to už mám turbo v né uplně dobré kondici a druhá varianta...takové řekněme kontraproduktivní vůči všemu o co jsem se celou zimu snažil je restriktor do sání.

Varinatou by bylo i co radil Jirka a sice naportování kanálu k WG ventilu ale výsledek nejistý. Ale mám z toho radost vše funguje jak má jen musim nejak snížit tlak turba zase na 0,8b a bude to vše v pořádku :)

_________________
viewtopic.php?f=116&t=106495
https://www.facebook.com/Teamrule32


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: FABI 200sx S13
PříspěvekNapsal: 20 dub 2015 22:04 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 06 říj 2011 10:15
Příspěvky: 74
Foto upravené táhlo WG ...díky Qvalemu za polotovar. Ušetřil mi práci. A další foto hotové kopyto pro formu víka cívek.

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

_________________
viewtopic.php?f=116&t=106495
https://www.facebook.com/Teamrule32


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: FABI 200sx S13
PříspěvekNapsal: 20 dub 2015 23:49 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2008 14:14
Příspěvky: 2260
Bydliště: Dobříš
Tvuj problem neni ani mala wastegate nebo vadny actuator,ale to co ten tlak ovlada. V pripade tovarniho zapojeni muze jit o poskozeny vsv ventil,v pripade mbc cinske provenience je to jasne a pokud mas nejaky znackovy ebc je mozna jen spatne nastaveny.

_________________
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Nitrous oxide systémy


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: FABI 200sx S13
PříspěvekNapsal: 21 dub 2015 09:58 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 06 říj 2011 10:15
Příspěvky: 74
Co je vsv ventil nevím. A MCB ať je čínský nebo není tak funguje. Ale jestliže mi seriový actuator drží tlak na 0,8b tak pomocí MBC nelze zregulovat tlak na například 0,5 to je z podstaty funkce MBC nereálné. MBC umí regulovat od 0,8 na vyšší tlak ale ne nižší. to lze jen tak že prodůloužím táhlo actuatoru a znížim v něm napětí.

_________________
viewtopic.php?f=116&t=106495
https://www.facebook.com/Teamrule32


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: FABI 200sx S13
PříspěvekNapsal: 21 dub 2015 11:22 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2008 14:14
Příspěvky: 2260
Bydliště: Dobříš
To je samozřejmě pravda,ale já četl a pochopil jsem to tak,že vše fungovalo a plnící tlak byl 0.7 tudíž nemuže z principu WG být nastavená na 0.8 a problém nastal ve chvíli kdy jsi otevřel sání a výfuk a turbo tlačí až do 0.9 kdy to odstřihne fuel cut. A jakmile by to proběhlo takto,je na vině nevhodná regulace a ne malý WG port jak někdo radil zvětšit. Ač se to nezdá a přestože princip funkce samotného MBC je naprosto triviální,velmi záleží na jeho vhodně zvolené pružině,průchodem vzduchu samotného MBC průměru propojovacích hadic a stějně jako ty čínské nefungoval třeba i ten co tady kdysi vyraběl už neexistující Bidrin. VSV je origo elmg ventil ovládající tlak turba. Takže se omlouvám za to,že jsem se Ti navezl do tématu a přeji hodně dalších úspěchu v projektu!

_________________
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Nitrous oxide systémy


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: FABI 200sx S13
PříspěvekNapsal: 21 dub 2015 12:21 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 06 říj 2011 10:15
Příspěvky: 74
DÍky....pokusím se nastaviit tlak pod fuel cut a časem se dá mapa a hlídat se to bude na afr budíku pro bezpečnost.

_________________
viewtopic.php?f=116&t=106495
https://www.facebook.com/Teamrule32


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: FABI 200sx S13
PříspěvekNapsal: 21 dub 2015 13:00 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2004 18:27
Příspěvky: 2759
Bydliště: Des Moines, IA, USA
Prvni veci by melo byt zkontrolovani tesnosti celeho saciho traktu jeho natlakovanim pres vstup turba na nejakych 20 PSI pri WOT. Pokud je vse OK (jak se zda - vzhledem k tomu, ze narazis na fuelcut pri 0.9 BAR. Predpokladam, ze se jedna o skutecnych 0.9 BAR v intake manifoldu), tak nejjednodusim resenim by bylo (za predpokladu, ze ten 0.8 BAR actuator ma skutecne nulove anebo velice male initialni napeti) pouziti vhodnejsiho (treba 0.6 BAR) WG actuatoru + MBC, pripadne ve spojeni s 34mm WG ventilem - pokud by jsi mel spikes do 0.9 BAR (ale samotny fuelcut neni indikaci nedostatecne kapacity WG).

Pote zalezi jak daleko s tim chces v budoucnu jit, co se rozhodnes pouzit coby limitacni hranici (at uz to budou treba soucasne vnitrni komponenty motoru, soucasne turbo, system dodavky paliva, etc.), ktere vse ostatni podridis. Napriklad, pokud mas v zameru vyraznejsi zvyseni vykonu motoru za pouziti turba vyssi kapacity (coz bude samozrejme vyzadovat zvyseni kapacity systemu dodavky paliva), tak nema smysl na to cpat FCD (jen aby jsi mohl docasne tlacit o par PSI vice - nez treba narazis na 100% DC vstriku anebo neprijatelny narust IAT). Naopak, pokud chces zustat u tovarniho turba, ECU + AFM, tak FCD ve spojeni treba s S-AFC za mirneho zvyseni tlaku paliva pomoci AFPR se muze jevit jako nejvhodnejsi ekonomicke reseni.

_________________
IQ stylingem nenahradis.


Naposledy upravil Taboo dne 21 dub 2015 22:39, celkově upraveno 1

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: FABI 200sx S13
PříspěvekNapsal: 21 dub 2015 15:33 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2008 14:14
Příspěvky: 2260
Bydliště: Dobříš
Taboo píše:
Naopak, pokud chces zustat u tovarniho turba, ECU + AFM, tak FCD ve spojeni treba s S-AFC za mirneho zvyseni tlaku paliva pomoci AFPR se muze jevit jako nejvhodnejsi ekonomicke reseni.

Taboo jsi v čechách,takže nejekonomičtější řešení bude diy obvod s operačním zesilovačem jako modulátor signálu tlaku a safc nahradí drátový potenciometr ze starého radia vřazený do obvodu IAT,ECT :rock:

_________________
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Nitrous oxide systémy


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: FABI 200sx S13
PříspěvekNapsal: 21 dub 2015 15:53 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 12 pro 2005 19:05
Příspěvky: 2333
Bydliště: Kutná Hora
Taboo píše:
Prvni veci by melo byt zkontrolovani tesnosti celeho saciho traktu jeho natlakovanim pres vstup turba na nejakych 20 PSI.

prosím prosím, ať mi tady víc lidí řekne, kolik musí udržet střed turba. mám mít boost 1 bar, ale bohužel mám jen 0,7. natlakoval jsem sání, ale bohužel jsem žádnej únik nezjistil, protože mi začal bublat olej. podle Libora jsou KO ložiska, ale mě se tomu pořád nechce věřit protože olej to nežere a vůle taky nejsou nijak velký. na zahr. fórech jsem se dočet, že přetlačení středu tlakem a následný bublání v olejový vaně je normální a udělá to i nový turbo.. tak jak? :?

_________________
WWW.PECEOKUZI.CZ
WWW.MISTRKUZE.CZ


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: FABI 200sx S13
PříspěvekNapsal: 21 dub 2015 19:15 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2004 18:27
Příspěvky: 2759
Bydliště: Des Moines, IA, USA
Libor12 píše:
Taboo píše:
Naopak, pokud chces zustat u tovarniho turba, ECU + AFM, tak FCD ve spojeni treba s S-AFC za mirneho zvyseni tlaku paliva pomoci AFPR se muze jevit jako nejvhodnejsi ekonomicke reseni.

Taboo jsi v čechách,takže nejekonomičtější řešení bude diy obvod s operačním zesilovačem jako modulátor signálu tlaku a safc nahradí drátový potenciometr ze starého radia vřazený do obvodu IAT,ECT :rock:

I to by s jistou davkou prijatelnosti pracovalo :lol: . FCD samozrejme neni nic jineho nez obycejna "voltage clamp" (treba LJay by to dal dohromady behem par minut), jedna z nejlepsich cest, jak bez monitorace DC vstriku uspesne roztavit pisty.
bóďa píše:
Taboo píše:
Prvni veci by melo byt zkontrolovani tesnosti celeho saciho traktu jeho natlakovanim pres vstup turba na nejakych 20 PSI.

prosím prosím, ať mi tady víc lidí řekne, kolik musí udržet střed turba. mám mít boost 1 bar, ale bohužel mám jen 0,7. natlakoval jsem sání, ale bohužel jsem žádnej únik nezjistil, protože mi začal bublat olej. podle Libora jsou KO ložiska, ale mě se tomu pořád nechce věřit protože olej to nežere a vůle taky nejsou nijak velký. na zahr. fórech jsem se dočet, že přetlačení středu tlakem a následný bublání v olejový vaně je normální a udělá to i nový turbo.. tak jak? :?

Hlavni pricinou byvaji ne uplne uzavrene saci ventily, kdy se tlak dostane do vany pres netesnici pistni krouzky (coz je pri nebezicim motoru normalni). Muzes vyradit turbo naprosto z obehu (a natlakovat saci trakt pres spojeni vystupu turba - a pozorovat pripadne zmeny). Anebo muzes docasne vytahnout merku hladiny oleje. Nezapomen otevrit pri tom testu klapku sani (casto netesni zatvrdle tesneni vstriku a samotne hridele klapky anebo vsemozne hadice vychazejici z intake manifoldu a komponenty do kterych vedou). Nejlepe je k tomu testu pouzit mydlovou vodu. On se da stav tesnosti saciho traktu ale docela dobre odhadnout rychlosti odpadu tlaku. Samozrejme, s turbem tlacenym k jeho maximalni kapacite se pote i mensi netesnosti projevi vyrazneji v podobe odpadu tlaku a narustu IAT.
Pokud to turbo nema nejake excessivni mechanicke vule a na jeho vstupu a vystupu (jeho compressor housing) nepozorujes olej, tak by loziska a tesneni jeho hridele mely byt mechanicky vporadku. Ten zvyseny odpad tlaku muze byt zapricinen ne jen netesnosti saciho traktu, ale take treba vnitrne zanesenym intercoolerem.

_________________
IQ stylingem nenahradis.


Naposledy upravil Taboo dne 21 dub 2015 22:41, celkově upraveno 1

Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 138 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Originál a repas turbo
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO