astra F 1.8i automat -> C20LET -> C20XE
Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis
Re: astra F 1.8i automat -> C20LET -> C20XE
K těm béžovým z M2.5 se údajně dával regulátor na 2.5 bar a k modrým 3 bary, aby to mělo nějaký efekt. Ty ten nepatrný rozdíl asi nepoznáš, ale motor jo.. já je tam měl už jen proto, že tak hloupě necvakají
Opel Astra GSi 16V M2.8 92" blau
C20XE inside
C20XE inside
Re: astra F 1.8i automat -> C20LET -> C20XE
ta ryha je na zatizene strane co? neres jen hloubku ale i vyhraty material kolem... valec tam bude nachylnejsi k dalsim "porucham"
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: astra F 1.8i automat -> C20LET -> C20XE
Juraj ty teda umíš člověka opravdu potěšit
tenkrát se tu psalo o zmražování dílů, kvůli pevnosti. napadlo mě ,že bych motor a kliku nechal po přebrusu zmrazit.
ta rýha nevypadá nějak zdeformovaná, vypadá to prostě tak, že se kroužek zastavil ,zlomil se a šrábal a škrábal,....
hlavně jsem s tím motorem skoro nic nenajezdil a záhul dostával opravdu minimálně,....
ještě ale uvidím, protože motor nechám teď nějakou dobu ležet v koutě
tenkrát se tu psalo o zmražování dílů, kvůli pevnosti. napadlo mě ,že bych motor a kliku nechal po přebrusu zmrazit.
ta rýha nevypadá nějak zdeformovaná, vypadá to prostě tak, že se kroužek zastavil ,zlomil se a šrábal a škrábal,....
hlavně jsem s tím motorem skoro nic nenajezdil a záhul dostával opravdu minimálně,....
ještě ale uvidím, protože motor nechám teď nějakou dobu ležet v koutě
Opel Astra F C20XE
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: astra F 1.8i automat -> C20LET -> C20XE
ja tipujem ze su tam asi preto, ze pri mensich upravach a naslednom plnom vykone, tie povodne "kremove" uz nestacia..
pocuj a piesty 86.5 ..by ti nestacili ..??
pocuj a piesty 86.5 ..by ti nestacili ..??
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: astra F 1.8i automat -> C20LET -> C20XE
JRD přeměřím to pořádně a dám vědět, myslým ale ,že to bude na hranici
Ty máš větší nízkokompresní písty?
Ty máš větší nízkokompresní písty?
Opel Astra F C20XE
Re: astra F 1.8i automat -> C20LET -> C20XE
mrazit PRED! je to skoro to same co kaleni a taky tam plati roztaznost materialu!!!
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: astra F 1.8i automat -> C20LET -> C20XE
Juraj díky za upozornění s tím mražením,... jo a ta rýha je na nezatížené straně,je na straně výfukových svodů, ze předu a klikovka po expanzi klesá směrem taky do předu, tak pokud se nemýlim tak zatížená strana je vzadu,...
JRD bojím se ,že budou malý ty 86,5 válce mají 86,1mm a to v nejužším místě válce(nahoře) potom jsou tam schody jak do sklepa
JRD bojím se ,že budou malý ty 86,5 válce mají 86,1mm a to v nejužším místě válce(nahoře) potom jsou tam schody jak do sklepa
Opel Astra F C20XE
Re: astra F 1.8i automat -> C20LET -> C20XE
ano zatizena je u sani, klikovka se toci doprava, takze pist je tlacen doleva a to k sani uvidis sam jestli pujde vybrousit... ja bych radeji sehnal jiny blok.
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: astra F 1.8i automat -> C20LET -> C20XE
No defakto zmarazení materiálu je zjednodušene pokracování kalení, ochlazení jeste do nižších teplot, tím se docílí zmeny vnitrni struktury (jestli me pamet nesšálí, tak asi obsah martenzitický a austenitický struktury), ale ze by se měnil konecnej objem si nemyslim, je jasny ze kdyz se to zmrazí tak se to stahne, a po ohrati na normalní teplnot zas roztahne, ale hustota se nezmeni... Tot muj nazor...Juraj píše:mrazit PRED! je to skoro to same co kaleni a taky tam plati roztaznost materialu!!!
Subaru Impreza GT (víkendovka)
Opel Manta B GT/E 2.0i 8v
Honda Accord 2.0is (daily)
Škoda Superb II, 2.0TDI 125kw (daily nr.2)
Opel Manta B 400 + c20xe (zatím pouze polotovar)...
Opel Manta B GT/E 2.0i 8v
Honda Accord 2.0is (daily)
Škoda Superb II, 2.0TDI 125kw (daily nr.2)
Opel Manta B 400 + c20xe (zatím pouze polotovar)...
Re: astra F 1.8i automat -> C20LET -> C20XE
Janos666 , docela chápu Juraje a to tak že po výbrusu na přesný rozměr, se po zmrazení byť nepatrně tento rozměr rozhodí a potom by se stejně muselo brousit,... já měl spíš obavy o to aby mě na výbrusu nezabili že je to moc překalený, ale asi to ani nepoznaj
Opel Astra F C20XE
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: astra F 1.8i automat -> C20LET -> C20XE
ja som mal podobnu ryhu po tom pretoceni...
a stacili 0.5ky..
ked tak na bruske sa posune vreteno o kusek viac na vyfukovu stranu ..
a bude to OK ...
a stacili 0.5ky..
ked tak na bruske sa posune vreteno o kusek viac na vyfukovu stranu ..
a bude to OK ...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: astra F 1.8i automat -> C20LET -> C20XE
JRD ok,počítám že v průběhu dubna zajedu do brusírny a domluvil bych se s nima jestli by to mohli tak udělat jak říkáš. jen si mi neodpověděl, pro jaký kompresní poměr jsou ty písty
Opel Astra F C20XE
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: astra F 1.8i automat -> C20LET -> C20XE
to neviem... lebo ich nemam ja.. ale jeden dalsi blazen...
EDITED:
..tak piesty boli WOESSNER 86.5mm 8.5CR..
EDITED:
..tak piesty boli WOESSNER 86.5mm 8.5CR..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: astra F 1.8i automat -> C20LET -> C20XE
tak zítra už jen nalít olej a snad, snad konečně testovací jízda
a v garáži mám hned dalšího pacienta pod kudlu
a v garáži mám hned dalšího pacienta pod kudlu
Opel Astra F C20XE
Re: astra F 1.8i automat -> C20LET -> C20XE
tak dnešní testovačka neproběhla když jsem nahodil baterku do auta, zjistil jsem ,že nesvítí kontrolka motoru po zapnutí klíčku, motor sice po těch 2 letech chytil i když se chvilku nechal přemlouvat,... ale neměl jsem jistotu ,že tam není chyba. hledal jsem tak 2 hodiny drátek ke kontrolce(rozřezával svazek,...) ,ale nikde na svazku jsem je nenašel( zjistil jsem že svazky nejsou z astry ale z kadetta) ,už jenom to přetahání kabelů na druhou stranu,... myslel jsem že jsem na některý ten kabel zapoměl, takže jsem celý svazek zase poodpojoval no a když už ho celý vysouvám ven z kastle z kabiny, vykoukla na mě svorkovnice ,byla schovaná u ecu tak blbě že jsem ji ani po několikátý nenahmatal takže všechno zase zapojit ... pak nastartuju a co se nestalo... chyba krokáče( perfektní přístup), po výměně, znova ,pak už jsem šel po barvách drátů ,no a podle schématu jsem zjistil, že jsem přehodil konektory mezi krokáčem a knock sensorem
ale už vrčí bez chyby, tiše(teda jen motor, o výfuku co tam zůstal z turba se to říct VŮBEC nedá ),...
tak aspoň že jsem to rozchodil dneska
ale už vrčí bez chyby, tiše(teda jen motor, o výfuku co tam zůstal z turba se to říct VŮBEC nedá ),...
tak aspoň že jsem to rozchodil dneska
Opel Astra F C20XE
Re: astra F 1.8i automat -> C20LET -> C20XE
po dloooouhý době zase nějaký malý změny ...
v létě jsem prolezl STK, konečně přepis , i když to ekovýpalný (plná palba ) si mohli odpustit...
na autě přibyly zadní světla GSi, mezi nima ještě plastík pod RZ nastříkaný antracit metal. ze vzorníku opel, sehnal jsem i osvětlení RZ do zadního GSi nárazníku, no a dokonce i prahové nástavce s lištama dveří dostali modrou a po roce válení v garáži se projeli na astře
v létě jsem prolezl STK, konečně přepis , i když to ekovýpalný (plná palba ) si mohli odpustit...
na autě přibyly zadní světla GSi, mezi nima ještě plastík pod RZ nastříkaný antracit metal. ze vzorníku opel, sehnal jsem i osvětlení RZ do zadního GSi nárazníku, no a dokonce i prahové nástavce s lištama dveří dostali modrou a po roce válení v garáži se projeli na astře
Opel Astra F C20XE
Re: astra F 1.8i automat -> C20LET -> C20XE
dobré to je.... koukám Opel a O.Z. to už je tak nějak standard tady
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
- m.artty
- Moderátor
- Příspěvky: 8238
- Registrován: 23 čer 2009 22:23
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: astra F 1.8i automat -> C20LET -> C20XE
Dobrý v sobotu jsem jel kolem, ale nechtěl jsem tě otravovat s pokecem v 7 ráno
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Re: astra F 1.8i automat -> C20LET -> C20XE
Kubi, díky, tenkrát jsem k těm kolům přišel uplně náhodou a je fakt že se mi na astře zalíbily. To na jiných autech jsem disky měnil častěji. Ještě ale chtějí hodně opravit, jsou dost odřená
M.artty, díky, to si klidně mohl, měl jsem celý víkend noční, to jsem akorát přijel z práce. škoda
M.artty, díky, to si klidně mohl, měl jsem celý víkend noční, to jsem akorát přijel z práce. škoda
Opel Astra F C20XE
- m.artty
- Moderátor
- Příspěvky: 8238
- Registrován: 23 čer 2009 22:23
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: astra F 1.8i automat -> C20LET -> C20XE
No tak příště
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly