Škoda Octavia 1.9TDi
Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis
Re: Škoda Octavia 1.9TDi
uplně od píky
Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....
-
- Příspěvky: 1355
- Registrován: 11 bře 2006 16:38
- Bydliště: Praha venkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda Octavia 1.9TDi
odlitky asi někde nakoupí , nebo nevim jestli má doma slévárnu
QUATTRO 309 kW
Re: Škoda Octavia 1.9TDi
Myslim si ze na tema MD je toho plnej net..nema smysl se dohadovat. Zavody jsou jedna vec..kvalita nekterych sad a Kabrtovo pristup druha.luke.bean píše:thole thole , někdy by jsi udělal fakt líp kdyby jsi nenapsal nic zajímalo by mě na kterým fóru,nebo kde jsi přišel k tomu,že prasklo od něj hodně kotoučů. vím o jednom páru , ale tím to končí a jeho dvoudílný kotouče jsou dost využívaný a i v závodech a pochvalovaný
" www.autowerks.cz "
- m.artty
- Moderátor
- Příspěvky: 8238
- Registrován: 23 čer 2009 22:23
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda Octavia 1.9TDi
Potěmkinovi vesnice si myslel, že?tholis píše:Myslím si že 312 chvilku pojezdíš a když nebudou stačit, dneska už je všude habaděj AP-racingů nebo bremb na tenhle typ těhlice.. Je to sériové a vyzkoušené..žádná potěmkinova věznice MD alá brembo
Sry za OT.
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Re: Škoda Octavia 1.9TDi
LiberaleMiguel : díky za nabídku ale když už mám ty RS a na ty moje blbynky to stačí .
Včera jsme je začali dávat na auto a nějak se tam nevejdou. Třmen se asi v půlce zastaví o stabilizační tyčku. Takže ten sportovní stabík bude muset asi ven a vrátí se serie. napadli mě asi 3 teorie jak to tam dostat ale možná tam dám tyčky z 1.8T a nastaví se podle potřeby. Každopádně sem šel dokolen když sem viděl že se neotočí v plném rejdu.
Včera jsme je začali dávat na auto a nějak se tam nevejdou. Třmen se asi v půlce zastaví o stabilizační tyčku. Takže ten sportovní stabík bude muset asi ven a vrátí se serie. napadli mě asi 3 teorie jak to tam dostat ale možná tam dám tyčky z 1.8T a nastaví se podle potřeby. Každopádně sem šel dokolen když sem viděl že se neotočí v plném rejdu.
Naposledy upravil(a) Svacinkar dne 13 úno 2013 16:44, celkem upraveno 3 x.
ALH TDi - 98kw/318Nm.
AGU 1.8T 20v - 110kw/210Nm.
AGU 1.8T 20v - 110kw/210Nm.
Re: Škoda Octavia 1.9TDi
taky na 66kW nikdo nepočítal s tím, že se tam budou rvát 312mm brzdy
Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....
Re: Škoda Octavia 1.9TDi
JasteR měl taky 66kw a ty brzdy tam měl ale nadruhou stranu měl seriový stabík.
ALH TDi - 98kw/318Nm.
AGU 1.8T 20v - 110kw/210Nm.
AGU 1.8T 20v - 110kw/210Nm.
Re: Škoda Octavia 1.9TDi
a v čem spočívá sportovnost toho stabíku?
Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....
Re: Škoda Octavia 1.9TDi
že ten sportovní je silnější a zřejmě i širší. Auto se potom tolik nenaklání v zatáčkách a líp se ovládá.
ALH TDi - 98kw/318Nm.
AGU 1.8T 20v - 110kw/210Nm.
AGU 1.8T 20v - 110kw/210Nm.
Re: Škoda Octavia 1.9TDi
Svacinkar: To mě překvapuje že tam nedostaneš brzdiče kuli stabíku Nu člověk se furt učí Dal bych tam RSový nebo nějakej ze silnějších TDI. Platformu octavie nějak neovládám, ale určo ti třeba na DP poradí Přece to musel někdo řešil i na golfech.
PS: pokud chceš promazat ten spam (hlavně můj) řekni a vyčistím ti to tu ať to máš k věci
PS: pokud chceš promazat ten spam (hlavně můj) řekni a vyčistím ti to tu ať to máš k věci
" www.autowerks.cz "
Re: Škoda Octavia 1.9TDi
stabilizátory jsou u všech ropáků stejný a RS má též 21mm průměr
Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....
Re: Škoda Octavia 1.9TDi
tholis : samotnýho mě to taky překvapuje ale 100% je tam dostanu. Koukal jsem asi na 4 octavie 66kw a měli brzdy z RS a kolega z práce má taky 66kw a 288.mm což je praticky srovnatelný s RS a všichni maj seriový stabíky i tyče tak problém bude v tom mim stabíku, z 80% sem si jistej.
RS má 19.mm stabík TDi 21.mm a pak sou už jen sportovní 22/23/25/
RS má 19.mm stabík TDi 21.mm a pak sou už jen sportovní 22/23/25/
ALH TDi - 98kw/318Nm.
AGU 1.8T 20v - 110kw/210Nm.
AGU 1.8T 20v - 110kw/210Nm.
Re: Škoda Octavia 1.9TDi
tak to pak kelly kecá a prodává 21mm na všechny motorizace
Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....
Re: Škoda Octavia 1.9TDi
Kelly kecá v hodně věcech. Stejně tak to máš u Corsy, podle nich má GSi stejný br. válec jako zbytek
Re: Škoda Octavia 1.9TDi
to by odpovídalo
Jinak trochu se pokročilo v řešení brzd. Sportovní stabík se nechá a nejspíš se vemou tyčky z 1.8T upraví se podle potřeby a nějak to napasovat.
Jinak trochu se pokročilo v řešení brzd. Sportovní stabík se nechá a nejspíš se vemou tyčky z 1.8T upraví se podle potřeby a nějak to napasovat.
ALH TDi - 98kw/318Nm.
AGU 1.8T 20v - 110kw/210Nm.
AGU 1.8T 20v - 110kw/210Nm.
Re: Škoda Octavia 1.9TDi
že sou delší a mají unibalové tělo takže se můžou nastavit pro potřebnou délku.
ALH TDi - 98kw/318Nm.
AGU 1.8T 20v - 110kw/210Nm.
AGU 1.8T 20v - 110kw/210Nm.
-
- Příspěvky: 1355
- Registrován: 11 bře 2006 16:38
- Bydliště: Praha venkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda Octavia 1.9TDi
sakra to zní dost divně
nemůžeš se rozepsat ? měl jsem za to , že jsou tři typy , platová , železná a RS
nemůžeš se rozepsat ? měl jsem za to , že jsou tři typy , platová , železná a RS
QUATTRO 309 kW
Re: Škoda Octavia 1.9TDi
trochu se rozepíšu . Koupí se ty RS delší , uříznou se na požadovaný rozměr a svaří do finální délky možná se trochu přiohnou ale toho bych se chtěl vyvarovat.
ALH TDi - 98kw/318Nm.
AGU 1.8T 20v - 110kw/210Nm.
AGU 1.8T 20v - 110kw/210Nm.
-
- Příspěvky: 1355
- Registrován: 11 bře 2006 16:38
- Bydliště: Praha venkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda Octavia 1.9TDi
. . narazíš ale na jeden drobný detail , krátká tyčka se šroubuje do ramene šroubem a do stabiku přes matku , tudíž má díru pro šroub , ale RS tyčka má na obou stranách kulový čepy, který se strčí do díry ve stabiku/tlumiči a zašroubují se matkou
QUATTRO 309 kW
Re: Škoda Octavia 1.9TDi
to sou my novinky ale . Takže se mám na co těšit koukám
ALH TDi - 98kw/318Nm.
AGU 1.8T 20v - 110kw/210Nm.
AGU 1.8T 20v - 110kw/210Nm.
Re: Škoda Octavia 1.9TDi
A nechceš RS stabík? Jeden se mi doma válí navíc.
Když se chlap vyspí s více ženami, je borec.
Když se žena vyspí s více muži, je kurva.......proč je to tak?!
Protože když klíč otevře několik zámků, je to univerzální klíč......
kdežto když zámek otevřeš vícero různými klíči, je zkurvenej zámek
Když se žena vyspí s více muži, je kurva.......proč je to tak?!
Protože když klíč otevře několik zámků, je to univerzální klíč......
kdežto když zámek otevřeš vícero různými klíči, je zkurvenej zámek
Re: Škoda Octavia 1.9TDi
ne, ne díky. už tam jeden sportovní mám
ALH TDi - 98kw/318Nm.
AGU 1.8T 20v - 110kw/210Nm.
AGU 1.8T 20v - 110kw/210Nm.
Re: Škoda Octavia 1.9TDi
Ajo ty nemáš uchycení na tlumiči,nejde o to jestli sportovní nebo ne,RS neni vedenej přes poloosu a uchycenej tyčkou na rameno,ale je pod ní a uchycenej tyčkou na tlumiči
Když se chlap vyspí s více ženami, je borec.
Když se žena vyspí s více muži, je kurva.......proč je to tak?!
Protože když klíč otevře několik zámků, je to univerzální klíč......
kdežto když zámek otevřeš vícero různými klíči, je zkurvenej zámek
Když se žena vyspí s více muži, je kurva.......proč je to tak?!
Protože když klíč otevře několik zámků, je to univerzální klíč......
kdežto když zámek otevřeš vícero různými klíči, je zkurvenej zámek
- martin51253
- Příspěvky: 354
- Registrován: 12 úno 2012 11:32
- Bydliště: Turnov
Re: Škoda Octavia 1.9TDi
http://audiklub.cz/forum/tema/220309-po ... ts-p-kabrt" onclick="window.open(this.href);return false;luke.bean píše:thole thole , někdy by jsi udělal fakt líp kdyby jsi nenapsal nic zajímalo by mě na kterým fóru,nebo kde jsi přišel k tomu,že prasklo od něj hodně kotoučů. vím o jednom páru , ale tím to končí a jeho dvoudílný kotouče jsou dost využívaný a i v závodech a pochvalovaný
je toho plný net .tyhle brzdy
Leštění a renovace laku
https://www.facebook.com/elitautodetail
http://www.detailingpro.cz/
Elite Auto Detail
https://www.facebook.com/elitautodetail
http://www.detailingpro.cz/
Elite Auto Detail