Káněcí italská pomsta a.k.a. Fiat Punto GT
Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis
Káněcí italská pomsta a.k.a. Fiat Punto GT
Jak mnozí vědí, koncem ledna jsem se stal hrdým ( ) majitelem nevděčnýho italskýho parchanta. Pár údajů pro začátek:
Fiat Punto 1.4 GT 98kW
Auto samozřejmě nebylo prosto tuningu a stylingu
Motor: BOV neznámého výrobce
Podvozek: série
Brzdy: Cosi drážkovanýho vepředu, červeně lakovaný třmeny (protože to pak líp brzdí)
Karoserie: prodlouženej a zahlazenej přední nárazník, "airbrushe" na klikách, B sloupcích a na náhradních zrcátkách
Kola: 15" Borbety
Audio: rádio Sencor, oranžový ovály na platě
Interiér: pelech, ale nic, co by nešlo vyčistit
Původní tendence byla taková, že z auta shodím věci, který tam nechci, udělám údržbu a budu chvíli jezdit. To jsem ovšem zdaleka netušil, jak naivní jsem....
Pár foto auta po koupi
Fiat Punto 1.4 GT 98kW
Auto samozřejmě nebylo prosto tuningu a stylingu
Motor: BOV neznámého výrobce
Podvozek: série
Brzdy: Cosi drážkovanýho vepředu, červeně lakovaný třmeny (protože to pak líp brzdí)
Karoserie: prodlouženej a zahlazenej přední nárazník, "airbrushe" na klikách, B sloupcích a na náhradních zrcátkách
Kola: 15" Borbety
Audio: rádio Sencor, oranžový ovály na platě
Interiér: pelech, ale nic, co by nešlo vyčistit
Původní tendence byla taková, že z auta shodím věci, který tam nechci, udělám údržbu a budu chvíli jezdit. To jsem ovšem zdaleka netušil, jak naivní jsem....
Pár foto auta po koupi
Bad things happen when good people pretend nothing is wrong. - Corey Mother Fuckin´Taylor
Re: Káněcí italská pomsta a.k.a. Fiat Punto GT
Interiér + motor (za povšimnutí stojí zejména trikolóra, bez ní by to nebylo ono)
Bad things happen when good people pretend nothing is wrong. - Corey Mother Fuckin´Taylor
Re: Káněcí italská pomsta a.k.a. Fiat Punto GT
První problém nastal záhy po koupi, kdy se mi začala ztrácet voda. Viníkem byl chladič, resp. díra v něm. Ta ale nevznikla sama, příčinou byla kolize chladiče a klimakompresoru, který se vesele pohupoval na jednom šroubu. Nelenil jsem a koupil jediný chladič, který se nacházel v naší zemi. Po týdnu "ježdění" (asi 300km) se auto začalo projevovat jako italská sestřička Avia (pardon, Iveco). Kouř, smrad, lenora... Turbo tlačilo víc než mělo a v důsledku toho si tak dalo poslední sprint před smrtí. Součástí metastáze byla spousta oleje všudemožně a fouklý těsnění pod palicí.
Pár foto pro obveselení publika, mně se chtělo brečet... Řemeslný zpracování některých oprav nebylo úplně super, viz. http://tuning-forum.org/viewtopic.php?f=59&t=115005" onclick="window.open(this.href);return false;
Pár foto pro obveselení publika, mně se chtělo brečet... Řemeslný zpracování některých oprav nebylo úplně super, viz. http://tuning-forum.org/viewtopic.php?f=59&t=115005" onclick="window.open(this.href);return false;
Bad things happen when good people pretend nothing is wrong. - Corey Mother Fuckin´Taylor
Re: Káněcí italská pomsta a.k.a. Fiat Punto GT
Objednalo se tedy druhý turbo, tentokrát Garett T25 od Zemiho (když sranda, tak pořádná), hlava se poslala na srovnání a kompletní repasi a čekalo se. V mezidobí jsem vyhodil repro z plata (vlastně celý plato), pořídil druhý rádio a sériovej nárazník, kterej se ale bude ještě přizpůsobovat... zatím prošel jen prozatímním tunynkem
Bad things happen when good people pretend nothing is wrong. - Corey Mother Fuckin´Taylor
Re: Káněcí italská pomsta a.k.a. Fiat Punto GT
Potom se vrátila hlava a začalo se skládat dohromady... na fotce i srovnání VL7 vs. T25. Docela rozdíl...
Bad things happen when good people pretend nothing is wrong. - Corey Mother Fuckin´Taylor
Re: Káněcí italská pomsta a.k.a. Fiat Punto GT
V současné době usilovně sháním hadici od turba k váze vzduchu a od sací komory k volnoběžnýmu ventilu... nikde nejsou
V další fázi se bude otevírat výfuk, čekám na jednotku, která si poradí s větším turbem a na manual boost controller... V mezidobí pak řeším pičovinky typu kola.
Díky Markusovi (který je našel v džungli jménem Bazoš) se mi snad podaří sehnat tyhle, momentálně řeším s původním majitelem, jestli nejsou koplý...
V další fázi se bude otevírat výfuk, čekám na jednotku, která si poradí s větším turbem a na manual boost controller... V mezidobí pak řeším pičovinky typu kola.
Díky Markusovi (který je našel v džungli jménem Bazoš) se mi snad podaří sehnat tyhle, momentálně řeším s původním majitelem, jestli nejsou koplý...
Bad things happen when good people pretend nothing is wrong. - Corey Mother Fuckin´Taylor
Re: Káněcí italská pomsta a.k.a. Fiat Punto GT
bazos is homepage a na tyhle zrovna me upozornil kamos jinac drzim palce s autem
AUTOSERVIS, PNEUSERVIS, AUTOSKLO, RYCHLOSERVIS, mechanické práce, klempířina, lakovaní, odtah vozidel. (Praha 5) - SZ nebo 603 909 767, http://www.freshlak.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.flickr.com/photos/130435261@N04/" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.flickr.com/photos/130435261@N04/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Květoslávek
- Příspěvky: 1601
- Registrován: 16 srp 2006 11:01
- Bydliště: Brno-Hlavní město Moravy
Re: Káněcí italská pomsta a.k.a. Fiat Punto GT
Gudlak,ale vofafrne:-) vis co jsem Ti rikal...
Volvo V40 2.0 T4 yellow Faketaxi
Go HARD or Go Home!!!
Go HARD or Go Home!!!
Re: Káněcí italská pomsta a.k.a. Fiat Punto GT
Jojo, vím.. stejně to vidím tak, že s tím jen lehce zabrčím a budu pokračovat ve shánění věcí. Radši všechno pořádně než dopadnout znova takhle...
Bad things happen when good people pretend nothing is wrong. - Corey Mother Fuckin´Taylor
Re: Káněcí italská pomsta a.k.a. Fiat Punto GT
Aktuální stav z dneška je takový, že čekáme na příruby, snad by měly během odpoledne být. Těším se jako malý děcko. Aby řeč nestála, shodil se plasto-lamino-nárazník a nahodil se origo. Zatím jen takhle nastraženej, pracovat se bude se středovou dírou a samozřejmě taky s odstínem. Ten jsem včera vymyslel pro celý auto
Bad things happen when good people pretend nothing is wrong. - Corey Mother Fuckin´Taylor
- MarkusHuhtimo
- Příspěvky: 70
- Registrován: 06 dub 2011 22:17
Re: Káněcí italská pomsta a.k.a. Fiat Punto GT
Tak tohle já můžu Dal jsi se do toho supr od podlahy
Tuscani Tiburon Turbo (forged engine, right now 310hp/400Nm - neverending project)
Re: Káněcí italská pomsta a.k.a. Fiat Punto GT
Tak...a jdu si to asi hodit namodro do průvanu.
Dnes se podařilo zkompletovat motor (hadice zatím stávající, protože fakt nejsou), ale kde se vzal, tu se vzal bílej dým... olej ve výfuku.
Zkusili jsme auto nechat chvíli nabrčený, jestli to nejsou jen zbytky oleje, co ve výfuku byl, ale po pěti minutách to na dílně vypadalo podle hesla "Za mlhou hustou, že by se dala krájet". Cvičně jsme objeli blok a dle slov kluka, kterej to skládá se turbo ani nijak neprojevilo. Už fakt nevím...
Dnes se podařilo zkompletovat motor (hadice zatím stávající, protože fakt nejsou), ale kde se vzal, tu se vzal bílej dým... olej ve výfuku.
Zkusili jsme auto nechat chvíli nabrčený, jestli to nejsou jen zbytky oleje, co ve výfuku byl, ale po pěti minutách to na dílně vypadalo podle hesla "Za mlhou hustou, že by se dala krájet". Cvičně jsme objeli blok a dle slov kluka, kterej to skládá se turbo ani nijak neprojevilo. Už fakt nevím...
Bad things happen when good people pretend nothing is wrong. - Corey Mother Fuckin´Taylor
- LiberaleMiguel2
- Příspěvky: 3841
- Registrován: 22 říj 2013 17:21
Re: Káněcí italská pomsta a.k.a. Fiat Punto GT
Něco hodně podobného se stalo Markusovi, byl to ucpaný přepad oleje z turba.... Jenom nápad
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)
Re: Káněcí italská pomsta a.k.a. Fiat Punto GT
LM: Zkusíme, jestli to bude ono, máš u mě lahev...
tholis: Díky, momentálně jsem ve stadiu, že bych to auto nejradši nakopal do koulí
tholis: Díky, momentálně jsem ve stadiu, že bych to auto nejradši nakopal do koulí
Bad things happen when good people pretend nothing is wrong. - Corey Mother Fuckin´Taylor
Re: Káněcí italská pomsta a.k.a. Fiat Punto GT
točí se to turbo na volnoběh?
Honda Civic EG turbo
Civic aerodeck
Toyota Celica GT4
Civic aerodeck
Toyota Celica GT4
Re: Káněcí italská pomsta a.k.a. Fiat Punto GT
Nevím...
Bad things happen when good people pretend nothing is wrong. - Corey Mother Fuckin´Taylor
- phaeton_esc
- Příspěvky: 1064
- Registrován: 20 led 2009 00:06
- Bydliště: Sudety
Re: Káněcí italská pomsta a.k.a. Fiat Punto GT
Jednou Fiat navždy Fiat... budu sledovat
Fiat Stilo MW 1.6 16v LPG & Mazda MX-5 NBfl 1.8
Re: Káněcí italská pomsta a.k.a. Fiat Punto GT
Zjistil jsem - točí seposero píše:točí se to turbo na volnoběh?
Bad things happen when good people pretend nothing is wrong. - Corey Mother Fuckin´Taylor
Re: Káněcí italská pomsta a.k.a. Fiat Punto GT
vůle? odtok oleje je ok?Kane13 píše:Zjistil jsem - točí seposero píše:točí se to turbo na volnoběh?
Bílej dým by ale značil spíš na vodu
Honda Civic EG turbo
Civic aerodeck
Toyota Celica GT4
Civic aerodeck
Toyota Celica GT4
Re: Káněcí italská pomsta a.k.a. Fiat Punto GT
Odpoledne mrkneme na odtok oleje. Voda to není, ve výfuku je olej...
Bad things happen when good people pretend nothing is wrong. - Corey Mother Fuckin´Taylor
Re: Káněcí italská pomsta a.k.a. Fiat Punto GT
kontrolujte to turbo jaký má vůle
Honda Civic EG turbo
Civic aerodeck
Toyota Celica GT4
Civic aerodeck
Toyota Celica GT4
Re: Káněcí italská pomsta a.k.a. Fiat Punto GT
Drobný tam jsou, ale nic co by mělo vadit...
Bad things happen when good people pretend nothing is wrong. - Corey Mother Fuckin´Taylor
Re: Káněcí italská pomsta a.k.a. Fiat Punto GT
http://italiancars.org/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Káněcí italská pomsta a.k.a. Fiat Punto GT
Tam jsem psal už asi před měsícem, kdy jsem řešil nestálej volnoběh (což je v kontextu dnešních trablů k smíchu) a nulová reakce... i tak díky za tip
Bad things happen when good people pretend nothing is wrong. - Corey Mother Fuckin´Taylor
- Venca Brody
- Příspěvky: 3338
- Registrován: 09 črc 2006 18:04
- Bydliště: jižní čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Káněcí italská pomsta a.k.a. Fiat Punto GT
Ten ital je snad prokletej.. Držím pěsti, ať to jednou šlape
EX citroen saxo 1,4vts,. EX bmw e36 316i,. EX BMW e36 328 iT,. EX Golf III 1,8i, OOOO A4b5 avant 1,9TDI, BMW e36 316i compakt
A teď jedna merdka OOOO A6C5 avant 2,8i quattro
A teď jedna merdka OOOO A6C5 avant 2,8i quattro
Re: Káněcí italská pomsta a.k.a. Fiat Punto GT
Takže po konzultaci se Zemim (tisíceré díky) se předělá restriktor tlaku turba a mělo by to být cajk. Omlouvám se za kusé informace, ale o těchhle věcech toho vím asi tolik jako Miloš Zeman o správné anglické výslovnosti. Věřím, že i tak se to tady dá číst a je vidět nějakej progress.
Bad things happen when good people pretend nothing is wrong. - Corey Mother Fuckin´Taylor
Re: Káněcí italská pomsta a.k.a. Fiat Punto GT
Drzim palce at je to ono a konecne tu malou svi i prozenes..
" www.autowerks.cz "
Re: Káněcí italská pomsta a.k.a. Fiat Punto GT
Restriktor v privodu oleje muze pomoct, nissan ze ktereho turbo je, ma kolem milimetru. Samozrejme je to specificke od motoru(tlak oleje/prutok). Fijat nema zadny. To neprojevovani, muze byt i tim, ze na 1.4l bude citi zatah az mezi 3-4tisici.
Zaroven zkontrolujte zda je pruchozi odvzdusnovaci hadice z bloku do te zprasene hadice mezi vahou vzduchu a turbem. Hadice byva zarostla spinou, stejne tak i sitko ktere je v ni z jedne strany strcene(je mozne ze uz ho davno nekdo ztratil). Jeste male doporuceni, tahle odvetraci hadice je napojena za vahu vzduchu skrz mezikus/propojku, ktera je unvnitr z urcitych duvodu zuzena na 3,5mm v pripade starsich verzi (hlinik) nebo cca 5mm v pripade novejsich(plast). Paklize je motor stary a obzvlaste kdyz pouziva otevreny vzduchovy filtr, je nutne tohle misto vice zpruchodnit.
A zpatky k hadici mezi vahou a tubrem, je to naprosto zasadni vec. Musi byt 100% tesna(stejne tak veskere veci na ni napojene), jinak budes resit volnobeh nebo jakekoli cukani do nekonecna. Tedy do chvile, nez auto za par korun prodas = predas cerneho petra zas nekomu jinemu
Zaroven zkontrolujte zda je pruchozi odvzdusnovaci hadice z bloku do te zprasene hadice mezi vahou vzduchu a turbem. Hadice byva zarostla spinou, stejne tak i sitko ktere je v ni z jedne strany strcene(je mozne ze uz ho davno nekdo ztratil). Jeste male doporuceni, tahle odvetraci hadice je napojena za vahu vzduchu skrz mezikus/propojku, ktera je unvnitr z urcitych duvodu zuzena na 3,5mm v pripade starsich verzi (hlinik) nebo cca 5mm v pripade novejsich(plast). Paklize je motor stary a obzvlaste kdyz pouziva otevreny vzduchovy filtr, je nutne tohle misto vice zpruchodnit.
A zpatky k hadici mezi vahou a tubrem, je to naprosto zasadni vec. Musi byt 100% tesna(stejne tak veskere veci na ni napojene), jinak budes resit volnobeh nebo jakekoli cukani do nekonecna. Tedy do chvile, nez auto za par korun prodas = predas cerneho petra zas nekomu jinemu
S2 ABY Coupe in ressurection
Delta Integrale 16V
remote Lancer EVO8
ex JDM STI typeR ver3
ex Yellow Punto GT 2.0 16VT & 20VT
Delta Integrale 16V
remote Lancer EVO8
ex JDM STI typeR ver3
ex Yellow Punto GT 2.0 16VT & 20VT