Káněcí italská pomsta a.k.a. Fiat Punto GT

Na čem pracují členové TF

Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis

Uživatelský avatar
Kane13
Moderátor
Příspěvky: 1737
Registrován: 17 lis 2009 23:33
Bydliště: Ecce Homo

Re: Káněcí italská pomsta a.k.a. Fiat Punto GT

Příspěvek od Kane13 »

PhoBe, díky moc za cenný rady, předám je svýmu mechošovi 8)
Bad things happen when good people pretend nothing is wrong. - Corey Mother Fuckin´Taylor

Uživatelský avatar
Kane13
Moderátor
Příspěvky: 1737
Registrován: 17 lis 2009 23:33
Bydliště: Ecce Homo

Re: Káněcí italská pomsta a.k.a. Fiat Punto GT

Příspěvek od Kane13 »

Myslel jsem, že už jsme na dobré cestě - tak leda velký hovno. Po neustálým laborování jsem se rozhodli zkontrolovat písty. Žluč ve mně kypí ještě teď, asi začnu srát atomový hřiby....
Přílohy
IMAG0247.jpg
IMAG0246.jpg
Bad things happen when good people pretend nothing is wrong. - Corey Mother Fuckin´Taylor

Uživatelský avatar
tholis
Moderátor
Příspěvky: 3014
Registrován: 16 dub 2009 07:33

Re: Káněcí italská pomsta a.k.a. Fiat Punto GT

Příspěvek od tholis »

To me mrzi chlape.. Zkus to brat pozitivne auto bude defakto uplne novy udelany a bude ti pak delat jen radost...stejne by si to drive nebo pozdeji udelal..Budes to mit za sebou...udelas vse poradne a mozna to nekde i udelas lip...drzim palec.
" www.autowerks.cz "

Uživatelský avatar
Kane13
Moderátor
Příspěvky: 1737
Registrován: 17 lis 2009 23:33
Bydliště: Ecce Homo

Re: Káněcí italská pomsta a.k.a. Fiat Punto GT

Příspěvek od Kane13 »

Víš co, mě sere hlavně to, že jsem kupoval "funkční" auto... vědět tohle, tak jsem za zlomek ceny koupil přiznanýho pohrobka a ty prachy bych do toho dal vědomě. Takhle stále nacházím další a další fuck upy... :evil:
Bad things happen when good people pretend nothing is wrong. - Corey Mother Fuckin´Taylor

Uživatelský avatar
tholis
Moderátor
Příspěvky: 3014
Registrován: 16 dub 2009 07:33

Re: Káněcí italská pomsta a.k.a. Fiat Punto GT

Příspěvek od tholis »

Ja taky kazdymu rikam kup vzdy ten nejvetsi pelech pokud mozno nebourany a ty prachy co si usetril do ceny nejake vonavky do nej vraz a mas jistotu.

Pac koupit navonenej pelech je sakra snadny...Na druhou stranu ja se tim taky neridil a koupil auto od kamarada za normalni cenu... Hele to uz jsem ale po bitve general...uz v tom ses...drzim palec a se zajmem sleduju mam tyhle prestavby od zakladu rad...za rok to auto budes milovat uvidis....
" www.autowerks.cz "

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: Káněcí italská pomsta a.k.a. Fiat Punto GT

Příspěvek od Libor12 »

tohle jsou detonace a stát se to mohlo zároveň s tou hlavou. Předpokládám ze tlak turba byl zvýšen bez dalších kompenzaci. To ani jinak dopadnout nemohlo.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
Kane13
Moderátor
Příspěvky: 1737
Registrován: 17 lis 2009 23:33
Bydliště: Ecce Homo

Re: Káněcí italská pomsta a.k.a. Fiat Punto GT

Příspěvek od Kane13 »

Je jasný, že to jde ruku v ruce, resp. jak říkáš, šlo to už s tou hlavou... Kdybych to kurva věděl, že tam ta regulace není, nemuselo se nic z toho stát... jenomže to je zasraný kdyby... :(
Bad things happen when good people pretend nothing is wrong. - Corey Mother Fuckin´Taylor

Uživatelský avatar
MarkusHuhtimo
Příspěvky: 70
Registrován: 06 dub 2011 22:17

Re: Káněcí italská pomsta a.k.a. Fiat Punto GT

Příspěvek od MarkusHuhtimo »

Přidávám se ke všemu, co řekl Tholis. Držím palce a přeju ti, aby ti po obživě Punto neslo jenom samé ovoce :hlazeni
Tuscani Tiburon Turbo (forged engine, right now 310hp/400Nm - neverending project)

Uživatelský avatar
Kane13
Moderátor
Příspěvky: 1737
Registrován: 17 lis 2009 23:33
Bydliště: Ecce Homo

Re: Káněcí italská pomsta a.k.a. Fiat Punto GT

Příspěvek od Kane13 »

Nechci nic zakřiknout, ale po první testovací jízdě Punto jede! :potlesk:

Zatím na sériové jednotce, ale během víkendu se snad podaří instalovat SEB chip a pak už by to mohlo být zajímavější. Konečně se snad můžu objednat na výfuk a začít řešit trochu těch úprav...

Díky všem za podporu a sobě za to, že se ze mě nestal alkoholik s depresivními sklony :lol:
Bad things happen when good people pretend nothing is wrong. - Corey Mother Fuckin´Taylor

Uživatelský avatar
Kane13
Moderátor
Příspěvky: 1737
Registrován: 17 lis 2009 23:33
Bydliště: Ecce Homo

Re: Káněcí italská pomsta a.k.a. Fiat Punto GT

Příspěvek od Kane13 »

Kane13 píše:Nechci nic zakřiknout, ale po první testovací jízdě Punto jede! :potlesk:
...a před druhou zkušební jízdou už zase nejelo... turbo přidřený na ložisku :(

Nejdřív přes turbo chcal olej, takže se udělal restriktor a v důsledku něj (nejspíš) turbo zakukalo. V současné době je turbo na repasi a máme čas na přemýšlení. Vrtá nám hlavou ten restriktor, jestli ano nebo ne (např. Phob psal, že ne). Hlavně bych nerad dojebal turbo č.3, pokud počítáme repasi jako druhý turbo. Jinak jednotka je připravená a výfuk jsem opět musel odsunout někam do budoucna. Jsem srdcař, no... (nebo dement)
Bad things happen when good people pretend nothing is wrong. - Corey Mother Fuckin´Taylor

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: Káněcí italská pomsta a.k.a. Fiat Punto GT

Příspěvek od Libor12 »

Už jsem ti psal... nedělej něco jen proto,že to dělají všichni. Znám moc případů,kdy se na internetu prezentovalo auto jako úžesně jedoucí s výkonem F1 a ve skutečnosti nenajelo ani 100km v kuse. Opravíš motor,dáš nějaké turbo o kterém nic nevíš - je vůbec vhodné pro tvůj motor? Nepohybuješ se náhodou po okrajích mapy v compressor surge? Co víš o složení směsi? Co víš o teplotě EGT? Co víš o předstihu? Co víš o teplotě motoru (nemyslím tím ten budík na palubce ktery bude ukazovat teplotu ok a motor bude dávno po smrti),o teplotě vzduchu,oleje,tlaku oleje,o plnícím tlaku, jakou teplotu má hlava,svíčky.... dám větší turbo,čip a za týden budu dělat motor zas... která strana turba se chytila? jestli výfuková tak to způsobilo vysoké EGT. Restriktor se instaluje a volí dle tlaku oleje. Víš jaký tlak oleje dává tvůj motor při volnoběhu a 3000rpm a teplotě 30 a 100st?
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
Kane13
Moderátor
Příspěvky: 1737
Registrován: 17 lis 2009 23:33
Bydliště: Ecce Homo

Re: Káněcí italská pomsta a.k.a. Fiat Punto GT

Příspěvek od Kane13 »

Libore, nevím.. A do motoru sám nikdy nehrabu, nestydím se říct, že tohle mě skutečně míjí. Mám na to kluka, kterej je šikovnej, spoustu věcí si pozjišťuje a je ochoten pod autem ve dvě ráno ležet. Ale ani on nemá moc zkušeností s tímhle motorem ani s tímhle turbem, takže budeme oba rádi za jakoukoli radu. I proto sem píšu. Která strana turba je chycená, zjistím... 8)
Bad things happen when good people pretend nothing is wrong. - Corey Mother Fuckin´Taylor

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: Káněcí italská pomsta a.k.a. Fiat Punto GT

Příspěvek od Libor12 »

Kane13 píše: Mám na to kluka, kterej je šikovnej, spoustu věcí si pozjišťuje a je ochoten pod autem ve dvě ráno ležet.
jenže to bohužel nestačí. Nejlépe by v tom případě bylo dát motor do sériového stavu (turbo,ecu) a jezdit. To co pravě děláte bez monitoringu hodnot motoru je nejrychlejší cesta jak ten motor popravit. Na základě čeho jste stanovili průměr restriktoru,když neznáš tlak oleje tvého motoru? Ten olej se mohl valit ven třeba proto,že "blow by" pístních kroužků je moc velké,zvlášt když jste neobnovili ani honování stěn válců,a prostě v klikové skříni je takový přetlak,že olej nemá ani kam téct...
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
wesly.TDI
Příspěvky: 6763
Registrován: 26 kvě 2006 09:26
Bydliště: Karviná, město, které chcíplo
Kontaktovat uživatele:

Re: Káněcí italská pomsta a.k.a. Fiat Punto GT

Příspěvek od wesly.TDI »

Souhlasím s liborem, u tohodle to jedině po GO hodti do origa, a po pár 1000km ,jak zjistíš, že je to cajk, začít si s tím hrát, ale pod dohledem někoho, kdo tomu rozumí a už jich pár udělal, třeba Phob 8)

Uživatelský avatar
Květoslávek
Příspěvky: 1601
Registrován: 16 srp 2006 11:01
Bydliště: Brno-Hlavní město Moravy

Re: Káněcí italská pomsta a.k.a. Fiat Punto GT

Příspěvek od Květoslávek »

No ja treba jezdim seriove turbo,chip,silnejsi pal pumpu,tlak cca 1,0bar a zatim to nejak funguje,az se mi to rozsype tak se taky obratim na phoba.t25 do punta gt je vzdy risk,motor je koncepcne stary...ale je pravda asi ze nez jsi tam to turbo dal zes mel udelat komplet motor.ps ale muj nazor neberte moc vazne,mam jen stesti ze auto jsem pred rokem koupil v seriovem stavu a nikdo se v nem nehrabal.az ja.
Volvo V40 2.0 T4 yellow Faketaxi :)
Go HARD or Go Home!!!

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: Káněcí italská pomsta a.k.a. Fiat Punto GT

Příspěvek od Libor12 »

Motor jako motor a je jedno jestli fiat nebo honda. Pořad má blok,kliku,ojnice,písty,kroužky,ložiska,hlavu,vačky,pružiny,ventily. :lol: při opravě je nutné dodržet předepsané tolerance no a efi bude bosch nebo denso apod
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: Káněcí italská pomsta a.k.a. Fiat Punto GT

Příspěvek od Juraj »

v tomhle stojim za liborem rikam to vzdy a vsude... jakmile sahas do motoru je bezpodminecne nutne monitorovat minimalne AT, A/F a EGT.. :-)

v neposledni rade podtlak/pretlak v klikove skrini je pro funkci turba taky velice dulezity.
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
Kane13
Moderátor
Příspěvky: 1737
Registrován: 17 lis 2009 23:33
Bydliště: Ecce Homo

Re: Káněcí italská pomsta a.k.a. Fiat Punto GT

Příspěvek od Kane13 »

Tak se zase trošku (opravdu jen trošku) posuneme.. auto už je na zimním spánku a aby nebylo smutný, kupuju mu "něco na sebe". Dnes například origo GT černý světla (který ve skutečnosti na GT1 nebyly, ale to je fuk).

Frajer, co mi je prodával, má ještě sedačky, což je další záměr. Jinak co se týká techniky, cílem je do jara dát do pořádku podvozek a přemluvit chlapce ze Soiety na komplet výfuk.

No a "na závěr" sjednotit barvy ze tří na jednu...
Přílohy
received_772051952867959.jpeg.jpg
Bad things happen when good people pretend nothing is wrong. - Corey Mother Fuckin´Taylor

Uživatelský avatar
MarkusHuhtimo
Příspěvky: 70
Registrován: 06 dub 2011 22:17

Re: Káněcí italská pomsta a.k.a. Fiat Punto GT

Příspěvek od MarkusHuhtimo »

Takže nejhezčí Vánoce v rodině bude mít tvůj malej, zlobivej talián :deejay: Tak to má být, když už jsme pošahaní, tak pořádně! Držím pěsti, ať ti na jaře dělá hlavně radost :-)
Tuscani Tiburon Turbo (forged engine, right now 310hp/400Nm - neverending project)

Odpovědět

Zpět na „Projekty“