Poslední návštěva: 19 říj 2017 10:12 Právě je 19 říj 2017 10:12

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




 [ Příspěvků: 198 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
PříspěvekNapsal: 09 kvě 2016 20:39 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2008 14:14
Příspěvky: 2210
Bydliště: Dobříš
Radunov píše:
protože to tady nikoho už nezajímá, co z toho mám že všechno všem řeknu...


třeba to,že tě včas zabrzdime,abys neudělal nějakou hloupost. :lol: s 8V hlavou je to velmi odvážné tvrzeni o vykonu.

_________________
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Nitrous oxide systémy


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
PříspěvekNapsal: 12 kvě 2016 17:49 
Offline

Registrován: 03 čer 2013 18:14
Příspěvky: 142
:?: ....když už teď mám kolem 150PS s minimálnímu úpravami (seriová vačka, ser. jednotka, malý průměr výf. potrubí, špička výkonu v pouhých 5600ot/min, palivo benzín) a to jsem zjistil, že přitom mám o 0,5mm ojetou vačku na palcích :D, to pro představu na tomhle motoru dělá kolem 1mm zdvihu ventilu a ten zdvih dělá sací průřez kolmo k broušení dosedacích ploch ventilů, jakože průměr kanálů je to poslední co mě brzdí...tak uvidíte...je to úplně reálné

nejsem sám kdo něco podobného staví, protože chce i nějakej krouťák odspodu... :pifko:

_________________
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Bmw E30 Touring
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
PříspěvekNapsal: 12 kvě 2016 18:20 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2008 14:14
Příspěvky: 2210
Bydliště: Dobříš
Já nevěřím ani těm 150+. A graf z válcové brzdy je o ničem,to je výkon na kolech a ne motoru. Se správnou kalibrací ti vykouzlím z toho motoru i 500+.

_________________
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Nitrous oxide systémy


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
PříspěvekNapsal: 12 kvě 2016 19:43 
Offline

Registrován: 03 čer 2013 18:14
Příspěvky: 142
se 150hp motorem a touhle váhou se s GSi 16V zrychluje z 0-100 za 8,2s...a to řadí jen jedničku a dvojku

já to namátkou ( jeden pokus ) dal za 8,0s a to řadím jedničku, dvojku a trojku kvůli nižším otáčkám a kratší převodovce...a to roztáčím kola o hmotnosti 1ks 16,7kg

a 100km/h myšleno reálných 100km/h, nikoliv tachometrových!

https://www.youtube.com/watch?v=hLn9UBUWRk8

_________________
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Bmw E30 Touring
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
PříspěvekNapsal: 13 kvě 2016 22:37 
Offline

Registrován: 09 říj 2011 09:49
Příspěvky: 861
Tak nevím kde jsi viděl jet GSI 16v za 8,2...já mám 16v a nic jsem neupravoval vše je původní az na zamotane svody a vložku kN v origo boxu a lepší spojku,jinak origo komplet vyfuk . auto dovezeno v roce 95 ze Švýcarska (možná tam někdo něco ladil v jednotce,nevím) ale můj udělá 0-100 podle měření zrychleni 0 az 100 pres gps za (naměřené hodnoty po vice startech) 6,1 az 6,4 jsem mel podle toho jak jsem přenesl na kola (pneu obyc toyo t1r) je pravda ze lidi co měli takové auto a svezli se v mojem,tak kroutili hlavou ,ze takhle jede. Někdy mužem pojezdit v brne na okruhu at vis ze nekecam,možná proto to auto nikdy nedam pryc 8)

_________________
opel kadett 2.0 16v gsi :driver:
bývalka:opel astra g coupé linea blu OPC paket
Ford Focus ST white


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
PříspěvekNapsal: 06 čer 2016 17:28 
Offline

Registrován: 03 čer 2013 18:14
Příspěvky: 142
lukin66 píše:
Tak nevím kde jsi viděl jet GSI 16v za 8,2...já mám 16v a nic jsem neupravoval vše je původní az na zamotane svody a vložku kN v origo boxu a lepší spojku,jinak origo komplet vyfuk . auto dovezeno v roce 95 ze Švýcarska (možná tam někdo něco ladil v jednotce,nevím) ale můj udělá 0-100 podle měření zrychleni 0 az 100 pres gps za (naměřené hodnoty po vice startech) 6,1 az 6,4 jsem mel podle toho jak jsem přenesl na kola (pneu obyc toyo t1r) je pravda ze lidi co měli takové auto a svezli se v mojem,tak kroutili hlavou ,ze takhle jede. Někdy mužem pojezdit v brne na okruhu at vis ze nekecam,možná proto to auto nikdy nedam pryc 8)


to je psaná hodnota výrobcem...jako třeba že u mého je v serii 9,6s a rozhodně před úpravama ,,hůř" jezdil....

no právě, záleží jak to GPS máš citlivý, by jsi pak udělal třeba formuli z malucha 8) , je jisté že bez LSD si na takovou hodnotu reálně ani neškrtneš

Na Masarykův okruh nevím jestli se ještě někdy podívám po zkušenostech s neschopnými pořadateli...jedině pod záštitou někoho jiného :savle:

_________________
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Bmw E30 Touring
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
PříspěvekNapsal: 06 čer 2016 17:33 
Offline

Registrován: 03 čer 2013 18:14
Příspěvky: 142
Libor12 píše:
Radunov píše:
protože to tady nikoho už nezajímá, co z toho mám že všechno všem řeknu...


třeba to,že tě včas zabrzdime,abys neudělal nějakou hloupost. :lol: s 8V hlavou je to velmi odvážné tvrzeni o vykonu.


máš pravdu s ostupem času, zas takovej frajer nebudu, spoléhal jsem na Ethanol kterým jsem násobil cílovou hodnotu výkonu, který se později ukázal jako špatné řešení a aby člověk dosáhl těch 10 až 20% výkonu navíc, tak to je utopie, vstřikovat o 60% paliva navíc, šílená komprese, korozivní účinky atd...takže návrat na zem a zůstanu u Vervy a holt tam takový koně nebudou...

_________________
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Bmw E30 Touring
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
PříspěvekNapsal: 06 čer 2016 17:42 
Offline

Registrován: 03 čer 2013 18:14
Příspěvky: 142
Libor12 píše:
Já nevěřím ani těm 150+. A graf z válcové brzdy je o ničem,to je výkon na kolech a ne motoru. Se správnou kalibrací ti vykouzlím z toho motoru i 500+.


kdyby mě šlo o to fixlovat, tak to zvládnu na dynu i sám :wink: , dobře ty hodnoty ztrát byli tabulková hodnota a myslím že to bylo 20%, což není nic nereálného, menší určitě nebudou, to je ze zkušeností známé...já ti nevím, ale jelikož se tam započítávají ztráty, tak to je na motoru...a co já tak vím tak když jdeš na válcovou brzdu tak máš na výběr jaký chceš graf...jestli od kol nebo od motoru...a na to abych viděl průběh kroutícího momentu a výkonové křivky to bohatě stačí...a hlavně abys viděl co která úprava provedla za změny a jestli k lepšímu či horšímu a není potřeba kvůli tomu vyhazovat peníze za válcovou brzdu...princip je furt stejný:

VÝKON Definice výkonu je míra vykonané práce. Výkon = práce/čas = síla x vzdálenost/čas

_________________
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Bmw E30 Touring
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
PříspěvekNapsal: 06 čer 2016 17:58 
Offline

Registrován: 03 čer 2013 18:14
Příspěvky: 142
takže ........ namontováno, výsledek šokující :D ....tam kde dříve něco začínalo chybět je nyní nákop a lituju že mám omezovač tak nízko :D
dostal jsem se pocitovým laděním na množství paliva co hltá upravené C20XE :D a stále se seriovou jednotkou bez úprav...
začal jsem se bát, upgradnu přední brzdy za ATE :D
ještě zvednout dynamickou kompresi s kovanýma pístama (již spočítáno, jen ofrézovat..)...a pak bude na řadě software...MAF senzor OFF...atd. akorát nevím kde s tím budu jezdit

včera při testu zrychlení na chudší směs (zkouška) nějakej motorkář měl naspěch...zřejmě zánovní naháč 16Ventil 4 válec, chudák měl co dělat až jsem se divil...dal mi 20m na 500m :lol:

_________________
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Bmw E30 Touring
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.


Naposledy upravil Radunov dne 07 čer 2016 05:58, celkově upraveno 2

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
PříspěvekNapsal: 06 čer 2016 17:59 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2008 14:14
Příspěvky: 2210
Bydliště: Dobříš
Radunov píše:
Libor12 píše:
Já nevěřím ani těm 150+. A graf z válcové brzdy je o ničem,to je výkon na kolech a ne motoru. Se správnou kalibrací ti vykouzlím z toho motoru i 500+.


kdyby mě šlo o to fixlovat, tak to zvládnu na dynu i sám :wink: , dobře ty hodnoty ztrát byli tabulková hodnota a myslím že to bylo 20%, což není nic nereálného, menší určitě nebudou, to je ze zkušeností známé...
Asi tak 8x jsem měřil výkon při lazení na motorovém dynu a po instalaci do auta na válcích. Rozdíl ztrát u předokolky cca 5%. 20% je pohádka pro ty co chtějí plácatpo zádech. To je jak tady ten ochlasta se skyem co hodí 450koní do ztrát a pak tvrdí že má 1000 konový motor. :lol:
Prostě a jednoduše. Výkon motoru je výkon měřený na klikové hřídeli motoru a výkon na kolech je výkon na kolech. Válcová brzda je dobrá tak akorát na to aby vyhodila křivku před a po úpravě. Co tam je za čísla je mi fuk.

_________________
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Nitrous oxide systémy


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
PříspěvekNapsal: 06 čer 2016 18:08 
Offline

Registrován: 03 čer 2013 18:14
Příspěvky: 142
Libor12 píše:
Radunov píše:
Libor12 píše:
Já nevěřím ani těm 150+. A graf z válcové brzdy je o ničem,to je výkon na kolech a ne motoru. Se správnou kalibrací ti vykouzlím z toho motoru i 500+.


kdyby mě šlo o to fixlovat, tak to zvládnu na dynu i sám :wink: , dobře ty hodnoty ztrát byli tabulková hodnota a myslím že to bylo 20%, což není nic nereálného, menší určitě nebudou, to je ze zkušeností známé...
Asi tak 8x jsem měřil výkon při lazení na motorovém dynu a po instalaci do auta na válcích. Rozdíl ztrát u předokolky cca 5%. 20% je pohádka pro ty co chtějí plácatpo zádech. To je jak tady ten ochlasta se skyem co hodí 450koní do ztrát a pak tvrdí že má 1000 konový motor. :lol:
Prostě a jednoduše. Výkon motoru je výkon měřený na klikové hřídeli motoru a výkon na kolech je výkon na kolech. Válcová brzda je dobrá tak akorát na to aby vyhodila křivku před a po úpravě. Co tam je za čísla je mi fuk.


jo a co teda tvůj Kolega V. K 230PS ...ten tam měl neskutečný ztráty

tak ne každý má takové možnosti jako ty co se tím zřejmě živíš nebo si přivyděláváš...pro mě když tam budu uvádět furt stejný ztráty to váhu má....jinak OPRAVUJI SE, MÁM TAM 15%

_________________
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Bmw E30 Touring
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
PříspěvekNapsal: 06 čer 2016 18:11 
Offline

Registrován: 03 čer 2013 18:14
Příspěvky: 142
Taboo píše:
Radunov píše:
v pátek jsem si pročetl zase nějakou teorii o sání (kde je rozhodujících hned několik faktorů) a zkrátil jsem co možná nejvíc sání (jasně s mapem by to šlo víc nebo se 4klapkou) na úkor studeného vzduchu (s tím že tam od náporu proudí z airboxu kolem filtru a za filtrem jde kapotou výdechem ven, ale ještě se to chystám zdokonalit), původní mělo 170cm a to není vhodné na plnění v pracovních otáčkách pro sport :D, ale tak do 2000 ot/min, já se chtěl dostat mezi 55-80cm (pro tento motor ideální)

Zda se, ze jsi si tu teorii trochu spatne vysvetlil :wink: .


s odstupem času co jsem zas něco načetl ti musím dát za pravdu...

_________________
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Bmw E30 Touring
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
PříspěvekNapsal: 06 čer 2016 18:22 
Offline

Registrován: 03 čer 2013 18:14
Příspěvky: 142
Tiger.s píše:
Nu dobrá já jen že z toho vyšponuješ 140koní možná 160 a končíš u xe můžeš jít koro ke 200koním.
Neber to zle ale kdysi semsi tohle taky myslel ale je lepší začít na dobrým základu a ten šponovat. Kolik má ten tvuj motor krouták moje c20xe mělo kdysi změřeno 186koní a 226nm krouták. .


tak teprve včera jsem se dostal k tomu abych uvedl rozdíly 8V a 16V GSi na pravou míru
počítal jsem propustný průřez ventilů a dospěl jsem k tomu, že 8V i s vyšším zdvihem ventilu se limitama proudění nedostanu ani na 7000ot/min, ovšem to je jen zdvih, otázka je, jak se do toho zahrnuje doba zdvihu, nemáte někdo šajnunk? :D

kdežto C20XE má velké rezervy i se seriovýma vačkama (nízkým zdvihem v.) - ZÁHADA VYŘEŠENA

takže moje vrtání kanálů až k ventilu průměru 39mm nemá valnějšího smyslu, naopak je lepší, když vzduch proudí rychleji menšími kanály...

_________________
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Bmw E30 Touring
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
PříspěvekNapsal: 07 čer 2016 04:59 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2004 18:27
Příspěvky: 2759
Bydliště: Des Moines, IA, USA
Radunov píše:
počítal jsem propustný průřez ventilů

My jsme na toto tema tady meli kdysi velice obsahlou diskuzi... Predpokladam, ze "propustny prurez ventilu" je to same jako "curtain area", kde ale v realite neplati, ze prutok je po celem obvodu ventilu stejny z duvodu "valve shrouding" a blizkosti umisteni ventilu k vnejsimu obvodu spalovaci komory (respektivne steny valce) a sousednimu ventilu. Efektivni propustny prurez ventilu je pote rozdilny po celem obvodu ventilu, dale je zavisly na rozmisteni tlaku pred ventilem, odporem, turbulenci a rozmistenim tlaku za nim a to vse se navic meni jak se zdvihem ventilu, tak s pohybem pistu a RPM motoru. Proste nic jednoducheho :lol: ... Pravidlem ale zustava, ze vzduch (jeho smes s palivem) si vzdy hleda cestu nejnizsiho odporu a zvyseneho prutoku je soucasne dosahovano podle potreby rozdilem tlaku pred a za ventilem v ruznych mistech jeho obvodu. Velice zjednodusene to v praxi vzhledem k pohybu pistu a ustanoveni co nejrychlejsi rotace smese predstavuje ustanoveni co nejvhodnejsiho uhlu vstupu smese do spalovaci komory s prihlednutim k jejimu odrazu od opozicni steny valce a pozici zapalovaci svicky s cilem co nejrychlejsiho a kontrolovaneho sireni plamene za ucelem zvyseni detonacniho limitu. On se to slovy spatne vysvetluje a bylo by nejspis za potrebi nejakych obrazku (anebo jeste lepe video), ale vpodstate to je o koncetraci proudu rotujici vsmesni smese, jeho rychlosti, sirce, tloustce, uhlu a pozici vzhledem k jiskre zapalovaci svicky (coz je duvod k jejich indexaci). Tady se ale uz dostavame k velice komplexni oblasti head porting, modifikaci kanalu ventilu, spalovacich komor, etc.
Radunov píše:
takže moje vrtání kanálů až k ventilu průměru 39mm nemá valnějšího smyslu, naopak je lepší, když vzduch proudí rychleji menšími kanály...

Absolutne 8) . Ne jen vysokych, ale v kazdych RPM to je vse o optimalni rychlosti vstupni smese, respektivne nejprijatelnejsim kompromisu anebo zamereni se na urcite RPM pasmo. Kritickym bodem je uhel klikove hridele kde smes dozene pist a zacne dochazet k jejimu odrazu, ale obecne se da ridit dosazenymi tlaky ve valcich po uzavreni sacich ventilu a pred zapalem smese v tom samem uhlu klikove hridele, napriklad 90 stupnu BTDC. :wink:

_________________
IQ stylingem nenahradis.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
PříspěvekNapsal: 07 čer 2016 06:10 
Offline

Registrován: 03 čer 2013 18:14
Příspěvky: 142
Taboo píše:
kde ale v realite neplati, ze prutok je po celem obvodu ventilu stejny z duvodu "valve shrouding" a blizkosti umisteni ventilu k vnejsimu obvodu spalovaci komory (respektivne steny valce) a sousednimu ventilu. Efektivni propustny prurez ventilu je pote rozdilny po celem obvodu ventilu, dale je zavisly na rozmisteni tlaku pred ventilem, odporem, turbulenci a rozmistenim tlaku za nim a to vse se navic meni jak se zdvihem ventilu, tak s pohybem pistu a RPM motoru.


to je taky fakt který mě nenapadl, tím je 16V hodně ovlivněn...

_________________
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Bmw E30 Touring
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
PříspěvekNapsal: 13 čer 2016 20:06 
Offline

Registrován: 03 čer 2013 18:14
Příspěvky: 142
tady má na GSi 16V předokolce ztráty 17,8%


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Bmw E30 Touring
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
PříspěvekNapsal: 22 čer 2016 19:45 
Offline

Registrován: 03 čer 2013 18:14
Příspěvky: 142
UP

tak to mám odbržděný na válci a lepší nekomentovat :D

podotýkám že to je s malou dynamickou kompresí 6,57:1 (se seriovou vačkou v předchozích grafech to mělo 8,25:1) danou ostrejší vačkou se zavíráním sacího ventilu dále za spodní úvratí ( tam se ztratil ten krouťák, přitom stačilo dát seriový těsnění pod hlavu místo toho sendviče) a taky že to je na jednotce C20NE 85kw ( jelikož se mi asi podělala 20SEH 95kw jednotka - nešlo to do otáček a střílelo to v omezovači) a není to odladěný/nachipovaný přímo na ty komponenty

vyšší hodnoty z druhého měření se silencerem ve výfuku, takže jezdit tišeji je i lepší (tzn. ústí asi 30mm trubkou) a s menším tlakem paliva:

max. výkon na motoru 131,76 koní při 5861 ot/min
max. kroutící moment na motoru 167,94 při 4861 ot/min

max. výkon na kolech 116,73 koní při 5827 ot/min
max. kroutící moment na kolech 154,05 Nm při 3052 ot/min

ztráty jsou zhruba 13%!

takže mám necelý 3 koně navrch oproti serii a o 13Nm méně, hurá :D :savle: to se vyplatí...

_________________
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Bmw E30 Touring
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.


Naposledy upravil Radunov dne 24 črc 2016 21:18, celkově upraveno 3

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
PříspěvekNapsal: 22 čer 2016 21:04 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2008 14:14
Příspěvky: 2210
Bydliště: Dobříš
Nech sériové otevření vaček a uprav zdvih co kružnice vačky dovolí. Na to aby jsi dobře naplnil válec je třeba co největší rozdíl tlaku před a za ventilem.

_________________
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Nitrous oxide systémy


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
PříspěvekNapsal: 22 čer 2016 21:38 
Offline

Registrován: 03 čer 2013 18:14
Příspěvky: 142
v tuto chvíli myslím že největší problém je kompresní poměr, křivka je myslím celkem pěkná, hlavně ta špička výkonu je pěkně široká a pak to zkurví omezovač :D

tady je ten graf na motoru


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Bmw E30 Touring
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
PříspěvekNapsal: 08 črc 2016 21:25 
Offline

Registrován: 03 čer 2013 18:14
Příspěvky: 142
"in progress" :pifko:

hlava dole - head porting/valve shrouding....spasování kanálů...výměna ventilů s gufery za nové plus zalapování...nové vahadla s plotničkama a hydroštěly...snížení hlavy...nižší těsnění pod hlavu...odmaštění vnějšku bloku...jiná motorová elektrika a jednotka s volbou předstihu dle oktanů...dopasován vyosený alternátor...tak uvidíme... :D minimálně to už nebude žrát olej přes ventily.. :?: .

_________________
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Bmw E30 Touring
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
PříspěvekNapsal: 11 črc 2016 14:37 
Offline

Registrován: 03 čer 2013 18:14
Příspěvky: 142
Tiger.s píše:
Nu dobrá já jen že z toho vyšponuješ 140koní možná 160 a končíš u xe můžeš jít koro ke 200koním.
Neber to zle ale kdysi semsi tohle taky myslel ale je lepší začít na dobrým základu a ten šponovat. Kolik má ten tvuj motor krouták moje c20xe mělo kdysi změřeno 186koní a 226nm krouták. .


a na kolik tě to vyšlo? to byli ostrý vačky, chip, kompresní písty atd co, takže raketa peněz...a bez otáček při kterých toho bylo docíleno to jsou jen bezduchá čísla

_________________
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Bmw E30 Touring
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
PříspěvekNapsal: 15 črc 2016 18:48 
Offline

Registrován: 03 čer 2013 18:14
Příspěvky: 142
UP

takže potom co jsem shodil hlavu, slícoval kanály, upravil spalováky, zkrátka vše připraveno už jen na přebrus, tak se mi nepodařilo sehnat nové ventily na 30 letý motor :( scháněl jsem fakt všude a ani Opel je nemá dostupné :( a ta hlava 1,8 OHC má větší RPM potenciál než ta 2,0 OHC, co se dá dělat, přece si nedám na motor hlavu s podrápanými ventily aby mi to zas hulilo a žralo olej...

takže jsem začal upravovat 2,0 OHC palici a má to 5 plus:
1) že to má napřímenější kanály do válce
2) můžu zvýšit kompresi dle potřeby - je tam velká vůle ke svíčce, jako že se bude ubírat dost
3) valve shrouding je pořešený z výroby
4) pružiny ventilů jsou tvrdší
5) lépe tvarované ventily s menším dříkem a s menší hmotností

jinak kdo si myslí že větší talíř ventilu znamená větší světlý průměr sedla tak v tomhle případě je menší :( ...a od toho průměru počítám průtok ventilu

ááá takže znovu spasování kanálů, odhranění a zahlazení kanálů, leštění ventilů, přebrousit hlavu a zalapovat ventily...

_________________
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Bmw E30 Touring
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
PříspěvekNapsal: 24 črc 2016 21:01 
Offline

Registrován: 03 čer 2013 18:14
Příspěvky: 142
UP

maká se na tom...za týden to musí jezdit

snížená hlava...rapidně... :D

nebojte, svíčky mám do toho jiný speciální :?: ty se nedotknou pístu...


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Bmw E30 Touring
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
PříspěvekNapsal: 29 črc 2016 08:28 
Offline

Registrován: 03 čer 2013 18:14
Příspěvky: 142
Už to vrčí :potlesk: ...včera jsem makal do půl 10h a dneska ráno než jsem šel do práce :twisted:
večer bude zajíždění a testování... :D

_________________
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Bmw E30 Touring
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
PříspěvekNapsal: 29 črc 2016 20:17 
Offline

Registrován: 03 čer 2013 18:14
Příspěvky: 142
tak už to jezdí a je znát že to má podstatně větší sílu :D ve 3500ot/min to nakopne a taha a taha...zimáky kvílej jak když zabírá turbo...motor má pěknej hrubej zvuk...včera jsem měl sice trochu problémy ale už si to sedlo a našel jsem správný setup...konečně to taky nekouří a neteče z motoru olej 8)

a pak že statický kompresní poměr 12:1 je utopie :lol: :twisted:

https://youtu.be/_r85C1QjG6Q


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Bmw E30 Touring
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
PříspěvekNapsal: 08 srp 2016 14:14 
Offline

Registrován: 03 čer 2013 18:14
Příspěvky: 142
Z MÉ STRANY KONEC PROJEKTU - PRODÁNO

_________________
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Bmw E30 Touring
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
PříspěvekNapsal: 18 zář 2016 18:17 
Offline

Registrován: 03 čer 2013 18:14
Příspěvky: 142
našel jsem video ze dne před prodejem... :lol: kurňa takhle to mělo stovku 8,0s a bez řazení přes plný plyn jako v předchozím setupu :alien: škoda toho delšího držení na jedničku v omezovači :twisted:

https://youtu.be/LX0e0SUlOWk

ostatním přeju good luck a pevný nervy, já už na upravování z vysoka s*ru, za ty nervy to nestojí - je to velká věda, člověk se má pořád co učit a když si myslí že ví dost tak ho něco překvapí a je zpátky na začátku, prostě všechno souvisí se vším a průměrně vydělávající člověk ten progress neuživí...a když člověk ve výsledku zjistí že o tolik líp než serie to stejně ve výsledku nejelo (né až tak výrazně jak bych očekával), tak to je smutný, jo každý ať dělá to čemu rozumí, to je nejlepší... :pifko: příště si už radši koupím auto z továrny tak živé jak potřebuji, bude to i legální a plně funkční a když to člověka za chvíli omrzí tak lepší prodat a koupit zase silnější...

nyní mě těší i jízda v našem rodinném hyundai i30 kombi 1,6 atmo 99kw s přímým vstřikem benzínu, variabilními vačkami, variabilní délkou sání, 16 ventily a 6ti rychlostmi :?: má to velmi ostré brzdy, dobře naladěný podvozek s víceprvkovou nápravou, papá do 6L/100km, dost se do něj vejde a pěkně se řídí s tím flexisteerem :pifko:

_________________
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Bmw E30 Touring
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
PříspěvekNapsal: 20 zář 2016 10:33 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 22 říj 2007 13:11
Příspěvky: 468
Radunov píše:
nyní mě těší i jízda v našem rodinném hyundai i30 kombi 1,6 atmo 99kw s přímým vstřikem benzínu, variabilními vačkami, variabilní délkou sání, 16 ventily a 6ti rychlostmi :?: má to velmi ostré brzdy, dobře naladěný podvozek s víceprvkovou nápravou, papá do 6L/100km, dost se do něj vejde a pěkně se řídí s tím flexisteerem :pifko:

to si děláš srandu že tě těší jízda v hijudnééééé, ne? :D a těch 99kw není to náhodou pro dízl? :wink:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
PříspěvekNapsal: 30 zář 2016 10:48 
Offline

Registrován: 03 čer 2013 18:14
Příspěvky: 142
paca píše:
to si děláš srandu že tě těší jízda v hijudnééééé, ne? :D a těch 99kw není to náhodou pro dízl? :wink:


nemůžu za to, že nedokážeš vstřebat co jsem napsal a těch 99kW je tam opravdu bez nafty, sorry :D

_________________
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Bmw E30 Touring
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
PříspěvekNapsal: 30 zář 2016 12:01 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2008 14:14
Příspěvky: 2210
Bydliště: Dobříš
Kam to ten hyundai dotáhl co? Celých 99kw z 1.6ky :lol: Mam v autě sériový motor 1.6 20V 125kw z roku 1998.

_________________
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Nitrous oxide systémy


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 198 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO