Poslední návštěva: 16 led 2017 18:14 Právě je 16 led 2017 18:14

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




 [ Příspěvků: 192 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
PříspěvekNapsal: 30 zář 2016 21:27 
Offline

Registrován: 03 čer 2013 18:14
Příspěvky: 139
Libor12 píše:
Kam to ten hyundai dotáhl co? Celých 99kw z 1.6ky :lol: Mam v autě sériový motor 1.6 20V 125kw z roku 1998.


no právě že z 1998, dneska jsou jiný emisní normy a je to motor do rodinného kombíku...jinak je fakt že od té toyoty to je slušná sportovní kotelna a to máš ještě Eko verzi s EGR ventilem, ten tam já nemám :?: :D ...a zas jsme u bezduchých čísel...tak pro doplnění...99 kW při 6300 ot/min a 125 kW při 7800 ot/min - tj. poměr výkon vzhledem k otáčkám zhruba stejný...a 164 Nm při 4850 ot/min a 162 Nm při 5600 ot/min...ten motor toyota taky jezdí s 1600kg za 6 litrů na 100 kilásků svižnou jízdou? :twisted: přeci se nebudem špičkovat :D

_________________
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Bmw E30 Touring
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
PříspěvekNapsal: 12 říj 2016 09:07 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 22 říj 2007 13:11
Příspěvky: 448
Radunov píše:
paca píše:
to si děláš srandu že tě těší jízda v hijudnééééé, ne? :D a těch 99kw není to náhodou pro dízl? :wink:

nemůžu za to, že nedokážeš vstřebat co jsem napsal a těch 99kW je tam opravdu bez nafty, sorry :D

aha, tak já vidím v nabídce pouze 1.6i 88kw, tak mě to zarazilo že ta tvá má 99kw, tak hlavně že jsi spokojen :D


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
PříspěvekNapsal: 12 říj 2016 10:05 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 17 srp 2004 08:01
Příspěvky: 6228
Radunov píše:
Libor12 píše:
Kam to ten hyundai dotáhl co? Celých 99kw z 1.6ky :lol: Mam v autě sériový motor 1.6 20V 125kw z roku 1998.


no právě že z 1998, dneska jsou jiný emisní normy a je to motor do rodinného kombíku...


Tak z nynější produkce třeba Toyota 2ZR-FAE, 104–110 kW, používaný do Avensisu :lol:

_________________
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
Toyota Supra 3.0 turbo (172 kW/350 Nm) -> 2.5 twin turbo (in progress)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
PříspěvekNapsal: 15 říj 2016 17:35 
Offline

Registrován: 03 čer 2013 18:14
Příspěvky: 139
paca píše:
Radunov píše:
paca píše:
to si děláš srandu že tě těší jízda v hijudnééééé, ne? :D a těch 99kw není to náhodou pro dízl? :wink:

nemůžu za to, že nedokážeš vstřebat co jsem napsal a těch 99kW je tam opravdu bez nafty, sorry :D

aha, tak já vidím v nabídce pouze 1.6i 88kw, tak mě to zarazilo že ta tvá má 99kw, tak hlavně že jsi spokojen :D


tak to jsi evidentně nebyl na stránkách www.hyundai.cz jinak bys dál neblábolil, pouze 88kw tam není...tohle je 1,6 GDi D-CVVT

_________________
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Bmw E30 Touring
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
PříspěvekNapsal: 15 říj 2016 18:14 
Offline

Registrován: 03 čer 2013 18:14
Příspěvky: 139
Beaver píše:
Radunov píše:
Libor12 píše:
Kam to ten hyundai dotáhl co? Celých 99kw z 1.6ky :lol: Mam v autě sériový motor 1.6 20V 125kw z roku 1998.


no právě že z 1998, dneska jsou jiný emisní normy a je to motor do rodinného kombíku...


Tak z nynější produkce třeba Toyota 2ZR-FAE, 104–110 kW, používaný do Avensisu :lol:


2ZR-FAE je 1,8L obsah :lol:
zřejmě jsi myslel 1ZR-FAE to je 1,6L a má 97kW

typ 1ZR-FE; 1598 cm3 (ø 80,5 x 78,5 mm); 10,7:1; 97 kW (132 k)/6400 min‑1 a 160 N.m/4400 min‑1;
1.8 Valvematic: typ 2ZR-FAE; 1798 cm3 (ø 80,5 x 88,3 mm); 10,5:1; 108 kW (147 k)/6000 min‑1 a 180 N.m/4000 min‑1;
2.0 Valvematic: typ 3ZR-FAE; 1987 cm3 (ø 80,5 x 97,6 mm); 10,0:1; 112 kW (152 k)/6200 min‑1 a 196 N.m/4000 min‑1;

potenciál 1,6 GDi Hyudai/Kia běžná úprava ECU s homologací
Parametry original: 99 kW / 135 PS / 164 Nm
Parametry chiptuning: 109 kW / 149 PS / 182 Nm
Nárůst hodnot: + 10 kW / + 14 PS / 18 Nm

Potenciál Toyota 1ZR-FAE s úpravou maximal power

Parametry original: 97 kW / 132 PS / 160 Nm
Parametry chiptuning: 102 kW / 139 PS / 170 Nm
Nárůst hodnot: + 5 kW / + 7 PS / 10 Nm

_________________
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Bmw E30 Touring
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
PříspěvekNapsal: 15 říj 2016 19:20 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 09 říj 2005 11:41
Příspěvky: 1487
parametrům chiptuningu přímovstřikovýho motoru se musím smát... nereálný.. zkušenosti z několika motorů AR JTS (2.0 a 2.2)- ten motor už sám o sobě jede na limitu předstihu (díky JTS) a s palivem není téměř kam hnout... to samý bude i to GDi... maximálně to "líp" pojede díky upravený odezvě plynu..


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
PříspěvekNapsal: 15 říj 2016 20:05 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 3667
..musim konstatovat, ze nemas tak uplne pravdu ...

sucasne motory, ktore musia splnat nejake tie euro normy, niesu na svojom maxime..
v istych otackach su dost konzervativne hodnoty predzapalu..
pripadne ETC je tiez dobra ficurinka, kedy mas sice plynpedal na podlahe, ale klapka je otvorena tak na 85% ..
..napriklad ...

_________________
Skoda 105L r.v.'81
Nexia Sedan GT r.v.'96
Nubira III SW CDX r.v.'04
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
PříspěvekNapsal: 16 říj 2016 06:09 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 09 říj 2005 11:41
Příspěvky: 1487
záleží asi výrobce od výrobce.. u Alfy 2.2 JTS lze reálně dosáhnout nárustu pouze 4PS zhruba v celým pásmu otáček.. nic Víc.. u 3.2 V6 JTS zhruba to samé... největší nárust u obou motorů se koná jen díky posunutýmu omezovači otáček...


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
PříspěvekNapsal: 19 říj 2016 08:30 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 22 říj 2007 13:11
Příspěvky: 448
Radunov píše:
tak to jsi evidentně nebyl na stránkách http://www.hyundai.cz jinak bys dál neblábolil, pouze 88kw tam není...tohle je 1,6 GDi D-CVVT

koho by napadlo že označení gdi je pro benziňák :D


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
PříspěvekNapsal: 19 říj 2016 16:34 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 02 pro 2005 18:27
Příspěvky: 752
Bydliště: Opava
To je tak smutné vidět, jak mladý člověk od ladění auta upadne do toho, že nejlepší je spotřební kombík a je z toho na hadry :lol: :D

_________________
www.vh-autoservis.cz
H S2000 AP1 / V 850 SW


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
PříspěvekNapsal: 19 říj 2016 17:20 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 09 říj 2005 11:41
Příspěvky: 1487
paca píše:
Radunov píše:
tak to jsi evidentně nebyl na stránkách http://www.hyundai.cz jinak bys dál neblábolil, pouze 88kw tam není...tohle je 1,6 GDi D-CVVT

koho by napadlo že označení gdi je pro benziňák :D


toho před lety zneužil kámoš při výběru služebáka... chtěl benzín, značku neřešil, zaměstnavatel koupí cokoliv v naftě.. na mou radu vzal i30 s GDI motorem.. u zaměstnavatele nákup prošel, a pak se účetní divil, že chodí vyúčtování za benzín spek


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
PříspěvekNapsal: 03 led 2017 16:47 
Online
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2009 21:23
Příspěvky: 8043
Bydliště: Litvínov, občas Praha
Dneska jsem odvezl svoují služební dodávku na servis a náhradní jsem dostal Hyundai i30 1,6 benzín 99 kW... hned jak jsem mi to předával, tak jsem si vzpomněl na toto téma a těšil se, jak si užiju auto, které chválí člověk co jezdil Kadettem GSI. No, ujel jsem s tím dneska 120 km - město, mimo, dálnice... a už se těším, až mi vrátí mojí dodávku. Uvidíme, minimálně 14 dní ho mít budu, tak třeba změním názor, ale v tuto chvíli úplně 0 a asi nejhorší auto co jsem za posledních 5 let řídil. Ale neříkám, že to někomu nevyhovuje.

_________________
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadet na díly


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 192 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO