Poslední návštěva: 28 dub 2017 09:22 Právě je 28 dub 2017 09:22

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




 [ Příspěvků: 198 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
PříspěvekNapsal: 30 zář 2016 21:27 
Offline

Registrován: 03 čer 2013 18:14
Příspěvky: 142
Libor12 píše:
Kam to ten hyundai dotáhl co? Celých 99kw z 1.6ky :lol: Mam v autě sériový motor 1.6 20V 125kw z roku 1998.


no právě že z 1998, dneska jsou jiný emisní normy a je to motor do rodinného kombíku...jinak je fakt že od té toyoty to je slušná sportovní kotelna a to máš ještě Eko verzi s EGR ventilem, ten tam já nemám :?: :D ...a zas jsme u bezduchých čísel...tak pro doplnění...99 kW při 6300 ot/min a 125 kW při 7800 ot/min - tj. poměr výkon vzhledem k otáčkám zhruba stejný...a 164 Nm při 4850 ot/min a 162 Nm při 5600 ot/min...ten motor toyota taky jezdí s 1600kg za 6 litrů na 100 kilásků svižnou jízdou? :twisted: přeci se nebudem špičkovat :D

_________________
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Bmw E30 Touring
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
PříspěvekNapsal: 12 říj 2016 09:07 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 22 říj 2007 13:11
Příspěvky: 457
Radunov píše:
paca píše:
to si děláš srandu že tě těší jízda v hijudnééééé, ne? :D a těch 99kw není to náhodou pro dízl? :wink:

nemůžu za to, že nedokážeš vstřebat co jsem napsal a těch 99kW je tam opravdu bez nafty, sorry :D

aha, tak já vidím v nabídce pouze 1.6i 88kw, tak mě to zarazilo že ta tvá má 99kw, tak hlavně že jsi spokojen :D


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
PříspěvekNapsal: 12 říj 2016 10:05 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 17 srp 2004 08:01
Příspěvky: 6314
Radunov píše:
Libor12 píše:
Kam to ten hyundai dotáhl co? Celých 99kw z 1.6ky :lol: Mam v autě sériový motor 1.6 20V 125kw z roku 1998.


no právě že z 1998, dneska jsou jiný emisní normy a je to motor do rodinného kombíku...


Tak z nynější produkce třeba Toyota 2ZR-FAE, 104–110 kW, používaný do Avensisu :lol:

_________________
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
Toyota Supra 3.0 turbo (172 kW/350 Nm) -> 2.5 twin turbo (in progress)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
PříspěvekNapsal: 15 říj 2016 17:35 
Offline

Registrován: 03 čer 2013 18:14
Příspěvky: 142
paca píše:
Radunov píše:
paca píše:
to si děláš srandu že tě těší jízda v hijudnééééé, ne? :D a těch 99kw není to náhodou pro dízl? :wink:

nemůžu za to, že nedokážeš vstřebat co jsem napsal a těch 99kW je tam opravdu bez nafty, sorry :D

aha, tak já vidím v nabídce pouze 1.6i 88kw, tak mě to zarazilo že ta tvá má 99kw, tak hlavně že jsi spokojen :D


tak to jsi evidentně nebyl na stránkách www.hyundai.cz jinak bys dál neblábolil, pouze 88kw tam není...tohle je 1,6 GDi D-CVVT

_________________
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Bmw E30 Touring
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
PříspěvekNapsal: 15 říj 2016 18:14 
Offline

Registrován: 03 čer 2013 18:14
Příspěvky: 142
Beaver píše:
Radunov píše:
Libor12 píše:
Kam to ten hyundai dotáhl co? Celých 99kw z 1.6ky :lol: Mam v autě sériový motor 1.6 20V 125kw z roku 1998.


no právě že z 1998, dneska jsou jiný emisní normy a je to motor do rodinného kombíku...


Tak z nynější produkce třeba Toyota 2ZR-FAE, 104–110 kW, používaný do Avensisu :lol:


2ZR-FAE je 1,8L obsah :lol:
zřejmě jsi myslel 1ZR-FAE to je 1,6L a má 97kW

typ 1ZR-FE; 1598 cm3 (ø 80,5 x 78,5 mm); 10,7:1; 97 kW (132 k)/6400 min‑1 a 160 N.m/4400 min‑1;
1.8 Valvematic: typ 2ZR-FAE; 1798 cm3 (ø 80,5 x 88,3 mm); 10,5:1; 108 kW (147 k)/6000 min‑1 a 180 N.m/4000 min‑1;
2.0 Valvematic: typ 3ZR-FAE; 1987 cm3 (ø 80,5 x 97,6 mm); 10,0:1; 112 kW (152 k)/6200 min‑1 a 196 N.m/4000 min‑1;

potenciál 1,6 GDi Hyudai/Kia běžná úprava ECU s homologací
Parametry original: 99 kW / 135 PS / 164 Nm
Parametry chiptuning: 109 kW / 149 PS / 182 Nm
Nárůst hodnot: + 10 kW / + 14 PS / 18 Nm

Potenciál Toyota 1ZR-FAE s úpravou maximal power

Parametry original: 97 kW / 132 PS / 160 Nm
Parametry chiptuning: 102 kW / 139 PS / 170 Nm
Nárůst hodnot: + 5 kW / + 7 PS / 10 Nm

_________________
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Bmw E30 Touring
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
PříspěvekNapsal: 15 říj 2016 19:20 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 09 říj 2005 11:41
Příspěvky: 1498
parametrům chiptuningu přímovstřikovýho motoru se musím smát... nereálný.. zkušenosti z několika motorů AR JTS (2.0 a 2.2)- ten motor už sám o sobě jede na limitu předstihu (díky JTS) a s palivem není téměř kam hnout... to samý bude i to GDi... maximálně to "líp" pojede díky upravený odezvě plynu..


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
PříspěvekNapsal: 15 říj 2016 20:05 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 3732
..musim konstatovat, ze nemas tak uplne pravdu ...

sucasne motory, ktore musia splnat nejake tie euro normy, niesu na svojom maxime..
v istych otackach su dost konzervativne hodnoty predzapalu..
pripadne ETC je tiez dobra ficurinka, kedy mas sice plynpedal na podlahe, ale klapka je otvorena tak na 85% ..
..napriklad ...

_________________
Skoda 105L r.v.'81
Nexia Sedan GT r.v.'96
Nubira III SW CDX r.v.'04
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
PříspěvekNapsal: 16 říj 2016 06:09 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 09 říj 2005 11:41
Příspěvky: 1498
záleží asi výrobce od výrobce.. u Alfy 2.2 JTS lze reálně dosáhnout nárustu pouze 4PS zhruba v celým pásmu otáček.. nic Víc.. u 3.2 V6 JTS zhruba to samé... největší nárust u obou motorů se koná jen díky posunutýmu omezovači otáček...


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
PříspěvekNapsal: 19 říj 2016 08:30 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 22 říj 2007 13:11
Příspěvky: 457
Radunov píše:
tak to jsi evidentně nebyl na stránkách http://www.hyundai.cz jinak bys dál neblábolil, pouze 88kw tam není...tohle je 1,6 GDi D-CVVT

koho by napadlo že označení gdi je pro benziňák :D


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
PříspěvekNapsal: 19 říj 2016 16:34 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 02 pro 2005 18:27
Příspěvky: 756
Bydliště: Opava
To je tak smutné vidět, jak mladý člověk od ladění auta upadne do toho, že nejlepší je spotřební kombík a je z toho na hadry :lol: :D

_________________
www.vh-autoservis.cz
H S2000 AP1 / V 850 SW


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
PříspěvekNapsal: 19 říj 2016 17:20 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 09 říj 2005 11:41
Příspěvky: 1498
paca píše:
Radunov píše:
tak to jsi evidentně nebyl na stránkách http://www.hyundai.cz jinak bys dál neblábolil, pouze 88kw tam není...tohle je 1,6 GDi D-CVVT

koho by napadlo že označení gdi je pro benziňák :D


toho před lety zneužil kámoš při výběru služebáka... chtěl benzín, značku neřešil, zaměstnavatel koupí cokoliv v naftě.. na mou radu vzal i30 s GDI motorem.. u zaměstnavatele nákup prošel, a pak se účetní divil, že chodí vyúčtování za benzín spek


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
PříspěvekNapsal: 03 led 2017 16:47 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2009 21:23
Příspěvky: 8095
Bydliště: Litvínov, občas Praha
Dneska jsem odvezl svoují služební dodávku na servis a náhradní jsem dostal Hyundai i30 1,6 benzín 99 kW... hned jak jsem mi to předával, tak jsem si vzpomněl na toto téma a těšil se, jak si užiju auto, které chválí člověk co jezdil Kadettem GSI. No, ujel jsem s tím dneska 120 km - město, mimo, dálnice... a už se těším, až mi vrátí mojí dodávku. Uvidíme, minimálně 14 dní ho mít budu, tak třeba změním názor, ale v tuto chvíli úplně 0 a asi nejhorší auto co jsem za posledních 5 let řídil. Ale neříkám, že to někomu nevyhovuje.

_________________
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadet na díly


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
PříspěvekNapsal: 25 led 2017 21:14 
Offline

Registrován: 03 čer 2013 18:14
Příspěvky: 142
m.artty píše:
Dneska jsem odvezl svoují služební dodávku na servis a náhradní jsem dostal Hyundai i30 1,6 benzín 99 kW... hned jak jsem mi to předával, tak jsem si vzpomněl na toto téma a těšil se, jak si užiju auto, které chválí člověk co jezdil Kadettem GSI. No, ujel jsem s tím dneska 120 km - město, mimo, dálnice... a už se těším, až mi vrátí mojí dodávku. Uvidíme, minimálně 14 dní ho mít budu, tak třeba změním názor, ale v tuto chvíli úplně 0 a asi nejhorší auto co jsem za posledních 5 let řídil. Ale neříkám, že to někomu nevyhovuje.


ahoj,
hele mám za sebou 5200km a jsem spokojen...kadett sice uměl být agresivnější, byl prostě víc analogový, měl stovku po posledních úpravách před prodejem pod 8s, ale celkový dojem mám lepší z nového...protože se mu nezadrhává pedál spojky, drží volnoběh po studeném startu, skoro necuká (u kadetta to bylo šílený a nepomohlo ani vyměnit spojku ani převodovku, ani poloosy, prostě celkově větší výrobní vůle 90. let), brzdy krásně jedovatý (u kadetta jak když šlapu na podlahu a ne na brzdovej pedál), v zatáčkách to sedí dobře a zároveň to je komfortní (kadett jsem si myslel že sedí, ale když jsem viděl video jak zamnou jel kámoš na okruhu, tak ta spojená vlečná zadní náprava se chová šíleně a pohledově to vůbec nesedělo, už jedině víceprvek...), motor sice nemá 200Nm krouťák ve 2500ot/min a karoserie 920kg ale když chci, tak auto mě umí ,,uspokojit" špičkou kroutícího momentu tam, kde by ho sportovní motor měl mít...díky variabilnímu časování ventilů taky necítím nechuť ve spodním spektru otáček jako u starých atmosfér...nízká spotřeba paliva je taky super, delší jízdy i za 5,7 litru/100km...necvaká motor (kadett cvakal i s úplně novýma rozvodama, vahadlama, hydroštelama)...že to nemělo posilovač řízení mi taky nevadilo, dokud jsem nezačal jezdit BMW E30, které krásně brzdí, má přesné řazení a lehké řízení a tohle elektrické to je zas úplně jiný kafe :), celkově mě delší jízda tak nevyčerpává fyzicky a nepotřebuju takový ramena :D...taky hyundai má delší převodovku a 6tý převodový stupeň...určitě bych našel i další pro a proti...jsou to auta s rozdílem 30 let, tak to někde musí být znát a nelze to doslovně porovnávat...prostě už si vážím víc jiných věcí a nezávodím na silnicích, nestojí to za to, dřív jsem byl hroznej rebel, školil jsem kde koho ale je to na silnicích čím dál víc o hubu, z čehož vyplývá že při čelním nárazu v 70km/h mi z auta nezbudou jen zadní světla a zbytek jak harmonika (kadett), I30 má 5 hvězdiček v euro NCAP...a čekáme rodinu :?: ...ale rád vzpomínám v dobrém, díky němu jsem nabral hromadu zkušeností, splnil dětský sny, ať už se to týče renovace, oprav, úprav nebo amatérské závodění, mám poháry za sprinty, okruhy, dB drag Extreme, za vzhled auta na Opel meetingu atd, vykouzlil úsměv na tváři a dokázal i potrápit, překvapil zrychlením nejedno auto i motorku...splnil jsem si sny, posunulo mě to a život jde dál...a taky mě to utvrdilo v tom, že lepší si koupit auto co umí to co očekávám, než stávající předělat na cosi nelegálního / neprodejnýho, utopit v tom peníze, čas, nervy a pak to nakonec prodat za cenu jakou jsem to vytáhl po X letech z roští v zuboženém stavu, to je smutný, ale kdybych to měl doma, tak bych to pořád jen dál vylepšoval k obrazu svému a dodnes bych neušetřil korunu...měl jsem choutky na nissana 350Z, ale lepší si zazávodit na xboxu, mám tam mraky aut a nic mě to nestojí, radost z toho mám taky a najíždění zatáček tam zúročím :D, reálné závodění leze hrozně do peněz a vítěství má smysl v daný den, pak už po něm nikdo neštěkne a jsou to jen vzpomínky, navíc v téhle republice na to nejsou podmínky, Autodrom Brno mě už o svých nekvalitách managementu přesvědčil a zájem o něj znechutil, radši si vezmu toho opovrhovanýho Hyundaje se kterým můžu i za hranice a projedu se v serpentinách v Rakousku průsmykama s úsměvem na tváři...a když se chci bavit v zimě na sněhu, tak máme doma BMW E30 a to jsou pravý drifty, žádný trapný tahání za ruční brzdu :D

jinak ti řeknu jedno, každej je zklamanej po zkušební jízdě že od toho čekal víc, že motor je takový letargický, ale musíš si uvědomit, že jednak si na tebe a tvůj jízdní styl jednotka nějaký km zvyká a že přímovstřikový motor je podřízen ekologii a není to v první řadě závodní motor i když výkon má z dnešních 1,6 bez turba nejlepší, má 6 druhů map v jednotce a plynule mezi nimi přepíná...a to znamená ,že na směs v poměru lambda a bez recirkulace spalin jedeš pouze na ,,plný plyn" pouze v mapě - homogenní provoz, jinak se snaží šetřit kde se dá...ale na svižnější jízdu mě bohatě stačí točit do 4000ot/min a jakou mám radost z jízdy...pak tam prdnu tempomat a už mě nemusí svrbět noha na plynu :D

Druhy provozu
V závislosti na zatížení, otáčky, teplotního stavu motoru a dalších parametrů pracuje zážehový motor s přímým vstřikem v některém ze šesti druhů provozu:

Provoz s vrstveným plněním
Tento provoz je vhodný pro oblast nižších kroutících momentů a nižších otáček (do 3 000 min-1). Vstřikovací ventil dodá palivo jen krátce před zážehem, a směs se proto nestihne promíchat. Motor pracuje celkově s chudou směsí λ > 1, ale v oblasti svíčky je směs v zápalném rozmezí. Intenzivně se využívá recirkulace výfukových plynů z předešlých cyklů pro snížení emisí NOx.

Provoz s vrstveným plněním a zahříváním katalyzátoru
Tento provoz se využívá na zahřátí katalyzátoru na provozní teplotu. Princip je stejný jako při provozu s vrstveným plněním, ale během expanze se vstříkne ještě jedna dávka paliva. Ta dohořívá později a zvyšuje teplotu výfukového potrubí i katalyzátoru. Výfukové potrubí musí být na takovou provoz optimalizované.

Homogenní provoz
Pro vysoké otáčky a vysoké zatížení je třeba získat ze směsi maximum energie, čehož se dosáhne při stechiometrickém složení směsi tj Λ = 1 (ve výjimečných případech motor spaluje mírně bohatou směs λ < 1). Taková směs je zápalná v celém objemu, proto není třeba dbát na rozvrstvení směsi. Vstřikování probíhá již během sacího zdvihu, proto je čas na vytvoření a rovnoměrné rozložení směsi dostatečný. V tomto režimu se průběh spalování a další charakteristiky jako spotřeba a emise jen velmi málo liší od zážehového motoru s nepřímým vstřikováním. Režim je univerzální a motor by v něm mohl pracovat ve všech režimech, ale tím by se připravil o výhody plynoucí z vrstveného plnění.

Homogenní provoz s chudou směsí
Tento provoz je přechodový mezi homogenním provozem a provozem s vrstveným plněním. Dosahuje se nižší spotřeby paliva než při homogenním provozu díky vyšší plnicí účinnosti (škrtící klapka je více otevřená, než by odpovídalo homogennnímu provozu.) Celkové složení chudoby směsi je 1 < Λ < 2.

Homogenní provoz s vrstveným plněním
Jde o další přechodový režim, který navazuje na homogenní provoz s chudou směsí. Pokud je celkové složení směsi s λ > 2, palivo se vstřikuje dvakrát. První vstřik s podílem cca 25% dávky paliva na cyklus se vstřikuje ještě během sání a vytváří homogenní směs. Druhý vstřik se zbytkem paliva se vstřikuje později během komprese. Jeho úkolem je vytvořit oblast bohatší, dobře zápalné směsi v okolí svíčky.

Homogenní provoz s ochranou před detonačním spalováním
Provoz je určen pro nízké otáčky a vysoké zatížení, kde by mohlo docházet k detonačnímu spalování. Při tomto provozu se opět využívá dvojitý vstřik paliva, který přesune část dodávky tepla z druhé dávky paliva na později a sníží tak maximální tlaky a teploty, které jsou rizikové faktory pro detonačním spalování. Díky rozdělení dávek paliva není třeba snižovat předstih zapalování, jak se to musí v takových režimech dělat pro motory s nepřímým vstřikováním což přináší výhodu vyššího točivého momentu.

_________________
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Bmw E30 Touring
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
PříspěvekNapsal: 26 led 2017 09:42 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2009 21:23
Příspěvky: 8095
Bydliště: Litvínov, občas Praha
Já jsem včera Hiundaye vrátil. Najezdil jsem s tím cca 3,5 tisíce km a jsou věci, na které jsem si zvyknul, ale taky takové které nikdy nepochopím. Spotřebu zjistím, až udělám na konci měsíce výkaz jízd - podle BC to bylo cca 7 litrů.

+ docela solidně to jede, když se člověk s autem sžije
+ jen prostor na odložení věcí, co se nosí po kapsách (mobily, peněženka, klíče)
+ přakvapilo mě řešení dofuku předních opěradel - nečekal jsem, že to bude elektricky
+ dobře vyřešená podlaha k kufru s různýma přihrádkama, které se nedají jen otevřít, ale víko se dá dát pryč

- při vyšší rychlosti (130-140 km/h) auto plavalo (pneu jsem si nafoukal podle tabulky, ale možná geometrie nebyla úplně ok)
- strašně hnusnej volat s milionem tlačítek a páčky pod volantem taky zvláštní (zapínání mlhovek nechápu do dnes)
- roletka v kufru - ale ty jsou v téměř v každém kombíku jen pro zlost
- nedotažené detaily - šrouby co drží sedačky měl pod krytkama už Kadett před 30 lety
- displaye - na přístrojovce je nějaký rozpitý a na rádiu je zase moc výrazně podvícený (ikdyž jsem měl intenzitu staženou, tak mě to ve tmě tahalo za oči)

Jinak je to auto bez emocí, prostě jen takové přibližovadlo.

_________________
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadet na díly


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
PříspěvekNapsal: 26 led 2017 10:10 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 17 srp 2004 08:01
Příspěvky: 6314
Potom nastupuje argument "za ta prachy..." :lol:

_________________
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
Toyota Supra 3.0 turbo (172 kW/350 Nm) -> 2.5 twin turbo (in progress)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
PříspěvekNapsal: 26 led 2017 10:24 
Online
Uživatelský avatar

Registrován: 04 srp 2011 18:12
Příspěvky: 2411
Bydliště: Havířov
To s tím plaváním ve vyšší rychlosti nebude geomterií, řeší to na Hyunai klubu víc lidí, asi bude někde chyba :D a s tím podsvícením displeje, resp budíků, u některých modelů si taky pár lidí stěžovalo. Holt to nějaké mouchy má :D

Co se týče krytek na šroubech, tak by ti nejlépe Piech vysvětlil jak se šetří :lol:

_________________
/-/ulk - Hyundai Coupe

Keep /-/atin'

Cokoliv Polsky, Allegro -> SZ

Skořepiny na míru


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
PříspěvekNapsal: 26 led 2017 12:13 
Offline

Registrován: 03 čer 2013 18:14
Příspěvky: 142
m.artty píše:
- displaye - na přístrojovce je nějaký rozpitý a na rádiu je zase moc výrazně podvícený (ikdyž jsem měl intenzitu staženou, tak mě to ve tmě tahalo za oči)


víš, na tom autorádiu je kouzelný tlačítko s emblémem měsíčku (vpravo nahoře), tím ho zhasneš úplně a rozsvítí se jen na nutnou dobu při přepínání hlasitosti, stanice atd :D , takže to není vada auta...

jinak je možný že ti to plavalo proto, že jsi jel zátěže, jen sám řidič, já když jsem jel 140km/h ve dvou lidech a s kolama na kouli tak jsem nic takového nepociťoval...navíc dálniční známku nemám, protože bych neměl využití, všude kam jezdím nenavážu na dálnice (leda Německo a tam nejezdíme), tak mě nějaký možný plavání ve 130km/h vážně netrápí, pokud bych chtěl podobný auto a tvrdší podvozek tak od toho je tu Kia Ceed sw, nebo nová I30 má tvrdší podvozek

a ta spotřeba, i kdyby 7L/100km tak furt je to dobrý...zatím je cena paliva zanedbatelná proti nákladům včetně pořízení :D a jen pojistka (havarijko a povinné ručení) mě zatím stojí 2,5Kč/km :D

-------------------

dále - řešíte kraviny :D nějaký krytky...u Kadetta mi nikdy nepasovala palubka vs veškerý kryty atd a nic nedrželo po kupě bez oboustranných pásek a silikonu, respektive zdrhovaček :D, neříkám, že je to autem ale po těch letech by musel člověk vše vyměnit za nové jako že to ani nelze (skoro nic v originálu jsem nesehnal co jsem potřeboval...jen repliky), což je lepší si prostě koupit auto nové...a emoce mám vždycky, když s tím jdu do autorizáku Hyundai, protože mě pokaždé přesvědčují o nějaké nepravdě, pokaždé semnou mluví radši vedoucí servisu a stejně je krátkej, akorát jsme oba nasraný, nechápu že si to nemohou odpustit, jen to kazí dojem o profesionalitě :lol:

a vůbec, každému se musí líbit něco jiného, protože kdyby jsme se všichni zamilovali do jedné ženy, tak ostatní by byli na ocet a lidstvo vymřelo :D, stejně to je s autama...ať si každý koupí na co má a co je mu sympatické...tím bych tuto zbytečnou debatu uzavřel :wink:

leda, že by někoho zajímalo co jsem udělal za poslední úpravy na motoru kadetta před prodejem...vačka 298° s většíma zdvihama, komprese statická 12:1 (hlava -2,5mm snížená), spešl svíčky Brisk premium evo aby se neťukli s písty v úvrati, šla zpátky upravená hlava z 2,0 a sání (protože jsem nesehnal nový ventily do 1,8 ani u Oplu) atd...jelo to kurva pěkně, bylo to dravé až do omezovače, ale neměl jsem stejně využití, jen to stálo doma na dešti, tak šel...a chtělo to doladit ECU na míru včetně posunutí omezovače, předělat výfuk atd, ale už jsem do toho dál nechtěl vrážet peníze...chtěl jsme jen zkusit jako to s tou vačkou pojede, abych si to do konce života nevyčítal že jsem to nezkusil, když jsem to měl doma... :pifko:

last ride

https://www.youtube.com/watch?v=LX0e0SUlOWk

_________________
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Bmw E30 Touring
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
PříspěvekNapsal: 04 bře 2017 12:20 
Offline

Registrován: 03 čer 2013 18:14
Příspěvky: 142
m.artty píše:

- při vyšší rychlosti (130-140 km/h) auto plavalo (pneu jsem si nafoukal podle tabulky, ale možná geometrie nebyla úplně ok)


tak už jsme s ním jeli po dálnici, i rychleji, naložený i nenaložený a nic neplave :D, jediný co, tak že foukal silný vítr a to s každým autem musíš dávat kontra bez ohledu :D ...a dáš tempomat a jede kopec nekopec furt stejně rychle, tak jak jsem nastavil...a to vše na 195/65 R15 Continental a 2,5 baru dle výrobce...mě právě fascinuje jak to krásně reaguje na řízení a nedělá to ten nedotáčivý dojem i když to jezdí na tak vysokým profilu :)

_________________
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Bmw E30 Touring
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 198 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO