Poslední návštěva: 13 pro 2019 14:41 Právě je 13 pro 2019 14:41

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




 [ Příspěvků: 199 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
PříspěvekNapsal: 24 bře 2015 11:11 
Offline

Registrován: 03 čer 2013 18:14
Příspěvky: 143
Petr73 píše:
gratulace, jen tak dá,l škoda že mi to nevyšlo- mohli sme mít srovnání


díky.....jo byla to škoda, ale tak aspoň sebe jsi tam vyvenčil :D ...ty by jsi mě určitě dohnal zkušenostma a obutím :pifko:

_________________
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
PříspěvekNapsal: 24 bře 2015 21:44 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 31 črc 2011 15:12
Příspěvky: 1501
Bydliště: Budvar city
jo ahááááááááá, tak ty jsi ten kdo si XEčko odvezl :lol:

_________________
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
PříspěvekNapsal: 25 bře 2015 14:51 
Offline

Registrován: 03 čer 2013 18:14
Příspěvky: 143
Lordík píše:
jo ahááááááááá, tak ty jsi ten kdo si XEčko odvezl :lol:


Ahooooj....stejně nevím jestli ho užiju :D...ale vymýšlet jsem tam z nudy už něco začal...náhradu SFI boxu...palivovou lištu z 8V...pak mám doma 20SEH lehké kliky navíc, bloky....koukal jsem že jednotka není připravená na výměnu chipů...poměřoval klapky...s tím co jde udělat doma bez nákladů, by se myslím na zhruba 170hp dalo dostat bez chipů a vaček aby to mělo nějakej spodek...ještě teda nevím jestli je uvnitř co tam být má :D

_________________
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
PříspěvekNapsal: 25 bře 2015 16:57 
Offline

Registrován: 22 lis 2013 18:05
Příspěvky: 58
Bydliště: skoro Hradec Králové
Zdar
Kdyz uz mas 16v tak tu mama neco co by se ti mohlo hodit
Obrázek

A pak tu mam jeden graf z mych valcu je to seriova c20xe vykon na kolech (sotolinove gumy )
Obrázek to mas pro porovnani ztrat


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
PříspěvekNapsal: 26 bře 2015 15:53 
Offline

Registrován: 03 čer 2013 18:14
Příspěvky: 143
malé vzrůšo na závodech :D

https://www.youtube.com/watch?v=o8DJdGlZP3E

_________________
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
PříspěvekNapsal: 26 bře 2015 16:19 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26 kvě 2006 08:26
Příspěvky: 6763
Bydliště: Karviná, město, které chcíplo
jen jsem čekal kdy se ta sedačka urve :lol:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
PříspěvekNapsal: 26 bře 2015 19:56 
Offline

Registrován: 03 čer 2013 18:14
Příspěvky: 143
wesly.TDI píše:
jen jsem čekal kdy se ta sedačka urve :lol:


taky bych tomu nevěřil, kdybych to neviděl :D ...

_________________
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
PříspěvekNapsal: 27 bře 2015 19:09 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 17 lis 2005 11:44
Příspěvky: 2575
Bydliště: Téměř Pilsen :)
Hruza jak se to hejbe i s podlahou co :lol:

_________________
89´Corsa A Sport (motor nebudu psát :D )
01´Movano Combi SU8
00´Astra G Van x17dtl
00´Astra G Caravan Y20DTH Elegance
Ex:Škoda Rapid 90hp,Opel Tigra 115hp,Opel Tigra 186hp,vw golf ,Opel Corsa A,Opel Corsa B 17?hp+,Felicia Pick-up


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
PříspěvekNapsal: 29 bře 2015 20:33 
Offline

Registrován: 03 čer 2013 18:14
Příspěvky: 143
Tiger.s píše:
Hruza jak se to hejbe i s podlahou co :lol:


jak tohle můžeš napsat, nevíš že ty místa uchycení sedačky jsou vyztužené? ohýbá se sedačka a její konzole...

dneska jsem si udělal radost na sprintech, astra g opc turbo dostala na prdel :lol: , s oktávkou 2 RS tdi do 140km/h jsem měl navrch, jinak bavce 2,0 E36 apod to není konkurence (už váhově), leon sport tdi 110kw taky daleko za sebou, ...jediná větší konkurence byla H civic 4g s 1,6vtec 110kw s upravama (jednotka, vačky integra apod) a co točí 9300 a já točím do 6000, tak se mi při každým kvaltu "vytáhla" ale do půl trati to nebylo až tak marný, jo umění startovat je taky potřeba a řadit taky leckdo neumí, jen mít silný auto nestačí :), s tím já nemám problém, já jezdím jak přes kopírák...jsem spokojený...po prvních pár předvedeních, semnou nikdo moc nechtěl jezdit :)...celou dobu jsem vozil kamarády/ky...tím vyvstává otázka, dotáhnout 8V projekt a vyprdnout se na 16V :), potenciál to má velký a to jsem do podstatných věcí stále ještě nesáhl... :D


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.


Naposledy upravil Radunov dne 30 bře 2015 16:15, celkově upraveno 1

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
PříspěvekNapsal: 29 bře 2015 20:39 
Offline

Registrován: 03 čer 2013 18:14
Příspěvky: 143
kart-tom píše:
Zdar
Kdyz uz mas 16v tak tu mama neco co by se ti mohlo hodit
Obrázek

A pak tu mam jeden graf z mych valcu je to seriova c20xe vykon na kolech (sotolinove gumy )
Obrázek to mas pro porovnani ztrat


děkuji za nabídku ale nemám zájem :)...osobně jsem si na 8V kreslil duralový, jen jsem to zatím neuskutečnil :)

_________________
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
PříspěvekNapsal: 30 bře 2015 18:15 
Offline

Registrován: 11 kvě 2012 09:31
Příspěvky: 38
jakýpak si měl časy ? taky jsem dvakrát na sprintech z prdele byl :-D


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
PříspěvekNapsal: 31 bře 2015 20:12 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 17 lis 2005 11:44
Příspěvky: 2575
Bydliště: Téměř Pilsen :)
Můžu protože to vidím jak se to hejbe na corse přez to že to je vyztužený :D

_________________
89´Corsa A Sport (motor nebudu psát :D )
01´Movano Combi SU8
00´Astra G Van x17dtl
00´Astra G Caravan Y20DTH Elegance
Ex:Škoda Rapid 90hp,Opel Tigra 115hp,Opel Tigra 186hp,vw golf ,Opel Corsa A,Opel Corsa B 17?hp+,Felicia Pick-up


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
PříspěvekNapsal: 31 bře 2015 21:30 
Offline

Registrován: 03 čer 2013 18:14
Příspěvky: 143
Petr73 píše:
jakýpak si měl časy ? taky jsem dvakrát na sprintech z prdele byl :-D


jestli z toho něco poznáš :D to bylo taky pro zábavu ;-), časy mám na začátku vlákna

RS2 tdi
https://youtu.be/2MwnGT60wHI?t=24m5s

2,0 v6
https://youtu.be/2MwnGT60wHI?t=20m57s

1,6vtec 180ps ve 4g
https://www.youtube.com/watch?v=2MwnGT6 ... e&t=16m52s

_________________
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.


Naposledy upravil Radunov dne 05 kvě 2015 11:47, celkově upraveno 1

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
PříspěvekNapsal: 01 dub 2015 13:27 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 11 úno 2012 17:21
Příspěvky: 81
A kdybys měl 16V, tak jsi dal i tu Hondu ;)

_________________
Tigra C20LET@180kW


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
PříspěvekNapsal: 02 dub 2015 08:25 
Offline

Registrován: 03 čer 2013 18:14
Příspěvky: 143
Lio666 píše:
A kdybys měl 16V, tak jsi dal i tu Hondu ;)


mít ještě ostrou vačku a úpravu softu v jednotce, jako on, tak taky :lol:, ale on se zas v Mýtě byl jen dívat :lol: ...seriový 16V taky těžko, to má co dělat s CRX se seriovým motorem 96kw, natož s 110kw Vtecem s úpravama

vždycky bude někdo lepší ať do toho nasypu kolik chci, tak to prostě je :D a já to tak taky přijímám, pořád mám za málo peněz hodně zábavy :twisted:

_________________
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
PříspěvekNapsal: 16 dub 2015 10:59 
Offline

Registrován: 03 čer 2013 18:14
Příspěvky: 143
pro porovnání jsem rozebral 16V - zkuste si zvětšovat ten tvar kanálu spek taková prasečina

vlevo kanál 16V, vpravo můj 8V...myslím že mám jasno jakou cestou se vydat, co se týče plnění válců...16V má akorát větší klapku ale zase má vevnitř ohnutej plech klapky do "V" kterej bere velkou plochu a bude to turbulentní jako SFI box..ta plaivová lišta, to je taky šílenost...maximálně bych si z toho vzal ojnice :lol: a řízení motoru :D...jde o to dosáhnout co nejlaminárnějšího proudění


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.


Naposledy upravil Radunov dne 07 kvě 2015 13:10, celkově upraveno 1

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
PříspěvekNapsal: 16 dub 2015 14:09 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 16 dub 2009 06:33
Příspěvky: 2993
Když koukám na ten tvar tak bych si nebyl úplně jistý, že ten kruh o větším průřezu bude lepší, ono to je i o turbulentním proudění.

_________________
" www.autowerks.cz "


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
PříspěvekNapsal: 17 dub 2015 08:05 
Offline

Registrován: 09 říj 2011 09:49
Příspěvky: 863
Co ten odlehčený setrvak? O kolik je lehčí ?

_________________
opel kadett 2.0 16v gsi :driver:
bývalka:opel astra g coupé linea blu OPC paket
Ford Focus ST white


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
PříspěvekNapsal: 17 dub 2015 08:30 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 02 pro 2005 18:27
Příspěvky: 831
Bydliště: Opava
Myslím, že není účelem vyvrtat do hlavy co největší díru ne? Nemělo by to nějak souznít s ventily, a průměrem výfuku? Stejně do toho atmo motoru zjednodušeně nedostaneš nikdy víc, než je schopen vyfoukat. Takže to zvětšovat do alalujá taky nemusí být přínos, spíš naopak. Ale asi víš co děláš, tak nebudu zbytečně chytračit. Držím palce 8)

_________________
www.vh-autoservis.cz
H S2000 AP1 / V 850 SW


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
PříspěvekNapsal: 17 dub 2015 08:39 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 22 říj 2013 16:21
Příspěvky: 3841
O zvětšování ventilů tady je topic, Taboo se tam o tom dobře rozepsal včetně nějakých dost užitečných obrázků, ze kterých bylo krásně vidět, že větší nemusí vždycky znamenat lepší :-)

_________________
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
PříspěvekNapsal: 17 dub 2015 22:36 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2011 20:37
Příspěvky: 2117
8) však oni ho v tom zvětšování zastaví sedla, pokud se dostane přes problém s rozměrem tak je neuchladí...


vidím to tak že Radunov rozebere a složí pár motorů, vrazí do toho pár tisíc a nakonec sám přijde na to že od začátku to dělal špatně :-)

_________________
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
PříspěvekNapsal: 28 dub 2015 12:54 
Offline

Registrován: 03 čer 2013 18:14
Příspěvky: 143
tholis píše:
Když koukám na ten tvar tak bych si nebyl úplně jistý, že ten kruh o větším průřezu bude lepší, ono to je i o turbulentním proudění.


je to ovál 42x26 plus vybrání na vstřik vs průměr 39...ten ovál má menší plochu otom žádná

Juraj píše:
8) však oni ho v tom zvětšování zastaví sedla, pokud se dostane přes problém s rozměrem tak je neuchladí...

vidím to tak že Radunov rozebere a složí pár motorů, vrazí do toho pár tisíc a nakonec sám přijde na to že od začátku to dělal špatně :-)
tholis píše:
Když koukám na ten tvar tak bych si nebyl úplně jistý, že ten kruh o větším průřezu bude lepší, ono to je i o turbulentním proudění.


38mm to má 18E (1800ccm s ostrou vačkou 297°) z výroby, já upravil tvar sacího kanálu v hlavě, uhladil celé se sáním na hrubost 80 a důsledek bylo zvětšení na 39mm

zatím jsem víc rozložil než složil :D

zlé je, že jak se rejpu teď v 16V, tak se mi začal líbit :mrgreen:

---------------------------

tak jsem si byl zajezdit vrchy a sprinty v Brně na okruhu, vyšlo krásně počasí, teď do kopce max. 150km/h (na podzim ve dvou z opačné strany 160km/h)...kadetti tam byli všeho všudy 4...pěkný vyrovnaný sprint se povedl s golfem 2 tdi 200ps dehet party :)

_________________
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
PříspěvekNapsal: 04 kvě 2015 06:18 
Offline

Registrován: 03 čer 2013 18:14
Příspěvky: 143
tak c20xe rozebráno, jsou v něm kované písty s ostřikem dna pístu a ta lehčí klika :)...jsem klikař :lol: jen je prasklá hlava ks700 - olej ve vodě, ale na to znám řešení...motor vypadá v dobré kondici, aspoň na mě nevypadali pístní kroužky jako z jednoho udajně laděného 8V :D,

v pátek jsem si pročetl zase nějakou teorii o sání (kde je rozhodujících hned několik faktorů) a zkrátil jsem co možná nejvíc sání (jasně s mapem by to šlo víc nebo se 4klapkou) na úkor studeného vzduchu (s tím že tam od náporu proudí z airboxu kolem filtru a za filtrem jde kapotou výdechem ven, ale ještě se to chystám zdokonalit), původní mělo 170cm a to není vhodné na plnění v pracovních otáčkách pro sport :D, ale tak do 2000 ot/min, já se chtěl dostat mezi 55-80cm (pro tento motor ideální) pocitově je rozdíl patrný, motor jde krásně až do omezovače a zvuk kolem 5-6000 ot/min to mělo jak hondááá, pak jsem ještě hnul s rozvody na kole na seriový hodnoty a zvuk už není tak výrazný, ale jaký má vliv natočení vačky na průběh výkonu by bylo pěkné vidět, asi se zas pošťourám ve street dynu, mám na to udělaný jednoduchý přípravek na snímání impulzů zapalování a program mám taky :)


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.


Naposledy upravil Radunov dne 27 kvě 2015 09:23, celkově upraveno 3

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
PříspěvekNapsal: 04 kvě 2015 06:44 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 22 říj 2013 16:21
Příspěvky: 3841
Ten filtr to chce nějak líp odstínit, ono ať tam uděláš jakýkoliv přívod/odvod vzduchu, tak to furt bude salt moc horkeho vzduchu z pod kapoty...

Mrkni sem
http://www.simota.cz/Kit-sani-SIMOTA-DR ... -d2621.htm

_________________
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
PříspěvekNapsal: 04 kvě 2015 14:34 
Offline

Registrován: 03 čer 2013 18:14
Příspěvky: 143
LiberaleMiguel2 píše:
Ten filtr to chce nějak líp odstínit, ono ať tam uděláš jakýkoliv přívod/odvod vzduchu, tak to furt bude salt moc horkeho vzduchu z pod kapoty...

Mrkni sem
http://www.simota.cz/Kit-sani-SIMOTA-DR ... -d2621.htm



Tim sani nezkratim, to jsem si tam mohl nechat napor airbox ;) a mam omotane svody a do te roury jsem foukal kompresorem z dalky a vevnitr bude peknej pruvan, spis k tomu dovezt tu hlinikovou rouru ale neuzavirat..jak psali, je to boj delky vs teploty a pak ty ostatni aspekty...jinak rychlost proudeni v kanalech je 150km/h pri 6000ot/min a limit je zhruba 210km/h, tak mam jeste vuli na otacky :) - 8400ot/min je strop kanálů :D

_________________
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.


Naposledy upravil Radunov dne 27 kvě 2015 09:24, celkově upraveno 2

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
PříspěvekNapsal: 04 kvě 2015 21:19 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 4025
Radunov píše:
tak c20xe rozebráno, jsou v něm kované písty s ostřikem dna pístu a ta lehčí klika :)...jsem klikař :lol: jen je prasklá hlava ks700 - olej ve vodě, ale na to znám řešení..

uz mi tych hlav par pod rukou preslo..
a prasknutu KS700 som este v ruke nedrzal... :roll:
..
mozno bude pricina inde..
..a mozno sa mylim...

_________________
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
PříspěvekNapsal: 04 kvě 2015 22:03 
Offline

Registrován: 03 čer 2013 18:14
Příspěvky: 143
JRD McLAREN píše:
Radunov píše:
tak c20xe rozebráno, jsou v něm kované písty s ostřikem dna pístu a ta lehčí klika :)...jsem klikař :lol: jen je prasklá hlava ks700 - olej ve vodě, ale na to znám řešení..

uz mi tych hlav par pod rukou preslo..
a prasknutu KS700 som este v ruke nedrzal... :roll:
..
mozno bude pricina inde..
..a mozno sa mylim...


Ja to koupil s tim ze je spatny tesneni pod hlavou, kez by, tesneni nic nebylo od pohledu a nic zjevneho na bloku a hlave take ne, a byl jen olejovy sajrajt v chladicim okruhu a co jsem cetl tak praskaji i coscast a vsechno nasvedcuje tomu ze je praskly ten mazaci kanal...proste je spatne navrzena forma odlitku...a zaslepovaci sroub samozrejme povolit nejde, protocil se mi nastroj v imbus hlave ale jeste to zkusim ohrat horakem a narvat do toho hvezdicku nebo pak odvrtat...

_________________
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
PříspěvekNapsal: 04 kvě 2015 22:08 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 4025
tesnenie tam bolo jake..??
mas foktu aj toho spodku, teda toho dorobeneho ostreku ..|??

..mam podozrenie, poznam povod motoru ...

EDITED:
ked chces povolit tu zaslepku, tak zohrej celu hlavu na cca 200stC

_________________
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
PříspěvekNapsal: 05 kvě 2015 07:11 
Offline

Registrován: 03 čer 2013 18:14
Příspěvky: 143
JRD McLAREN píše:
tesnenie tam bolo jake..??

..mam podozrenie, poznam povod motoru ...


těsnění netuším co je za výrobce, to jsem nezkoumal, viděl jsem na něm jen značku kterou stranou má být nahoru...můstek jsem na něm žádný neshledal ale teď co mě napadlo jsem dal ro červeného oválu na těsnění...olej znehodnocený vodou nebyl


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Opel Astra H GTC OPC 177kW
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: kadett GSi - FORSAGE TEAM
PříspěvekNapsal: 05 kvě 2015 07:48 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 4025
piesty vyzeraju byt seriove...
tesnenie je "original" Glaser, ci Corteco ..

na tej hlave z boku je fak cislo konciace 700 ..?? nie 400 ..??
ono to vyzera, ze tade nikade to slzit nemohlo...

_________________
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 199 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot], Google [Bot] a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Originál a repas turbo
Preferujete když jde o 205/55 R16 LETNÍ pneumatiky nejlepší poměr ceny a kvality?
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO
Zpracování osobních údajů