Poslední návštěva: 14 lis 2019 19:43 Právě je 14 lis 2019 19:43

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




 [ Příspěvků: 110 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Audi Sport quattro
PříspěvekNapsal: 15 pro 2017 17:22 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 02 pro 2013 20:15
Příspěvky: 192
Bydliště: Zlín-Malenovice
To vše prověřeno,snímače otáček jsem měnil z funkčního auta,furt stejné.

_________________
Chysler PT Cruiser,Mitsubishi 3000GT,VW Transporter,Renault Kangoo.
Bylo:R.Megane II 1.9DCI,VW Passat,R.Scenic,R.5,Š.Octavia 1.9tdi,Honda CRX VTEC,VW Vento,Lancia Delta 2000 HF Turbo.....a x dalších aut různých značek. :)))


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Audi Sport quattro
PříspěvekNapsal: 15 pro 2017 19:29 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2008 14:14
Příspěvky: 2280
Bydliště: Dobříš
To není žádná závada,ale fuel cut. Předpokládám když plníš 1.3 baru,že jsi obešel tovární elektronickou regulaci tlaku nečím manuálním,ale ecu už o zvýšení tlaku nikdo neřekl. A tak dělá to co ji výrobce řekl.

_________________
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Audi Sport quattro
PříspěvekNapsal: 15 pro 2017 19:45 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 4023
...no ako vtej jendotke je standartne napajkovany 250kPa MAP senzor ...

a ten vrchny riadok v mape by to este malo obsluzit...

..
ale samozrejme to neviem takto posudit.. :roll: :roll:

_________________
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Audi Sport quattro
PříspěvekNapsal: 15 pro 2017 20:40 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2008 14:14
Příspěvky: 2280
Bydliště: Dobříš
Fuel cut je 1.1bar. Ono ho to chvíli přes pustí, ale když tlak neklesne,protože el regulace není ,to zarizne.

_________________
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Audi Sport quattro
PříspěvekNapsal: 15 pro 2017 20:43 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 02 pro 2013 20:15
Příspěvky: 192
Bydliště: Zlín-Malenovice
Dík za rady,ono mi to dělá i při 1 baru stejně jako když nastavím 1.6 baru. Ale když foukám jen bar tak motor obtížně vytáčím,jednoznačně mu chybí vzduch ale do nouzáku to při plné akceleraci skočí také.

_________________
Chysler PT Cruiser,Mitsubishi 3000GT,VW Transporter,Renault Kangoo.
Bylo:R.Megane II 1.9DCI,VW Passat,R.Scenic,R.5,Š.Octavia 1.9tdi,Honda CRX VTEC,VW Vento,Lancia Delta 2000 HF Turbo.....a x dalších aut různých značek. :)))


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Audi Sport quattro
PříspěvekNapsal: 15 pro 2017 20:45 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 02 pro 2013 20:15
Příspěvky: 192
Bydliště: Zlín-Malenovice
Libor12 píše:
Fuel cut je 1.1bar. Ono ho to chvíli přes pustí, ale když tlak neklesne,protože el regulace není ,to zarizne.


Takže řešením je jiný senzor?
P.S. Když jsem zkusil odpojit hadičku podtlaku snímače v jednotce tak se to chovalo stejně.

_________________
Chysler PT Cruiser,Mitsubishi 3000GT,VW Transporter,Renault Kangoo.
Bylo:R.Megane II 1.9DCI,VW Passat,R.Scenic,R.5,Š.Octavia 1.9tdi,Honda CRX VTEC,VW Vento,Lancia Delta 2000 HF Turbo.....a x dalších aut různých značek. :)))


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Audi Sport quattro
PříspěvekNapsal: 15 pro 2017 20:52 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 02 pro 2013 20:15
Příspěvky: 192
Bydliště: Zlín-Malenovice
Libor: Tu manual regulaci jsem tam dal protože el.regulace nefungovala,turbo dalo max.0.5 baru,regulováno pouze pružinou. Regulačním ventilem to nebylo. Uvažuji,že ten senzor v řj je vadný a "zasekl" se a hlásí furt že tlačím moc,řj vyřadí el.regulaci a auto po vytočení hodí do nouzáku. Může být moje úvaha správná?

_________________
Chysler PT Cruiser,Mitsubishi 3000GT,VW Transporter,Renault Kangoo.
Bylo:R.Megane II 1.9DCI,VW Passat,R.Scenic,R.5,Š.Octavia 1.9tdi,Honda CRX VTEC,VW Vento,Lancia Delta 2000 HF Turbo.....a x dalších aut různých značek. :)))


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Audi Sport quattro
PříspěvekNapsal: 15 pro 2017 21:27 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 4023
..este moze byt vadna ta hadicka v ecu ...

EDITED:
tak podla posledneho telefonatu...

pricina, preco ti to po "kratkej ustalenej jazde" hodi do nudzaku..
moze byt taka, ze si ecu mysli, ze nema dosiahnuty pozadovany plniaci tlak ...
alebo nieco podobne.... a proste to utne...

vies mi do SZ poslat cislo z riadiacky ..??
pripadne ci uz na nej boli robene neake upravy ... a pod ...

_________________
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Naposledy upravil JRD McLAREN dne 15 pro 2017 21:40, celkově upraveno 1

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Audi Sport quattro
PříspěvekNapsal: 15 pro 2017 21:33 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 02 pro 2013 20:15
Příspěvky: 192
Bydliště: Zlín-Malenovice
JRD McLAREN píše:
..este moze byt vadna ta hadicka v ecu ...

Ta je těsná...bohužel. :(

_________________
Chysler PT Cruiser,Mitsubishi 3000GT,VW Transporter,Renault Kangoo.
Bylo:R.Megane II 1.9DCI,VW Passat,R.Scenic,R.5,Š.Octavia 1.9tdi,Honda CRX VTEC,VW Vento,Lancia Delta 2000 HF Turbo.....a x dalších aut různých značek. :)))


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Audi Sport quattro
PříspěvekNapsal: 16 pro 2017 22:54 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2008 14:14
Příspěvky: 2280
Bydliště: Dobříš
Kuno píše:
Libor: Tu manual regulaci jsem tam dal protože el.regulace nefungovala,turbo dalo max.0.5 baru,regulováno pouze pružinou. Regulačním ventilem to nebylo. Uvažuji,že ten senzor v řj je vadný a "zasekl" se a hlásí furt že tlačím moc,řj vyřadí el.regulaci a auto po vytočení hodí do nouzáku. Může být moje úvaha správná?

Tovární ecu sleduje nejen překročení,ale i vzrůst tlaku x RPM. Kdyby nefungoval map tak to bude v nouzáku pořád. Tahle jednotka má v paměti i objem kyslíku x tlak,teplota a průtok. Ono stačí použít i jiné potrubí kolem...a jsi v ... plnící tlak je 0.6bar,overboost 0.8bar a 0.95 je fuel cut.

_________________
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Audi Sport quattro
PříspěvekNapsal: 23 srp 2018 16:08 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 02 pro 2013 20:15
Příspěvky: 192
Bydliště: Zlín-Malenovice
Zdravím.Problem mám už dávno vyřešen a pokud by někoho zajímalo čím to bylo-tak vstříkovače měly asi malý průtok. Dal jsem jiné a problem zmizel. Ted můžu bez cutt of foukat i 2 bary a auto jede super.

_________________
Chysler PT Cruiser,Mitsubishi 3000GT,VW Transporter,Renault Kangoo.
Bylo:R.Megane II 1.9DCI,VW Passat,R.Scenic,R.5,Š.Octavia 1.9tdi,Honda CRX VTEC,VW Vento,Lancia Delta 2000 HF Turbo.....a x dalších aut různých značek. :)))


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Audi Sport quattro
PříspěvekNapsal: 29 dub 2019 17:40 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 02 pro 2013 20:15
Příspěvky: 192
Bydliště: Zlín-Malenovice
Zdravím všechny do dlouhé době a opět potřebuji poradit. Mám ECU,která nemá omezovač otáček,( resp. má ale až na 9500rpm a to si nemohu dovolit točit)není přepisovatelná..atd...a ani do ní nechci nijak zasahovat pro dobovou původnost. Protože jsem "počítačově" negramotný,našel jsem na netu pouze nějaký BEE R Rev Limiter ale nejsem schopen z toho japonsko-čínsko-anglického manualu vydedukovat zda to vůbec na mé auto půjde zapojit. Prosím tedy znalejší o radu,příp. doporučení na jiný výrobek. Děkuji všem za rady. V Příloze posílám schema zapojení.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
Chysler PT Cruiser,Mitsubishi 3000GT,VW Transporter,Renault Kangoo.
Bylo:R.Megane II 1.9DCI,VW Passat,R.Scenic,R.5,Š.Octavia 1.9tdi,Honda CRX VTEC,VW Vento,Lancia Delta 2000 HF Turbo.....a x dalších aut různých značek. :)))


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Audi Sport quattro
PříspěvekNapsal: 30 dub 2019 20:58 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 15 lis 2006 20:20
Příspěvky: 657
Bydliště: Ostrava
Za cenu Bee-R koupíš i Ecumaster DET3 bez mapu a ten ti toho nabídne daleko víc než jen omezovač...

_________________
Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Audi Sport quattro
PříspěvekNapsal: 30 dub 2019 21:04 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 4023
..a co to je za ecu ..??
ta "neprepisovatelna" ...

_________________
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Audi Sport quattro
PříspěvekNapsal: 01 kvě 2019 06:46 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 02 pro 2013 20:15
Příspěvky: 192
Bydliště: Zlín-Malenovice
je to původní řj z A2 z roku 1983.

_________________
Chysler PT Cruiser,Mitsubishi 3000GT,VW Transporter,Renault Kangoo.
Bylo:R.Megane II 1.9DCI,VW Passat,R.Scenic,R.5,Š.Octavia 1.9tdi,Honda CRX VTEC,VW Vento,Lancia Delta 2000 HF Turbo.....a x dalších aut různých značek. :)))


Naposledy upravil Kuno dne 01 kvě 2019 06:50, celkově upraveno 1

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Audi Sport quattro
PříspěvekNapsal: 01 kvě 2019 06:48 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 02 pro 2013 20:15
Příspěvky: 192
Bydliště: Zlín-Malenovice
Fifi píše:
Za cenu Bee-R koupíš i Ecumaster DET3 bez mapu a ten ti toho nabídne daleko víc než jen omezovač...

Zdravím,děkuji za odpověd,já ale nechci jinou řj,potřebuji pouze "něco" čím budu moci omezit otáčky mé stávající řj.

_________________
Chysler PT Cruiser,Mitsubishi 3000GT,VW Transporter,Renault Kangoo.
Bylo:R.Megane II 1.9DCI,VW Passat,R.Scenic,R.5,Š.Octavia 1.9tdi,Honda CRX VTEC,VW Vento,Lancia Delta 2000 HF Turbo.....a x dalších aut různých značek. :)))


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Audi Sport quattro
PříspěvekNapsal: 01 kvě 2019 12:24 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 15 lis 2006 20:20
Příspěvky: 657
Bydliště: Ostrava
To ale není jiná ECU to je piggyback, tzn. nadrátuješ to ke své původní ECU a pomocí pc softu si nastavíš omezovač kam chceš... Stojí to cca podobně a není to pouze jednoúčelová věc jako BeeR.

_________________
Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Audi Sport quattro
PříspěvekNapsal: 01 kvě 2019 14:22 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 02 pro 2013 20:15
Příspěvky: 192
Bydliště: Zlín-Malenovice
díky ale to je nad mé "drátovací" schopnosti.... :( tedy spíše nezvládám ten PC soft...atd... Tu Bee-R..cosi mohu mít cca za 1300kč

_________________
Chysler PT Cruiser,Mitsubishi 3000GT,VW Transporter,Renault Kangoo.
Bylo:R.Megane II 1.9DCI,VW Passat,R.Scenic,R.5,Š.Octavia 1.9tdi,Honda CRX VTEC,VW Vento,Lancia Delta 2000 HF Turbo.....a x dalších aut různých značek. :)))


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Audi Sport quattro
PříspěvekNapsal: 01 kvě 2019 18:34 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 4023
..a vies mi poslat nejake kody tej tvojej riadiacky .. prip kod motora..
a ja ti preverim, ci sa tam da upravit soft ..??
(pripadne, co by to obnasalo)

_________________
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Audi Sport quattro
PříspěvekNapsal: 02 kvě 2019 07:12 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 02 pro 2013 20:15
Příspěvky: 192
Bydliště: Zlín-Malenovice
řj je sice v krabičce ale není na ní nic a uvnitř je vše zalito v jakési tmavé pryskyřici.Ven trčí pouze konektory. Už jsem objednal ten omezovač,tak snad to nějak dokážu připojit. Každopádně díky za snahu všem mi poradit.

_________________
Chysler PT Cruiser,Mitsubishi 3000GT,VW Transporter,Renault Kangoo.
Bylo:R.Megane II 1.9DCI,VW Passat,R.Scenic,R.5,Š.Octavia 1.9tdi,Honda CRX VTEC,VW Vento,Lancia Delta 2000 HF Turbo.....a x dalších aut různých značek. :)))


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 110 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Originál a repas turbo
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO
Zpracování osobních údajů