Poslední návštěva: 12 pro 2018 11:08 Právě je 12 pro 2018 11:08

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




 [ Příspěvků: 242 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Felicia by Lexi
PříspěvekNapsal: 15 říj 2017 21:23 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 3960
...tak ono to v urcitych pripadoch aj lepsie brzdiiii ....
...
ale tie na felicii s vykonom 50-55kW nenastanu ... :mrgreen:

_________________
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Felicia by Lexi
PříspěvekNapsal: 15 říj 2017 21:33 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 04 čer 2004 05:18
Příspěvky: 2701
Bydliště: Brno
pufko píše:
Dá sa na to pozerať z hladiska penazí, dierované budú vždy drahšie ale prínos NULA a vyššie riziko prasknutia.
Bohužial neznalec to kúpi preto lebo to je COOL a preto aby mohol kvákať že to brzdí lepšie aj ked to lepšie nebrzdí

Mas svou domenku, ze to nebrzdi lepe necim podlozenou? Respektive co konkretne myslis tim, ze to nebrzdi lip? Jako ze na okruhu derovane zvadnou stejne rychle jako plne?

_________________
Japonci na konci
Nissan Pathfinder - jen tak na práci
Honda Civic 8g 1.8 V-tec - jen tak pro ženu
Toyota MR2 ZZW30 2ZZ - jen tak pro radost
Yamaha Majesty 250 - jen tak na lítačku


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Felicia by Lexi
PříspěvekNapsal: 15 říj 2017 21:35 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 04 čer 2004 05:18
Příspěvky: 2701
Bydliště: Brno
LiberaleMiguel píše:
Čteš 8)


Aha, ja totiz nereagoval na tebe, ale na fufka... musim znacit na koho reaguju a vypnout te z ignorace

_________________
Japonci na konci
Nissan Pathfinder - jen tak na práci
Honda Civic 8g 1.8 V-tec - jen tak pro ženu
Toyota MR2 ZZW30 2ZZ - jen tak pro radost
Yamaha Majesty 250 - jen tak na lítačku


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Felicia by Lexi
PříspěvekNapsal: 15 říj 2017 22:04 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 24 pro 2009 23:17
Příspěvky: 706
Goldies píše:
pufko píše:
Dá sa na to pozerať z hladiska penazí, dierované budú vždy drahšie ale prínos NULA a vyššie riziko prasknutia.
Bohužial neznalec to kúpi preto lebo to je COOL a preto aby mohol kvákať že to brzdí lepšie aj ked to lepšie nebrzdí

Mas svou domenku, ze to nebrzdi lepe necim podlozenou? Respektive co konkretne myslis tim, ze to nebrzdi lip? Jako ze na okruhu derovane zvadnou stejne rychle jako plne?

Dierované kotúče sú také marketingové ťahy ako presvedčiť zákazníka ku kúpe, keby dierované neboli nikto by si za ne nepriplatil
Ty velmi rád chytáš za slovíčka, ale nie je auto ako auto a nie sú brzdy ako brzdy
Aby si bol v obraze tak je tu reč o Felde... Nahodením dierovaných kotúčov z toho nebude Felicia kit car
Už som to do tejto témy písal nejeden krát - ukážka ako sa dá plytvať peniazmi
A sen auta v mieste profilovej fotky autora je stále v nedohladne a ked bude pokračovať v tom čo robí tak splnenie sna tak skoro nebude

Pre mna za mna nech si dá aj kotúče dozadu, pre mna za mna nech dookola lakuje, má milion možností ako v tom opláchnuť groše.

Ale za pár rokov príde prebudenie do reality a potom bude neskoro si búchať hlavu o stenu. Skrátka niekto sa nevie poučiť z chýb iných a potrebuje sa sám popáliť
Ono to začne tým že nech sa robí čo sa robí dostatok kobýl pod kapotou u Feldy nikdy nebude a príde na výmenu. Nevyrieši to ani tá vložka filta KN

Je mnoho áut za pár šupov kde sa môže pustiť do tuningu, ale základ je že to musí mať nejaký ten výkon. Auto ktoré je na ceste z hladiska výkonu ako mrtvola nikdy nebude zábavné. Tuningovať auto kde po stlačení plynu na podlahu sa ozýva z pod kapoty nemohúcne "búúúúúúúú" a okrem toho sa nič nedeje nemá zmysel tuningovať


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Felicia by Lexi
PříspěvekNapsal: 16 říj 2017 08:38 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 17 srp 2004 08:01
Příspěvky: 6481
Goldies píše:
pufko píše:
Dá sa na to pozerať z hladiska penazí, dierované budú vždy drahšie ale prínos NULA a vyššie riziko prasknutia.
Bohužial neznalec to kúpi preto lebo to je COOL a preto aby mohol kvákať že to brzdí lepšie aj ked to lepšie nebrzdí

Mas svou domenku, ze to nebrzdi lepe necim podlozenou?

Fyzika. Brzdy brzdí třením destičky o kotouč. Když uděláš do kotouče o stejném průměru jako je origo díry, zmenšíš tu třecí plochu. Teoreticky zlepšíš chlazení, ale zase zmenšíš masu kotouče, takže se o to dřív tepelně nasytí. Výsledek je, že při nezahřítých kotoučích to brzdí míň a při extrémním brždění dřív zvadnou. Pokud bys na tu Feldu dal 300+ mm kotouče, začne mít trochu smysl o děrovaných uvažovat, protože budou neuvěřitelně těžký. Děrování je odlehčí - sice přijdeš o nějakou třecí plochu, ale to kompenzuje zvětšená velikost kotoučů (přičemž váha auta je furt stejná, takže pořád děláš upgrade). Zároveň při intenzivním používání mají ty děrované tendenci víc praskat při střídání teplot a celkem logicky praskají zpravidla na nejslabším místě, tedy mezi první dírou o okrajem kotouče a následně se to šíří díky ztrátě pevnosti v daném místě.

_________________
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm) - in progress
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Felicia by Lexi
PříspěvekNapsal: 17 říj 2017 00:51 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 02 pro 2006 22:50
Příspěvky: 201
Bydliště: Ústí nad Labem
Beaver píše:
Goldies píše:
pufko píše:
Dá sa na to pozerať z hladiska penazí, dierované budú vždy drahšie ale prínos NULA a vyššie riziko prasknutia.
Bohužial neznalec to kúpi preto lebo to je COOL a preto aby mohol kvákať že to brzdí lepšie aj ked to lepšie nebrzdí

Mas svou domenku, ze to nebrzdi lepe necim podlozenou?

Fyzika. Brzdy brzdí třením destičky o kotouč. Když uděláš do kotouče o stejném průměru jako je origo díry, zmenšíš tu třecí plochu. Teoreticky zlepšíš chlazení, ale zase zmenšíš masu kotouče, takže se o to dřív tepelně nasytí. Výsledek je, že při nezahřítých kotoučích to brzdí míň a při extrémním brždění dřív zvadnou. Pokud bys na tu Feldu dal 300+ mm kotouče, začne mít trochu smysl o děrovaných uvažovat, protože budou neuvěřitelně těžký. Děrování je odlehčí - sice přijdeš o nějakou třecí plochu, ale to kompenzuje zvětšená velikost kotoučů (přičemž váha auta je furt stejná, takže pořád děláš upgrade). Zároveň při intenzivním používání mají ty děrované tendenci víc praskat při střídání teplot a celkem logicky praskají zpravidla na nejslabším místě, tedy mezi první dírou o okrajem kotouče a následně se to šíří díky ztrátě pevnosti v daném místě.


Kdyz fyzika..Když zmenčíš třecí plochu,zvětšíš třecí silu ne? tím výsledek (práce) zůstane stejný?Nebo se od mych mladych let neco zmnenilo? :?

_________________
Rover 825 SD .V kůži a dřevě. R.I.P
Autocrossovy Swišť 1.3 prodáno
Daewoo Nubira 2.0


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Felicia by Lexi
PříspěvekNapsal: 17 říj 2017 07:54 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 17 srp 2004 08:01
Příspěvky: 6481
Takže vlastně všechny široké gumy na autech jsou zbytečné a stejně tak se dělají nesmyslně velké brzdové destičky?

_________________
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm) - in progress
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Felicia by Lexi
PříspěvekNapsal: 17 říj 2017 08:21 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 3960
...a mozno by ste si mali ist poniektory zase precitat prispevky v teme BRZDY, co tam onehda pisal Taboo... :mrgreen:

_________________
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Felicia by Lexi
PříspěvekNapsal: 17 říj 2017 09:46 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 04 srp 2011 18:12
Příspěvky: 2986
Bydliště: Havířov
Dávat na auto nesmyslně široké gumy je taky k ničemu. Je třeba počítat se zatížením na danou plochu, které je schopné zavěšení "udržet" :-) (možná napsano trochu kostrbatě, ale nevím jak to líp popsat :D )

petrsk: A co bude výsledkem ? že by rychlejší přehřátí ?

_________________
Keep /-/atin'

Cokoliv Polsky, Allegro -> SZ nebo ideálně rovnou Facebook

Skořepiny na míru


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Felicia by Lexi
PříspěvekNapsal: 17 říj 2017 11:41 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2009 21:23
Příspěvky: 8190
Bydliště: Litvínov
Vraťme se k Feldě. Některé samolepky tam nesedí vůbec (třeba to píčoviny na dveřích pod klikou nebo nad kolama) a jiné tam sedí perfektně - Castrol na středu kapoty.

_________________
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadet na díly


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Felicia by Lexi
PříspěvekNapsal: 17 říj 2017 11:49 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 04 srp 2011 18:12
Příspěvky: 2986
Bydliště: Havířov
S nálepkami souhlas s Martym 8)

Ještě bych v tomhle racing stylu doladil interiér (rozuměj vykuchat a vrazit tam jednu skořepinu :D ) a máš fajne auto na srazy :-)

_________________
Keep /-/atin'

Cokoliv Polsky, Allegro -> SZ nebo ideálně rovnou Facebook

Skořepiny na míru


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Felicia by Lexi
PříspěvekNapsal: 17 říj 2017 14:16 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 24 pro 2009 23:17
Příspěvky: 706
Radšej mať auto ktoré opticky nijak nevybočuje ale má výkon, ako auto čo sa tvári ako nejaký špecial a výkon nemá


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Felicia by Lexi
PříspěvekNapsal: 17 říj 2017 17:21 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 04 srp 2011 18:12
Příspěvky: 2986
Bydliště: Havířov
Vykuchaná Felda aji s 1,3 motorem bude svižná víc než dost. Hlavně bude, při té váze, taky hodně zábavná

_________________
Keep /-/atin'

Cokoliv Polsky, Allegro -> SZ nebo ideálně rovnou Facebook

Skořepiny na míru


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Felicia by Lexi
PříspěvekNapsal: 17 říj 2017 17:39 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 24 pro 2009 23:17
Příspěvky: 706
Tak isto sa dá vykuchať Civic 6G 1.5Vtec čo má v serii 84kW a hmotnosť tesne pod 1000kg (975kg), uvádzane zrýchlenie má 10,2s

Felicia 1.3i 40/50kW, hmotnosť cca 935kg, uvádzané zrýchlenie 15,5/13,5s
Felicia 1.6i 55kW, hmotnosť 965kg, uvádzané zrýchlenie 12s

Ja som si istý že ked tú Feldu vykuchá tak sa nedostane na hodnotu zrýchlenia toho Civicu v serii ani ked bude Felda 1.6i a tobôž nie pri 1.3i
S tým Civicom netreba robiť nič, vzhlad je zaujímavý aj dnes, podvozok voči Felde o dosť popredu, má to aspon nejakú tú výbavu ako el, okná + zrkadlá, klímu...
Samozrejme hovorím o JPN Civicu nie o angličanovi

Ked vie vyvariť zadné lemy na Felde tak nevidím problém urobiť to na tej Honde

Treba sa len rozhodnúť kam bude tie peniaze liať, ja si myslím že do Felícií už stačilo, radšej mať na dvore jeden Civic ako dve či tri Felície


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Felicia by Lexi
PříspěvekNapsal: 17 říj 2017 19:29 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 05 dub 2006 18:59
Příspěvky: 1785
Bydliště: Třebíč...
a Civic je hlavně podvozkově jinde než felda.Sice Felda je blbec, kde vše stojí pár korun a není na tom nic složitýho a zas Civic je motokára.Servis náprav bude dražší, ale zase tam bude víc modifikací a větší pole působnosti při ladění než u škodárny....

_________________
svět dospělých je pro mne záhadou......


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Felicia by Lexi
PříspěvekNapsal: 24 úno 2018 22:59 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 05 říj 2016 19:08
Příspěvky: 210
Bydliště: Jeseník
po dlouhé době něco zase zveřejním .....
...... fotka z přezouvání
...... konečně přišlo látkové oko ;)
..... sehnal jsem stavitelné tlumiče, paráda :)


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Felicia by Lexi
PříspěvekNapsal: 24 úno 2018 23:00 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 05 říj 2016 19:08
Příspěvky: 210
Bydliště: Jeseník
po 2 měsících jsem se rozhodl nečekaně tlumiče vyměnit ;)


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Felicia by Lexi
PříspěvekNapsal: 24 úno 2018 23:01 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 05 říj 2016 19:08
Příspěvky: 210
Bydliště: Jeseník
když už se předělávaly tlumiče tak rovnou i ramena :D


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Felicia by Lexi
PříspěvekNapsal: 24 úno 2018 23:03 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 05 říj 2016 19:08
Příspěvky: 210
Bydliště: Jeseník
za mě spokojenost, jen ještě otázkou jak moc půjde dolů auto až nasadím 15" :?


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Felicia by Lexi
PříspěvekNapsal: 26 úno 2018 08:47 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2009 21:23
Příspěvky: 8190
Bydliště: Litvínov
Podvozek dobrý, možná by ale zasloužil repas když vidím jak vypadá... Trošku mě zaráží ta koroze na blatníkách, vždyť si to loni lakoval, ne?

_________________
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadet na díly


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Felicia by Lexi
PříspěvekNapsal: 26 úno 2018 13:58 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 17 srp 2004 08:01
Příspěvky: 6481
Mě to naopak vůbec nezaráží, měl jsem Favorita :D

_________________
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm) - in progress
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Felicia by Lexi
PříspěvekNapsal: 26 úno 2018 14:14 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 04 srp 2011 18:12
Příspěvky: 2986
Bydliště: Havířov
jooo, tyhle kola ke stylu toho lakování sedí perfektně :-) fakt to bude vypadat jako závoďák 8)
Už se těším na fotky s kolama :-)

_________________
Keep /-/atin'

Cokoliv Polsky, Allegro -> SZ nebo ideálně rovnou Facebook

Skořepiny na míru


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Felicia by Lexi
PříspěvekNapsal: 28 úno 2018 22:27 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 05 říj 2016 19:08
Příspěvky: 210
Bydliště: Jeseník
tlumiče jsou na autě zatím jen abych věděl co a jak, hned jak se dokončí VW který mám rozebraný tak felicia se bude dělat na novo, druhá náprava, ..., podvozek pak půjde na repas, (nevím jestli ale použít i zadní část, na autě je jen předek)
VW -> další projekt
co se týče koroze beru že to leze rychle ven, ale bylo to na rychlovku dělané a nějak jsem to v tu dobu neřešil a navíc ty blatníky a lemy jsou stále ještě původní ..... a stejně půjdou pryč
ještě mám dotaz ..... je tu někdo kdo by mi poradil co je lepší? -> jestli jen snížená hlava a jednotka nebo ostřejší vačka s tvrdšími pružinami na ventilech a ty drobnosti kolem a jednotka?
prosím rozumné rady ....
PS: někdo mi tvrdil že snižení a ostrá dohromady nejde je to pravda?


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Felicia by Lexi
PříspěvekNapsal: 01 bře 2018 19:14 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 05 dub 2006 18:59
Příspěvky: 1785
Bydliště: Třebíč...
tak jako tak je lepší motor dělat jako celek i vzhledem kvůli vačce.Škodovkám nerozumím, ale asi nebude jen jedna vačka a o kolik chceš stáhnout hlavu?...

_________________
svět dospělých je pro mne záhadou......


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Felicia by Lexi
PříspěvekNapsal: 01 bře 2018 22:13 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 24 pro 2009 23:17
Příspěvky: 706
Hlavne to chce vedieť kolko do toho chceš dať a čo vlastne po úprave od toho očakávaš a potom sa rozhodnuť či to má zmysel, alebo zvoliť inú cestu


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Felicia by Lexi
PříspěvekNapsal: 06 bře 2018 17:14 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 09 říj 2005 11:41
Příspěvky: 1518
k motoru:

vačka - tam potřebuješ vždy minimální kompresi, ne horší než s původní vačkou ..
spočti si komprensí poměr v moměntě kdy zavírá sací ventil se seriovou vačkou a ten by měl bejt minimálně stejnej i pro lepší vačku -z toho dopočítáš i snížení hlavy - dobrej úpravce tyto čísla dodá (min. KP, načasování, vůle)

k vačce určitě soft -je třeba jinej předstih, jinak palivo a hlavně jinak řízení volnoběhu jinak to bude neštěstí a vačka nevyužitá...

pružiny-pokud nejdeš po vačce s extrémníma parametrama, není třeba řešit.. strop pro seriový pružiny je kolem 7mm zdvihu na vačce, víc hrozí kolize závitů pružiny a její prasknutí (v případě nepodkládanejch pružin když ej "přitvrzuješ") ..většina přebrus vaček (či novejch brusů na seriovým odlitku/výkovku) ale nedosahuje takovej parametrů,aby si pružiny musel řešit -i tka pro rozumný chování motoru a udržení nákladů co nejníž vačku max 278° se zdvihem 6.8mm ..to seženeš kolem 2000,- (novej brus plný kulatiny pro lovení opravdu posledních Nm a kW stojí kolem 8000,-)

dal bych komplet- vačka-hlava-soft+ spasovat sací a výfukové svody ... když hlavu budeš nechávat dělat tak udělat buď sedla na kulato, nebo min. 3 úhlový s úpravou spalováku (viz kniha úpravy škoda fav.fel atd..)..

ono největší potenciál má dobře udělaná hlava (spalováky, sedla, kanály + upravený sací a výfukový svody), rozumně zvedlá komprese a pak na tom v budoucnu můžeš stavět dál se softem a vačkou...

brzdy:

na závodní feldě - rallyekross/vrchy (motor 1.4OHV - elektronický zapalko IMFsoft, 45 webery vačka 297/303 a 7,5mm zdvihy na vačce - na brzdě 150koní)
Jezdíme vzadu VW golf kotouče (což je plug&play) a vpředu seriový třmeny kde jsou trochu zfrézovaný desky (směs DS2500), a je v nich rozšířená drážka pro kotouč, kterej pochází z una turbo (240mmx22mm,+ lehce upravený díry pro kolový šrouby aby šli na rozteč 4X100.) ten je vnitřně chlazenej a není třeba dírkování - to je tu diskutovaný a s chlazením (a už vůbec s váhou -minimální úspora v řádu gramů) nemá co společnýho, jedinej historickej důvod je odvod plynů vznikajicích při ohřevu destiček ze starejch, dnes již zakázanejch materiálů... jelikož to dobře vypadá, tak se to nabízí a prodává, ale v motorsportu na vrcholný úrovni nepoužívá spek ..pokud chci kotouč odlehčit, řeším dvoudílnej, plovoucí kotouč s duralovou nábou...


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Felicia by Lexi
PříspěvekNapsal: 29 bře 2018 21:02 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 05 říj 2016 19:08
Příspěvky: 210
Bydliště: Jeseník
tak konečně na letních :) ale co předek mám jít ještě níž? :?


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Felicia by Lexi
PříspěvekNapsal: 29 bře 2018 21:02 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 05 říj 2016 19:08
Příspěvky: 210
Bydliště: Jeseník
konečně to vypadá jako auto 8) až na ty rezavý fleky :(


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Felicia by Lexi
PříspěvekNapsal: 29 bře 2018 21:15 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 04 srp 2011 18:12
Příspěvky: 2986
Bydliště: Havířov
Já bych to nechal takhle, může s tím být i prdel. Až to pošleš moc dolů, tak budeš akorát objíždět každý vajgl jak retard

_________________
Keep /-/atin'

Cokoliv Polsky, Allegro -> SZ nebo ideálně rovnou Facebook

Skořepiny na míru


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Felicia by Lexi
PříspěvekNapsal: 30 bře 2018 06:40 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 09 říj 2005 11:41
Příspěvky: 1518
sundat ten nesmysl pod nárazníkem a nechat bejt... a pracovat na technice... (motor, stálej převod, brzdy..) 8)

jo a do očí bijící jsou zadní opěrky hlavy :) ty bych dal taky pryč spek kazí to "rallye look"


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 242 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot], Google [Bot] a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Originál a repas turbo
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO
Zpracování osobních údajů