Poslední návštěva: 13 pro 2017 14:10 Právě je 13 pro 2017 14:10

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




 [ Příspěvků: 23 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Alpa Rodeo - TGV 2.0T 12Volt
PříspěvekNapsal: 12 srp 2017 18:59 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 3851
Neakou chybou osudu sa stalo, ze mi tento produkt svajciarskej automobilky pristal v rukach.

Po tom, co si to clovek vykopal z pod snehu, nasledne omietol ihlicie, mach a ine prirodne katastrofy,
dokazal zapojit autobateriu, umne umiestnenu vzadu v kufry a magickym zmacnutim cudlika na dialkovom ovladaci
dokazal odomknut dvere a otvorit vozidlo...

Nasledovalo otvorenie kapoty, kontrola palucin, krys a drobneho hmyzu.
Bol prave Januar, ale ani teploty okolo -13 nedokazali odradit cloveka
od pokusu nastartovat dravy 6 valec pod kapotou ..

Uz prve zvuky davaju tusit, ze tych valcov bude trochu menej...

..a tu niekde sa vlastne zacina cela ta peripetia ...
..takze nasleduju fotky ...
(v chronologickom poradi ... skoro .. )

Po oddeklovani motora na nas kukalo toto
Obrázek
a nasledoval picung na vsetky strany ... :mrgreen:

Takze "s obrouskou chutou" sme sa pustili do rozborky motora ...
aby sme po cca pol roku mali pod kapotou toto:
Obrázek

Medzicasom sme si kupili novu hlavu..
Obrázek

(alebo racej obidve .. ?)
Obrázek

a HRRRRRrrrrrRRRRrrRrrRrrrrRRR stym nas5 pod kapotu ..
Obrázek

..v ocakavani, ze co s toho vlastne bude ...

_________________
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Naposledy upravil JRD McLAREN dne 03 pro 2017 22:11, celkově upraveno 3

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Alpa Rodeo - TGV 2.0T 12V
PříspěvekNapsal: 12 srp 2017 19:05 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 3851
Auto je inak peknej cervej farby ...
konkretne sa jedna o 50 odtienov červenej

Obrázek

Obrázek

a cierna folia na kapote a streche s umne uchytenim tahokovom v prednom narazniku
davaju tusit, ze sa jedna o zasah tunera, co nasledne urobilo z tohoto coupe "zavodne vozidlo"

Ako dokaz "vrcholoveho tuningu" je lupajuci sa gyt na zadnom blatniku a streche
a uuuplne presne sediace spary na jednotlivych castiach vozdila...

_________________
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Alpa Rodeo - TGV 2.0T 12V
PříspěvekNapsal: 12 srp 2017 19:12 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 3851
Ci to cele bude mat nejaky zmysel, teda okrem toho, ze sa na tom doteraz clovek akurat tak narobil ..
sa este uvidi ...

V plane je nastartovat ...
.. co sa ale nemusi podarit, kedze niektore komponenty motora niesu a uz asi ani nebudu ..
.. takze mam 4 relatiivne dobre vyfukove dvihatka .. a 2 mi zatial chybaju ...

Pan Pavol Onderik ma v plane "uplne prekopat" zadnu cast karoserie ..
kedze oprava toho povodneho, je skor nerealna .. ako realna...
... a vetran z tohoto konkretneho kusu s najvacsou pradepodobnostou asi nebude ..

takze sledujte sejfbuky, internety a krcmove reci ...
aby ste vedeli ako cely "projekt" pokracuje ..
:mrgreen:

_________________
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Alpa Rodeo - TGV 2.0T 12V
PříspěvekNapsal: 13 srp 2017 18:10 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 09 říj 2005 11:41
Příspěvky: 1509
kéž by předchozí majitelé místo pokusů o tuning radši měnili olej a nastavovali vůle... přestože nějaký pokusy o servis asi byly dle množství červenýho silikonu...

ad olej - přestože pravověrní alfisti budou trvat na selenii, já vzhledem k tvorbě toho sajrajtu uvnitř doporučuju olej, kterej splňuje specifikace jako selenie + normy VW 500 00 (a podobné 505 00, nebo 500 01, či tak nějak..) kde je i nějakej požadavek na čistící a protiúsadové vlatsnosti....

toť moje poznatky z jiného motoru (1.4 multiar), kterej ve vnitř byl podobně černej, přestože jezdil na selenii... za mě vede značka Mobil a Motul...


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Alpa Rodeo - TGV 2.0T 12V
PříspěvekNapsal: 13 srp 2017 20:02 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 3851
no ja mam v plane dat este dole olejovu vanu, vycistit saci kos ..
a na prvych park km dat valvoline... s ktorym mam zatial len dobre skusenosti ...

a cerveny silikon je vsade... ..ale fakt ze fsade..

_________________
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Alpa Rodeo - TGV 2.0T 12V
PříspěvekNapsal: 13 srp 2017 22:12 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 02 pro 2005 18:27
Příspěvky: 791
Bydliště: Opava
Držím palce už jen kvůli toho vtipného textu k tomu. Ty z toho ten víkon vyhrabeš, tomu ver!

_________________
www.vh-autoservis.cz
H S2000 AP1 / V 850 SW


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Alpa Rodeo - TGV 2.0T 12V
PříspěvekNapsal: 20 srp 2017 18:28 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 3851
no a dalsi tyzden je v prrrrrr .. . :kissmyass:

Montaz druhej hlavy zacneme tym, ze si vymenime KNOCK senzory ....
Obrázek

Obrázek

potom si namontujeme zrepasovanu vodovodnu trubku ...
Obrázek

plus toho celeho bolo aspon to, ze niekto medzicasom vymenil vodnu pumpu ...
..a uz ked na mna tak pekne kukal ten modry olejovy filter, tak som si ho tiez odsroboval ...
.. nech mam nieco pekne na policku ...

a po celej tejto peripetii, sa kooooonecne moze tych cca 15 kilo hliniku nahodit tam kam patri...
Obrázek

..teraz najst nejakeho debila co umyje tie ventildekle... :zapomel: :roll:

_________________
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Alpa Rodeo - TGV 2.0T 12V
PříspěvekNapsal: 20 srp 2017 22:11 
Offline

Registrován: 22 lis 2008 21:17
Příspěvky: 373
Bydliště: Praha
Asi mi uniká, proč to někdo zachraňuje. Tady neni dobrej motor ani kastle...


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Alpa Rodeo - TGV 2.0T 12V
PříspěvekNapsal: 21 srp 2017 07:23 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 03 úno 2006 23:30
Příspěvky: 552
Bydliště: Plzeň
Největší sranda je pak na ty hlavy nasadit brejle na kterých jsou sací kolínka. Slícování kolínka- brejle- hlavy je tak na úrovni škody 105, já rovnal a hladil i 2mm zuby. Jak vlastně vačky? Máš nový, nebo repas? Protože ty původní budou ehmmm, víš kde

_________________
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa romeo 155 V6 by Engstler
Espasitel


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Alpa Rodeo - TGV 2.0T 12V
PříspěvekNapsal: 21 srp 2017 08:29 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 3851
ty brejle som skusal vcera... fakt mnamka...

vacky idu krejbichovi.. ale co s tymi dvihatkami...
nikde ich neviem zohnat....

To Joyride: ..no lebo... no.. :mrgreen:

_________________
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Alpa Rodeo - TGV 2.0T 12V
PříspěvekNapsal: 21 srp 2017 20:30 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 03 úno 2006 23:30
Příspěvky: 552
Bydliště: Plzeň
Zkopiruju ti sem text na tohle tema od Alfa guru. Tou 105 v textu neni myslena skoda 105 ale tipo 105- stare giulie atd

Příspěvek
19.5.2017, pát 10:19
tak 2.0 turbo V6 ma nejmensi ( = nejlehci ) ventily, ma nejmensi zdvih na vackach a netoci nejak vic jak saci protejsky. Tim padem neni duvod pro nejake extra tvrdsi pruziny. Kalisky saci jsou uz od dob 105ky naprosto identicke a rika se, ze na 105kach byly nejkvalitnejsi ( nedolozeny ). kolem roku 1970, kdyz se poprve zacinaly vyrabet, byl to spickovy vyrobek - a je dodnes. Zatim co ostatni vyrabeli kalisky jako litinovy odlitek ( odleva se do tocici kokily coz je nejlevnejsi zpusob vyroby ) tak alfa kalisky vyrabela jako ocelovy vykovek. nitridovany. I v dnesni dobe jsou original kalisky 1. volba, je to proste vyborna kvalita, jsou az extremne lehke. Ty padelky co jsou tlustci a tezsi ( = oboji je spatne ) jsou mizerne kvality.Ale treba OKP jeste porad nabizi original kalisky, nebo stejnou kvalitu ma druhovyroba INA - cislo 421 0001 10 coz je sice kalisek na modernejsi Mercedes/Audi ale jaksi ma identicke rozmery.....

a nebo extra kvalita zde:
https://www.alfaholics.com/race-parts/1 ... ollower-2/

co se tyce vyfukoveho kalisku, ten je zcela jiste odlitek - tak tlusty ze se da do nekonecna prebrusovat, pokud se teda nezruinuje totalne. V kazde dobre kalirne maji meraky tvrdosti, takze jsou schopni merit pred a po kaleni.
Co se tyce vacek, 99% seriovych vacek jsou litina, bud odlevany do kokil ( coz zpusobuje vytvoreni tvrdeho, cementitoveho povrchu diky prudkemu zchlazeni ) a nebo litina GGG ( kulickovy grafit ) coz je material hodne podobny oceli - da se kalit, kovat, nitridovat....
Nitridovani origo Alfa vacek je nesmysl, pokud je sjeta, stejne se musi navarovat a ten navareny material uz ma tu spravnou tvrdost, takze uz jen brousit.
To, ze to nekdy vypada hrozne, znamena jen, ze tam nekdo nelil zpravny olej, nebo ho proste menil moc pozde. Vetsina aut prochazi fazi levne ojetiny kde se na servis se.e. Ja tady mam napriklad nekolik hlav z 105tek a kalisky jsou nektere jak nove, nektere staci prebrousit pricemz se odebira v ramci tisicin mm, max 1 setinu.
BTW kalisky/vacky se resi temer u vsech veteranu, no nic neni na vecnost, co se tyce veci u Alfy, je to z vyroby nadstandartni kvalita pro roky 1970- 1995.

_________________
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa romeo 155 V6 by Engstler
Espasitel


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Alpa Rodeo - TGV 2.0T 12V
PříspěvekNapsal: 21 srp 2017 20:43 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 3851
Dik za post ..

.. no dost tazko mi pojde "zbrusit" dvihatko, ktore je zlomene na dve polovicky..
a to druhe "nepuzitelne" ma odrane steny .. (jako ten valec z boku) ..

takze tak ... no...

_________________
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Alpa Rodeo - TGV 2.0T 12V
PříspěvekNapsal: 21 srp 2017 21:00 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 3851
ono vyzeraju asi neako takto .. tie lepsie

Obrázek

_________________
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Alpa Rodeo - TGV 2.0T 12V
PříspěvekNapsal: 28 srp 2017 07:33 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 03 úno 2006 23:30
Příspěvky: 552
Bydliště: Plzeň
dle mě budou stejný jako na starým 8V TSku , pošli mi do SZ rozměry, něco budu mít doma, určo minimálně ve stavu lepším než máš ty

_________________
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa romeo 155 V6 by Engstler
Espasitel


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Alpa Rodeo - TGV 2.0T 12V
PříspěvekNapsal: 28 srp 2017 20:56 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 3851
Dik za ochotu pomoct.. 8)

priemer 24mm
vyska 36.5mm ..(asi)

oe cislo 60566847
https://www.buren-hallum.nl/wp-content/uploads/2013/05/Stoterstangen-Alfa.pdf

_________________
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Alpa Rodeo - TGV 2.0T 12V
PříspěvekNapsal: 22 říj 2017 16:44 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 3851
...ak by to nahodou vyzeralo, ze nic nerobime....
.. tak fakt nerobime ....

Obrázek

_________________
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Alpa Rodeo - TGV 2.0T 12V
PříspěvekNapsal: 09 lis 2017 21:28 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 3851
dalsi kus hniliiiiiku do skladacky...

Obrázek

_________________
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Alpa Rodeo - TGV 2.0T 12Volt
PříspěvekNapsal: 14 lis 2017 20:53 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 3851
...TADAAAAAAA ... . . ....

Obrázek

tymto dakujem vsetkym zucastnenym panom..
konkretne p. Bučekovi, p. Kadlecovi a v neposlednom rade p. Krejbichovi :mrgreen:

_________________
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Alpa Rodeo - TGV 2.0T 12Volt
PříspěvekNapsal: 14 lis 2017 21:18 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2008 14:14
Příspěvky: 2225
Bydliště: Dobříš
Rádo se stalo! :wink: tak dobře jsem si o motorech dlouho nepopovídal.

_________________
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Nitrous oxide systémy


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Alpa Rodeo - TGV 2.0T 12Volt
PříspěvekNapsal: 28 lis 2017 20:42 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 3851
dve nove rozmazane fotky ...

Obrázek

Obrázek

_________________
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Alpa Rodeo - TGV 2.0T 12Volt
PříspěvekNapsal: 03 pro 2017 19:07 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 3851
no taaakze serial plny prekvapeni pokracuje...

zaber na plno bordelu pod kapotou ...
Obrázek
ostava len dorobit asi 1000 drobnosti ...
do vanoc mozno stiiihame ...

a aby som vas tu nezatazoval len fotkami nezaujimaveho motoru ....
tak dam aj nejaku peknu fotku karoserie ...
konkretne lavy zadny blatniiik ...

Obrázek

Obrázek
MNAM :slina:

_________________
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Alpa Rodeo - TGV 2.0T 12Volt
PříspěvekNapsal: 04 pro 2017 14:45 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 13 zář 2008 20:55
Příspěvky: 110
Bydliště: Zlín
Pěkný kitcar. To se vyplatí zachraňovat?

_________________
Toyota Corolla TS TTE Compressor 165Kw.
Peugeot 106 37Kw.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Alpa Rodeo - TGV 2.0T 12Volt
PříspěvekNapsal: 09 pro 2017 20:24 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 3851
nech sem nedavam len fotky vrchu motora, co aj tak nikoho nebudu zaujimat ...

poooozreme sa na to zaujimavejsie ..

TUNING KATALYZATORA
Obrázek
vytieklo mi z neho asi liter vody...

spodok motora ...
Obrázek

a olejova vana ..
Obrázek

Obrázek

a na zaver, nieco pre GURMANOV ... :mrgreen:
Obrázek

...
a este odpoved pre EONa ...
NIE ... neoplati ...

_________________
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 23 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO