Poslední návštěva: 19 črc 2018 00:35 Právě je 19 črc 2018 00:35

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




 [ Příspěvků: 114 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Hyundai Tiburon GT V6 Turbo
PříspěvekNapsal: 29 říj 2017 16:10 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 04 srp 2011 18:12
Příspěvky: 2941
Bydliště: Havířov
Už je skoro hotovo. jen je teď problém s počasím :D je třeba to doladit v provozu a tomu jaksi vadí všude popadané větve, listí atd :D ale od pondělí by mělo být hezky :-)

https://www.youtube.com/watch?v=XFqDKRq ... e=youtu.be

_________________
Keep /-/atin'

Cokoliv Polsky, Allegro -> SZ nebo ideálně rovnou Facebook

Skořepiny na míru


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hyundai Tiburon GT V6 Turbo
PříspěvekNapsal: 29 říj 2017 16:24 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2008 14:14
Příspěvky: 2269
Bydliště: Dobříš
To je brzda? :lol: Pár prošlápnutí nezatíženého motoru. Já myslel,že digitun má brzdu,tak proč ladit na silnici?

_________________
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Nitrous oxide systémy


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hyundai Tiburon GT V6 Turbo
PříspěvekNapsal: 29 říj 2017 17:00 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 04 srp 2011 18:12
Příspěvky: 2941
Bydliště: Havířov
Psal jsem snad něco o brzdě?

Digitun nemá brzdu

_________________
Keep /-/atin'

Cokoliv Polsky, Allegro -> SZ nebo ideálně rovnou Facebook

Skořepiny na míru


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hyundai Tiburon GT V6 Turbo
PříspěvekNapsal: 29 říj 2017 17:29 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2008 14:14
Příspěvky: 2269
Bydliště: Dobříš
LiberaleMiguel píše:
Aktuálně je auto na ladění u Digitun.pl, takže graf bude během pár dní 8)

LiberaleMiguel píše:
Jo, hodím pak hodnoty jak "na motoru" tak na kolech. Už jenom kvůli amíkům musím znát obě hodnoty :D protože vím, že je bude spíš zajímat WHP.

A kde bere ty grafy? Co tedy na tom autě dělal měsíc? Drátoval DET3? :shock:

_________________
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Nitrous oxide systémy


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hyundai Tiburon GT V6 Turbo
PříspěvekNapsal: 29 říj 2017 17:36 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2008 14:14
Příspěvky: 2269
Bydliště: Dobříš
Ahááááááááá :lol: :lol: ted to vidím,on používá "dynomet". Tak možná,že je správně ta křivka,ale v žádném případě ty hodnoty. :D

_________________
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Nitrous oxide systémy


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hyundai Tiburon GT V6 Turbo
PříspěvekNapsal: 29 říj 2017 18:47 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 04 čer 2004 05:18
Příspěvky: 2701
Bydliště: Brno
Pro nas neznale, dynomet je co?

_________________
Japonci na konci
Nissan Pathfinder - jen tak na práci
Honda Civic 8g 1.8 V-tec - jen tak pro ženu
Toyota MR2 ZZW30 2ZZ - jen tak pro radost
Yamaha Majesty 250 - jen tak na lítačku


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hyundai Tiburon GT V6 Turbo
PříspěvekNapsal: 29 říj 2017 19:43 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 04 srp 2011 18:12
Příspěvky: 2941
Bydliště: Havířov
Takové heblo, podobné tomu co se používá na geomatrii, které dáš na kolo a tím měříš výkon.

Samozřejmě pak zajedu autem i na klasickou brzdu 8)

_________________
Keep /-/atin'

Cokoliv Polsky, Allegro -> SZ nebo ideálně rovnou Facebook

Skořepiny na míru


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hyundai Tiburon GT V6 Turbo
PříspěvekNapsal: 29 říj 2017 20:55 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 11 úno 2004 21:38
Příspěvky: 9432
Jen tak ze zvedavosti, kolik si uctujou za ladeni kdyz ani nemaj brzdu?

_________________
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hyundai Tiburon GT V6 Turbo
PříspěvekNapsal: 29 říj 2017 22:26 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 24 pro 2009 23:17
Příspěvky: 688
Sorry za OT, ale nedalo mi a pozrel som niečo na youtube https://www.youtube.com/watch?v=ioE91mG9vcQ
Tá inštalácia zariadenia ako tam ohne kus drôtu ma dostala - treba pozrieť od 25s
Si myslím že to chce celkom odvahu dať niekomu takému auto


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hyundai Tiburon GT V6 Turbo
PříspěvekNapsal: 30 říj 2017 02:59 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 04 srp 2011 18:12
Příspěvky: 2941
Bydliště: Havířov
Ritchma: 15 včetně piggyback

Pufko: a to video má s Digitunem společného co ? Odpovím si rovnou, vůbec nic ;-) on používá jinou

_________________
Keep /-/atin'

Cokoliv Polsky, Allegro -> SZ nebo ideálně rovnou Facebook

Skořepiny na míru


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hyundai Tiburon GT V6 Turbo
PříspěvekNapsal: 30 říj 2017 08:26 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 11 úno 2004 21:38
Příspěvky: 9432
To si mi toho moc nerek. Kolik stoji piggyback? Me spis zajimala cena ciste za ladeni jenom tak ze zvedavosti

_________________
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hyundai Tiburon GT V6 Turbo
PříspěvekNapsal: 30 říj 2017 13:48 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 04 srp 2011 18:12
Příspěvky: 2941
Bydliště: Havířov
Internet používat umíš, tak tohle sis snad mohl najít.... Podle ecumaster.cz stojí DET3 necelých 5k. Digitun to asi bude mít levněji....

_________________
Keep /-/atin'

Cokoliv Polsky, Allegro -> SZ nebo ideálně rovnou Facebook

Skořepiny na míru


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hyundai Tiburon GT V6 Turbo
PříspěvekNapsal: 31 říj 2017 06:54 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 13 srp 2014 22:27
Příspěvky: 476
mě se líbí jak LEPRIKON vždycky něco načne a jakmile se ho začnou dotazovat ostatní, co kde a za kolik, tak je odkazuje na internet/google a k tomu přidá notnou dávku arogance :lol: :lol:

Tak pokud o tom nikomu nic nechceš říct, tak to tady nedávej a nemusíš se vztekat . . .

_________________
7GTD


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hyundai Tiburon GT V6 Turbo
PříspěvekNapsal: 31 říj 2017 14:08 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 04 srp 2011 18:12
Příspěvky: 2941
Bydliště: Havířov
Tak když to sám nevím ty demente :kladivo: a ptají se mě na věci, které by si našli rychleji, než kolik času jim zabere napsat ten dotaz tady ;-)

_________________
Keep /-/atin'

Cokoliv Polsky, Allegro -> SZ nebo ideálně rovnou Facebook

Skořepiny na míru


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hyundai Tiburon GT V6 Turbo
PříspěvekNapsal: 31 říj 2017 18:58 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 04 srp 2011 18:12
Příspěvky: 2941
Bydliště: Havířov
Tak naladěno je, ale auto nestartuje :D

Poslední věc, co se neměnila, a běžně odchází, při tomhle nájezdu, samozřejmě lehla :D takže už je objednané nové čidlo polohy kliky a ve čtvrtek nebo v pátek si auto vyzvedávám.

Takže brzda příští týden 8)

Zatím se ale fouká jen 0,75bar, kombinace úzkých gum, chybějícího samosvoru a teplot těsně nad nulou prostě víc nedovolily. Až se na jaře vyřeší tyhle nedostatky, tak se to ještě přifoukne :-)

_________________
Keep /-/atin'

Cokoliv Polsky, Allegro -> SZ nebo ideálně rovnou Facebook

Skořepiny na míru


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hyundai Tiburon GT V6 Turbo
PříspěvekNapsal: 31 říj 2017 20:49 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2008 14:14
Příspěvky: 2269
Bydliště: Dobříš
I při tak nízkém tlaku by se výkon měl pohybovat kolem 270hp což není tak špatné. S digitunem si mne maličko překvapil. Každému ho tady doporučuješ a on na rozdíl třeba od Karla místo brzdy používá dnes již vcelku zastaralý předražený a nemotorný optický měřič úhlového zrychlení. To co je dnes standartem nejenom low cost programovatelných ecu,ale měření úhlového zrychlení motoru je běžná věc dokonce i u ecu tvého vozu a využívá jí třeba torque navíc ve spojení s akcelerometrem a gps v telefonu,tabletu. Oni tvrdí,že de facto přenesou válec brzdy na vůz. To je sice pravda,ale je tam spousta proměnných na rozdíl od statického dyno,kde jsou hmotnosti na gram přesně známé na rozdíl od auta,kde je těch faktorů daleko víc a tak jako porovnání křivek při úpravách ok,ale urcitě ne nějaké relevantní výsledky výkonu. Proti lazení na ulici nic nemám,dá se dosáhnout srovnatelných výsledků jako na statickém dyno,ale nepřítelem je počasí. Sám to dělám většinou na letišti,ale na dálku. I tak je digitun ale opravdu levný, ECU 5000 ,drátování 5? nastavení taky 5? Každopádně jsem zvědav na výkon na kolech z normální válcové brzdy s koeficientem do 10% ztrát.

_________________
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Nitrous oxide systémy


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hyundai Tiburon GT V6 Turbo
PříspěvekNapsal: 31 říj 2017 22:28 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 04 srp 2011 18:12
Příspěvky: 2941
Bydliště: Havířov
Já Digituna doporučuju jako ladiče, nikdy jsem tam nikoho neposílal na měření výkonu....

_________________
Keep /-/atin'

Cokoliv Polsky, Allegro -> SZ nebo ideálně rovnou Facebook

Skořepiny na míru


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hyundai Tiburon GT V6 Turbo
PříspěvekNapsal: 01 lis 2017 10:10 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2008 14:14
Příspěvky: 2269
Bydliště: Dobříš
Tak uvidíme,jestli si sáhne na těch 270hp....

_________________
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Nitrous oxide systémy


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hyundai Tiburon GT V6 Turbo
PříspěvekNapsal: 05 lis 2017 20:41 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 04 srp 2011 18:12
Příspěvky: 2941
Bydliště: Havířov
Takže zatím naladěno na 0,75bar, nad tenhle tlak vynechávalo zapalování. Jede to jak jebnuté :D gumy nestíhají, takže jsou na cestě už nové. A taky je třeba ještě studenější svíčky (už jsou v autě) a pak doladit na 1,1bar

https://www.youtube.com/watch?v=4T6udaOUouY

_________________
Keep /-/atin'

Cokoliv Polsky, Allegro -> SZ nebo ideálně rovnou Facebook

Skořepiny na míru


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hyundai Tiburon GT V6 Turbo
PříspěvekNapsal: 06 lis 2017 09:41 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2008 14:14
Příspěvky: 2269
Bydliště: Dobříš
Vynechávající zapalování vyřeší studenější svíčky?

_________________
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Nitrous oxide systémy


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hyundai Tiburon GT V6 Turbo
PříspěvekNapsal: 06 lis 2017 10:35 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 17 srp 2004 08:01
Příspěvky: 6466
Když tomu nerozumíš tak ano :lol: Z videa se mi zdá, že to je naladěný primárně tak, aby to žralo olej :mrgreen:

_________________
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
Toyota Supra 3.0 turbo (172 kW/350 Nm) -> 2.5 twin turbo (in progress)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hyundai Tiburon GT V6 Turbo
PříspěvekNapsal: 06 lis 2017 10:50 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 04 srp 2011 18:12
Příspěvky: 2941
Bydliště: Havířov
Ano, ty svíčky tomu pomohly 8) včera to už jezdilo naplno bez problémů

Bobre co ty dokážeš vyčíst z videa, to je fakt obdivuhodné :D

_________________
Keep /-/atin'

Cokoliv Polsky, Allegro -> SZ nebo ideálně rovnou Facebook

Skořepiny na míru


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hyundai Tiburon GT V6 Turbo
PříspěvekNapsal: 06 lis 2017 16:09 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2008 14:14
Příspěvky: 2269
Bydliště: Dobříš
No jestli tomu pomohla výměna svíček... nemohl by jsi hodit jejich fotky? Těch co jsi vyndal? Jinak, já bych taky řekl,že motor si bere oleje víc než je zdrávo podle toho videa. A co možná vy vidíte jako "cool" jsou ty lišky z výfuku,nicméně motoru to nic dobrého nepřinese a taky můžeš skončit s ohnutýma ventilama.

_________________
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Nitrous oxide systémy


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hyundai Tiburon GT V6 Turbo
PříspěvekNapsal: 06 lis 2017 17:30 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 04 srp 2011 18:12
Příspěvky: 2941
Bydliště: Havířov
Nemohl, protože letěly včera rovnou do koše.

Olejem ten dým nesmrdí, po prvníms tartu to hulilo jako svině, asi se vypaluje nějaký bordle z výfuku po svařování nebo nevím co tam mohlo od číňanů být. Tak jako tak, ubývá toho a olej to fakt není. Tady video po prvním startu, hulilo to podstatně víc https://www.youtube.com/watch?v=cixEJURAmD0

Jinak ano, ve vyšších otáčkách je to trochu bohatší, Digitun říkal, že to je tak lepší, říkal aji důvod, ale už si to nepamatuju :D věřím mu, nemám důvod proč by ne 8)

_________________
Keep /-/atin'

Cokoliv Polsky, Allegro -> SZ nebo ideálně rovnou Facebook

Skořepiny na míru


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hyundai Tiburon GT V6 Turbo
PříspěvekNapsal: 06 lis 2017 19:28 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2008 14:14
Příspěvky: 2269
Bydliště: Dobříš
To je škoda,že ty svíčky nemáš. Na nich by bylo zcela zřejmé,pokud tam byly při lazení,ty detonace a jejich nefunkčnost kvůli popraskanému izolátoru a probíjení. Svíčka = okno do motoru při lazení. Když seřizuji nitro,tak k tomu už nepoužívám WB sondu,ale novou sadu svíček,kde jde přečíst i správný předstih. Obohacení při zátěži chápu,ale nejsem jeho zastáncem,tak jako nechat otevřené vstřiky a záporný předstih,to jsou veci které ten motor rád nemá,ale vím proč je udělal a v delším horizontu to ta čína neustojí. Dej vědět po 10k km jestli ještě funguje. Myslím že toho 1,1bar ani nedosáhne.

_________________
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Nitrous oxide systémy


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hyundai Tiburon GT V6 Turbo
PříspěvekNapsal: 06 lis 2017 22:03 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 04 čer 2004 05:18
Příspěvky: 2701
Bydliště: Brno
Libor12 píše:
To je škoda,že ty svíčky nemáš. Na nich by bylo zcela zřejmé,pokud tam byly při lazení,ty detonace a jejich nefunkčnost kvůli popraskanému izolátoru a probíjení. Svíčka = okno do motoru při lazení. Když seřizuji nitro,tak k tomu už nepoužívám WB sondu,ale novou sadu svíček,kde jde přečíst i správný předstih. Obohacení při zátěži chápu,ale nejsem jeho zastáncem,tak jako nechat otevřené vstřiky a záporný předstih,to jsou veci které ten motor rád nemá,ale vím proč je udělal a v delším horizontu to ta čína neustojí. Dej vědět po 10k km jestli ještě funguje. Myslím že toho 1,1bar ani nedosáhne.


předesílám, že se v tom nevyznám, ale typuju tu bohatou směs kvůli chlazení ventilů?

_________________
Japonci na konci
Nissan Pathfinder - jen tak na práci
Honda Civic 8g 1.8 V-tec - jen tak pro ženu
Toyota MR2 ZZW30 2ZZ - jen tak pro radost
Yamaha Majesty 250 - jen tak na lítačku


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hyundai Tiburon GT V6 Turbo
PříspěvekNapsal: 07 lis 2017 14:06 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2008 14:14
Příspěvky: 2269
Bydliště: Dobříš
Hlavním účelem proč tam nalít "tunu" paliva je omezení detonací. Na to aby si palivo mohl zapálit (bohatá směs je zároveň izolant a tudíž na to aby přeskočila jiskra buď musíš snížit odtrh elektrod nebo zvýšit výkon zapalovací soustavy,proto pohádka o teplotě zapalovacích svíček je prostě nesmysl a svíčky nepálí buď kvůli průrazu izolátoru vlivem detonací nebo jsou "ulité") ho musíš zplynovat. To se dejě při kompresním zdvihu kdy se stlačený vzduch se ohřívá a benzín se vypařuje,při tom ze vzduchu odebere spoustu tepla a tak můžeš směs více stlačit a později zapalit a ve chvíli ok předstihu je počáteční teplota zápalu nižší u směsi s AFR 10:1 než u 14:1,teplota samozřejmě ovlivní detonace,potřebuješ dosáhnout ideálního bodu vzplanutí. Co naopak u bohaté směsi není dobré,je že se výrazně zpomaluje její hoření,a co pomalu hoří dokáže předat teplo svému okolí,takže se zvyšuje teplota EGT,teplotní namáhání motoru atd. Takže musí najít ideální směs,ideální předstih aby směs vzplanula co při nejnižší teplotě,aby co nejkratší dobu hořela a nedostala se do výfuku. Ty lišky jsou tam naprosto záměrně a je to snaha o to udržet tu 10kg čínu v otáčkách,proto i při zavřené klapce tam leje palivo a pálí tak aby to šlehlo do výfuku. Nelíbí se mi ani jedno. Pružnost motoru v 75-100% zátěže je jak parní lokomotivy - to uvidíš z grafu z brzdy - kdy nastane rychlý nárůst vykonu mezi 2500-3500 a poté místo aby držel v nějaké ploše do redline půjde naopak dolů. Taková diesel křivka jen v jiných rpm.

_________________
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Nitrous oxide systémy


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hyundai Tiburon GT V6 Turbo
PříspěvekNapsal: 07 lis 2017 15:39 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 04 srp 2011 18:12
Příspěvky: 2941
Bydliště: Havířov
Nepálí to tak, aby to šlehlo do výfuku, je tam celkem slušný lag. To je věc, kterou jsem tam vysloveně nechtěl, protože i ten motor dostává dost zabrat.

_________________
Keep /-/atin'

Cokoliv Polsky, Allegro -> SZ nebo ideálně rovnou Facebook

Skořepiny na míru


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hyundai Tiburon GT V6 Turbo
PříspěvekNapsal: 07 lis 2017 16:35 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2008 14:14
Příspěvky: 2269
Bydliště: Dobříš
Pokud je tam velký lag,je nevhodně zvolené turbo nebo velké ic + potrubí. A to na tom videu je co? Ty lišky při přidávání? Vdy když zaklapneš plyn,nateče tam palivo a jak přidáš tak to tam šlehne. Dle mého názoru to udělal digitun záměrně, právě kvůli tomu zbytečně velkému šneku. Na cílový výkon 350-400hp by ti stačilo mnohem menší. Asi blbost se ptát po kompresorové mapě toho turba co?

_________________
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Nitrous oxide systémy


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Hyundai Tiburon GT V6 Turbo
PříspěvekNapsal: 07 lis 2017 19:41 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 04 srp 2011 18:12
Příspěvky: 2941
Bydliště: Havířov
jo, to zbytečné je :D
Ale je to turbo, které se běžně používá na tyhle výkony k VR6 motorům. 1,1bar mi přijde tak akorát, s menším turbem bych musel foukat znatelně víc.
Jo, potrubí je dlouhé, ale to jinak udělat nešlo. Jinak turbo má plný tlak kolem 4000, roztáčí se od 2700 a někde při 3300 už tlačí
Podle mě je ten projev ideální :-)

_________________
Keep /-/atin'

Cokoliv Polsky, Allegro -> SZ nebo ideálně rovnou Facebook

Skořepiny na míru


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 114 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Originál a repas turbo
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO
Zpracování osobních údajů