e46 - oturbení

Na čem pracují členové TF

Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis

Odpovědět
Mark42069
Příspěvky: 3
Registrován: 23 zář 2019 09:43

e46 - oturbení

Příspěvek od Mark42069 »

Zdravím, chtěl bych se zeptat zda nemá někdo zkušenosti s oturbením e46 konkrétně motoru M54B22. Vyhlédl jsem si turbo kit, ale zajímá mě co vše je potřeba změnit u motoru, aby to nějak fungovalo... Myslím tím třeba kované písty, lepší pumpu atd

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Re: e46 - oturbení

Příspěvek od Beaver »

Zpravidla menší tlak zvládnou i sériové komponenty, takže otázka zní, jaký výkon si z toho vlastně představuješ získat. Pokud je cíl někde mezi 250-300 HP, mělo by to jít i bez zásahů do mechaniky, maximálně může být potřeba vyměnit vstřiky a potažmo tu pumpu - neznám origo kapacity u 320i, takže nedokážu říct. Zásadní bude to nějak řídit, protože origo jednotka obvykle s nějakým boostem nepočítá a nemá na to mapy.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Mark42069
Příspěvky: 3
Registrován: 23 zář 2019 09:43

Re: e46 - oturbení

Příspěvek od Mark42069 »

Díky za odpověď. S jednotkou počítám, spíš mě zajímá co může zůstat z dílů sériové/s čím je potřeba počítat a na kolik to při jakem výkonu vydrží

Uživatelský avatar
LiberaleMiguel
Příspěvky: 3089
Registrován: 04 srp 2011 19:12
Bydliště: Havířov

Re: e46 - oturbení

Příspěvek od LiberaleMiguel »

Doporučuju napsat sem https://www.facebook.com/K64.bmw/" onclick="window.open(this.href);return false;
Těžko najdeš někoho široko daleko, kdo se vyzná víc v turbení BMW ;-)
Mimochodem, prodává i kity na svém webu 8)
Keep /-/atin'

Cokoliv Polsky, Allegro -> SZ nebo ideálně rovnou Facebook

Skořepiny na míru

Mark42069
Příspěvky: 3
Registrován: 23 zář 2019 09:43

Re: e46 - oturbení

Příspěvek od Mark42069 »

Díky, poptam se jich

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: e46 - oturbení

Příspěvek od JRD McLAREN »

LiberaleMiguel píše:Těžko najdeš někoho široko daleko, kdo se vyzná víc v turbení BMW ;-)
Blbost .. sak to robi tot moj sused ... :mrgreen:
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: e46 - oturbení

Příspěvek od Libor12 »

Na to stačí použít 10 minut google a nejezdit do Polska,že má ten motor problémů v sérii víc jak dost. Spotřeba oleje,karbon,rozvody - vytahující se řetěz a následně nefunkční vanos,praskající stěny válců protože Horst chtěl ušetřit na váze,to samé hlava z důvodu přehřívání a špatného chlazení... oturbení série = velmi výrazné snížení mechanické životnosti motoru i při nízkém plnícím tlaku (praskání ojnic) a raději se mu vyhnout. Pokud nechce být "supernova" -zazářit a zhasnout tak základem úpravy aby je třeba osadit vložky válců,kované ojnice a písty s nižším CR,úprava chlazení atd a to je jen mechanika...
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Odpovědět

Zpět na „Projekty“