Poslední návštěva: 21 zář 2018 16:46 Právě je 21 zář 2018 16:46

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




 [ Příspěvků: 354 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 8, 9, 10, 11, 12
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Audi Coupe Quattro 2.3 20V
PříspěvekNapsal: 24 dub 2016 17:17 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 05 srp 2005 13:31
Příspěvky: 3717
Bydliště: Český Těšín
Mate nekdo zkusenosti s fouknutim origo motoru, bud kompresorem/turbem v ramci nejakyho kitu nebo samostnane a naslednym absolvovanim STK/ME? Vim, ze dneska to je nekde jinde, tak jestli se tady najdou jedinci, kteri to nejak absolvovali, popriklade jak se technici tvarili :lol: :lol:

_________________
Audi Coupe Quattro


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Audi Coupe Quattro 2.3 20V
PříspěvekNapsal: 05 kvě 2016 14:15 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 05 říj 2012 13:26
Příspěvky: 718
Kdyz jsme u toho, je tu nekdo kdo ma zkusenosti s legalizaci takovyho zasahu a cenou takove legalizace? vim ze cela stavba auta vyjde treba i na ctvrt mega jen legalizace... ale kdyz by slo ciste o pridavek turba na motor a jednotku?

_________________
už nemám hnujdaj...


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Audi Coupe Quattro 2.3 20V
PříspěvekNapsal: 05 kvě 2016 16:52 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 24 pro 2009 23:17
Příspěvky: 700
Najviac skúsenosti s legalizáciou mal práve LM2. Nevieš čo je s ním?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Audi Coupe Quattro 2.3 20V
PříspěvekNapsal: 05 kvě 2016 16:58 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 17 srp 2004 08:01
Příspěvky: 6478
Ten neměl zkušenosti vůbec s ničím kromě prodeje zfušovaných brzd :mrgreen:

_________________
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm) - in progress
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Audi Coupe Quattro 2.3 20V
PříspěvekNapsal: 05 kvě 2016 18:19 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2008 14:14
Příspěvky: 2272
Bydliště: Dobříš
Beaver píše:
Ten neměl zkušenosti vůbec s ničím kromě prodeje zfušovaných brzd :mrgreen:

Přesně tak. Legálně u nás DEKRA ,ale stojí to pytel peněz. Podle stupně uprav,třeba až půl míče.

_________________
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Audi Coupe Quattro 2.3 20V
PříspěvekNapsal: 05 kvě 2016 18:31 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 05 říj 2012 13:26
Příspěvky: 718
Libor12 píše:
Beaver píše:
Ten neměl zkušenosti vůbec s ničím kromě prodeje zfušovaných brzd :mrgreen:

Přesně tak. Legálně u nás DEKRA ,ale stojí to pytel peněz. Podle stupně uprav,třeba až půl míče.


To je krasna cifra :lol: tak snad abych zacal setrit... :lol:

Beaver píše:
Ten neměl zkušenosti vůbec s ničím kromě prodeje zfušovaných brzd :mrgreen:


ty brzdy delal prece tom ;) on to jen zarizoval

_________________
už nemám hnujdaj...


Naposledy upravil AlesiBoss dne 05 kvě 2016 18:31, celkově upraveno 1

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Audi Coupe Quattro 2.3 20V
PříspěvekNapsal: 05 kvě 2016 18:52 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 17 srp 2004 08:01
Příspěvky: 6478
Ať jsme přesnější, tak on PLÁNOVAL, že auto se přeregistruje do Polska, tam se zapíše úprava do papírů a potom se to zase "prodá" do ČR. Osobně pochybuju, že při takové brutální změně by se ale vyhnul nějakým testům, spíš by musel mít auto trvale napsané na nějakého Poláka a "vypůjčené" do ČR.

Brzdy repasoval tom, Miguel dohazoval lidem ty Kábrtovy nepodařené odlitky brzdičů pokud si dobře pamatuju :D No to už je jedno...

_________________
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm) - in progress
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Audi Coupe Quattro 2.3 20V
PříspěvekNapsal: 05 kvě 2016 20:29 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 05 srp 2005 13:31
Příspěvky: 3717
Bydliště: Český Těšín
AlesiBoss píše:
Kdyz jsme u toho, je tu nekdo kdo ma zkusenosti s legalizaci takovyho zasahu a cenou takove legalizace? vim ze cela stavba auta vyjde treba i na ctvrt mega jen legalizace... ale kdyz by slo ciste o pridavek turba na motor a jednotku?
Zatím jsem o nikom necetl, nebo neznam kdo by si legane nechal zapsat vymenu motoru za jiny typ. Vim, ze par lidi na e30 foru, menili motory na 2.5ky, kdy jim clovek primo z BMW pro CR daval papiry ohledne technicke zpusobilosti a s téma pak sli na urad, kde jim tu vymenu motoru za silnejsi schvalili. Co vim, tak to vyslo na par stovek za prepis na urade + nejaky poplatek tomu cloveku z bmw ( ale myslim, ze nekteri to měli i zdarma v te době) a na STK/ME a všude jinde nemeli problém.

Taky bych tuhle variantu nejspíše uvital, protože bych nechal udelat swap za S2 turbo motor. Auto je hotove a pripravene,vse nove,zrepasovane, jedine co chybi je uz vykon :lol: Taky me napadla myslenka pouzit a fouknuti origo stavajiciho motoru, protože xx lidi v US/SWE/NOR pouzivaji prave 7A motor (nekteri jen hlavu z toho motoru + par dalších věci) a boostujou origo motor a mají velice pekne hodnoty, jelikož tech AAN,3B,ABY motoru uz tolik není a nekteri za to chcou nesmysl, za coz clovek uz muze mit plne programovatelnou jednotku spolu s pistama nebo ojnicema :D Tak ci ona, zatím se do niceho bez hlave nepoustim, jelikož situace ohledne STK,atd se u nas meni tak často, jako počasí :lol: Kazdopadne bych byl rad kdyby se to nejak u nas rozhoupalo a nestalo by to takovy majlant hlavne ta legalni byrokraticka část :( :kladivo: :mad:

_________________
Audi Coupe Quattro


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Audi Coupe Quattro 2.3 20V
PříspěvekNapsal: 05 kvě 2016 20:47 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 05 říj 2012 13:26
Příspěvky: 718
Beaver píše:
Ať jsme přesnější, tak on PLÁNOVAL, že auto se přeregistruje do Polska, tam se zapíše úprava do papírů a potom se to zase "prodá" do ČR. Osobně pochybuju, že při takové brutální změně by se ale vyhnul nějakým testům, spíš by musel mít auto trvale napsané na nějakého Poláka a "vypůjčené" do ČR.

Brzdy repasoval tom, Miguel dohazoval lidem ty Kábrtovy nepodařené odlitky brzdičů pokud si dobře pamatuju :D No to už je jedno...


daval si na svoje auto kabrtovi kotoíuce nic vic... jinak rposte jen prodaval repasovany bremba od toma... :) neobhajuju, jen uvadim na pravou miru... Nemam rad kdyz se krivdi jen tak protoze protoč

_________________
už nemám hnujdaj...


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Audi Coupe Quattro 2.3 20V
PříspěvekNapsal: 06 kvě 2016 21:15 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 21 čer 2004 15:46
Příspěvky: 138
Když foukneš původní motor, tak na STK neřeknou nic, páč nebudou vědět, že nemá být foukaný. Nebo myslíš, že vědí, že 7A je atmosféra? :-)

_________________
Audi Coupe quattro 20v


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Audi Coupe Quattro 2.3 20V
PříspěvekNapsal: 06 kvě 2016 22:14 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 05 říj 2012 13:26
Příspěvky: 718
Benny píše:
Když foukneš původní motor, tak na STK neřeknou nic, páč nebudou vědět, že nemá být foukaný. Nebo myslíš, že vědí, že 7A je atmosféra? :-)


Njevetsi problem vidim spis v ty standalone jendotce :) jak se to vubec dnneska resi kdyz resi readiness kody apod. ?

_________________
už nemám hnujdaj...


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Audi Coupe Quattro 2.3 20V
PříspěvekNapsal: 07 kvě 2016 00:15 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 17 srp 2004 08:01
Příspěvky: 6478
Tohle auto ještě OBD2 nemá ne? Takže je to šuma fuk jestli je tam origo jednotka nebo standalone.

_________________
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm) - in progress
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Audi Coupe Quattro 2.3 20V
PříspěvekNapsal: 07 kvě 2016 11:14 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 05 srp 2005 13:31
Příspěvky: 3717
Bydliště: Český Těšín
Tohle auto nema OBD, ma jen vyblikavani pomoci diod, kde si clovek vyblika pouze chybove kody :lol: No ja mam za to benny, ze jim to tam pise, kdyz si najednou na auto a motor, ze by tam melo byt napsany, ze to je atmosfericky, ale muzu se mylit. Standalone bych chtel resit pres Karla.

_________________
Audi Coupe Quattro


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Audi Coupe Quattro 2.3 20V
PříspěvekNapsal: 08 kvě 2016 18:20 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2008 14:14
Příspěvky: 2272
Bydliště: Dobříš
Oficiálně neproleze programovatelná ecu ani přes stk ani dekru. U OBD2 smůla a u blikavých kodů stačí jednoduchý obvod reagující na propojení diagnostických pinů. Absolvoval jsem tak emise cca před měsícem zákazníkovi, kterému jsem montoval prog ecu, což byla jedna z podmínek montáže a lazení - bez problémů prolezt nové emise.

_________________
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Audi Coupe Quattro 2.3 20V
PříspěvekNapsal: 08 kvě 2016 19:34 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 05 srp 2005 13:31
Příspěvky: 3717
Bydliště: Český Těšín
No to vim, ze staci jednoduchy obvod ragujici na propojeni diagnostickych pinu, ale pochybuju, ze by se s timhle nekdo na STK/ME sral. A druha vec, dle jejich systemu (kde jsou informace o voze) pochybuju, jestli si budou kontrolovat, jestli je tam oem ecu, nebo nejaka standalone... :?:

_________________
Audi Coupe Quattro


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Audi Coupe Quattro 2.3 20V
PříspěvekNapsal: 08 kvě 2016 20:36 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2008 14:14
Příspěvky: 2272
Bydliště: Dobříš
Ono to technika na ME nijjak nezdrzi,dat propojku do konektoru a podivat na kontrolku motoru cca minuta. Bud bliká bez zavad a jede se dal,nebo nějakou závadu bliká a jedeš pryc ty,co tam je za chybu technik nehleda. Jinak od toyoty jsou velmi dobře zasobeni dokumentací od roku 1990 s fotkami kde co hledat a kam zapojit. Ale jak říkám, kody ok a měření taky.

_________________
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Audi Coupe Quattro 2.3 20V
PříspěvekNapsal: 08 kvě 2016 20:42 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 05 srp 2005 13:31
Příspěvky: 3717
Bydliště: Český Těšín
A to myslis, ze vetsina stanic/techniku ma tu propojku/diodu? Neni na tom nic sloziteho, si to zpichnout, ale kdo by se s tim sral kor v praci :lol: :lol:

_________________
Audi Coupe Quattro


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Audi Coupe Quattro 2.3 20V
PříspěvekNapsal: 08 kvě 2016 21:11 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2008 14:14
Příspěvky: 2272
Bydliště: Dobříš
V případě toy ti stačí kancelářska sponka. Nicméně bosch dodává takovou pěknou sadu právě určenou k tomu účelu, Nevim jak jinde,ale uz dve stanice ME v mem okolí přišly o licenci. Jako postrach pro ty ostatni to stačí. Prostě ty si vystačís s simulatorem - bez zavad a kdyz tam placnes turbo tak emise budou muset odpovídat atmo verzi,coz pro prog ecu nebude problém.

_________________
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Audi Coupe Quattro 2.3 20V
PříspěvekNapsal: 08 kvě 2016 21:20 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 05 srp 2005 13:31
Příspěvky: 3717
Bydliště: Český Těšín
U plneprogramovatelne jednotky to nebude problem, upravit ty hodnoty tak, aby emise vychazely +- stejně jako u N/A aspoň na tu chvili. Spise se mi jedna potom taky o to, jak se to resi se zasahem do motoru v pripade turba ci kompresoru. Asi je jedno jestli je to nejaky turbokit primo na dany vuz (ktery nema homologaci), nebo to je tzv custom build? Bavime se o legalni ceste skrz STK/ME. Je mi jasny, ze u nejaky bokovky to nejspise nebudou hrotit, ale preci jen, je nespise dobre vedet, nez se do toho clovek pusti :D :lol:

_________________
Audi Coupe Quattro


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Audi Coupe Quattro 2.3 20V
PříspěvekNapsal: 08 kvě 2016 21:32 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2008 14:14
Příspěvky: 2272
Bydliště: Dobříš
Nevím jak u audi a co máš v velkém TP,ale třeba právě toy označuje i ve velkem TP pouze typ motoru 3S a byly verze atmo/turbo označené dále ge,gte. Nekolik takovych majitelu co udělali výměnu za turbo motor znám a cajk jak na ME tak STK

_________________
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Audi Coupe Quattro 2.3 20V
PříspěvekNapsal: 09 kvě 2016 07:28 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 05 srp 2005 13:31
Příspěvky: 3717
Bydliště: Český Těšín
Je tam pouze jen typ motoru 7A, vykon motoru, palivo a zdvihovy objem. Nic vice tam k motoru napsano neni. No ono pokud udelali vymenu za turbo verzi, tak porad maji papirove stejny motor 3S, takze to asi nebude az tak do oci bijici ne?

_________________
Audi Coupe Quattro


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Audi Coupe Quattro 2.3 20V
PříspěvekNapsal: 09 kvě 2016 07:43 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2009 21:23
Příspěvky: 8183
Bydliště: Litvínov
Všichni takové nerozluštitelné značení motorů. Jen u Opelů je ze značení motorů poznat vše a stačí jen trošku logicky myslet :(

_________________
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadet na díly


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Audi Coupe Quattro 2.3 20V
PříspěvekNapsal: 09 kvě 2016 10:18 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 17 srp 2004 08:01
Příspěvky: 6478
U Toyoty je to naprosto logické, jediné co se z toho nedozvíš je objem a počet ventilů. Příklad - 1JZ-GTE a 2JZ-GTE, první je 2.5 litru a druhý 3.0. Číslo na začátku je "generace", následuje označení modelové řady motorů písmenem nebo dvěma. V rámci modelové řady se zachovává počet válců, takže víš, že všechny JZ a M motory jsou řadové šestiválce, E, A a S motory jsou čtyřválce, UZ vidlicové osmiválce atd. Za pomlčkou se uvádí přesnější specifikace (G - ostřejší ladění motoru, F - ladění víc na ekonomiku provozu, T - turbo, Z - kompresor, E - vstřikování, S - přímý vstřik paliva). Je to celé logické dostatečně :) Podobně značí motory Nissan, ten do názvu motoru dává i objem (SR20DET, RB25DET, atd.). A ve finále je to navíc šuma fuk, co přesně bys z toho značení potřeboval poznat? :lol:

_________________
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm) - in progress
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Audi Coupe Quattro 2.3 20V
PříspěvekNapsal: 09 kvě 2016 17:36 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 05 srp 2005 13:31
Příspěvky: 3717
Bydliště: Český Těšín
Tak po roce a neco konecne aspon trosku auto umyte :D Priste ale lepsi si dovřít okna a bude to OK :D :lol: :lol:

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

_________________
Audi Coupe Quattro


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 354 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 8, 9, 10, 11, 12

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Originál a repas turbo
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO
Zpracování osobních údajů