Poslední návštěva: 29 čer 2017 16:57 Právě je 29 čer 2017 16:57

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




 [ Příspěvků: 546 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 19  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 18 srp 2008 20:21 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 3764
Takze Vectra uz mala to najlepsie za sebou ..
motor cca 274tis.km..
cize zrrely na generalku...

a preco ho teda rovno aj tak trochu neupravit..
a potom to nenahodit do auta..

ocakavany vykon by mal byt cca 125kW ..z vyhladom az 136kW..
..az zostanu nejake peniaze..
no a kezde leto pomaly...uz ta het..
..nuda pretrrvava.. nadcenie tiez..
tak tutok je par foteciek, zo stavby..
http://195.28.90.62/dohc/c20xe/dscn6417.jpg
http://195.28.90.62/dohc/c20xe/dscn6427.jpg
http://195.28.90.62/dohc/c20xe/dscn6429.jpg
http://195.28.90.62/dohc/c20xe/dscn6432.jpg
http://195.28.90.62/dohc/c20xe/dscn6433.jpg
http://195.28.90.62/dohc/c20xe/dscn6436.jpg
http://195.28.90.62/dohc/c20xe/dscn6437.jpg
http://195.28.90.62/dohc/c20xe/dscn6441.jpg

_________________
Skoda 105L r.v.'81
Nexia Sedan GT r.v.'96
Nubira III SW CDX r.v.'04
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Naposledy upravil JRD McLAREN dne 20 bře 2016 20:37, celkově upraveno 10

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 srp 2008 21:17 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 07 kvě 2004 21:25
Příspěvky: 4047
Bydliště: Praha
ddoplň informace, jinak to smáznu, takhle to nikomu nic neřekne

_________________
bez špéry jak kretén a v naftě.....3er

[url]http://www.getphoto.cz


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 srp 2008 21:23 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 3764
EDITED:
http://195.28.90.62/dohc/c20xe/dscn6442.jpg
http://195.28.90.62/dohc/c20xe/dscn6446.jpg
http://195.28.90.62/dohc/c20xe/dscn6463.jpg
http://195.28.90.62/dohc/c20xe/dscn6477.jpg
http://195.28.90.62/dohc/c20xe/dscn6486.jpg
http://195.28.90.62/dohc/c20xe/dscn6487.jpg

_________________
Skoda 105L r.v.'81
Nexia Sedan GT r.v.'96
Nubira III SW CDX r.v.'04
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Naposledy upravil JRD McLAREN dne 08 dub 2011 20:41, celkově upraveno 2

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 srp 2008 21:25 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 07 kvě 2004 21:25
Příspěvky: 4047
Bydliště: Praha
JRD McLAREN píše:
No oki..

Takze Vectra uz mala to najlepsie za sebou ..
motor cca 274tis.km..

cize zrrely na generalku...

a preco ho teda rovno aj tak trochu neupravit..
a potom to nenahodit do auta..

ocakavany vykon by mal byt cca 125kW ..z vyhladom az 136kW..
..az zostanu nejake peniaze..


a ty myslíš, že tady každej zná kody opláckej motorů??? rezepiš se malinko obsáhlejc o autě a tak nějak aby to někdo pochopil

_________________
bez špéry jak kretén a v naftě.....3er

[url]http://www.getphoto.cz


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 19 srp 2008 08:32 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 01 dub 2004 16:03
Příspěvky: 2230
Bydliště: Praha
co je to za motor??

x20xe či c20xe??? tenhle šestnáctiventil dával do nexie už Ivan.... měl v plánu už LETko.. - což jsem nepostřehl jestli ho tam už nemá...

a ještě otázečku, nemá mít v originále, když je nový, tenhle motor 110 KW? A dle mého motor co má najeto 274tis má životnost už dávno za zenitem ;o(

_________________
Obrázek Corsa B Sport 1.4 16V (X14XE) - Hyundai Getz 1.5 16V CRDI VGT Champion


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 srp 2008 08:39 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 30 kvě 2005 19:05
Příspěvky: 8395
Bydliště: Prague
Tak drzim palce, tento motor jsem mel taky v kadettu gsi 16V a upraveny a dolozen z brzdy na necelych 125kw a jezdi vyborne ale opravdu si zada dost rpaci tto motory honde odchazeli na hlave, ale kdyz jsou good je to parada :)

Jinak je pravda ze asi podle kodu motoru davat nadpis,ale neni to nic neznameho a toto je motor C20XE (X20XE je jiny uz od pohledu),no kazdopadne drzim palce a tento motor je vynikajici, mel jsem moznost ho projet ve vectre A 2000 a mel jsem ho v kadettu GSI 16V a tam je lepsi jak nemusi tahat dalsi kila :D

_________________
Seat Ibiza 6L1 1.4 16V Reference
Skoda Octavia II FL 1.2 TSI Elegance
Skoda Rapid 1.2 TSI StylePlus
Skoda Octavia RS III 2.0 TDI RS Challange


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 srp 2008 08:55 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 3764
To Velbloud:
jo Ivan mal C20XE ale uz ho predal, uz ma C20LET, uz aj dva krat pokazeny..
..pravdepodobne uz zase v plnej sile..

ja som sa na to chystal uz dva roky, ale bud nebol po ruke motor, alebo peniaze..
..a len taq vybrat "z niecoho" motor, s cca 180tkm, a dat ho rovno do auta..
..to som robit nexel, kedze asi viem, kolko by pri "mojich vykyvoch pocasia" taky motor vydrzal..

To Berry:
Hlava je COSCAST, a prasklinka uz tiez nieje neriesitelny problem,
ak mash teda na mysli emulziu v oleji...
http://www.orsas.com/CarStuff/cav/

_________________
Skoda 105L r.v.'81
Nexia Sedan GT r.v.'96
Nubira III SW CDX r.v.'04
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 srp 2008 08:57 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 30 kvě 2005 19:05
Příspěvky: 8395
Bydliště: Prague
Jj C20XE s Coastcost hlavou jsou uz povedensji, ja mel po kompletni go taky motor vim co to da prace a vseho, tak ti drzim palce, pak to stoji za to 8)

_________________
Seat Ibiza 6L1 1.4 16V Reference
Skoda Octavia II FL 1.2 TSI Elegance
Skoda Rapid 1.2 TSI StylePlus
Skoda Octavia RS III 2.0 TDI RS Challange


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 19 srp 2008 10:36 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: 04 úno 2004 09:41
Příspěvky: 3789
Bydliště: Brno-Praha
Velbloud píše:
co je to za motor??

x20xe či c20xe??? tenhle šestnáctiventil dával do nexie už Ivan.... měl v plánu už LETko.. - což jsem nepostřehl jestli ho tam už nemá...


Sorry za OT - stačí kliknout na link, který mám v podpise, pane Velbloude :-)
Nebo jedna aktuální fotka přímo zde: http://www.emuni.cz/ivan/nexia/stavba/n ... rava02.jpg

P.S. Jedu vyhrát do Mimoně :D

_________________
Nexia³ project | SVAZ AUTOMOBILOVÉHO SPRINTU


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 zář 2008 19:27 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 3764
..malaaa neprijemna aktualizaacia...
Obrázek

_________________
Skoda 105L r.v.'81
Nexia Sedan GT r.v.'96
Nubira III SW CDX r.v.'04
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Naposledy upravil JRD McLAREN dne 08 dub 2011 20:42, celkově upraveno 2

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 říj 2008 19:46 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 3764
nooo ...troska "prijemnejsie" aktualizacie..
Obrázek
Obrázek
Obrázek

"strunky" na podvozok asik odfotim zajtra...

_________________
Skoda 105L r.v.'81
Nexia Sedan GT r.v.'96
Nubira III SW CDX r.v.'04
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Naposledy upravil JRD McLAREN dne 08 dub 2011 20:43, celkově upraveno 2

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 říj 2008 15:07 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 3764
Strunky...na podvozok....
Obrázek

Hlavicka makovicka...
Obrázek

_________________
Skoda 105L r.v.'81
Nexia Sedan GT r.v.'96
Nubira III SW CDX r.v.'04
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Naposledy upravil JRD McLAREN dne 08 dub 2011 20:43, celkově upraveno 2

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 lis 2008 23:25 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 3764
..no zase nieco pre nas trpiacich samomluvov (a asi aj schyzofreniou)
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

a tymto by som xel pozdravit vsetkych "mechanikov", podla ktorych nieje nic lepsie nez silikon..
Obrázek

_________________
Skoda 105L r.v.'81
Nexia Sedan GT r.v.'96
Nubira III SW CDX r.v.'04
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Naposledy upravil JRD McLAREN dne 08 dub 2011 20:43, celkově upraveno 2

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 lis 2008 15:24 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 17 lis 2005 11:44
Příspěvky: 2574
Bydliště: Téměř Pilsen :)
moc pěkný na kolik vyšli ty vačky ? klidně sz 8)

_________________
89´Corsa A Sport (motor nebudu psát :D )
01´Movano Combi SU8
00´Astra G Van x17dtl
00´Astra G Caravan Y20DTH Elegance
Ex:Škoda Rapid 90hp,Opel Tigra 115hp,Opel Tigra 186hp,vw golf ,Opel Corsa A,Opel Corsa B 17?hp+,Felicia Pick-up


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 lis 2008 16:01 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 05 srp 2005 13:31
Příspěvky: 3669
Bydliště: Český Těšín
jakou barvu si pouzil prosimte na ten blok? diky

_________________
Audi Coupe Quattro


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 lis 2008 18:26 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 3764
..no k cenaam....

Vacky povodne "prebrusene" aj z koleckami a dopravovou vsetkou moznou cca 18tis..
Ojnnice cakaju v colnom sklade za $1380,-

Na blok isla zakladovka na "hrdzu" RustOleum PENETRATOR ..ci jak sa to volaa...
http://195.28.90.62/dohc/c20xe/dscn6666.jpg
jedna kilova pixla stala asi 470Sk..
nechat den dva vyzret, potom zahladit mirelonom, kedze po vyzreti sa utvoria na povrchu "gulicky"
a je to streknute spejom na brzdy..cervenym..

takto isto mam urobene aj zadne kotucove, a po 3och rokoch tam neni kuska hrdzi..
http://195.28.90.62/dohc/dbrake/

_________________
Skoda 105L r.v.'81
Nexia Sedan GT r.v.'96
Nubira III SW CDX r.v.'04
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Naposledy upravil JRD McLAREN dne 08 dub 2011 20:44, celkově upraveno 2

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 lis 2008 18:58 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 12 črc 2006 20:15
Příspěvky: 2279
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik
mno barva pěkná ovšem já když stříkávám blok tak nelakuju dosedací plochy a už vůbec ne jeho vnitřek :?: zvláště za předpokladu že jsi dostatečně neupravil povrch před stříkáním tudíž se ti začně barva odlupovat a tam kde máš barvu a dáš posléze těsnění ti začně prosakovat náplň... a kvalitu oleje taky barva nezlepší... jsou horší věci ale díky takovýmto věcem je třeba pak dělat předčasnou go viz jak si napsal že nexia měla 275tis km... běžnej kvalitní atmo motor je při této kilometráži ani ne v půlce života pokud nebyl jeho majitel debil :wink:

_________________
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 lis 2008 19:20 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 3764
Elvisi ..klidek..nejsom "LAMA"

tutok mash blok natrety zakladovkou
http://195.28.90.62/dohc/c20xe/dscn6666.jpg
pristriekani cosik "fuklo" aj na vnutrajsok, ktory bol ale kompletne zamasteny od oleja..
..takze to v pohode islo utret handrov..prip trochen riedidla..

farbu z dosadacich ploch dam dole iba z tych uchytov, ktore budem potrebovat,
a este pridu aj nove protimrazove poistky..

no a k zivotnosti motoru ..ktory je mimochodom z vectry..
mal cca 275tis.km ..a valce uz vyzerali takto..
http://195.28.90.62/dohc/c20xe/dscn6442.jpg
a teda mi zivotnost vychadza cca 300tkm pri 4valcoch..
aj ked teda da sa jazdit aj z motorm co "spapka" asi pol litru oleja na 10000..
ale to uz mi pride "nezdrave"...

_________________
Skoda 105L r.v.'81
Nexia Sedan GT r.v.'96
Nubira III SW CDX r.v.'04
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Naposledy upravil JRD McLAREN dne 08 dub 2011 20:45, celkově upraveno 2

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 lis 2008 19:26 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 05 srp 2005 13:31
Příspěvky: 3669
Bydliště: Český Těšín
vite nekdo co to je ten miralon?J :D 8)

_________________
Audi Coupe Quattro


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 lis 2008 19:47 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 12 črc 2006 20:15
Příspěvky: 2279
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik
Mno já vždy důkladně očistím blok přelepím všechny dosedací plochy nasadím vanu popř prsa prostě pokud nejde něco překrýt tak tam nasdím tu věc která na to dosedá a stříkám...

k životnosti motoru jsem zyvklej např s hond ale i ze starého VW jetta že po 300tis je motor stále ve špičkové kondici a nic nenasvědčuje tomu dělat go... jinak 0.5l na 10tis je standartní spotřeba nového vozu...

přijde mi zbytečné to potom dodatečně čistit...

_________________
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 lis 2008 20:48 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 3764
Tome nemachruj :mrgreen:
seci vieme ze sa tym izoluju vodovodne trubky...

Elvisi ..
no zbytocne jak zbytocne...
pasky doma nazvys nebolo ...(bracho si trochu pozical)
olejove cerpadlo prekryva vacsiu plochu, nez je ta dosadacia na tesnenie..
..
takze tom to strekol..
zobral tesnenie, obehol ihlov, a hned bolo vidno co treba ocistit..

_________________
Skoda 105L r.v.'81
Nexia Sedan GT r.v.'96
Nubira III SW CDX r.v.'04
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 lis 2008 21:27 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 3764
KONEČNE...!!!
Obrázek
Obrázek
Obrázek

_________________
Skoda 105L r.v.'81
Nexia Sedan GT r.v.'96
Nubira III SW CDX r.v.'04
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Naposledy upravil JRD McLAREN dne 08 dub 2011 20:45, celkově upraveno 2

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 lis 2008 19:15 
Offline

Registrován: 01 srp 2006 12:09
Příspěvky: 3625
Bydliště: Prague
k cemu to je?

_________________
http://www.facebook.com/djdoemixx


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 lis 2008 19:55 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 05 srp 2005 13:31
Příspěvky: 3669
Bydliště: Český Těšín
DOEMIXXX píše:
k cemu to je?
do motoru neasy :lol: :lol: ojnice btw

_________________
Audi Coupe Quattro


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 lis 2008 20:09 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 3764
no .trosku sme sa pozreli na vahu...
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

_________________
Skoda 105L r.v.'81
Nexia Sedan GT r.v.'96
Nubira III SW CDX r.v.'04
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Naposledy upravil JRD McLAREN dne 08 dub 2011 20:46, celkově upraveno 2

Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 21 pro 2008 22:22 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 3764
..tak trochu popojedem...

hrajkanie sa s klapkou..
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

hrajkanie sa s podlozkami a hlavou...
Obrázek
Obrázek
vystuzeny olejovy kanal, voda v oleji by mala byt minulostou
Obrázek

"kurna to bude kompresia"
Obrázek
Obrázek

...zlozit som to uz dnes nestihol..
este aj tak musim zmerat volu mezdi ventlmi a piestami

_________________
Skoda 105L r.v.'81
Nexia Sedan GT r.v.'96
Nubira III SW CDX r.v.'04
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Naposledy upravil JRD McLAREN dne 08 dub 2011 20:47, celkově upraveno 2

Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 04 led 2009 19:42 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 3764
no strasne blby datum je..
nic sa neda zohnat...

tak len take "hrajkanie sa" ...
Obrázek
na toto by som sa vydrzal divat donekonecna....
Obrázek
nahodene a "zmestilo sa"
Obrázek
"olejnicku" z toho mat nexem..
Obrázek
..."nove" cupliky...
Obrázek
Obrázek
..ten gyt je niekedy taka fasa vec..
Obrázek
Obrázek

_________________
Skoda 105L r.v.'81
Nexia Sedan GT r.v.'96
Nubira III SW CDX r.v.'04
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Naposledy upravil JRD McLAREN dne 08 dub 2011 20:48, celkově upraveno 2

Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 13 led 2009 20:12 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 09 led 2009 12:15
Příspěvky: 2092
Bydliště: Jihlava - Staré hory
elviiis:Nezlob se na me,ale po 300 tis kilometrech ze by byl motor ve spickove kondici,to bych teda nerekl... prece jenom nejake to opotrebeni tam je a uniky oleje atd.... to moc spickova kondice neni,mozna tak dostacujici pro provoz...

_________________
ex:Opel Calibra 2.0i 4x4
akt:BMW 525TDS E39

((( NÁHRADNÍ DÍLY OPEL CALIBRA )))


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 13 led 2009 21:30 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 12 črc 2006 20:15
Příspěvky: 2279
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik
FubuTomas píše:
elviiis:Nezlob se na me,ale po 300 tis kilometrech ze by byl motor ve spickove kondici,to bych teda nerekl... prece jenom nejake to opotrebeni tam je a uniky oleje atd.... to moc spickova kondice neni,mozna tak dostacujici pro provoz...


tak začni jezdit značkovýma autama :lol: teď vážně pokud se o auto staráš tak 300tis není problém. únik oleje nevím proč pokud je vše oki a neliješ tam místo oleje červenou brzdovku. Co se opotřebení týče při pravidelné výmněně oleje není problém... osobně jsem měřil tlaky na honďácké 15ce 115ps téměř 300tis najeto... majitel tomu posledních 200tis celkem dával a tlaky byli v rozmezí 11.5 až 12 což hodnotím dost dobře...

další problém bude asi v tom že vy všichni co jste koupili z rauchu kočár 15let starej s najetýma 150 tis byste si mněli uvědomit že místo 1ky tam byla původně 2ka...

_________________
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 13 led 2009 21:46 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 09 led 2009 12:15
Příspěvky: 2092
Bydliště: Jihlava - Staré hory
Ja nerikam ze z motorem nenajedes 300 tis. teda s motorem z 90 let najedes klido daleko vic,ale stejne uz proste nejni ve spickove kondici...

_________________
ex:Opel Calibra 2.0i 4x4
akt:BMW 525TDS E39

((( NÁHRADNÍ DÍLY OPEL CALIBRA )))


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 546 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 19  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO