Poslední návštěva: 23 úno 2017 21:42 Právě je 23 úno 2017 21:42

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




 [ Příspěvků: 531 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 28 čer 2015 18:02 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 22 říj 2013 16:21
Příspěvky: 3841






tak tady něco z Piešťan 8)

_________________
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 17 črc 2015 19:52 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 3679
nejake ti tuningy ..zase..

Obrázek

_________________
Skoda 105L r.v.'81
Nexia Sedan GT r.v.'96
Nubira III SW CDX r.v.'04
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Naposledy upravil JRD McLAREN dne 27 led 2016 21:42, celkově upraveno 1

Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 17 črc 2015 20:09 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 17 srp 2004 08:01
Příspěvky: 6255
Předpokládám, že to je příruba, ale fotka je nějak divně barevná a původně jsem si říkal, proč máš proboha těsnění z Cuprextitu :D

_________________
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
Toyota Supra 3.0 turbo (172 kW/350 Nm) -> 2.5 twin turbo (in progress)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 17 črc 2015 20:13 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 15 lis 2006 20:20
Příspěvky: 626
Bydliště: Ostrava
Pertinax, zřejmě k vůli teplu...

_________________
Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 17 črc 2015 21:24 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 3679
Bobre, keby som mal VVL, tak by som zahodil ITB, a hento by bola priruba... :mrgreen:

_________________
Skoda 105L r.v.'81
Nexia Sedan GT r.v.'96
Nubira III SW CDX r.v.'04
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 17 črc 2015 22:29 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 22 říj 2013 16:21
Příspěvky: 3841
Máš nějak otestovaný reálný přínos ? Zajímají mě nějaké ty čísla a tak. Díky 8)

_________________
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 18 črc 2015 00:30 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 17 srp 2004 08:01
Příspěvky: 6255
No pěkný, to jsem se těma barvama na LCD fakt nechal napálit luxusně :mrgreen: A to jsem si říkal, že jasně, je tam odlesk, je to tlustý, klamě mě monitor, je to příruba :D Na JZ motory se dá koupit těsnění mezi půlky sacího manifoldu, z nějakýho modrýho svinstva, garantuje se pokles teploty až o pár stupňů... Možná to někdy taky pořídím, aspoň pro ten pocit :D

_________________
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
Toyota Supra 3.0 turbo (172 kW/350 Nm) -> 2.5 twin turbo (in progress)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 18 črc 2015 07:51 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 10 led 2005 12:43
Příspěvky: 733
potom je ale lepsi odpojit vyhrejvani skrtici klapky vodou z motoru, mel sem alfu V6 turbo, tam to bylo znat pocitove, to vyhrejvani, z konsturkce prenos tepla nebyl uz vyroby takovejtenkostene trubky na sani pres gumove spojky do sacich parohu


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 18 črc 2015 08:41 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 3679
no ja tam nijake vyhrievanie nemam ...
a aj tak sa hodne tepla prenasa z hlavy na itb..

a teplej vode sa aj tak nevyhnem, kedze cez jedno teleso mi aj tak prudi voda kratkeho okruhu..
(co som si samozrejme uvedomil az po objednani podlozky)

_________________
Skoda 105L r.v.'81
Nexia Sedan GT r.v.'96
Nubira III SW CDX r.v.'04
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 15 říj 2015 17:35 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 3679
tak mam dalsi pracholap ...
nevite nekdo na kolko nutnmetrof ma byt dotahnuty ten srubek ..??


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
Skoda 105L r.v.'81
Nexia Sedan GT r.v.'96
Nubira III SW CDX r.v.'04
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 02 lis 2015 17:02 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 3679
..aby ste nehovorili, tak som to bol poprehanat na ohruhu trosku..

Skring var. 4

http://195.28.90.62/dohc/c20xe/SUNP0001s.AVI
http://195.28.90.62/dohc/c20xe/SUNP0005s.AVI

_________________
Skoda 105L r.v.'81
Nexia Sedan GT r.v.'96
Nubira III SW CDX r.v.'04
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 29 lis 2015 20:41 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 3679
plotne...
Obrázek

_________________
Skoda 105L r.v.'81
Nexia Sedan GT r.v.'96
Nubira III SW CDX r.v.'04
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 08 pro 2015 18:46 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 3679
ČachreMachre ..

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

_________________
Skoda 105L r.v.'81
Nexia Sedan GT r.v.'96
Nubira III SW CDX r.v.'04
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 23 led 2016 10:33 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 3679
krabice plne zelez

Obrázek

_________________
Skoda 105L r.v.'81
Nexia Sedan GT r.v.'96
Nubira III SW CDX r.v.'04
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 23 led 2016 10:37 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 13 zář 2011 19:48
Příspěvky: 1993
Bydliště: Středočeský kraj
Jakou verzi Koni jsi pořídil?


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 24 led 2016 21:02 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 3679
take zlte ... :mrgreen:
http://195.28.90.62/dohc/c20xe/DSCN3485.JPG

_________________
Skoda 105L r.v.'81
Nexia Sedan GT r.v.'96
Nubira III SW CDX r.v.'04
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 24 led 2016 21:51 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 13 zář 2011 19:48
Příspěvky: 1993
Bydliště: Středočeský kraj
Jsem zvědavý potom na dojmy. Měl jsem je na Corse B a byl to neskutečný kostitřas :D


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 27 led 2016 21:48 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 3679
jak len to hovorila ta Stašová v tých Pelíškoch ... :roll: ???

Obrázek

_________________
Skoda 105L r.v.'81
Nexia Sedan GT r.v.'96
Nubira III SW CDX r.v.'04
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 27 led 2016 22:10 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 31 led 2010 15:21
Příspěvky: 392
Konecne to nekoho napadlo dobra prace 8)

_________________
Švédská kvalita...to není turek u mašiny v Německu co si myslí, že DAS auto se spokojí se svým jménem z dob co to dělal Herr Němec

Saab 2,3Turbo AERO , POWERFLEX , EBC , WEBASTO , NIVOMAT


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 28 led 2016 09:48 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2004 18:27
Příspěvky: 2735
Bydliště: Des Moines, IA, USA
JRD McLAREN píše:
.........................

8) 8) 8)
Ukazka skutecneho "tuningu" - uplatneni intelligence, nabytych znalosti a vynalezavosti v praxi za ucelem zvyseni funkce, ne povrchniho vzhledu.

_________________
IQ stylingem nenahradis.


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 28 led 2016 19:20 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 07 led 2007 21:58
Příspěvky: 426
Bydliště: Praha
jak silnej je to material ? vypada to slabě .. jinak na nečem podobným už jezdim asi 10 let :lol:

_________________
muj ukol? sp(r)asit svět:)opravy a upravy vozu 739208725


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 28 led 2016 20:54 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 3679
neboj sa ... este tam pridu vhodne upravene kusy vufukovych trubek ...

to je fajn, ze uz deset let sa na necem podobnem vozis....
...ale toto je srate 20 let ... :mrgreen:

_________________
Skoda 105L r.v.'81
Nexia Sedan GT r.v.'96
Nubira III SW CDX r.v.'04
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 28 led 2016 21:00 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 3679
Taboo píše:
8) 8) 8)
Ukazka skutecneho "tuningu" - uplatneni intelligence, nabytych znalosti a vynalezavosti v praxi za ucelem zvyseni funkce, ne povrchniho vzhledu.

Dakujem.... napad si nemal zly... :mrgreen:

ale podla poslednych internetovych prieskumov, to nebude dobre, je to uplne zbytocne, kus JOKLaču by tam rozhodne nikto nezvaral, a ked uz, tak ne "obycajnou domacou COčkou",
a rozhodne to nedude lepsie nez podvozok, co ma HONDA

_________________
Skoda 105L r.v.'81
Nexia Sedan GT r.v.'96
Nubira III SW CDX r.v.'04
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 28 led 2016 21:58 
Online
Uživatelský avatar

Registrován: 31 črc 2011 15:12
Příspěvky: 1456
Bydliště: České Budějovice
tohle řešení mám už přes rok na své kalibře a funguje to normálně 8) při použití podvozku KW inox 2 (výška, tuhost) + samostatných těhlic s vektry B + menší úprava spodního ramene a jiného spodního čepu snížení -130mm (ale původní myšlenka byla náhrada starého nerozebiratelného pravěkého systému za použitelnější) hlavně opravdové stavítko ne ta "sračka alternativní náhrada kterou pro Vectru A/calibru používají) :wink:

_________________
Ophell Vectra B 2.0 16V Turbo max výbava, velký límce a hodně nízko!
Nepleť si moji povahu s mým chováním, Moje povaha je to, kdo já jsem. Moje chování záleží na tom, kdo jsi TY!


Naposledy upravil Lordík dne 28 led 2016 22:23, celkově upraveno 1

Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 28 led 2016 22:13 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 12 pro 2010 11:52
Příspěvky: 175
Pěkný. 8) Od té doby co si tu o téhle úpravě založil diskuzi mi to vrtá hlavou a dneska se mi podařilo zjistit, že pro mě existuje alternativa v podobě těhlic z 307/c4, tak aspoň vím kde čerpat inspiraci. :D
Jak budeš řešit ten spodní čep? 306 má s pinch šroubem a 307 ten co máš ty, jelikož budu stejně řešit ten mezikus kvůli srovnání ramene, tak přemšlím udělat na jedné straně stejný závit co má čep, našroubovat to prostě místo něj do těhlice a spodní čep bych použil stávající v rameni...


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 28 led 2016 22:26 
Online
Uživatelský avatar

Registrován: 31 črc 2011 15:12
Příspěvky: 1456
Bydliště: České Budějovice
pokud můžu přihodit do debaty měl jsem ten samý problém, původně je čep se závitem skrze těhlici upevněno maticí s vrchu, nahradil čepem s drážkou co používá vektra B šroub z boku. který to centruje. u tvého peugeota by to mělo jít stejně tak

_________________
Ophell Vectra B 2.0 16V Turbo max výbava, velký límce a hodně nízko!
Nepleť si moji povahu s mým chováním, Moje povaha je to, kdo já jsem. Moje chování záleží na tom, kdo jsi TY!


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 28 led 2016 22:37 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 3679
tehlice z VB ci AG ..ci z coho to je... sa mi tu flakaju v garazi...
a oproti tym co som sa rozhodol pouzit ...
maju jednu obrovsku nevyhodu...

FIKu, su stale v hre dve mozne varianty spodneho capu..
prva je pouzit OEM pre Kiu, a vyrobit stavitelne spodne oko do ramena.. s pripadnym podlozenim capu na tehlici..
alebo druha..
pouzit cap pre lacceti (pinch,pin), ktore sadne bez uprav do ramena a vyrobit prislusny medzikus na tehlicu

_________________
Skoda 105L r.v.'81
Nexia Sedan GT r.v.'96
Nubira III SW CDX r.v.'04
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 30 led 2016 21:43 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 3679
..este riesim jednu dilemu ...

robim este dodatocne "obruc na tu tehlicu" okolo patrony pre tlmic..
a neviem ci pouzit 1.5mm hruby plech / trubku ... alebo racej 2mm plech/trubku .. ?? :?

_________________
Skoda 105L r.v.'81
Nexia Sedan GT r.v.'96
Nubira III SW CDX r.v.'04
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 30 led 2016 22:40 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2004 18:27
Příspěvky: 2735
Bydliště: Des Moines, IA, USA
Kdybych se tim zabyval ja, tak bych nepouzil kompletni "obruc", ale pouze zesilil ten spoj prekrytim tech usi a pokracovanim pouze do 9 a 3 o'clock prumeru toho obalu. Samozrejme, navarit to prekryti nejen po celem jeho obvodu (jak horizontalne, tak vertikalne), ale take pres nekolik do nej vyvrtanych der v jeho horizontalni ose jak k tem usim, tak k tomu obalu. To prekryti na kazde strane by melo byt take z jednoho kusu (s ohybem mezi uchem a obalem, ne svarem). Ten obal bude dostatecne vyztuzen tou samotnou patronou (a ta neprekryta 180-stupnova sekce mezi 9 a 3 o'clock tam nebude hrat zadnou roli - pokud clovek zvazi, ze hned nad uchyty k tehlici bude ten obal neprekryty po celem jeho obvodu). Ja bych si nejspis zvolil trubku (stejneho vnitrniho prumeru jako vnejsiho prumeru obalu), do ktere bych na jednom miste udelal vertikalni rez, pote ji v potrebnem miste jejiho obvodu pod potrebnym uhlem vertikalne ohnul smerem ven a tu sekci mezi tim rezem a ohybem pote narovnal. Narovnani te sekce potrebne k prekryti tech usi by bylo nejspis jednodussi, nez tvarovani diametru potrebneho k prekryti toho obalu (v pripade, ze by clovek zacal s plechem). Take bych se nebal pouzit i neco silnejsiho, nez 2mm, ale ja mam tendenci vse delat 100x silnejsi, nez skutecne zapotrebi :lol: .

_________________
IQ stylingem nenahradis.


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 30 led 2016 22:59 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 3679
Taboo to vsetko co pises, uz v podstate mam spravene z 1.5mm hrubej vyfukovej trubky..
a aj postup privarenia by som volil podobny ..
konecny zvar by bol jeden centralny na 12 hodine, pricom by sa jednalo o dva kusy usi .. pravy a lavy ..

..jedine co som potreboval vediet, je ta hrubka materialu ...
..terasie U je v podstate uprveny JAKL, o hrubke steny 2mm..

a dovod preco som si neni isty pevnostou je ten, ze tyc riadenia nieje spojena s tehlicou, ale s patronou tlmicu ..
a mam strach, aby sa "novoprivarene U" nezacalo casom krutit...

_________________
Skoda 105L r.v.'81
Nexia Sedan GT r.v.'96
Nubira III SW CDX r.v.'04
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 531 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot], Lordík, tjjack a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO