Poslední návštěva: 29 bře 2017 00:31 Právě je 29 bře 2017 00:31

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




 [ Příspěvků: 546 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 30 led 2016 23:16 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2004 18:27
Příspěvky: 2759
Bydliště: Des Moines, IA, USA
JRD McLAREN píše:
Taboo to vsetko co pises, uz v podstate mam spravene z 1.5mm hrubej vyfukovej trubky..
a aj postup privarenia by som volil podobny ..
konecny zvar by bol jeden centralny na 12 hodine, pricom by sa jednalo o dva kusy usi .. pravy a lavy ..

8)

Kdybych to delal ja, tak tam je TIG privarena 5mm 4140 ocel a cele to je zmrazene. :lol:

_________________
IQ stylingem nenahradis.


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 31 led 2016 09:13 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 3717
noooo..
nic z toho som v garazi nenasiel...

a "perly svinam netreba hadzat" ... predcalen je to len DAEWOO .. spek

http://195.28.90.62/dohc/c20xe/DSCN3491.JPG
http://195.28.90.62/dohc/c20xe/DSCN3492.JPG

_________________
Skoda 105L r.v.'81
Nexia Sedan GT r.v.'96
Nubira III SW CDX r.v.'04
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 15 úno 2016 23:08 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 3717
Obrázek

_________________
Skoda 105L r.v.'81
Nexia Sedan GT r.v.'96
Nubira III SW CDX r.v.'04
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 16 úno 2016 09:47 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2004 18:27
Příspěvky: 2759
Bydliště: Des Moines, IA, USA
Vypada to dobre. 8)

_________________
IQ stylingem nenahradis.


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 17 úno 2016 18:51 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2008 11:48
Příspěvky: 484
Bydliště: Moravská Třebová
Na co tolik svárů? Jasný, víc je lepší, ale když se podívám na svůj origo Macpherson, tak je to obvařené zespod kolem dokola a zvrchu kolem dokola a tím to hasne.

_________________
mazda MX-6 coupe GD 2.0 16v - summer car
peugeot 405 SRi 2.0 - ex winter car
škoda fabia 1.2 htp - daily


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 17 úno 2016 21:59 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 3717
lebo je to vyrobene z trubky...
o kapanek vacsieho priemeru ....
a tie rovne plochy si vlastne narovnana cast trubky..

http://195.28.90.62/dohc/c20xe/DSCN3494.JPG

EDITED:
este to bude obvarene dookola..

_________________
Skoda 105L r.v.'81
Nexia Sedan GT r.v.'96
Nubira III SW CDX r.v.'04
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 18 úno 2016 18:46 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2008 11:48
Příspěvky: 484
Bydliště: Moravská Třebová
No ale i tak to mohlo být přivařené jen zespod a zvrchu a podélný svár na spoji a bylo by ne? Ale i tak to vypadá dobře.

_________________
mazda MX-6 coupe GD 2.0 16v - summer car
peugeot 405 SRi 2.0 - ex winter car
škoda fabia 1.2 htp - daily


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 20 bře 2016 19:08 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 3717
zacinam byt z toho na prasky..

Obrázek

_________________
Skoda 105L r.v.'81
Nexia Sedan GT r.v.'96
Nubira III SW CDX r.v.'04
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 20 bře 2016 20:12 
Offline

Registrován: 09 říj 2011 09:49
Příspěvky: 858
8) 8) jsem zvedavy na vysledek

_________________
opel kadett 2.0 16v gsi :driver:
bývalka:opel astra g coupé linea blu OPC paket
Ford Focus ST white


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 01 dub 2016 19:56 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 3717
konecne mi dosli tie tlmice z Holandska ...

Obrázek

Obrázek

_________________
Skoda 105L r.v.'81
Nexia Sedan GT r.v.'96
Nubira III SW CDX r.v.'04
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 02 dub 2016 13:45 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2004 18:27
Příspěvky: 2759
Bydliště: Des Moines, IA, USA
Velice hezke, skvela prace. 8)

_________________
IQ stylingem nenahradis.


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 02 dub 2016 18:59 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 3717
dakujem...
..ale to "najzabavnejsie" este len pride..

a sice vymyslet sposob uchytenia spodneho klbu, ramena a tehlice ... :roll:

_________________
Skoda 105L r.v.'81
Nexia Sedan GT r.v.'96
Nubira III SW CDX r.v.'04
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 16 dub 2016 23:00 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 3717
LTT 195/65/15

Obrázek

Obrázek

_________________
Skoda 105L r.v.'81
Nexia Sedan GT r.v.'96
Nubira III SW CDX r.v.'04
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 04 kvě 2016 21:40 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 3717
....jak som si jaaa dneska dobre zakefoval..... :mrgreen:

Obrázek

_________________
Skoda 105L r.v.'81
Nexia Sedan GT r.v.'96
Nubira III SW CDX r.v.'04
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 16 kvě 2016 21:22 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 3717
umelecke stolarstvo a drevorezba ... :mrgreen:

Obrázek

Obrázek

_________________
Skoda 105L r.v.'81
Nexia Sedan GT r.v.'96
Nubira III SW CDX r.v.'04
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 22 kvě 2016 18:58 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 3717
Obrázek

Obrázek

_________________
Skoda 105L r.v.'81
Nexia Sedan GT r.v.'96
Nubira III SW CDX r.v.'04
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 23 kvě 2016 20:25 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 3717
spravime si presnu dieru....
Obrázek

a zase som nieco nedomyslel .. .. :zapomel:
Obrázek

Obrázek
a sice srub pre zaistenie capu.... kedze nemoze byt rieseny tak ako to byva v serii....

_________________
Skoda 105L r.v.'81
Nexia Sedan GT r.v.'96
Nubira III SW CDX r.v.'04
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 25 kvě 2016 11:40 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26 úno 2012 01:19
Příspěvky: 251
Bydliště: v Haliči priamo v nexii na zadnych sedadlach
JRD čo presne to bude, až to bude??

_________________
Daewoo Lanos Sedan 1.5 8V
rip-Nexia, rip-Espero, ex-Corsa, ex-Marea


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 25 kvě 2016 15:13 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2004 18:27
Příspěvky: 2759
Bydliště: Des Moines, IA, USA
LordMMX píše:
JRD čo presne to bude, až to bude??

Uchyceni kuloveho cepu k tehlici. :wink:

_________________
IQ stylingem nenahradis.


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 13 čer 2016 21:36 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 3717
neajaka ta nezaujimava aktualizacia..

jeden vykendovy pracholap za 40e ..
Příloha:
DSCN3650.JPG


a nejake tie casy 14.307 v kvalifikacii
a cisty cas 14.297 vo finalovaj jazde...

(to ma dnes barsjaka Honda)


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
Skoda 105L r.v.'81
Nexia Sedan GT r.v.'96
Nubira III SW CDX r.v.'04
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 13 čer 2016 23:02 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2004 18:27
Příspěvky: 2759
Bydliště: Des Moines, IA, USA
Ask any racer, any real racer... It don't matter if you win by an inch or a mile. Winning's winning. :lol:

_________________
IQ stylingem nenahradis.


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 14 čer 2016 19:27 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 15 lis 2006 20:20
Příspěvky: 627
Bydliště: Ostrava
Přesně tak! :lol:

_________________
Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 16 čer 2016 22:20 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 3717
..so surprised ... :mrgreen:
https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/t31.0-8/13416935_10154260644431613_6136650389143032936_o.jpg

_________________
Skoda 105L r.v.'81
Nexia Sedan GT r.v.'96
Nubira III SW CDX r.v.'04
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 17 čer 2016 05:33 
Offline

Registrován: 09 říj 2011 09:49
Příspěvky: 858
Paráda 8)

_________________
opel kadett 2.0 16v gsi :driver:
bývalka:opel astra g coupé linea blu OPC paket
Ford Focus ST white


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 18 čer 2016 20:38 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 3717
toto bola pekna pakaren toto ... :roll:

Obrázek

_________________
Skoda 105L r.v.'81
Nexia Sedan GT r.v.'96
Nubira III SW CDX r.v.'04
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 26 čer 2016 20:59 
Offline

Registrován: 03 čer 2013 18:14
Příspěvky: 142
JRD McLAREN píše:
aktualizacijaaaa...
N95, no velocity stacks, 270cams

Obrázek


čau, prosímtě, řekni mi jak je možný že máš na kolech tak malej výkon? to je hrozně neefektivní....já mám u kadetta ztráty 13% a s výkonem 131 koní na motoru mám na kolech 116koní !!! a s minimálními náklady proti tobě...ty když jsi brzdil poprvé motor
http://195.28.90.62/dohc/c20xe/deawoo%2 ... 202.0i.pdf
tak tě už tohle stálo raketu času a peněz a na kolech máš jen o 5 koní víc jak já...
díky za odpověď

_________________
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Bmw E30 Touring
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 26 čer 2016 21:13 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 3717
jako ..
ja som to auto bol brzdit este aj 5x potom ..
a zakazdym iny vykon, ten korigovany ...
raz bolo 208, potom zas 224 ... a tak ..

ked si pozries tie dva grafy, tak "1) Korekce dle normy" je pokazde ina..
zakazdym som mal ine pneu (a disky), a tiez aj prevodovka je od merania v MM ina nez v PROFI ..


to co bolo ale pri kazdom poslednom merani takmer rovnake, je "vykon na kole"

_________________
Skoda 105L r.v.'81
Nexia Sedan GT r.v.'96
Nubira III SW CDX r.v.'04
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 26 čer 2016 21:18 
Offline

Registrován: 03 čer 2013 18:14
Příspěvky: 142
to ale nic nemění na tom že tam máš obrovský ztrátový výkon :roll: nemáš moc dotažený poloosy? :D

_________________
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Bmw E30 Touring
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 26 čer 2016 21:21 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 3717
nevim ... pojdem sa pozret .. :mrgreen:

jako jedno kolo vazi cca 18.5kila.. pneu r888 a hlinikac ...

s plechom su tie cisla o trosku lepsie...
ale zase celkovy vykon motoru je mensi ..

ono meranie na valcovej brzde, je dobre pre porovnanie pred a po uprave..
ze by ti to "vyplulo" presny vykon motora, sa neda povedat...

EDITED:
ked vsetky tie merania tak spriemerujem, tak vykon je niekde medzi 215-218PS
a to aj tak nic nehovori o tom, aky ten motor je na ceste..

napr. v rezime MAP-RPM je lepsi na popojizdanie po meste, na pol plynu..
a zase vysoke otacky (ci plna palba) su lepsie v rezime TPS-RPM..
a grafy z brzdy su pritom takmer totozne v oboch rezimoch ..

_________________
Skoda 105L r.v.'81
Nexia Sedan GT r.v.'96
Nubira III SW CDX r.v.'04
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 26 čer 2016 21:36 
Offline

Registrován: 03 čer 2013 18:14
Příspěvky: 142
já měl 16,7kg a strašně to tratilo na dynamice, takže jsem semislicky prodal, ty pneu byli sakra těžké...

nevím jak tvoje firmy zabývající se bržděním motoru ale já výsledku z falcon racing věřím, odpovídá to dynamice...

mě prostě jen zajímalo co za tím vězí, nešlo mi to do hlavy, navíc když se do mě kvůli tomu navážel tvůj ECU kolega že u předokolek to je 5% :D

_________________
stávající: Hyundai i30 1,6GDi kombi 2016 99kW
Bmw E30 Touring
ex: Opel Kadett gsi 8V 2,0E...á 150PS
Škoda Favorit 135 - á 85hp...REV limit 8000ot/min...R.I.P.


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 546 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO