Poslední návštěva: 19 říj 2017 10:10 Právě je 19 říj 2017 10:10

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




 [ Příspěvků: 546 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 15, 16, 17, 18, 19  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 26 čer 2016 22:08 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 11 úno 2004 21:38
Příspěvky: 9410
Joj tyhle grafy z Cr mi vzdycky pobavi. Profi tuning je na tom snad nejhur. Ztratovej vykon u predokolky vic jak 50% :lol:
Jinak hezka prace, sice neprispivam, ale tenhle projekt sleduju pravidelne 8)

_________________
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 27 čer 2016 12:46 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2004 18:27
Příspěvky: 2759
Bydliště: Des Moines, IA, USA
Radunov píše:
já mám u kadetta ztráty 13% a s výkonem 131 koní na motoru mám na kolech 116koní !!! a s minimálními náklady proti tobě...

OK, ja ti prozradim neco, co ti zadny jiny vlastnik chassis dyna nerekne :wink: : Merit vykon motoru na chassis (valcovem) dynu je naprosto NEMOZNE (a je to pouze zpusob, jak tahat z lidi penize). Jednoduse, ty vypisy jsou naprosty BS. Ono to je naprosto stejne, jako by jsi chtel urcit vahu sveho mozku tim, ze polozis svou hlavu na kuchynkou vahu a pote odectes nejake vymyslene procento, ktere ma udajne reprezentovat vahu lebky, kuze, krve a ostatnich organu - a pote se ty vysledky navic jeste snazit porovnavat s nekym, kdo pouzije naprosto jiny druh vahy a za naprosto jinych podminek.

Eddy-current a hydraulicke chassis (valcove) dyna jsou ve skutecnosti pomerne velice presne co se tyce opakovatelnosti (inertni dyna o neco mene), ale to se tyka pouze tech naprosto identickych podminek. Tim je mysleno opakovane mereni treba 5 minut od sebe - s tim, ze se clovek NICEHO nedotkne. I kdybychom naprosto pominuli moznost pouziti naprosto rozdilnych korekcnich norem, vymyslenych procent parazitnich ztrat (ktere se take meni s prevodovymi stupni) a vse ostatni, co se da vykouzlit v software, tech fyzickych faktoru, ktere ovlivnuji udaje vykonu do kol je u chassis dynometru cela rada. Vse od zpusobu jak je ten vuz pripoutan - kde i jedno kliknuti spony pripoutavaciho pasu hraje roli, az po pozici chladicich fenu anebo odvodnych hadic vyfuku. Ono staci zmenit zatizeni merene napravy, ovlivnit teplotu pneumatik a jejich narust vzhledem k RPM anebo ovlivnit teplotu oleje motoru a prevodovky a kolik vzduchu motor nasava zmenou pozice chladicich fenu anebo restrikci vyfuku zmenou pozice odvodnych hadic - a i to same dyno pote vyplivne naprosto rozdilne vysledky (natoz pak dve rozdilne dyna rozdilneho typu v naprosto rozdilnych podminkach).

I pote, ty vypisy z dyna jsou naprosto k nicemu. Ono je sice velice hezke, ze nekdo ma udajne vyssi vykon motoru a nizsi parazitni ztraty, ale to nezmeni fakt, ze treba dostal na prdel nekde na krizovatce, okruhu anebo 1/4 mile draze od nekoho s udajne nizsim vykonem motoru a vyssimi parazitnimi ztratami. Na vypisy z dyna se proste nehraje. :wink:

_________________
IQ stylingem nenahradis.


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 28 čer 2016 22:53 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 3821
Sam by som to lepsie nenapisal.

_________________
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 29 čer 2016 20:44 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 3821
dzindzíky na míste..
Obrázek

teraz zas vyrobit adaptery na brzdice....

_________________
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 14 črc 2016 21:00 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 3821
...no a teraz najst nekoho, kto to dokaze zhmotnit ...


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 17 črc 2016 02:34 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26 úno 2012 01:19
Příspěvky: 257
Bydliště: v Haliči priamo v nexii na zadnych sedadlach
JRD a čo bude toto čudo čo potrebuješ zhmotniť? nejaký medzikus na čap riadenia?

_________________
Daewoo Lanos Sedan 1.5 8V
rip-Nexia, rip-Espero, ex-Corsa, ex-Marea


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 17 črc 2016 07:08 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 24 pro 2009 23:17
Příspěvky: 653
Podla mna adapter na brzdu


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 24 črc 2016 20:31 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 3821
Paint job by HEDERIK .. :mrgreen:

Obrázek

_________________
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 26 črc 2016 20:04 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 3821
no 50% uspechu zanami...

Obrázek

_________________
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 28 črc 2016 17:36 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 3821
aaaaaaaa druhaaa strana..

Obrázek

_________________
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 28 črc 2016 22:58 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 13 zář 2011 19:48
Příspěvky: 2029
Bydliště: Středočeský kraj
Radost pohledět 8)


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 29 črc 2016 14:41 
Offline

Registrován: 09 říj 2011 09:49
Příspěvky: 861
Vypadá to moc dobře 8) ale chci se zeptat zda budeš řešit přední stabilizátor,to jak je spojeny s rameny? Me prijde,ze je to špatně resené .

_________________
opel kadett 2.0 16v gsi :driver:
bývalka:opel astra g coupé linea blu OPC paket
Ford Focus ST white


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 29 črc 2016 21:47 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 3821
aj nad tym som uz uvazoval..
hladam nejakeho darcu organov...
asi astra F..

k tomu by sa mi hodila aj cast napravnice a stredovy drziak prevodovky..
ze uz by som "vylepsil" aj posadenie motoru ...

_________________
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 28 srp 2016 21:57 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 3821
..juchuuuuu ...
ja mam konecne auto co zataca a brzdiiiii ...

sem tam to sice osdkakuje v zakrutach ... ale to skusim poriesit...

treba este vacsi HBV, lebo pedal chodi moc nizko,
cestou domov sa mi vysypala niektora zadna brzdova dosticka
takmer 10 rocne r888 vzadu prekvapivo zacali po zahriati fungovat, hoci hlbka vzoru bola len necele 2mm
a medzikus si potrebuje natrenovat "nove auto"

cas skring var.4 2.51.xx .. co som sa teda vobec nesnazil nahanat kazdu sekundu...

_________________
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 24 říj 2016 20:43 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 3821
som stym bol v nedelu trochu zavadzat ... ..a niekto ma bohuzial videl.. :mrgreen:

este pre porovnanie casy pred a po ..

Racing Wheels Day 26. 3. 2016, SKring V4
2:58.101
2:57.975
2:55.595
2:58.058
2:55.103
2:56.156
..slneecko, pekne, teplucko ..

Racing Wheels Day 23. 10. 2016, SKring V4
2:52.797
2:50.911
2:53.191
2:50.104
2:50.723
2:51.363
..pod mrakom, fukalo jak s\/ina...

mam "novu bezsynchronnu prevodovku", trojka je pozuzlanicko ..

_________________
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 09 pro 2016 18:19 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 3821
...priprava na apgrejd ... :mrgreen:

Obrázek

_________________
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 09 pro 2016 19:03 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2008 14:14
Příspěvky: 2210
Bydliště: Dobříš
Ty budeš davat servo? a nechceš radši čistě elektro?

_________________
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Nitrous oxide systémy


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 09 pro 2016 19:08 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 3821
..ja tam mam servo...

len ono asi si vies predstavit ako vyzeraju niektore trubky po 20 rokoch
a uchytenie a nahon mech. servocepadla a umiestneni nadobky na olej,
tiez niesu zrovna idealne ...

_________________
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 09 pro 2016 19:36 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2008 14:14
Příspěvky: 2210
Bydliště: Dobříš
kdyby jsi se nechtel patlat z trubkama a olejem tak mam elektricke na volant tyč i s elektronikou.

_________________
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Nitrous oxide systémy


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 09 pro 2016 19:48 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 3821
...to je sice fajn..
ale neni to kam napchat ... v interiery to mat nechcem..
a ono to trochu viac mechanicky namaha tu osku a prevod pre volantovu tyc ...

_________________
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 23 led 2017 19:31 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 3821
AUDI
Obrázek

DAEWOO
Obrázek

... krizenec ...
Obrázek

_________________
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 05 bře 2017 17:48 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 3821
...pridam par fotek .. nech je vzruuušo ...

BTW: Libore, chcel by som to reklamovat ... :mrgreen:

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

_________________
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 05 bře 2017 18:33 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 04 srp 2011 18:12
Příspěvky: 2711
Bydliště: Havířov
Snad to není BDP ? :D

_________________
Keep /-/atin'

Cokoliv Polsky, Allegro -> SZ nebo ideálně rovnou Facebook

Skořepiny na míru


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 05 bře 2017 21:06 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2008 14:14
Příspěvky: 2210
Bydliště: Dobříš
Ty kokos! Dobře jsi ji dal zakouřit :D


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 05 bře 2017 21:36 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 3821
..stastie ze sa to nerozhodlo "ist sa kuknut von" ..
..ze som bol rychlejsi..

_________________
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 05 bře 2017 21:46 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2004 18:27
Příspěvky: 2759
Bydliště: Des Moines, IA, USA
Uprav ten servisni kryt k naporovemu chlazeni, ktere ma mnoho prinosu (od chlazeni spojky, setrvacniku, bellhousing prevodovky az zadniho loziska klikove hridele a jejiho tesneni, oleje, etc.). Pokud ta prevodovka nema v bellhousing odvetravaci otvory, uprav ten servisni kryt tak, ze jedna jeho polovina bude tvorit ten naporovy otvor a ta druha odsavaci (ve smeru toceni klikove hridele), aby ten vzduch neustale pri jizde cirkuloval. I pouze odsavaci otvor, treba jen 1/2" vysoky (smerem dozadu, podobne jako treba na kapotach) dokaze znacne snizit teplotu v bellhousing.
:wink:

_________________
IQ stylingem nenahradis.


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 05 bře 2017 21:53 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 3821
Taboo, po tejto skusenosti to mam v plane ...
ale este uvazujem nad jednou vecou a to "prirobenie" dalsich skrutiek k uchytu pritlacaku ..
Stavajucich 6 + 3 nove

Ma to podla teba zmysel ..??

_________________
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 06 bře 2017 03:02 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2004 18:27
Příspěvky: 2759
Bydliště: Des Moines, IA, USA
JRD McLAREN píše:
Ma to podla teba zmysel ..??

Ja bych rekl, ze kazdopadne ano - zejmena kdyz tam ty diry v tom pritlacnem taliri uz od vyroby jsou (takze snizis tlak na jednotlive uchyty a zvysis jeho rozpolozeni) 8) . Pokud s tim chces jit jeste o krok dale a finance to povoluji, tak by stalo za to si nechat ten setrvacnik a pritlacny talir zmrazit, zejmena pokud to planujes tocit do vysokych RPM. Ta cena zmrazeni je i nadale mnohem nizsi, nez nasledky katastrofalni exploze setrvacniku... :lol:

_________________
IQ stylingem nenahradis.


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 06 bře 2017 09:45 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 3821
tak som vyhrabal fotku stareho zotrvacniku, a ten ma tiez povodne len 6 dier na uchyt pritlacaku ..
http://195.28.90.62/dohc/c20xe/DSCN3098.JPG

Tento novy "odlahceny" zotrvacnik bol pred montazou zamrazeny, spolu s klukou...
a po namatkovej kontrole zo vcera vyzera byt vporiadku.

Na neake dalsie "zlozitejsie zasahy" momentalne nieje moc casu ...
http://www.racingwheels.sk/fotky510/RW_17.png

_________________
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 06 bře 2017 10:35 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2004 18:27
Příspěvky: 2759
Bydliště: Des Moines, IA, USA
JRD McLAREN píše:
tak som vyhrabal fotku stareho zotrvacniku, a ten ma tiez povodne len 6 dier na uchyt pritlacaku ..

Ty 3 diry "navic" v tom pritlacnem taliri jsou samozrejme puvodne pro lokacni koliky, ktere tvuj setrvacnik z nejakeho duvodu nema. Z tech obrazku je zrejme, ze si budes muset nechat vysoustruzit patricne vysoke podlozky, coz (ve spojeni s dalsimi 3 srouby) by melo prispet k vyssi tuhosti toho pritlacneho talire.

_________________
IQ stylingem nenahradis.


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 546 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 15, 16, 17, 18, 19  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO