Mazda 323
Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis
- Jirka.Kolouch
- Příspěvky: 1630
- Registrován: 27 úno 2008 20:56
Mazda 323
Takže nějaké tjůningy a stajlingy na Puntu asi končí ( kormě teď nějakých oprav, tlumičů atd.), protože auto zůstává rodičům a já mám nový "kočár" - Mazdu 323. Je to z roku 1992 - 1994, ale přihlášené na papíry z auta z roku 1988 ( všechno legálně, samozřejmě, takže VINka atd. sedí ). Vlastně i kvůli tomu se z okna vyhodilo zbytečně 7000,-. Teda kvůli NĚČÍ chybě. Ono auto samotné totiž plní EURO II, ale jak se to přepisovalo na tento TP, tak někomu asi přišlo zbytečné tam napsat, co to plní za normu, takže na úřadě mi bylo řečeno, ať jim dám 10 000,- za Bursíkovu "SUPER" daň nebo ať si s tím udělám co chci. Takto to funguje, někdo se na to vyse*e a já za jeho chybu budu zbytečně platit. Navíc pro mě je to peněz dost. No, už s tím nic nenadělám.
Původně jsem si jel pro auto, u kterého byla v inzerátu psána cena 10 000,-, ale nakonec jsem se dostal i s ALU, pojistkou atd. ( prostě sakumprdum, jak se říká) na trojnásobek.
Ale za to auto to stojí, je to ( jak už jsem psal) kulatá 323ka, která je podle mě ze série 323 nejhezčí, vždy jsem o ní snil, protože to je legenda, jak auto samotné, tak nařádí v rally a hlavně - výborně jede a sedí. Auto má perfektní potenciál stát se závoďákem a tak se i stane.
Auto jede a sedí výtečně, když bylo auto u nás úplně nové, tak jsme jeli tak na půl plynu ( neznali jsme auto, tak jsme měli strach na to šlapat) a dávali si "závodeček" s Octavií II Combi 1.9 červené TDi a nějak zůstavala pozadu... A je pravdou, že Octavia krásně táhne a jede, pokud se prošlápne.
Auto má pod kapotou 1.6 16V, v sérii to má nějakých 65 kW, tady je výkon zvýšen na 130 koníků ( mám to dokonce zapsáno i ve velkém TP, papírů jsem se u toho auta nejvíce bál a jsou nejmenší problém - až na nedopsané větší, širší ALU, ale ty by tam měly být napsány příští týden. A tu EUROnormu, ale to už je jedno, protože se platí jen při jednom přepisu). A výkon je opravdu znát... Pořád se nemůžu nabažit pocitu z auta - sedí se v tom jak v motokáře ( v Puntu se oproti tomu sedí úplně jinak, do Punta se sedne vysoko, človek všude kolem sebe vidí, je tak 3 metry nad zemí) a v Mazdě se tělo posádky utopí do krásných sportovních sedaček, které jsou brutálně nizoučko, drží pěkně tělo ( a to je budu čalounit a při té příležitosti boční vedení ještě zvětším - pokud nekoupím skořápky, teda skořápky tam budou určitě, ale nevím kdy... a... Prostě, je to auto úplně někde jinde a úplně pro jiného člověka. Já osobně jsem ve vzteklejším autě v životě nejel. Je to pro mě výtečné auto - spojka krásně tuhá oproti Puntu ( taky je to babské auto), řazení krátké a tužší, ale řízení s posilovačem tak akorát, ani těžké ani moc lehké. Navíc ten výkon. Tam, kde jsme dneska jeli s Punťasem 60km/h, tak tam jsme to s taťkem včera kotlili s Mazdou 110km/h a ještě měla opravdu velké rezervy - ani se nehnula, žádný náklon a o tom, že gumy nežvýkaly ještě vůbec ani nemluvím, prostě - rozdíl jako hrom. Punto = rodinné vozítko spíš pro ženskou, která chce lehké řazení, samé prkotiny ( jako například zbytečnosti u Mazdy, jakými je např. 5 dveří ) a Mazda = auto pro mladého kluka na vyblbnutí. Schválně jsme si to v tomto zatáčkovitém úseku měřil a porovnával... Prostě mazec.
Zatím auto na pohled nevypadá nejlépe, ale je to zatím ta nejposlednější věc a bude se na tom pracovat až po zpevňování, vaření, vyztužování, rámování apod.; z výbavy to má akorát tak ALU - ale jsou to závodní kola MOMO Racing ( nevím, co to je za slitinu, protože Kohula potvrdí, že jsou brutálně lehoučké), má to centrál a možná ještě něco.
Jo - ještě to má nárazníky z LIMITED EDITION, ale v hrozném stavu , takže se budou opravovat
Jinak auto se bude kompletně rozdělávat ( do posledního šroubku) a stavit se z toho bude rally auto.
No, dost keců, kdo se v tom autě neprojede, neuvěří... Kohula potvrdí, že to fakt jede perfektně ( akorát s tím nemohl tolik jet kvůli špatné pneu - ale příště strach mít nemusí, protože na druhý den vydrželi v zatáčkách veliké rychlosti - CENZURED )
Jinak auto při normální jízdě nežere moc, vezme si prý 6 až 7 litrů, ale když jsme nestíhali, tak nebyl problém jet za 15 litrů Zatím nějvětší průměrné spotřeby jsem dosáhl něco kolem 25 litrů na 100km. Ale tak u tohoto auta se na spotřebu moc nedívá, ono se zdá, že to žere i tak moc, kvůli malé nádržičce Nádrž je malá kvůli tomu, aby auto nebylo "zbytečně" těžké...
Jinak prostoru je v tom fakt moc, opravdu dost. V interiéru pro posádku víc než v Octavii a kufr veliký, akorát trošinku mělčí - asi je tam placatá nádrž??? Jedině mě napadlo kvůli rozložení váhy.
Jinak berte v úvahu, že toto auto je ze stejných let jako Favority, takže i výbava někde úplně jinde, o jízdě, motoru a podvozku nemluvím ( je ale pravda, že taky cenově je to auto úplně, ale úplně jinde).
Jinak poměr váha:výkon u Favorita je zhruba 18:1 a u mého auta ZATÍM 8,4:1 - čili taky někde jinde.
Nic proti Favoritům, jsou to totiž jedny z mých nejoblíbenějších aut - nemají velký výkon ani nějaký extra poměr ( ale lepší než Fabie), ale na druhou stranu je tam suprově živý motor, takže akcelerace je u něj celkem v normě, sám bych ho volil, kdybych nekoupil Mazdu :whistling:
Prostě - nebe a dudy ( když nebudeme přihlížet na situaci kdysi dávno u nás a v Japonsku). Favoritům se o takovém motoru a technice mohlo ( bohužel) jenom zdát
Původně jsem si jel pro auto, u kterého byla v inzerátu psána cena 10 000,-, ale nakonec jsem se dostal i s ALU, pojistkou atd. ( prostě sakumprdum, jak se říká) na trojnásobek.
Ale za to auto to stojí, je to ( jak už jsem psal) kulatá 323ka, která je podle mě ze série 323 nejhezčí, vždy jsem o ní snil, protože to je legenda, jak auto samotné, tak nařádí v rally a hlavně - výborně jede a sedí. Auto má perfektní potenciál stát se závoďákem a tak se i stane.
Auto jede a sedí výtečně, když bylo auto u nás úplně nové, tak jsme jeli tak na půl plynu ( neznali jsme auto, tak jsme měli strach na to šlapat) a dávali si "závodeček" s Octavií II Combi 1.9 červené TDi a nějak zůstavala pozadu... A je pravdou, že Octavia krásně táhne a jede, pokud se prošlápne.
Auto má pod kapotou 1.6 16V, v sérii to má nějakých 65 kW, tady je výkon zvýšen na 130 koníků ( mám to dokonce zapsáno i ve velkém TP, papírů jsem se u toho auta nejvíce bál a jsou nejmenší problém - až na nedopsané větší, širší ALU, ale ty by tam měly být napsány příští týden. A tu EUROnormu, ale to už je jedno, protože se platí jen při jednom přepisu). A výkon je opravdu znát... Pořád se nemůžu nabažit pocitu z auta - sedí se v tom jak v motokáře ( v Puntu se oproti tomu sedí úplně jinak, do Punta se sedne vysoko, človek všude kolem sebe vidí, je tak 3 metry nad zemí) a v Mazdě se tělo posádky utopí do krásných sportovních sedaček, které jsou brutálně nizoučko, drží pěkně tělo ( a to je budu čalounit a při té příležitosti boční vedení ještě zvětším - pokud nekoupím skořápky, teda skořápky tam budou určitě, ale nevím kdy... a... Prostě, je to auto úplně někde jinde a úplně pro jiného člověka. Já osobně jsem ve vzteklejším autě v životě nejel. Je to pro mě výtečné auto - spojka krásně tuhá oproti Puntu ( taky je to babské auto), řazení krátké a tužší, ale řízení s posilovačem tak akorát, ani těžké ani moc lehké. Navíc ten výkon. Tam, kde jsme dneska jeli s Punťasem 60km/h, tak tam jsme to s taťkem včera kotlili s Mazdou 110km/h a ještě měla opravdu velké rezervy - ani se nehnula, žádný náklon a o tom, že gumy nežvýkaly ještě vůbec ani nemluvím, prostě - rozdíl jako hrom. Punto = rodinné vozítko spíš pro ženskou, která chce lehké řazení, samé prkotiny ( jako například zbytečnosti u Mazdy, jakými je např. 5 dveří ) a Mazda = auto pro mladého kluka na vyblbnutí. Schválně jsme si to v tomto zatáčkovitém úseku měřil a porovnával... Prostě mazec.
Zatím auto na pohled nevypadá nejlépe, ale je to zatím ta nejposlednější věc a bude se na tom pracovat až po zpevňování, vaření, vyztužování, rámování apod.; z výbavy to má akorát tak ALU - ale jsou to závodní kola MOMO Racing ( nevím, co to je za slitinu, protože Kohula potvrdí, že jsou brutálně lehoučké), má to centrál a možná ještě něco.
Jo - ještě to má nárazníky z LIMITED EDITION, ale v hrozném stavu , takže se budou opravovat
Jinak auto se bude kompletně rozdělávat ( do posledního šroubku) a stavit se z toho bude rally auto.
No, dost keců, kdo se v tom autě neprojede, neuvěří... Kohula potvrdí, že to fakt jede perfektně ( akorát s tím nemohl tolik jet kvůli špatné pneu - ale příště strach mít nemusí, protože na druhý den vydrželi v zatáčkách veliké rychlosti - CENZURED )
Jinak auto při normální jízdě nežere moc, vezme si prý 6 až 7 litrů, ale když jsme nestíhali, tak nebyl problém jet za 15 litrů Zatím nějvětší průměrné spotřeby jsem dosáhl něco kolem 25 litrů na 100km. Ale tak u tohoto auta se na spotřebu moc nedívá, ono se zdá, že to žere i tak moc, kvůli malé nádržičce Nádrž je malá kvůli tomu, aby auto nebylo "zbytečně" těžké...
Jinak prostoru je v tom fakt moc, opravdu dost. V interiéru pro posádku víc než v Octavii a kufr veliký, akorát trošinku mělčí - asi je tam placatá nádrž??? Jedině mě napadlo kvůli rozložení váhy.
Jinak berte v úvahu, že toto auto je ze stejných let jako Favority, takže i výbava někde úplně jinde, o jízdě, motoru a podvozku nemluvím ( je ale pravda, že taky cenově je to auto úplně, ale úplně jinde).
Jinak poměr váha:výkon u Favorita je zhruba 18:1 a u mého auta ZATÍM 8,4:1 - čili taky někde jinde.
Nic proti Favoritům, jsou to totiž jedny z mých nejoblíbenějších aut - nemají velký výkon ani nějaký extra poměr ( ale lepší než Fabie), ale na druhou stranu je tam suprově živý motor, takže akcelerace je u něj celkem v normě, sám bych ho volil, kdybych nekoupil Mazdu :whistling:
Prostě - nebe a dudy ( když nebudeme přihlížet na situaci kdysi dávno u nás a v Japonsku). Favoritům se o takovém motoru a technice mohlo ( bohužel) jenom zdát
Naposledy upravil(a) Jirka.Kolouch dne 07 říj 2010 19:45, celkem upraveno 2 x.
Bramborák f paketu s motorem - bejvávalo
Český sen a pár dalších krámů
Český sen a pár dalších krámů
- Jirka.Kolouch
- Příspěvky: 1630
- Registrován: 27 úno 2008 20:56
Re: Mazda 323
Tady konečně nějaké fotky, prvně břichoplaz rodičů
Ještě před koupí u předešlého majitele ( automechanik, sám říkal, že s auty jezdí a nemá k nim nějaký vztah, možná i pro to vypadá tak jak vypadá - ale přece na lak to auto nejezdí, ne?
Takto jsme ji přivezli:
A na druhý den:
A už velmi hrdý majitel:
Fotíš ještě?
A zasviněný motůrek, ale důležité co pod tou špínou je, špína se umyje přece, když se bude dělat celý motor :whistling:
PAT a MAT :
PAT a MAT 2:
Zase taková sranda to ale nebyla
I Kohula se zapojil
A makalo se až do večera, spát se šlo kolem 2:00
Po tvrdé práci zasloužená odměna
Ještě před koupí u předešlého majitele ( automechanik, sám říkal, že s auty jezdí a nemá k nim nějaký vztah, možná i pro to vypadá tak jak vypadá - ale přece na lak to auto nejezdí, ne?
Takto jsme ji přivezli:
A na druhý den:
A už velmi hrdý majitel:
Fotíš ještě?
A zasviněný motůrek, ale důležité co pod tou špínou je, špína se umyje přece, když se bude dělat celý motor :whistling:
PAT a MAT :
PAT a MAT 2:
Zase taková sranda to ale nebyla
I Kohula se zapojil
A makalo se až do večera, spát se šlo kolem 2:00
Po tvrdé práci zasloužená odměna
Bramborák f paketu s motorem - bejvávalo
Český sen a pár dalších krámů
Český sen a pár dalších krámů
- Jirka.Kolouch
- Příspěvky: 1630
- Registrován: 27 úno 2008 20:56
Re: Mazda 323
A takto jsme ji na druhý den vzbudili
Jinak takto byl "opraven" přední nárazník z limitované edice ( jedna z mnoha prasklin)
Tak se to slouplo
Počkat Alešova oblíbená písnička
A pak se to zavařilo - přesně tak, jak by to mělo vypadat
A taky jsme ji trochu vyslekli
Fuj, takový čurbes tam snad nikdy nebyl
A díly na půdě
Na střeš cosi prasklo, tak se to odsekalo, je to zamazané tmelem ( kvůli evidenčce), pak se to možná ještě bude kepat, ale už je to celkem v pohodě, aspoň tam není ta sádra nebo co to bylo
Taková vrstva tam byla ( cca 3 mm )
Když už byl venku, tak jsem jí odecpal nos = udělal jsem sání k váze vzduchu ( Vlastně to bude možná zbytečné, protože blatníky budu dělat asi z laminátu - pokud se povedou )
Tmel se míchal rovnou na střeše:
A zase blatník:
Pracovalo se v garáži, protože venku pršelo...
Na této profesionální věci mi držel starý nárazník - podobných kuriozit najdu podle mě více ( když nepočítám opravy nárazníku...
Nahodil se socka nárazník
Kde je kurník ERROR?
Skelné vlákno se při broušení nedýchá nejlíp, tak nahodit něco s čím se bude dýchat líp
Jinak takto byl "opraven" přední nárazník z limitované edice ( jedna z mnoha prasklin)
Tak se to slouplo
Počkat Alešova oblíbená písnička
A pak se to zavařilo - přesně tak, jak by to mělo vypadat
A taky jsme ji trochu vyslekli
Fuj, takový čurbes tam snad nikdy nebyl
A díly na půdě
Na střeš cosi prasklo, tak se to odsekalo, je to zamazané tmelem ( kvůli evidenčce), pak se to možná ještě bude kepat, ale už je to celkem v pohodě, aspoň tam není ta sádra nebo co to bylo
Taková vrstva tam byla ( cca 3 mm )
Když už byl venku, tak jsem jí odecpal nos = udělal jsem sání k váze vzduchu ( Vlastně to bude možná zbytečné, protože blatníky budu dělat asi z laminátu - pokud se povedou )
Tmel se míchal rovnou na střeše:
A zase blatník:
Pracovalo se v garáži, protože venku pršelo...
Na této profesionální věci mi držel starý nárazník - podobných kuriozit najdu podle mě více ( když nepočítám opravy nárazníku...
Nahodil se socka nárazník
Kde je kurník ERROR?
Skelné vlákno se při broušení nedýchá nejlíp, tak nahodit něco s čím se bude dýchat líp
Bramborák f paketu s motorem - bejvávalo
Český sen a pár dalších krámů
Český sen a pár dalších krámů
- Jirka.Kolouch
- Příspěvky: 1630
- Registrován: 27 úno 2008 20:56
Re: Mazda 323
Zavodniko
Měnili jsme i kapotu ( kvůli evidenčce, aby neřekli, že ta závodní tam nemá být)
Kdosi to kdysi nalepil kapánek křivo
Kterou masku?
Mazaná fotka
No není k nakousnutí?
Pracovní verze, fuj, ta je ale škaredá
Narostly tomu růžky?
Uááááááááááááá, ten zvouček žeru
Závodní kola a WRC zástěrky
A nárazník dělám ve druhé garáži ať se nenudím
Netuším, na co tam ta páska byla, ale už tam není a nebude ( možná tam byla proto, aby ten nárazník nějak držel po kupě)
Takové to bylo a už nebude
Jinak nějak se nám ty závoďáky v baráku začaly rozmnožovat - toto měl půjčené soused ( repliku Felicie Kit-Car jsem chtěl původně stavit i já, ale pořádně by to nejelo a navíc by to byla pořád JENOM Felicie...)
Jinak poděkovat chci hlavně rodičům za to, že mi ke koupi půjčili penízky a nemám přesně určený termín a velikost splátek ( když jsou prachy, tak splácím a hotovo), dále za to, že mám výběr ze 3 garáží ( díky rodičové a babi ), za jejich ochotu nějak to vydržet a dále nějakým kámošům za pomoc (Kohoutěk a pan Deka) - díky moc chlapi
Měnili jsme i kapotu ( kvůli evidenčce, aby neřekli, že ta závodní tam nemá být)
Kdosi to kdysi nalepil kapánek křivo
Kterou masku?
Mazaná fotka
No není k nakousnutí?
Pracovní verze, fuj, ta je ale škaredá
Narostly tomu růžky?
Uááááááááááááá, ten zvouček žeru
Závodní kola a WRC zástěrky
A nárazník dělám ve druhé garáži ať se nenudím
Netuším, na co tam ta páska byla, ale už tam není a nebude ( možná tam byla proto, aby ten nárazník nějak držel po kupě)
Takové to bylo a už nebude
Jinak nějak se nám ty závoďáky v baráku začaly rozmnožovat - toto měl půjčené soused ( repliku Felicie Kit-Car jsem chtěl původně stavit i já, ale pořádně by to nejelo a navíc by to byla pořád JENOM Felicie...)
Jinak poděkovat chci hlavně rodičům za to, že mi ke koupi půjčili penízky a nemám přesně určený termín a velikost splátek ( když jsou prachy, tak splácím a hotovo), dále za to, že mám výběr ze 3 garáží ( díky rodičové a babi ), za jejich ochotu nějak to vydržet a dále nějakým kámošům za pomoc (Kohoutěk a pan Deka) - díky moc chlapi
Bramborák f paketu s motorem - bejvávalo
Český sen a pár dalších krámů
Český sen a pár dalších krámů
- Jirka.Kolouch
- Příspěvky: 1630
- Registrován: 27 úno 2008 20:56
Re: Mazda 323
Tak zase přináším nějaké fotky, včera se s tím naposledy na delší dobu pořádně pojezdilo, protože už se kompletně rozebírá a nechtěl jsem ji odstavit bez nějaké poslední vyjížďky ... Najeli jsme asi 40 - 45 km, ale spotřebu jsem vypočítal na 20 - 25 litrů benzínu na 100km Svezení to bylo vynikající, nejvíce se mi líbilo, že při ostrých pomalých zatáčkách při rychlém průjezdu nádherně decentně uplavává záď - prostě přesně tak, jak by se malý rally prcek měl chovat. Jinak svezení samozřejmě nebylo na veřejné komunikaci, ale mimo silnice. Teď už bude Karkulka zhruba půl roku spát a léčit se :whistling:
Pokud někdo máte nějakou pěknou inspiraci na vytažení blatníků ( budu je asi dělat z laminátu), tak neváhejte a hažte mi to sem I vše kolem, na věci do interiéru, nějakou repliku nárazníku z tovární limitované edice na 323ku ( s jedním takovým už jsem auto koupil, ale nebyla by škoda mít další) apod.
Nějaké fotky, ještě včera:
A dnes dopoledne, momentálně už je vevnitř holá, není tam stropnice, koberec, prostě nic. Je tam jen palubka, volant, řadička, ručka a řidičova sedačka + všechny pásy a osvětlení na stropě ( sundám ho, až od něj vydělám dráty )
Nová sportovní židle
Zavodniko
Soused a pomocník v jedné osobě
Jak to tady vypadám? Ale ta fotka se mi i přes ne zrovna nejlepší výraz líbí
Ale tato fotka nemá chybu, strašně se mi líbí
Pokud někdo máte nějakou pěknou inspiraci na vytažení blatníků ( budu je asi dělat z laminátu), tak neváhejte a hažte mi to sem I vše kolem, na věci do interiéru, nějakou repliku nárazníku z tovární limitované edice na 323ku ( s jedním takovým už jsem auto koupil, ale nebyla by škoda mít další) apod.
Nějaké fotky, ještě včera:
A dnes dopoledne, momentálně už je vevnitř holá, není tam stropnice, koberec, prostě nic. Je tam jen palubka, volant, řadička, ručka a řidičova sedačka + všechny pásy a osvětlení na stropě ( sundám ho, až od něj vydělám dráty )
Nová sportovní židle
Zavodniko
Soused a pomocník v jedné osobě
Jak to tady vypadám? Ale ta fotka se mi i přes ne zrovna nejlepší výraz líbí
Ale tato fotka nemá chybu, strašně se mi líbí
Bramborák f paketu s motorem - bejvávalo
Český sen a pár dalších krámů
Český sen a pár dalších krámů
- Jirka.Kolouch
- Příspěvky: 1630
- Registrován: 27 úno 2008 20:56
Re: Mazda 323
A co říkáte, zkusti to takto rozšířit? Ale mám strach, pak musím dát nová kola, nobé toto a tamto a ještě navíc mám strach, aby se mi některé díly nepokazili po 50 kilometrech
Jinak WALLPAPER:
Jinak WALLPAPER:
Bramborák f paketu s motorem - bejvávalo
Český sen a pár dalších krámů
Český sen a pár dalších krámů
Re: Mazda 323
pěkný kousek, hodně šťastných kiláků projekt budu určo sledovat
EX: Audi A4 Avant 1,9TDi quattro
NOW: TDpoVWa GIII
NOW: TDpoVWa GIII
-
- Příspěvky: 260
- Registrován: 20 úno 2004 08:35
- Bydliště: Takovej ten hodně velkej zapadákov (Brno)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mazda 323
Mazda pěkná, sám mám tu samou, akorát s 1.3 motorem, což i tak je docela jízda, když se tomu šlápne . Psal si, že v sedačkách se ti sedí dobře, schválně, jestli budeš mít někdy možnost si sednout do sedaček z modelu GT (ty mám já) nebo do sedaček z Mazdy MX3 (má je kamoš taky ve stejné mazdě - Mefistisko) tak budeš mluvit uplně jinak a do těchto soc originálů už nebudeš chtít sednout . Každopádně doufám že se ti přestavba podaří a že se setkáme na nějakým Mazda nebo tuning srazu
PS: Kdybys chtěl, tak ti můžu někam ahrát vic jak 350 fotek těchto Mazd všelijak upravených pro inspiraci
PS: Kdybys chtěl, tak ti můžu někam ahrát vic jak 350 fotek těchto Mazd všelijak upravených pro inspiraci
Past: Škoda 120
Present: Mazda 323
Future: Nissan Primera GT
Present: Mazda 323
Future: Nissan Primera GT
Re: Mazda 323
Hmm koukám pustil ses do toho s chutí tak ať ti to vydrží z toho by mohlo jednou něco být taky budu sledovat GL
Renault Avantime 3.0 V6 - 152 kw
Renault Laguna II 1.8 16V - 88 kw
Renault Megane II 1.6 16V - 81 kw
Renault Laguna 1.6 16V - 79 kw
Renault 21 sedan 1.8 8V - 66 kw
http://mustang88.rajce.idnes.cz/
Renault Laguna II 1.8 16V - 88 kw
Renault Megane II 1.6 16V - 81 kw
Renault Laguna 1.6 16V - 79 kw
Renault 21 sedan 1.8 8V - 66 kw
http://mustang88.rajce.idnes.cz/
Re: Mazda 323
kdybys potřeboval nějaké náhradní díly tak se ozvi (774 187 878) mám toho na tyhle auta v garáži ještě dost.
Jinak s bobíkem si hraješ hezky, jen škoda že jsi ho nekoupil ve verzi 1.8 GT DOHC to je pak teprve svezení -130 PSů v takovym malym hajzlíkovi (mimo jiné z téhle verze pochází ten tvuj přední nárazník).
největší peklo ale byla verze GT-R nebo GT-X s motorama 1.8 DOHC Turbo a taky měli i pohon 4 x 4 a to fakt pak nechápeš co to auto dokáže.
Jinak s bobíkem si hraješ hezky, jen škoda že jsi ho nekoupil ve verzi 1.8 GT DOHC to je pak teprve svezení -130 PSů v takovym malym hajzlíkovi (mimo jiné z téhle verze pochází ten tvuj přední nárazník).
největší peklo ale byla verze GT-R nebo GT-X s motorama 1.8 DOHC Turbo a taky měli i pohon 4 x 4 a to fakt pak nechápeš co to auto dokáže.
323f Bg special edition
Re: Mazda 323
GT bobík nejede zle, přes týden jsem v něm jel hned několikrát (má ho kamarád, předtím měl mrkačku se stejným motorem co je tady) sport filtr+ průchozí výfuk tomu dodává dobrou kulisu, takže to pak vypadá ještě rychleji než to ve skutečnosti je, to ale nic nemění na tom, že je to celkem hbité... V tomto případě (1,6l SOHC) bych byl ale s tím navýšením výkonu z 65kw na cca 94kw co je těch uváděných 130ps (mimochodem taky seriový výkon GTčka) velice opatrný, skoro o 1/2 větší výkon nějakým pochybným "čipem" co bylo tuším psáni i v inzerátu bez dalších úprav které by vycházely na na několikanásobek ceny auta, to je nemožné a kdyby ano, tak by to auto určitě nebylo za 10tis. Těch 25l na 100km by odpovídalo neodbornému zásahu do map nebo třeba mrtvé lambdě, protože GT si při "kudle" vezme 17-18l na 100... Věřím, že když si přesedlal z punta, tak to prostě jede jinak, ale těmi 130ps bych se nikde nechlubil, protože seriové gt tě prostě musí udělat...
Edit: http://www.sportovnivozy.cz/index.php?a ... alozkaFoto" onclick="window.open(this.href);return false;
Mě konkrétně by od koupi silně odradil již "Doplňující popis:", jinak ti přeji pevné nervy, protože je budeš určitě potřebovat! Ať se daří!
Edit: http://www.sportovnivozy.cz/index.php?a ... alozkaFoto" onclick="window.open(this.href);return false;
Mě konkrétně by od koupi silně odradil již "Doplňující popis:", jinak ti přeji pevné nervy, protože je budeš určitě potřebovat! Ať se daří!
Naposledy upravil(a) Fifi dne 18 črc 2009 20:00, celkem upraveno 1 x.
Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!
Re: Mazda 323
jonny85 píše:kdybys potřeboval nějaké náhradní díly tak se ozvi (774 187 878) mám toho na tyhle auta v garáži ještě dost.
Jinak s bobíkem si hraješ hezky, jen škoda že jsi ho nekoupil ve verzi 1.8 GT DOHC to je pak teprve svezení -130 PSů v takovym malym hajzlíkovi (mimo jiné z téhle verze pochází ten tvuj přední nárazník).
největší peklo ale byla verze GT-R nebo GT-X s motorama 1.8 DOHC Turbo a taky měli i pohon 4 x 4 a to fakt pak nechápeš co to auto dokáže.
jj velká chyba a tomu výkonu také moc neveřím, doufám že jsi si to nejak oveřil nebo jsi dal jen na slovo prodávajícího "mechanika" ?
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
-
- Příspěvky: 537
- Registrován: 06 bře 2007 15:20
- Bydliště: Mělník, Prague
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mazda 323
nebude to tím že je to na starých papírech? typoval bych papíry z 1.6 turbo
Jinak přední nárazník není limitovaná edice, ale prostě GT nárazník.
Ale jinak si stím hraješ pěkně
Jinak přední nárazník není limitovaná edice, ale prostě GT nárazník.
Ale jinak si stím hraješ pěkně
Mazda 323F BG- parts for sale
BMW 330dA MPacketI (Steelgray)
BMW 330dA MPacketI (Steelgray)
- Jirka.Kolouch
- Příspěvky: 1630
- Registrován: 27 úno 2008 20:56
Re: Mazda 323
Zase něco nového
Po příjezdu vypadalo takto:
Po chvilce tak:
A po půlce dne zase takto:
Jinak plastový kryt na A sloupky zase NĚKDO přilepil nějakým hnusným lepidlem + silikonem, které jsou strašně blbě sundat, pokud vůbec jdou
Takže kryt dopadl takto ( nevadí, stejně bych kupoval nový, protože navrchu byl kousek uštíplý už při koupi)
Zajímalo by mě, kdo to tam lepil :no:
Druhá strana naštěstí v pohodě
Ať do toho tolik nepaří
A panty předních dveří jsem už očistil, odrezil, ošetřil - prostě zgenerálkoval. Takto před:
V průběhu
A po:
Takto mi dneska taťka naservíroval oběd. Jedli jsme venku a řekl jsem mu: "Někde to tu polož, já si jdu umýt ruce a dojdu za chvíli". Pak jsem se díval a musel jsem se smát
Po příjezdu vypadalo takto:
Po chvilce tak:
A po půlce dne zase takto:
Jinak plastový kryt na A sloupky zase NĚKDO přilepil nějakým hnusným lepidlem + silikonem, které jsou strašně blbě sundat, pokud vůbec jdou
Takže kryt dopadl takto ( nevadí, stejně bych kupoval nový, protože navrchu byl kousek uštíplý už při koupi)
Zajímalo by mě, kdo to tam lepil :no:
Druhá strana naštěstí v pohodě
Ať do toho tolik nepaří
A panty předních dveří jsem už očistil, odrezil, ošetřil - prostě zgenerálkoval. Takto před:
V průběhu
A po:
Takto mi dneska taťka naservíroval oběd. Jedli jsme venku a řekl jsem mu: "Někde to tu polož, já si jdu umýt ruce a dojdu za chvíli". Pak jsem se díval a musel jsem se smát
Bramborák f paketu s motorem - bejvávalo
Český sen a pár dalších krámů
Český sen a pár dalších krámů
- Jirka.Kolouch
- Příspěvky: 1630
- Registrován: 27 úno 2008 20:56
Re: Mazda 323
Kousek auta někam zdrhl
Další překvapení
Panty - každý asi pozná, který je před a který po
Volant bude stejně jiný ( doufám)
Pro jistotu všechno popsat
A "nové" panty
Na zahradě se na chvilinku udělal sklad
A nová místnost - pro představu stačí, ještě se tam bude líčit ( pro neznalé malovat, aby to jakštakš vypadalo) a pak dělat různé věšáčky, poličky atd. - prostě aby tam toho bylo co nejvíc a hlavně aby to to bylo přehledné
Bramborák f paketu s motorem - bejvávalo
Český sen a pár dalších krámů
Český sen a pár dalších krámů
Re: Mazda 323
trosku jsem nepochopil pointu - tím že to bude mít papíry z 1,6 gtx to určite nezíská 130PSmawe-ric píše:nebude to tím že je to na starých papírech? typoval bych papíry z 1.6 turbo
Jinak přední nárazník není limitovaná edice, ale prostě GT nárazník.
Ale jinak si stím hraješ pěkně
..btw do toho GT nárazníku se suprove řeže díra na intercooler:)
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
- Jirka.Kolouch
- Příspěvky: 1630
- Registrován: 27 úno 2008 20:56
Re: Mazda 323
Tak něco nového...
Před:
A po:
Pomalu už jdu i na čištění motoru, nádobka na kapalinu do ostřikovačů
A už "nový" díl ( na fotkách rozdíl moc poznat nejde, ale čistil jsem to více než hodinu a rozdíl jde ve skutečnosti fakt poznat)
A nakonec nějaké foto interiéru:
Doufám, že to ještě bude někdy jezdit
Nějaký ten komentářek potěší
Před:
A po:
Pomalu už jdu i na čištění motoru, nádobka na kapalinu do ostřikovačů
A už "nový" díl ( na fotkách rozdíl moc poznat nejde, ale čistil jsem to více než hodinu a rozdíl jde ve skutečnosti fakt poznat)
A nakonec nějaké foto interiéru:
Doufám, že to ještě bude někdy jezdit
Nějaký ten komentářek potěší
Bramborák f paketu s motorem - bejvávalo
Český sen a pár dalších krámů
Český sen a pár dalších krámů
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3732
- Registrován: 05 srp 2005 14:31
- Bydliště: Český Těšín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mazda 323
pekne pekne,vidim ze se neflakas a makas,asi budu muset dneska taky skocit do garaze neco delat
Jinakt jen tak dale,at se dari
Jinakt jen tak dale,at se dari
Audi Coupe Quattro
- Jirka.Kolouch
- Příspěvky: 1630
- Registrován: 27 úno 2008 20:56
Re: Mazda 323
Zase něco, nějaká věc, co drží kapotu ...
Před:
V základu:
A příště se to dá do nějaké normální barvy ať to taky trochu vypadá
Před:
V základu:
A příště se to dá do nějaké normální barvy ať to taky trochu vypadá
Bramborák f paketu s motorem - bejvávalo
Český sen a pár dalších krámů
Český sen a pár dalších krámů
- sparco-ikaros
- Příspěvky: 336
- Registrován: 30 kvě 2007 10:26
- Bydliště: kousek od Opavy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mazda 323
No pěknyy.. jsem zvědavej na další pokroky
Jsem zarytý koncernista protože vlastním GTi ........ to chceš !
- Jirka.Kolouch
- Příspěvky: 1630
- Registrován: 27 úno 2008 20:56
Re: Mazda 323
Super, zítra si jedu pro další sadu ALU - na závody se to vždycky hodí Pak čekejte foto
Bramborák f paketu s motorem - bejvávalo
Český sen a pár dalších krámů
Český sen a pár dalších krámů
- Jirka.Kolouch
- Příspěvky: 1630
- Registrován: 27 úno 2008 20:56
Re: Mazda 323
Tak mám další disky - na závody se to vždycky hodí... Teď už je jen opískovat a hodit do laku ( bílého, samozřejmě)
Bramborák f paketu s motorem - bejvávalo
Český sen a pár dalších krámů
Český sen a pár dalších krámů
- Jirka.Kolouch
- Příspěvky: 1630
- Registrován: 27 úno 2008 20:56
Re: Mazda 323
Takže dlouho jsem nehodil žádný UPDATE, protože jsem dělal novou dílnu, pak se dělala nová okna a aby toho nebylo tak málo, tak se ještě dělala střecha u strýce, takže jsem byl v zápřahu No, stručně řečeno - nenudil jsem se :whistling: Navíc byla sposuta jiných "povinností", práce a tak...
Ale přece se nějaký ten čas našel, takže se rozebíralo a hlavně se čistily všechny díly co už jsou venku, aby do nové dílny mohly být uloženy nezašpiněné. To zabralo času nejvíce.
Takže, čistilo se a čistilo, nefotilo se a nefotilo. Přece jenom něco:
Nádobka na ostřikovače dozadu ( motorek se koupí, protože nádobka netěsnila, takže stála ve vodě a motorke to logicky nevydžel)...
Po:
Myslím, že díly by se nemusely lakovat, ale tady jsem to zkoušel jen tak zhruba vyleštit
Hever před:
A po ( do auta na závody stejně bude nový, tento je jen do dílny):
Tady jsem rozebíral zrcátko a hopla :no: Naštěstí mám 3 skla náhradní
V průběhu:
A takto jsem to uklidil - už jen vykitovat, vybrousit a hotovec... Prozatím
Před
Po
Blatník jsem zkoušel jen vybrousit od rzi
A
Tento papír co zbyl se musí zpevnit... Nebo se udělají blatníky z laminátu a bude po starostech :whistling:
Už jen natřít, ať to "nekvete" zbytečně dál
Pásy - jeden nejde oddělat, tak sviňsky zarezlý šroub, že jsem ho ztrhl na všech 6 stranách očkem - zásadně to povoluju očkem ( někdo říká prstýnek, tak si vyberte)
Všichni znají, před
Po
Před
Po
Hezky svítí
Takto jsme se loučili večer
"Sport síts"
A na druhý den
Zase něco od strojovny, před
V průběhu
A hotovo
Před ( držák, vzpěra kapoty)
Abyste neřekli, že nemám srdce, tak jsem to zběžně vyčistil a vyleštil
Takto byly spojeny dráty, zajímalo by mě, který (s prominutím) magor to tak zapojil, divím se, že auto někde nevyhořelo
Už se vyklízí u motoru
Spy photo
Teď ta horší věc - nevím čím to, jestli mou debilitou či něčím jiným, ale začalo to téct až když jsem to přivezl domů a poprvé rozdělal čumák :no: Ale to je stejně jedno - celý motor budu generálkovat a tedy i přetěsňovat, kupovat syntetiku olej, takže těch pár "kapek" venku mi nevadí
A tohle na čištění teprve čeká - toto je konkrétně váha vzduchu pro neznalé
A tuhle krabici snad všichni poznají
Takže závěrem...
Jak jste poznali, celý motor jde ven, o víknedu se ho snad s převodovkou podaří vyhoupnout ven, pak zbývá jen elektrika + palubka se řízením a můžeme auto obrátit přes kolébku a vrhnout se na podvozek...
Jinak teď jednáms jedním borcem z Brna a chci koupit ještě další auto na díly, ale nějak extra se neozývá... Uvidíme. Byla by to 1.6 4x4...
Už teď se těším, až bude auto dostaveno. Až bude hotové podle mých představ a ujedu s ním několik kilometrů, tak se to půjdu nehorázně oslavit :pivo:
Ale přece se nějaký ten čas našel, takže se rozebíralo a hlavně se čistily všechny díly co už jsou venku, aby do nové dílny mohly být uloženy nezašpiněné. To zabralo času nejvíce.
Takže, čistilo se a čistilo, nefotilo se a nefotilo. Přece jenom něco:
Nádobka na ostřikovače dozadu ( motorek se koupí, protože nádobka netěsnila, takže stála ve vodě a motorke to logicky nevydžel)...
Po:
Myslím, že díly by se nemusely lakovat, ale tady jsem to zkoušel jen tak zhruba vyleštit
Hever před:
A po ( do auta na závody stejně bude nový, tento je jen do dílny):
Tady jsem rozebíral zrcátko a hopla :no: Naštěstí mám 3 skla náhradní
V průběhu:
A takto jsem to uklidil - už jen vykitovat, vybrousit a hotovec... Prozatím
Před
Po
Blatník jsem zkoušel jen vybrousit od rzi
A
Tento papír co zbyl se musí zpevnit... Nebo se udělají blatníky z laminátu a bude po starostech :whistling:
Už jen natřít, ať to "nekvete" zbytečně dál
Pásy - jeden nejde oddělat, tak sviňsky zarezlý šroub, že jsem ho ztrhl na všech 6 stranách očkem - zásadně to povoluju očkem ( někdo říká prstýnek, tak si vyberte)
Všichni znají, před
Po
Před
Po
Hezky svítí
Takto jsme se loučili večer
"Sport síts"
A na druhý den
Zase něco od strojovny, před
V průběhu
A hotovo
Před ( držák, vzpěra kapoty)
Abyste neřekli, že nemám srdce, tak jsem to zběžně vyčistil a vyleštil
Takto byly spojeny dráty, zajímalo by mě, který (s prominutím) magor to tak zapojil, divím se, že auto někde nevyhořelo
Už se vyklízí u motoru
Spy photo
Teď ta horší věc - nevím čím to, jestli mou debilitou či něčím jiným, ale začalo to téct až když jsem to přivezl domů a poprvé rozdělal čumák :no: Ale to je stejně jedno - celý motor budu generálkovat a tedy i přetěsňovat, kupovat syntetiku olej, takže těch pár "kapek" venku mi nevadí
A tohle na čištění teprve čeká - toto je konkrétně váha vzduchu pro neznalé
A tuhle krabici snad všichni poznají
Takže závěrem...
Jak jste poznali, celý motor jde ven, o víknedu se ho snad s převodovkou podaří vyhoupnout ven, pak zbývá jen elektrika + palubka se řízením a můžeme auto obrátit přes kolébku a vrhnout se na podvozek...
Jinak teď jednáms jedním borcem z Brna a chci koupit ještě další auto na díly, ale nějak extra se neozývá... Uvidíme. Byla by to 1.6 4x4...
Už teď se těším, až bude auto dostaveno. Až bude hotové podle mých představ a ujedu s ním několik kilometrů, tak se to půjdu nehorázně oslavit :pivo:
Bramborák f paketu s motorem - bejvávalo
Český sen a pár dalších krámů
Český sen a pár dalších krámů
Re: Mazda 323
no myslím že si nato pivo ještě chvilku počkáš
jestli ti ještě dokážeš složit
ale pokračuješ pěkně
jestli ti ještě dokážeš složit
ale pokračuješ pěkně
EX: Audi A4 Avant 1,9TDi quattro
NOW: TDpoVWa GIII
NOW: TDpoVWa GIII
Re: Mazda 323
Taky se koukam nenudis,, koupis auto a cele rozeberes nerikaji ti na to doma ze nejsi normalni a ze to uz nikdy nepojede? u me uz si na to okoli nastesti nejak zvyklo i kdyz posledni dobou kazdej kdo vleze do garaze tak cumi s otevrenou hubou a pta se jestli to jeste nekdy pojede
Budes taky asi koukam vyvarovat ze?
Budes taky asi koukam vyvarovat ze?
- Jirka.Kolouch
- Příspěvky: 1630
- Registrován: 27 úno 2008 20:56
Re: Mazda 323
Doma slýchávám přesně to co ty
Při koupi jsem měl plný vozík a kufr ND a teď chci dotáhnout ještě jedno auto na díly, takže kousky auta mám všude Navíc po Mazdě chci kupovat nějakého veterána zadokolku, ať si užiju taky trochu srandy
Jinak vaření tam doufám moc nebude - vzadu na čele je pár dírek + na spodku čela díra, pak něco na uložení tlumiče je a další místa se pravděpodobně ještě objeví po odstrojení podvozku a vším, co s ním souvisí ( sundat díly, asfalt atd.). Ale auto se bude stejně rámovat a vyztužovat, takže by se vařilo tak i tak Původně byl v plánu favorit nebo felicie, ale obzvlášť u favorita se mi nechtělo vařit znova komplet celé auto A navíc - nikdy by to nejelo a nesedělo tak jako Mazda.
Při koupi jsem měl plný vozík a kufr ND a teď chci dotáhnout ještě jedno auto na díly, takže kousky auta mám všude Navíc po Mazdě chci kupovat nějakého veterána zadokolku, ať si užiju taky trochu srandy
Jinak vaření tam doufám moc nebude - vzadu na čele je pár dírek + na spodku čela díra, pak něco na uložení tlumiče je a další místa se pravděpodobně ještě objeví po odstrojení podvozku a vším, co s ním souvisí ( sundat díly, asfalt atd.). Ale auto se bude stejně rámovat a vyztužovat, takže by se vařilo tak i tak Původně byl v plánu favorit nebo felicie, ale obzvlášť u favorita se mi nechtělo vařit znova komplet celé auto A navíc - nikdy by to nejelo a nesedělo tak jako Mazda.
Bramborák f paketu s motorem - bejvávalo
Český sen a pár dalších krámů
Český sen a pár dalších krámů
Re: Mazda 323
Tak to mas v pohode... ja delam skoro celou podlahu, prahy atd viz moje tema.. je to fakt omrd uz se taky tesim az to bude hotove...
ram by se me libil dozadu jen takove Xko vzhledem k tomu ze sedacky tam uz nebudou a budou tam pasy.... budes delat doma nebo nejakej holomogovanej?
ram by se me libil dozadu jen takove Xko vzhledem k tomu ze sedacky tam uz nebudou a budou tam pasy.... budes delat doma nebo nejakej holomogovanej?
- Jirka.Kolouch
- Příspěvky: 1630
- Registrován: 27 úno 2008 20:56
Re: Mazda 323
No podlahu teprve uvidím, ale tajně doufám, že bude držet
A rám bych chtěl napevno v autě, jenže mám strach kvůli STK Takže ho chci udělat tak jak je pevný, akorát tu pásovinu, co se vaří na spoj trubka rámu - sloupek chci dát jako by dvakrát vedle sebe a na jednu přivařit matku a druhou, co bude na rámu tam přišrubovat. Držet by to mělo skoro tak jako navařené, akorát se bude dát rám sundat. Sice pevně navařený by byl super, ale mám strach ( známosti na STK nemám).
A rám mi bude svařovat známý karosář - na ten bych si sám netroufl, kvůli pevnosti
A rám bych chtěl napevno v autě, jenže mám strach kvůli STK Takže ho chci udělat tak jak je pevný, akorát tu pásovinu, co se vaří na spoj trubka rámu - sloupek chci dát jako by dvakrát vedle sebe a na jednu přivařit matku a druhou, co bude na rámu tam přišrubovat. Držet by to mělo skoro tak jako navařené, akorát se bude dát rám sundat. Sice pevně navařený by byl super, ale mám strach ( známosti na STK nemám).
A rám mi bude svařovat známý karosář - na ten bych si sám netroufl, kvůli pevnosti
Bramborák f paketu s motorem - bejvávalo
Český sen a pár dalších krámů
Český sen a pár dalších krámů
- Jirka.Kolouch
- Příspěvky: 1630
- Registrován: 27 úno 2008 20:56
Re: Mazda 323
Tak dneska se toho moc neudělalo...
Jako rpvní věc jsem praskl táhlo otvírání přední kapoty :no:
Takto by to mělo vypadat:
A po mé úpravě No nic, trochu to provařím tak, jak se zavařují plasty a zalepí se to nějakým superlepidlem a snad to bude držet
A udělal jsem i motorek stěrač, nezdá se to, ale je to zdlouhavá mravenčí práce
Fuj
Hotovo, skoro. Ještě šroubečky dát do pucu
Příště dobrousím a můžu nalakovat
Jako rpvní věc jsem praskl táhlo otvírání přední kapoty :no:
Takto by to mělo vypadat:
A po mé úpravě No nic, trochu to provařím tak, jak se zavařují plasty a zalepí se to nějakým superlepidlem a snad to bude držet
A udělal jsem i motorek stěrač, nezdá se to, ale je to zdlouhavá mravenčí práce
Fuj
Hotovo, skoro. Ještě šroubečky dát do pucu
Příště dobrousím a můžu nalakovat
Bramborák f paketu s motorem - bejvávalo
Český sen a pár dalších krámů
Český sen a pár dalších krámů
- H.o.m.i.e.
- Příspěvky: 655
- Registrován: 14 črc 2008 16:08
- Bydliště: kósek vod Brna
Re: Mazda 323
Pěkná práce. Je vidět že tě to baví. Taky teď na něčem dělám tak vím jakou to dá dřinu.