Opel Kadett GSi 2,0 8V

Na čem pracují členové TF

Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis

Uživatelský avatar
PepeGSi
Příspěvky: 90
Registrován: 24 lis 2009 23:32
Bydliště: Nýřany Plzeň-Sever

Opel Kadett GSi 2,0 8V

Příspěvek od PepeGSi »

Když to tu tak pročítám rozhodl jsem se s vámi též podělit o své tři uplynulé roky strávené na tomto projektu, který by snad na jaře příštího roku mohl dosáhnou svého konce.
Před třemi roky se mi vyskytla výhodná nabídka na koupi kadetta GSi 2,0 8V za pouhých 6tis., auto bylo originál pouze s přemračenou kapotou, v nijak hrozivém stavu ,až na přiměřené množství koroze ,prostě Opel. S autem jsem od první chvíle měl nějaké plány, ale jak už to bývá s postupem prací plánů přibývalo a teď jsou to tři roky a stále není hotovo. Tak teď už snad něco k tomu co se za ty tři roky vše udělalo. Pokud by měl někdo zájem veškeré úpravy rád popíši do podrobna a případně poradím jak na to.
Začalo se podvozkem
Vpředu: repase homokinetických kloubů,nahrazení starého modelu třmenů s značením GM za nově zrepasované ATE + stočené chlazené kotouče z Astry,vyměna brzdových trubek, osazení předku tlumiči Koni a pružinami od V-Maxxe s výsledným snížením zhruba 40mm, hřebenové řízení nahrazeno servo řízením
Vzadu: Bubnová náprava nahrazena kotoučovou z 2,0 16V, vyměněny brzdové trubky za nové, nové orig.tlumiče Monroe, stávající pružiny vyměněny za V-Maxxe s výsledným snížením 20-30mm.
Staré ALU nahrazeny novými OZ Gemini 16“ 7J s novými pneu Toyo 195/45
Další na řadu přišla kastle: zrepasován starý přední nárazník (výrobce neznám) , zakoupení jiné přední haupny, na které jsem zahladil do roviny origo GSi ,,nádechy,, hapna přemračena, přidán pouze desingový nasávač do středu kapoty s průhledy na motor. Přední blatníky vyměněny za nové lehce povytaženy lemy a nadobro spojeny s A sloupkem, dodány laminátové prahy, které byli vpředu i vzadu zahlazeny s kastlí (co bok to jeden kus velice praktické zvlášť při případné bouračce 8) ), orig. zadní nárazník nahrazen laminátovým(,,nárazová vložka,, ponechána ze starého) zahlazeny obě kliky, prolisy dveří, kanálky na střeše, přidáno coswort křídlo, to vše nalakováno do původní černé barvy originál Opel, víčko nádrže nahrazeno víčkem s Hondy CBR, zaměněny kryty předních světel za čiré,nová přední boční okna a čelní sklo.
Motor: Zde se toho zatím moc neudělalo, upravování nějakého výkonu přijde na řadu až bude hotové auto, prozatím jen udělány rozvody, nová vodní pumpa kabely, svíčky a olej. Vyrobena rozpěrná tyč přední nápravy, odstraněn katalyzátor a uděláno kompletně nové výfukové potrubí.
Interiér: Palubní deska kadett nahrazena palubkou z Astry( i s topením), kterou jsem potáhl do černé látky, veškeré plasty a tapeci potaženy latkou v kombinaci černé a červené, přidána kaplička pro 3 budíky na A sloupek, stávací sedadla nahrazena sportovními od firmy Autostyle,předělána elektika pro ovladače z Astry dodáno elektrické stahování oken z téhož vozu, přidán centrál pro odskoky dveří a kufru, elekt. zrcátka, spínací skříňka nahrazene startovacím tlačítkem, v posledních dnech jsem se soužil se zástavbou a zapojením muziky do kufu (ta moc za zmínku nestojí), dodáno elektrické ovládání šíbru z Calibry .
V nynější době čekám na poslední várku červená látky ,abych mohl dodělat zadní sedadla podlahu a zástavbu v kufu. Dále se musí ještě lakovat nějaké plasty , chybí mi ještě nějaké věci do interieru, zadní světla,přední blinkry bych chtěl vyrobit čiré což se mi zatím příliš nedaří, ale co vše chybí bude asi vidět na fotkách. Doufám že je mezi vámi alespoň jeden takový jako já, který sdílí radosti a starosti po tak dlouhou dobu jakou mě připadají ty předešlé tři roky strávené na stavbě tohoto auta. Tak ať nám všem jde práce od ruky. S pozdravem Pepe
Foto předek.jpg
Foto předek.jpg (229.95 KiB) Zobrazeno 3727 x
Foto zadní nárazník.jpg
Foto zadní nárazník.jpg (212.09 KiB) Zobrazeno 3727 x
Foto přední lem levý.jpg
Foto přední lem levý.jpg (214.23 KiB) Zobrazeno 3727 x
Naposledy upravil(a) PepeGSi dne 01 pro 2009 16:04, celkem upraveno 1 x.
Lepší ztratit v životě minutu, než v minutě život!

Uživatelský avatar
PepeGSi
Příspěvky: 90
Registrován: 24 lis 2009 23:32
Bydliště: Nýřany Plzeň-Sever

Re: Opel KAdett GSi 2,0 8V

Příspěvek od PepeGSi »

Foto zadní lem levý.jpg
Foto zadní lem levý.jpg (199.87 KiB) Zobrazeno 3722 x
Nadech hrubě obroušeno.jpg
Nadech hrubě obroušeno.jpg (90.85 KiB) Zobrazeno 3722 x
Foto bok levý.jpg
Foto bok levý.jpg (232.46 KiB) Zobrazeno 3722 x
Lepší ztratit v životě minutu, než v minutě život!

Uživatelský avatar
PepeGSi
Příspěvky: 90
Registrován: 24 lis 2009 23:32
Bydliště: Nýřany Plzeň-Sever

Re: Opel KAdett GSi 2,0 8V

Příspěvek od PepeGSi »

Foto plnič pravý bok.JPG
Foto plnič pravý bok.JPG (101.18 KiB) Zobrazeno 3720 x
Plnič levý bok.JPG
Plnič levý bok.JPG (107.95 KiB) Zobrazeno 3720 x
Plnič střecha.JPG
Plnič střecha.JPG (102.53 KiB) Zobrazeno 3720 x
Lepší ztratit v životě minutu, než v minutě život!

Uživatelský avatar
beck
Příspěvky: 541
Registrován: 26 čer 2007 18:14
Bydliště: Hrochov/Prostějov/Brno

Re: Opel KAdett GSi 2,0 8V

Příspěvek od beck »

pěkný,jaká bude barva? trošku mi to připomnělo muj projekt tigry po 2 letech a stále v nedohlednu :lol:
Müller Motorsport & Customs - Autoservis Prostějov
- servis, lakovna, karosárna, svařování plastů, geometrie, klimatizace , zajistení stk
- rámování, renovace veteranu, tuning a offroad upravy + shop, výroba z lamina a uhlíku

Uživatelský avatar
PepeGSi
Příspěvky: 90
Registrován: 24 lis 2009 23:32
Bydliště: Nýřany Plzeň-Sever

Re: Opel KAdett GSi 2,0 8V

Příspěvek od PepeGSi »

V lakovně bok pravý.jpg
V lakovně bok pravý.jpg (74.84 KiB) Zobrazeno 3719 x
V lakovně zepředu.jpg
V lakovně zepředu.jpg (96.85 KiB) Zobrazeno 3719 x
V lakovně zadní dveře.jpg
V lakovně zadní dveře.jpg (85.59 KiB) Zobrazeno 3719 x
Lepší ztratit v životě minutu, než v minutě život!

Uživatelský avatar
PepeGSi
Příspěvky: 90
Registrován: 24 lis 2009 23:32
Bydliště: Nýřany Plzeň-Sever

Re: Opel KAdett GSi 2,0 8V

Příspěvek od PepeGSi »

Barva černá nějak tam nestíhám házet ty fotky :oops:
Lepší ztratit v životě minutu, než v minutě život!

Uživatelský avatar
PepeGSi
Příspěvky: 90
Registrován: 24 lis 2009 23:32
Bydliště: Nýřany Plzeň-Sever

Re: Opel KAdett GSi 2,0 8V

Příspěvek od PepeGSi »

V lakovně maska+haupna.jpg
V lakovně maska+haupna.jpg (71.48 KiB) Zobrazeno 3715 x
Foto bok hotovo.jpg
Foto bok hotovo.jpg (113.25 KiB) Zobrazeno 3715 x
29112009159.jpg
29112009159.jpg (108.32 KiB) Zobrazeno 3715 x
Lepší ztratit v životě minutu, než v minutě život!

Uživatelský avatar
PepeGSi
Příspěvky: 90
Registrován: 24 lis 2009 23:32
Bydliště: Nýřany Plzeň-Sever

Re: Opel KAdett GSi 2,0 8V

Příspěvek od PepeGSi »

29112009158.jpg
29112009158.jpg (87.73 KiB) Zobrazeno 3713 x
29112009161.jpg
29112009161.jpg (95.37 KiB) Zobrazeno 3713 x
Foto bok hotovo 2.jpg
Foto bok hotovo 2.jpg (100.77 KiB) Zobrazeno 3713 x
Lepší ztratit v životě minutu, než v minutě život!

Uživatelský avatar
PepeGSi
Příspěvky: 90
Registrován: 24 lis 2009 23:32
Bydliště: Nýřany Plzeň-Sever

Re: Opel KAdett GSi 2,0 8V

Příspěvek od PepeGSi »

29112009160.jpg
29112009160.jpg (84.8 KiB) Zobrazeno 3710 x
Hotové dveře.jpg
Hotové dveře.jpg (88.88 KiB) Zobrazeno 3710 x
29112009162.jpg
29112009162.jpg (97.2 KiB) Zobrazeno 3710 x
Lepší ztratit v životě minutu, než v minutě život!

Uživatelský avatar
PepeGSi
Příspěvky: 90
Registrován: 24 lis 2009 23:32
Bydliště: Nýřany Plzeň-Sever

Re: Opel KAdett GSi 2,0 8V

Příspěvek od PepeGSi »

alounění zadní rám okna pravý 2.jpg
alounění zadní rám okna pravý 2.jpg (60.7 KiB) Zobrazeno 3706 x
alounění výplň dveří pravá.jpg
alounění výplň dveří pravá.jpg (81.02 KiB) Zobrazeno 3706 x
alounění pravé madlo př. dveře.jpg
alounění pravé madlo př. dveře.jpg (82.78 KiB) Zobrazeno 3706 x
Lepší ztratit v životě minutu, než v minutě život!

Uživatelský avatar
PepeGSi
Příspěvky: 90
Registrován: 24 lis 2009 23:32
Bydliště: Nýřany Plzeň-Sever

Re: Opel KAdett GSi 2,0 8V

Příspěvek od PepeGSi »

Za kvalitu fotek se předem omlouvám vše foceno mobilem takže kvalita dosti mizerná. Pokud by byl z nějakého důvodu zájem o nějaké podrobější foto není problém mám přece mobil :lol: .S pozdravem Pepe
Lepší ztratit v životě minutu, než v minutě život!

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Opel KAdett GSi 2,0 8V

Příspěvek od JRD McLAREN »

..ta cervena mi tam nejako nesediii.....

ale inac LAK je perfeknyy....

EDITED:
palubku si tam daval z Astry ..??
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
PepeGSi
Příspěvky: 90
Registrován: 24 lis 2009 23:32
Bydliště: Nýřany Plzeň-Sever

Re: Opel KAdett GSi 2,0 8V

Příspěvek od PepeGSi »

No ta cervena na tech fotkach vypada hrozne zarive v realu to takovy extrem neni, a ta palubka je z Astry, ale da se tam dat (podle me) jedine i z Astrackym topenim, protoze bez nej jsem mel problemi s tahly a hlavne napojeni pro ofuk predniho okna z topeni do palubky je i S tim Astrackym topenim docela paskvil. Ale rozmerove sedi do kadetta pekne.
Lepší ztratit v životě minutu, než v minutě život!

Uživatelský avatar
m.artty
Moderátor
Příspěvky: 8238
Registrován: 23 čer 2009 22:23
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: Opel KAdett GSi 2,0 8V

Příspěvek od m.artty »

Já nevim, ale musim říct, že si udělal všechny úpravy co se mi na Kadettovi nelíbí :( Kapota, nárazníky, zavařená zadní dveře, zavařený kliky, zahlazený prolisy na dveřích, palubka z Astry (ta není špatná, ale nesedí u A sloupků). No nic, každej máme jinej vkus. Každopádně je na tom odvedeno hodně práce a vypadá i kvalitě 8)
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadet na díly

Uživatelský avatar
PepeGSi
Příspěvky: 90
Registrován: 24 lis 2009 23:32
Bydliště: Nýřany Plzeň-Sever

Re: Opel KAdett GSi 2,0 8V

Příspěvek od PepeGSi »

Jak pises je to vec vkusu, original kadett ma hodne do sebe, uz jich videl plno pekne udelanych do originalniho stavu a vypadali v originale mnohem lepe nez ten muj.
S tou palubkou musim trochu nesouhlasit u A sloupku sedi nad ocekavani, ale pravdou je ze za tu dobu po kterou auto nemelo palubku zadnou si vlastne ani nevybavuji jak to sedelo s kadettackou palubkou :? . Diky za reakci s pozdravem Pepe
Lepší ztratit v životě minutu, než v minutě život!

Uživatelský avatar
m.artty
Moderátor
Příspěvky: 8238
Registrován: 23 čer 2009 22:23
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: Opel KAdett GSi 2,0 8V

Příspěvek od m.artty »

Já jsem teď nedávno vidět Kadetta cabrio a palubkou s Astry a u A-sloupku měl mezeru tak 0,5 - 1 cm. Ona možná bude záležet i na nějakém dopasování....
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadet na díly

Uživatelský avatar
PepeGSi
Příspěvky: 90
Registrován: 24 lis 2009 23:32
Bydliště: Nýřany Plzeň-Sever

Re: Opel KAdett GSi 2,0 8V

Příspěvek od PepeGSi »

m.artty píše:Já jsem teď nedávno vidět Kadetta cabrio a palubkou s Astry a u A-sloupku měl mezeru tak 0,5 - 1 cm. Ona možná bude záležet i na nějakém dopasování....
A nema nahodou cabrio uz nejak jinak reseny A sloupek nez normal, ty bys to mohl posoudit cabrio mas pokud se nemilim. Pokud je to u cabria stejne, tak dopasovanim to asi nebude na sirku se stou palubkou moc delat neda, jedine ze by u mne byla ta mezera mensi diky tomu ze mam jak kryt sloupku tak palubku jeste potazenou latkou tak se asi i tim neco schovalo :? . S pozdravem Pepe
Lepší ztratit v životě minutu, než v minutě život!

Uživatelský avatar
m.artty
Moderátor
Příspěvky: 8238
Registrován: 23 čer 2009 22:23
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: Opel KAdett GSi 2,0 8V

Příspěvek od m.artty »

Cabrio má A-sloupky stejné jako normální (cabrio mám, normálního jsem měl taky), palubka je i po malé úpravě v dolní části zaměnitelná (vyzkoušeno) a kryty na A-sloupcích jsou taky po úpravě v horní část zaměnitelné (vyzkoušeno :lol: ). Nevim no, jak jsem to viděl já, tak tam ta mezera byla a nevypadalo to úplně ideálně. Možná, že jak to máš potažené, tak se to ztratilo. To co jsem viděl já byla palubka, tak jak je v Astře - bez jakékoliv úpravy.

Zeptám se tě na jednu věc, co se mi líbí... Jak si dělal ty domečky pro repro vpředu na dveřích? Mám taky v lánu si trošku pohrát s reprákama.
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadet na díly

Uživatelský avatar
PepeGSi
Příspěvky: 90
Registrován: 24 lis 2009 23:32
Bydliště: Nýřany Plzeň-Sever

Re: Opel KAdett GSi 2,0 8V

Příspěvek od PepeGSi »

[/quote]
m.artty píše:Cabrio má A-sloupky stejné jako normální (cabrio mám, normálního jsem měl taky), palubka je i po malé úpravě v dolní části zaměnitelná (vyzkoušeno) a kryty na A-sloupcích jsou taky po úpravě v horní část zaměnitelné (vyzkoušeno :lol: ). Nevim no, jak jsem to viděl já, tak tam ta mezera byla a nevypadalo to úplně ideálně. Možná, že jak to máš potažené, tak se to ztratilo. To co jsem viděl já byla palubka, tak jak je v Astře - bez jakékoliv úpravy.

Zeptám se tě na jednu věc, co se mi líbí... Jak si dělal ty domečky pro repro vpředu na dveřích? Mám taky v lánu si trošku pohrát s reprákama.
Kapsa na dverich je original GSi vepredu je kus uriznutya misto nej je vespod udelana deska z preklizky, ktera tvori spodni vetší základnu domecku, na tuto zakladnu jsem pridelal 4 hranoly (zruba o neco delsi nez je hlubka repro-nechtel jsem zapostet repro az do dveri), muzes je pripadne na jedne strane udelat o neco kratsi tim se ti repro nakloni smerem jakym chces(do prostoru auta) a na tyto hranoly jsem nasrouboval krouzek z drevotrisky (neco jako MDF) do ktereho pote nasroubujes repro. Cele jsem to potahl silonkou pro udrzeni co nejlepsiho tvaru, tu napustis pryskirici (po zaschnuti opatrne manipulovat je to dosti krehké) a pote prelaminovat tremi vrstvami skelneho vlakna, pote uz jen lehke prebrouseni, neni treba moc pokud to chces pote tak jako ja potahnou. V pripade nastriku je nutne kitovani .... atd, pokud bys to takto nepochopil napis rad to vyvetlim podrobneji. S pozdravem Pepe
Lepší ztratit v životě minutu, než v minutě život!

Uživatelský avatar
m.artty
Moderátor
Příspěvky: 8238
Registrován: 23 čer 2009 22:23
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: Opel Kadett GSi 2,0 8V

Příspěvek od m.artty »

Díky moc za radu. Já jsem původně chtěl aby to vypadalo co nejvíc jako seriové, ale to mě nenapadnul žádnej způsob aby to vypadalo dobře. Asi to udělám jako ty, jen s tím rozdílem, že repráky zapustím kousek do dveří. Ještě jedna věc, máš tam repro o průměru 13 nebo 16 cm?
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadet na díly

Uživatelský avatar
PepeGSi
Příspěvky: 90
Registrován: 24 lis 2009 23:32
Bydliště: Nýřany Plzeň-Sever

Re: Opel Kadett GSi 2,0 8V

Příspěvek od PepeGSi »

m.artty píše:Díky moc za radu. Já jsem původně chtěl aby to vypadalo co nejvíc jako seriové, ale to mě nenapadnul žádnej způsob aby to vypadalo dobře. Asi to udělám jako ty, jen s tím rozdílem, že repráky zapustím kousek do dveří. Ještě jedna věc, máš tam repro o průměru 13 nebo 16 cm?
Ja tam mam 16cm repro, ale v tom uz neni rozdil 13 tam pujdou taky, jen pokud to budes chtit zapustit i do dveri tak presne v tehle mistech (samozrejme zalezi na provedeni) je jedna z vyztuh dveri a pochybuji ze by se ji dalo nejakym mensim posunutim umistenim repra vyhnout, tak asi budes muset cast uriznout, prave proto jsem repro nechtel zapoustet az do dveri. Ale pokud repraky teprve vyhlizis jiste by se dali sehnat nejaky s nizkou montazni hloubkou a pote by jsi ani domecek nemusel delat tak vysoky. Preji hodne uspechu a az bude hotovo hod sem nekam fotky rad se podivam. S pozdravem Pepe
Lepší ztratit v životě minutu, než v minutě život!

Uživatelský avatar
m.artty
Moderátor
Příspěvky: 8238
Registrován: 23 čer 2009 22:23
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: Opel Kadett GSi 2,0 8V

Příspěvek od m.artty »

Určitě až to jednou udělám, tak ukážu fotky. Zatím je to jen plán, vize je asi taková: nějak slušně tam umístit ty repráky, k tomu dotvořit tu původní kapsu, potom samotný tapec potáhnout černou kůží nebo koženkou + vymyslet nějaké pěkné prošití (ať to není jenom velká nezajímavá plocha), plasty nalakovat do černého matu a budu s tapecama spokojen :) Samozřejmě vše se bude provádět na těchto profilovaných tapecech z GSi. Ta výstuha ve dveřích by neměla být problém. Myslím, že cabrio je má jinak než klasika... a když by náhodou překáže, tak se uřízne :lol:
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadet na díly

BIGPAPA
Příspěvky: 9161
Registrován: 09 čer 2007 01:50
Bydliště: PIT-STOP
Kontaktovat uživatele:

Re: Opel Kadett GSi 2,0 8V

Příspěvek od BIGPAPA »

PepeGSi píše:auto bylo originál pouze s přemračenou kapotou, v nijak hrozivém stavu ,až na přiměřené množství koroze ,prostě Opel.
omlouvám se že budu sprostej ale chtěl bych říct: "jdete se dozadele podívat na auto z roku 198X jestli má na sobě korozi, a přestaňte už ku*va říkat, že jak to je Opel tak je to schnilý
Svět by byl o mnoho bezpečnejší, když by každý před vstupem do letadla musel sníst kousek slaniny....

Uživatelský avatar
Chosse
Příspěvky: 3622
Registrován: 19 led 2006 07:17
Bydliště: u Prostějova...
Kontaktovat uživatele:

Re: Opel Kadett GSi 2,0 8V

Příspěvek od Chosse »

Je to taky o tom kdo to za ty roky měl a jak se o to staral... :wink: Moje sháde z roku 86 je zdravější jak kadett z 91 :?:
Není třeba...

Uživatelský avatar
m.artty
Moderátor
Příspěvky: 8238
Registrován: 23 čer 2009 22:23
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: Opel Kadett GSi 2,0 8V

Příspěvek od m.artty »

Chosse píše:Je to taky o tom kdo to za ty roky měl a jak se o to staral... :wink:
Tohle je asi rozhodující... Můj Kadett z roku 87 je dá se říct bez koroze (sam tam se najde nějaký flíček, třeba na přední spodní příčce, ale je to jen na povrchu). Jediné co mám víc rezavé je víko kufru, ale tam to nejspíš budu způsobeném nějakým špatným řešením odtoku vysrážené vlhkosti - měl jsem tu už 3 víka z cabria a všechny byly ve stejném místě rezavé. Pro porovnání jsem tu měl do nedávna Golfa II z 86 a tam už byly díry v podlaze, zadních podběhách, přední blatník KO, lemy KO.... Není to o značce, ale jen o tom, jak se člověk o to auto stará.
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadet na díly

Uživatelský avatar
Chosse
Příspěvky: 3622
Registrován: 19 led 2006 07:17
Bydliště: u Prostějova...
Kontaktovat uživatele:

Re: Opel Kadett GSi 2,0 8V

Příspěvek od Chosse »

A pokud výrobce ošetřil dutiny, ale ne tak aby to vydrželo 15 let tak smolík... (což asi nedělá nikdo) a přiznejte si, že tak jak se dřív stříkaly dutiny u 120cítek zcela běžně, kolik lidí to dnes nechá udělat třeba na 5 let staré fóibi ? možná tak 1/5 :wink:

PepeGsi: ty vem pořádnej foťák a hoď fotky do Opel sekce :wink:
Není třeba...

rejty
Příspěvky: 778
Registrován: 06 led 2009 12:57
Bydliště: Ustí nad labem
Kontaktovat uživatele:

Re: Opel Kadett GSi 2,0 8V

Příspěvek od rejty »

Chosse píše:A pokud výrobce ošetřil dutiny, ale ne tak aby to vydrželo 15 let tak smolík... (což asi nedělá nikdo) a přiznejte si, že tak jak se dřív stříkaly dutiny u 120cítek zcela běžně, kolik lidí to dnes nechá udělat třeba na 5 let staré fóibi ? možná tak 1/5 :wink:

PepeGsi: ty vem pořádnej foťák a hoď fotky do Opel sekce :wink:

sry za OT,ale na fabii si myslim ze je osetreni dutin udelane celkove v nejlepsi parade z dané třidy vozodel ve ktere se prodava:) :)
DOMANSKY....Peugeot pozitivní...asi sem už ze Lva na hlavu:D ale porád mne baví

sadové a zahradní upravy...automatické zavlazovaní:) jezirka...piste PM

Uživatelský avatar
PepeGSi
Příspěvky: 90
Registrován: 24 lis 2009 23:32
Bydliště: Nýřany Plzeň-Sever

Re: Opel Kadett GSi 2,0 8V

Příspěvek od PepeGSi »

PepeGsi: ty vem pořádnej foťák a hoď fotky do Opel sekce :wink:[/quote]

Jo to vemu, ale nektere starsi fotky, ktere jsem sem hodil byli delany normalnim Olympusem (sice starsim), ale po zmeneni na pozadovanou velikost, ktere udava vkladani na forum z toho vyleze asi takova kvalita jakou vidis, vetsinu fotek jsem musel zmensit vic jak o pulku jak velikosti tak kvuli pixelum, tak jestli mi reknes jak na to aby to neztratilo kvalitu sem s tim. V plne velikosti jsou fotky pekne mam jednu i jako tapetu na plose a to mam 22" monitor a je to bez rozmazani proste v poho. Asi jesm holt lama. Dik za pripadnou radu Pepe
Lepší ztratit v životě minutu, než v minutě život!

Uživatelský avatar
DizzX
Příspěvky: 176
Registrován: 01 zář 2009 13:33
Bydliště: Mladá Boleslav

Re: Opel Kadett GSi 2,0 8V

Příspěvek od DizzX »

zkus pouzit nejakej program na praci s fotkama, ja pouzivam na zmensovani fotek na stranky Infranview a maximalni spokojenost
http://laminostyling.cz - prodej autokosmetiky, kompozitních materiálů a výroba interiérových dílů z laminátu

Uživatelský avatar
PepeGSi
Příspěvky: 90
Registrován: 24 lis 2009 23:32
Bydliště: Nýřany Plzeň-Sever

Re: Opel Kadett GSi 2,0 8V

Příspěvek od PepeGSi »

BIGPAPA píše:
PepeGSi píše:auto bylo originál pouze s přemračenou kapotou, v nijak hrozivém stavu ,až na přiměřené množství koroze ,prostě Opel.
omlouvám se že budu sprostej ale chtěl bych říct: "jdete se dozadele podívat na auto z roku 198X jestli má na sobě korozi, a přestaňte už ku*va říkat, že jak to je Opel tak je to schnilý
Tak to se omlouvam, napsal jsem to tak, asi proto ze to slycham dost casto od lidi co ke me prijdou a ptaji se v jakym to bylo stavu nez jsem s tim zacal, a jak dojde na tema koroze a vyvaroval jsem tohle a tutu, tak se hned ozve: ,,no jasny proste Opel,,. Je pravda ze dostat auto po nejakym pras.. je velkej rozdil nez mit ho po nekom kdo vi co se ma a musi udelat, to je na aute poznat hned jaky majitele ho asi tak meli pred vami. Snad jeste horsi je opravovat po nekom neco co se dotycny snazil opravit a diky jeho uzasnym napadum pak v aute najdete tolik kuriozit, ze nevite jestli brecet nebo se smat, ja mel v motoru napriklad kus zahradni hadice k chladici, pri lepeni predni mrizky si nekdo spletl lepidlo s kitem a k utesneni vyfuku nekdo pouzi pruhlednou lepenku (vysoce ucine! :D ).
jinak na Opliky nedam dopustit jeste mam 4kvalt Corsicku z 87 sice taky s korozi ,ale motorove jsem jeste vetsi drzak nemel. Mam ji rok a pul a ani jednou se nestalo ze by nenastartovala nedej boze snad nekde nechala. Proste motory v Oplu umeli! S pozdravem Pepe
Lepší ztratit v životě minutu, než v minutě život!

Odpovědět

Zpět na „Projekty“