BMW E36 328i ///Mbrake @ KW Suspension
Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis
BMW E36 328i ///Mbrake @ KW Suspension
Takže vlastnil sem BMW E30 325i a chtěl sem prostě jít o krok dál a hledal náhradu, to byl Srpen 2008.
Chtěl sem 328i v kupéčku, Mpaketu v nějaký rozumný výbavě a pokud možno černou a samosvor, během dvou měsíců co sem prolejzal všechny možný inzerce sem nikdy nenarazil na nic vhodnýho, budto špatnej motor, nebo socka výbava, nebo šílená barva, nebo vrak. Jednoho dne sem na BMW klubu narazil na auto který splňovalo všechny moje kritéria...až na to že to nebylo coupé což byla moje hlavní podmínka, ale sedan, ale nádherně zachovalej, dovoz z Itálie a až na pár maličkostí v plný výbavě, v mpaketu a podle fotek totální libovka....
bylo mi jasný že i když cena neni zrovna nejmenší, že todle auto bude hnedka pryč a tak sem slevil z nároků a jelo se do Havířova a já sem se modlil aby to nebyla nějaká past......dojeli sme na místo a bylo mi jasný že todle past nebude, auto snad eště hezčí než na fotkách, auto přímo vonělo tim že se o něj někdo pořádně staral, majitel mi ihned pučil klíčky a at se jedu klidně sám projet ( todle jednání sem nikdy nezažil ) auto jelo jak uplně přesně jak mělo, motor šel krásně čistě, nic necvakalo apod., po rozjezdu sem přišel na to že auto má samosvor a už v tu dobu mi bylo jasný že auto jede se mnou domů Auto dostalo hned po cestě pracovní název Eman Takže co sem si vlastně přivez:
BMW E36 328i - 193k/280N.m, 1345kg
95 rok, provoz od roku 98, najeto 172tisíc, je to individual a něco z výbavy - 2x airbag, central, servo, ABS+ASC, el.šíbr, 4xel.okna, el.zrc., dvouzonová klima, kožené sedačky z M3 saloon s výhřevem, tempomat, mlhovky, telefon, velkej palubní počítač, mpaket podvozek, 17" kovaná kola z M3 a Mpaket přední nárazník, zrcátka, zadní světla, prahy, křídlo, volant samosvor
Pár fotek už jako novej majitel
Auto sem dovezl do Prahy, vyřídil dovozovou technickou, vyměnil olej, sundal mračítka, origo autorádio nahradil za Pionnera s USB a jezdil......v Řijnu sme auto vzali na vejlet do BMW Weltu do Mnichova, na Nordschleife kde sme si dali jedno kolečko symbolicky (absolutně nepopsatelnej zážitek a to sme se jenom courali a kolo měli cca za 10:50 ) a ukázali sme mu Eiffelovku. To všechno bez jedinýho problému se spotřebou cca 7,5l/100km
V zimě sme si užívali sněhu a já věděl že budu chtít jiný kola na léto, origo M3 sou sice krásný, ale chtěl sem nějakej závodnější styl a tak sem koupil celkem lehký, ale hlavně pevný ATS DTM Competition 8x18 (9,9kg )
Přední kotouče začli taky stát za prd, tak byli potřeba nový a když už tak už.. Tak se rovnou pořídily komplet přední brzdy z M3 3.2, ( kotouč 315 oproti 286mm a větší třmeny) láknul sem třmeny do žluta a nechali se vyrobit podložky pod kotouče aby tam sedli a rozdíl v brždění neskutečnej
Na konci března sme se jeli projet na okruh do Brna, kde bylo uplně jasný že sériovej podvozek je celkem dost měkkej a už má asi svý za sebou, ale i tak sem v závodech do vrchu nechal za sebou i pár silnějších aut a čas na kolo jsem měl tušim 2:53
Auto bylo neskutečně nakoplý, jenom pružiny sem nechtěl, tak sem sáhnul po volbě KW podvozku variantě 1 se štelovatelnou vejškou. Přední světla byli omlácená od kamínků a chtěl sem i žlutý AE kroužky a tak sem objednal světla od Depo s čočkou a tmavšim vnitřkem a když už tmavší světla tak i tmavší mlhovky čirý, po těch hnusnejch dírách v zimě to chtělo udělat i menší repas přední nápravy, takže sem sehnal čepy, siláče a ložiska a začla pomalinku klouzat spojka a tak sem koupil novou sadu od Sachsu, přední nárazník byl omlácenej od kamínků, takže byl v plánu novej lak na něj a eště sem chtěl přední Facelift masku. Postupně sem schromaždoval díly a čekal až bude přihlášený kábro abych měl čim jezdit a začne se na 328 dělat...
Nic nejde podle plánu a tak přišla osudová rána kdy sem předjížděl více aut a člověk předemnou se nepodíval do zrcátka a poslal to přímo přede mě v podstatně menší rychlosti, díky Mbrzdám to dopadlo celkem dobře, jenom plechy, vevnitř se to naštěstí nikam nepohnulo, ale hezky sem se zastavil kousek od stromu......naštěstí se posrala většina dílů která byla stejně na výměnu a tak se mi to celkem i vyplatilo
Na autě se začlo ihned dělat, protože sem chtěl bejt hotovej do konce června na Mordsesion.
Oprava se stihla jentaktak a to eště dost narychlo, takže nebyl kompletně dopasovanej předek a seštelovaná vejška podvozku, ale myslim že tomu hlavně to snížení a nový světla a lízátko pod nárazníkem dost prospěli.
Dál sem si vymyslel že chci dopředu US značku a to bylo zatim asi všechno. Celou dobu si užívám luxusní KW podvozek kterej funguje naprosto dokonale, sem zvědavej jak se to bude chovat až dám dozadu polyuretany od power flexu
Auto sem v létě vzal k moři do Itálie, ukázal mu Ferrari muzeum, Alpy, okruh v Imole ( Monzu sme bohužel nestihli ) a projeli sme si Stelvio pass, Passo Gavia a okolí Lago di Garda a na podzim eště navštívili okruh v Mostě kde sem měl čas 2:12 což je si myslim slušný na to že byli na autě už zimáky a jel sem v Mostě poprvý, myslim že na 2:05 se dá v poho dostat.
V Lednu sme s autem zajeli na válcovou brzdu a naměřili na 210000km celkem slušný hodnoty, o 9koní víc oproti údaji udávaným výrobcem, krouták sice o 40Nm mín a nahovno průběh, ale to bylo utrženým spodkem pedálu, už je to spravený a je to hodně znát, tak až bude čas tak zajedu na měření znova. A eště se zjistila že na 225/40/18 tachometr ukazuje cca na kilometr přesně, takže maximálka reálná je 256km/h na 6750ot./min na 5ku v omezovači z kopce, po rovině 243km/h
0-180km/h http://www.youtube.com/watch?v=k7zqG7ViUAs" onclick="window.open(this.href);return false;
Dál s autem toho moc v plánu neni.
Kromě klasický údržby snad časem jiný kola ( snad nějaký BBS a rozhodně 17") a nějakej motorsport vejfuk a ted po zimě komplet vyčistit
interiér a dát semišovej volant Sparco, nebo OMP. V létě když to vyjde bych chtěl udělat opět trip po Evropě, tentokrát přes Nordschleife až na jih Španělska a zpátky přes francouzskou riviéru.
A pak časem náhrada bud E36 M3 ( 3.0, 3.2 ) nebo Audi S4
Jinak sem s autem najezdil už 41000km a bez jedinýho problému a že ho někdy moc nešetřim, spotřeba naprosto super, dá se jet za 7,5 litrů naloženej na dovolenou nebo v klidu na okresce, nebo za 14l kudlu, ale dlouhodobej průměr mam ustálenej na cca 10ti litrech 98ky. Řek bych že ideální alternativa pro někoho kdo si chce s autem zablbnout i dennodenně jezdit a neni zrovna milionář, i todle auto dokáže potrápit papírově silnější a novější auta, chce to mít jenom rozumný gumy a nebát se čas na 400m má cca 14,7 a 0-100 za 6,6s.
Chtěl sem 328i v kupéčku, Mpaketu v nějaký rozumný výbavě a pokud možno černou a samosvor, během dvou měsíců co sem prolejzal všechny možný inzerce sem nikdy nenarazil na nic vhodnýho, budto špatnej motor, nebo socka výbava, nebo šílená barva, nebo vrak. Jednoho dne sem na BMW klubu narazil na auto který splňovalo všechny moje kritéria...až na to že to nebylo coupé což byla moje hlavní podmínka, ale sedan, ale nádherně zachovalej, dovoz z Itálie a až na pár maličkostí v plný výbavě, v mpaketu a podle fotek totální libovka....
bylo mi jasný že i když cena neni zrovna nejmenší, že todle auto bude hnedka pryč a tak sem slevil z nároků a jelo se do Havířova a já sem se modlil aby to nebyla nějaká past......dojeli sme na místo a bylo mi jasný že todle past nebude, auto snad eště hezčí než na fotkách, auto přímo vonělo tim že se o něj někdo pořádně staral, majitel mi ihned pučil klíčky a at se jedu klidně sám projet ( todle jednání sem nikdy nezažil ) auto jelo jak uplně přesně jak mělo, motor šel krásně čistě, nic necvakalo apod., po rozjezdu sem přišel na to že auto má samosvor a už v tu dobu mi bylo jasný že auto jede se mnou domů Auto dostalo hned po cestě pracovní název Eman Takže co sem si vlastně přivez:
BMW E36 328i - 193k/280N.m, 1345kg
95 rok, provoz od roku 98, najeto 172tisíc, je to individual a něco z výbavy - 2x airbag, central, servo, ABS+ASC, el.šíbr, 4xel.okna, el.zrc., dvouzonová klima, kožené sedačky z M3 saloon s výhřevem, tempomat, mlhovky, telefon, velkej palubní počítač, mpaket podvozek, 17" kovaná kola z M3 a Mpaket přední nárazník, zrcátka, zadní světla, prahy, křídlo, volant samosvor
Pár fotek už jako novej majitel
Auto sem dovezl do Prahy, vyřídil dovozovou technickou, vyměnil olej, sundal mračítka, origo autorádio nahradil za Pionnera s USB a jezdil......v Řijnu sme auto vzali na vejlet do BMW Weltu do Mnichova, na Nordschleife kde sme si dali jedno kolečko symbolicky (absolutně nepopsatelnej zážitek a to sme se jenom courali a kolo měli cca za 10:50 ) a ukázali sme mu Eiffelovku. To všechno bez jedinýho problému se spotřebou cca 7,5l/100km
V zimě sme si užívali sněhu a já věděl že budu chtít jiný kola na léto, origo M3 sou sice krásný, ale chtěl sem nějakej závodnější styl a tak sem koupil celkem lehký, ale hlavně pevný ATS DTM Competition 8x18 (9,9kg )
Přední kotouče začli taky stát za prd, tak byli potřeba nový a když už tak už.. Tak se rovnou pořídily komplet přední brzdy z M3 3.2, ( kotouč 315 oproti 286mm a větší třmeny) láknul sem třmeny do žluta a nechali se vyrobit podložky pod kotouče aby tam sedli a rozdíl v brždění neskutečnej
Na konci března sme se jeli projet na okruh do Brna, kde bylo uplně jasný že sériovej podvozek je celkem dost měkkej a už má asi svý za sebou, ale i tak sem v závodech do vrchu nechal za sebou i pár silnějších aut a čas na kolo jsem měl tušim 2:53
Auto bylo neskutečně nakoplý, jenom pružiny sem nechtěl, tak sem sáhnul po volbě KW podvozku variantě 1 se štelovatelnou vejškou. Přední světla byli omlácená od kamínků a chtěl sem i žlutý AE kroužky a tak sem objednal světla od Depo s čočkou a tmavšim vnitřkem a když už tmavší světla tak i tmavší mlhovky čirý, po těch hnusnejch dírách v zimě to chtělo udělat i menší repas přední nápravy, takže sem sehnal čepy, siláče a ložiska a začla pomalinku klouzat spojka a tak sem koupil novou sadu od Sachsu, přední nárazník byl omlácenej od kamínků, takže byl v plánu novej lak na něj a eště sem chtěl přední Facelift masku. Postupně sem schromaždoval díly a čekal až bude přihlášený kábro abych měl čim jezdit a začne se na 328 dělat...
Nic nejde podle plánu a tak přišla osudová rána kdy sem předjížděl více aut a člověk předemnou se nepodíval do zrcátka a poslal to přímo přede mě v podstatně menší rychlosti, díky Mbrzdám to dopadlo celkem dobře, jenom plechy, vevnitř se to naštěstí nikam nepohnulo, ale hezky sem se zastavil kousek od stromu......naštěstí se posrala většina dílů která byla stejně na výměnu a tak se mi to celkem i vyplatilo
Na autě se začlo ihned dělat, protože sem chtěl bejt hotovej do konce června na Mordsesion.
Oprava se stihla jentaktak a to eště dost narychlo, takže nebyl kompletně dopasovanej předek a seštelovaná vejška podvozku, ale myslim že tomu hlavně to snížení a nový světla a lízátko pod nárazníkem dost prospěli.
Dál sem si vymyslel že chci dopředu US značku a to bylo zatim asi všechno. Celou dobu si užívám luxusní KW podvozek kterej funguje naprosto dokonale, sem zvědavej jak se to bude chovat až dám dozadu polyuretany od power flexu
Auto sem v létě vzal k moři do Itálie, ukázal mu Ferrari muzeum, Alpy, okruh v Imole ( Monzu sme bohužel nestihli ) a projeli sme si Stelvio pass, Passo Gavia a okolí Lago di Garda a na podzim eště navštívili okruh v Mostě kde sem měl čas 2:12 což je si myslim slušný na to že byli na autě už zimáky a jel sem v Mostě poprvý, myslim že na 2:05 se dá v poho dostat.
V Lednu sme s autem zajeli na válcovou brzdu a naměřili na 210000km celkem slušný hodnoty, o 9koní víc oproti údaji udávaným výrobcem, krouták sice o 40Nm mín a nahovno průběh, ale to bylo utrženým spodkem pedálu, už je to spravený a je to hodně znát, tak až bude čas tak zajedu na měření znova. A eště se zjistila že na 225/40/18 tachometr ukazuje cca na kilometr přesně, takže maximálka reálná je 256km/h na 6750ot./min na 5ku v omezovači z kopce, po rovině 243km/h
0-180km/h http://www.youtube.com/watch?v=k7zqG7ViUAs" onclick="window.open(this.href);return false;
Dál s autem toho moc v plánu neni.
Kromě klasický údržby snad časem jiný kola ( snad nějaký BBS a rozhodně 17") a nějakej motorsport vejfuk a ted po zimě komplet vyčistit
interiér a dát semišovej volant Sparco, nebo OMP. V létě když to vyjde bych chtěl udělat opět trip po Evropě, tentokrát přes Nordschleife až na jih Španělska a zpátky přes francouzskou riviéru.
A pak časem náhrada bud E36 M3 ( 3.0, 3.2 ) nebo Audi S4
Jinak sem s autem najezdil už 41000km a bez jedinýho problému a že ho někdy moc nešetřim, spotřeba naprosto super, dá se jet za 7,5 litrů naloženej na dovolenou nebo v klidu na okresce, nebo za 14l kudlu, ale dlouhodobej průměr mam ustálenej na cca 10ti litrech 98ky. Řek bych že ideální alternativa pro někoho kdo si chce s autem zablbnout i dennodenně jezdit a neni zrovna milionář, i todle auto dokáže potrápit papírově silnější a novější auta, chce to mít jenom rozumný gumy a nebát se čas na 400m má cca 14,7 a 0-100 za 6,6s.
Naposledy upravil(a) Trhyy dne 08 bře 2010 23:47, celkem upraveno 1 x.
MÁŠ PRASKLÝ AUTOSKLO? STŘÍPEK AUTOSKLO TO VYŘEŠÍ !
www.AUTOSKLOSTRIPEK.cz - Praha 5 -774 573 375
!!Ke každému čelnímu sklu až 2000Kč poukázka na pohonné hmoty ZDARMA!
www.AUTOSKLOSTRIPEK.cz - Praha 5 -774 573 375
!!Ke každému čelnímu sklu až 2000Kč poukázka na pohonné hmoty ZDARMA!
Re: BMW E36 328i ///Mbrake @ KW Suspension
Vypadá super
Audi A4 2.0 TDI MY08
Toyota Celica GT4 ST205
Toyota Celica GT4 ST205
-
- Příspěvky: 44
- Registrován: 26 led 2010 17:06
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW E36 328i ///Mbrake @ KW Suspension
Ouuuuu luxuuuuuus To je prostě luxusní autííí
BMW e30 is my Cáár
PS: Potřebuju vyvařit kasly mího miláčka nejlépe Pchery nebo okolí .. Nejhůře Kladno .. Celkem to hoří .. Prosím Nevíte o někom ?
http://jyxo.info/uploads/F7/f7c841001ec ... 5be571.PNG" onclick="window.open(this.href);return false;
PS: Potřebuju vyvařit kasly mího miláčka nejlépe Pchery nebo okolí .. Nejhůře Kladno .. Celkem to hoří .. Prosím Nevíte o někom ?
http://jyxo.info/uploads/F7/f7c841001ec ... 5be571.PNG" onclick="window.open(this.href);return false;
- JOE_Cik
- Příspěvky: 4742
- Registrován: 17 srp 2008 20:56
- Bydliště: Sokolov-Březová
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW E36 328i ///Mbrake @ KW Suspension
moc hezke
Renault Clio 1,2 rv 97-plonkovka...SOLD
Renault Clio 1,8 16V-letadlo..SOLD
Renault Clio Sport 172 Ph2 rv02 - hají v garáži
Renault Megane Grandtour 1,5dCi rv18 - family wagen
Fiat Doblo Maxi 1,6 MTJ 120SX rv18 - služební
Renault Clio 1,8 16V-letadlo..SOLD
Renault Clio Sport 172 Ph2 rv02 - hají v garáži
Renault Megane Grandtour 1,5dCi rv18 - family wagen
Fiat Doblo Maxi 1,6 MTJ 120SX rv18 - služební
Re: BMW E36 328i ///Mbrake @ KW Suspension
Fakt vymazlený, hezky se na to kouká Jen tak dál
žádný tuninki, jen escort v sérii
Re: BMW E36 328i ///Mbrake @ KW Suspension
Pěkný, stylový, nepřeplácaný, nedokurvený.... smekám
Bad things happen when good people pretend nothing is wrong. - Corey Mother Fuckin´Taylor
- Butcher
- Příspěvky: 3186
- Registrován: 15 říj 2006 23:48
- Bydliště: Sodom and Gomorrah
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW E36 328i ///Mbrake @ KW Suspension
Auto uz jsem chvalil nekolikrat, takze ted pro zmenu fotky....nektery vidim poprve a moc pekne
KEHO rennsport
Re: BMW E36 328i ///Mbrake @ KW Suspension
Pěkný to máš, ale ty origo kola taky nejsou k zahození, možná se mi líbí i víc než ty co tam máš teď. Těžko říct čoveče
http://www.tuzingforum.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.infobaden.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.infobaden.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: BMW E36 328i ///Mbrake @ KW Suspension
Pěkný pěkný...jen škoda kupéčka )))
OT : viděl jsem tě v pátek na Tupolevový cca 17:00
Btw. logo na haubně nebude?
OT : viděl jsem tě v pátek na Tupolevový cca 17:00
Btw. logo na haubně nebude?
R33 GTST Mspec2 '97
Re: BMW E36 328i ///Mbrake @ KW Suspension
Díkes všem
jj na Tupolevce sem okolo tý pátý většinou každej den, jezdim tamtudy domů z práce, jinak znáček už tam je dávno a asi tam přijde karbonovej časem možná
jj na Tupolevce sem okolo tý pátý většinou každej den, jezdim tamtudy domů z práce, jinak znáček už tam je dávno a asi tam přijde karbonovej časem možná
MÁŠ PRASKLÝ AUTOSKLO? STŘÍPEK AUTOSKLO TO VYŘEŠÍ !
www.AUTOSKLOSTRIPEK.cz - Praha 5 -774 573 375
!!Ke každému čelnímu sklu až 2000Kč poukázka na pohonné hmoty ZDARMA!
www.AUTOSKLOSTRIPEK.cz - Praha 5 -774 573 375
!!Ke každému čelnímu sklu až 2000Kč poukázka na pohonné hmoty ZDARMA!
- Venca Brody
- Příspěvky: 3338
- Registrován: 09 črc 2006 18:04
- Bydliště: jižní čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW E36 328i ///Mbrake @ KW Suspension
jj tvoje auto se mi vždy líbilo. Fakt super. By mě zajímalo jakej realnej výkon má ta moje 2,8ma
EX citroen saxo 1,4vts,. EX bmw e36 316i,. EX BMW e36 328 iT,. EX Golf III 1,8i, OOOO A4b5 avant 1,9TDI, BMW e36 316i compakt
A teď jedna merdka OOOO A6C5 avant 2,8i quattro
A teď jedna merdka OOOO A6C5 avant 2,8i quattro
Re: BMW E36 328i ///Mbrake @ KW Suspension
Taky se přidám ke chvále a musím říct, že ty kola jsou super, moc se mi líbí, tak jako celkově auto, je jednoduchý, ale pěkný
Mitsubishi Colt CJ0 1.3 12V
Ronal R46 7x16 ET37
Pirelli PZeroNero 195/45 R16
Ronal R46 7x16 ET37
Pirelli PZeroNero 195/45 R16
- H.o.m.i.e.
- Příspěvky: 655
- Registrován: 14 črc 2008 16:08
- Bydliště: kósek vod Brna
Re: BMW E36 328i ///Mbrake @ KW Suspension
u mě 9/10. Nádherný auto. Jen bych měl výtku ke kolům podle mě jsou moc velký. Kolikátky to sou? 18"? Až na ty kola opravdu skvost.
Re: BMW E36 328i ///Mbrake @ KW Suspension
Moc hezký to máš
VW sharan 1.9 Tdi 125 kw
Opravy turbodmychadel a vstřikovačů,nabídka hybridních turbodmychadel,chiptuning,tel. 775 301860
Opravy turbodmychadel a vstřikovačů,nabídka hybridních turbodmychadel,chiptuning,tel. 775 301860
- Venca Brody
- Příspěvky: 3338
- Registrován: 09 črc 2006 18:04
- Bydliště: jižní čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW E36 328i ///Mbrake @ KW Suspension
Teď jsem opět koukl na ty fotky z itálie a fakt pecka. Jinak letos také asi dám trasu do itálie tak snad se nic nepo cestou.
Jak si auto před tou cestou připravoval? Napadá mě, že bych nechal auto projít diagnostikou a potom případně zajel na stk aby mi zkoukli podvozek atd...
Jak si auto před tou cestou připravoval? Napadá mě, že bych nechal auto projít diagnostikou a potom případně zajel na stk aby mi zkoukli podvozek atd...
EX citroen saxo 1,4vts,. EX bmw e36 316i,. EX BMW e36 328 iT,. EX Golf III 1,8i, OOOO A4b5 avant 1,9TDI, BMW e36 316i compakt
A teď jedna merdka OOOO A6C5 avant 2,8i quattro
A teď jedna merdka OOOO A6C5 avant 2,8i quattro
Re: BMW E36 328i ///Mbrake @ KW Suspension
Souhlas kola jsou moc, 18" už na E36 podle mě moc, jenže já prostě ty ATS DTM nekompromisně chtěl a 17" nemohl sehnat Ale až se budou dávat jiný kola tak stopro 17", jednak to auto bude na těch tankodromech mín trpět, auto bude eště víc na zemi, menší váha, odpor a v neposlední řadě i levnější 17" gumyH.o.m.i.e. píše:u mě 9/10. Nádherný auto. Jen bych měl výtku ke kolům podle mě jsou moc velký. Kolikátky to sou? 18"? Až na ty kola opravdu skvost.
MÁŠ PRASKLÝ AUTOSKLO? STŘÍPEK AUTOSKLO TO VYŘEŠÍ !
www.AUTOSKLOSTRIPEK.cz - Praha 5 -774 573 375
!!Ke každému čelnímu sklu až 2000Kč poukázka na pohonné hmoty ZDARMA!
www.AUTOSKLOSTRIPEK.cz - Praha 5 -774 573 375
!!Ke každému čelnímu sklu až 2000Kč poukázka na pohonné hmoty ZDARMA!
Re: BMW E36 328i ///Mbrake @ KW Suspension
Zkus taky změřit 328i, údajně maj všechny 328 z továrny až 215ps, věřim tomu že až pojedu na brzdu znova že tam snad bude víc koní díky tomu pedálu.Venca Brody píše:Teď jsem opět koukl na ty fotky z itálie a fakt pecka. Jinak letos také asi dám trasu do itálie tak snad se nic nepo cestou.
Jak si auto před tou cestou připravoval? Napadá mě, že bych nechal auto projít diagnostikou a potom případně zajel na stk aby mi zkoukli podvozek atd...
Já auto nijak nepřipravoval, doufal sem v to že když mu celou dobu dávám preventivně to co potřebuje že nás nikde nenechá a nenechalo 1350km od domova zvládlo v pohodě, celkově sme dali za těch 10dní asi 3100km a bez nejmenšího problému a že sme to po cestě tam ani moc nešetřili páč sme měli skluz, tak sme celý německo projeli 180+ a pak sme mu dávali čočku popojížděním 6h v kolonách kdy sem řadil max. za 2
Letos bych s nim rád až na jich Španělska na Gibraltar, jedna cesta skoro 3000km, tak uvidíme jak to bude s pěnezma
MÁŠ PRASKLÝ AUTOSKLO? STŘÍPEK AUTOSKLO TO VYŘEŠÍ !
www.AUTOSKLOSTRIPEK.cz - Praha 5 -774 573 375
!!Ke každému čelnímu sklu až 2000Kč poukázka na pohonné hmoty ZDARMA!
www.AUTOSKLOSTRIPEK.cz - Praha 5 -774 573 375
!!Ke každému čelnímu sklu až 2000Kč poukázka na pohonné hmoty ZDARMA!
Re: BMW E36 328i ///Mbrake @ KW Suspension
Auto parada, jen ty kola si mel nechat co tam byly, ty M....
Btw. a z nekterejch fotek seru napr. u ty palmy etc...
Btw. a z nekterejch fotek seru napr. u ty palmy etc...
http://www.facebook.com/djdoemixx
Re: BMW E36 328i ///Mbrake @ KW Suspension
Ty Mkola by se prostě nehodily k tomu celkovýmu DTM stylu
MÁŠ PRASKLÝ AUTOSKLO? STŘÍPEK AUTOSKLO TO VYŘEŠÍ !
www.AUTOSKLOSTRIPEK.cz - Praha 5 -774 573 375
!!Ke každému čelnímu sklu až 2000Kč poukázka na pohonné hmoty ZDARMA!
www.AUTOSKLOSTRIPEK.cz - Praha 5 -774 573 375
!!Ke každému čelnímu sklu až 2000Kč poukázka na pohonné hmoty ZDARMA!
Re: BMW E36 328i ///Mbrake @ KW Suspension
Fakt krásnej, pamatuju se, že když se objevil na BMW klubu,tak jsem zrovna sháněl auto a mezi kandidáty byla tak 328i coupe v černý, ale nakonec jsem pořídil něco jiného. A když si teď projíždím tvoje téma,tak jsem na chvilku malinko zalitoval
- Venca Brody
- Příspěvky: 3338
- Registrován: 09 črc 2006 18:04
- Bydliště: jižní čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW E36 328i ///Mbrake @ KW Suspension
jj jak někde bude příležitost tak vyrazim.
Jinak cestu plánuju zhruba jen severní Itálie, takže určitě míň jak ty, ale auto bude naložený lidma i věcma Ale tak uvidim jestli to klapne nebo ne
Jinak cestu plánuju zhruba jen severní Itálie, takže určitě míň jak ty, ale auto bude naložený lidma i věcma Ale tak uvidim jestli to klapne nebo ne
EX citroen saxo 1,4vts,. EX bmw e36 316i,. EX BMW e36 328 iT,. EX Golf III 1,8i, OOOO A4b5 avant 1,9TDI, BMW e36 316i compakt
A teď jedna merdka OOOO A6C5 avant 2,8i quattro
A teď jedna merdka OOOO A6C5 avant 2,8i quattro
- Michelin
- Příspěvky: 705
- Registrován: 24 říj 2004 18:43
- Bydliště: Prague, North Moravia
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW E36 328i ///Mbrake @ KW Suspension
Me tam taky vic pasirujou ty M kola
Jinak interier je skvelej, ten se mi libi z celyho auta nejvic
Jinak interier je skvelej, ten se mi libi z celyho auta nejvic
babyCupra
Re: BMW E36 328i ///Mbrake @ KW Suspension
Za mě určitě stávající ATS - autu sedí skvěle
Audi A4 2.0 TDI MY08
Toyota Celica GT4 ST205
Toyota Celica GT4 ST205
- Fáboš
- Moderátor
- Příspěvky: 4047
- Registrován: 07 kvě 2004 22:25
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW E36 328i ///Mbrake @ KW Suspension
hasa píše:Za mě určitě stávající ATS - autu sedí skvěle
jj taky jsem pro ATS, auto je s nima mladší než na těch starejch Mkovejch.
bez špéry jak kretén a v naftě.....3er
[url]http://www.getphoto.cz
[url]http://www.getphoto.cz
- ARV6
- Moderátor
- Příspěvky: 6707
- Registrován: 01 dub 2005 22:29
- Bydliště: Chodov u KV
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW E36 328i ///Mbrake @ KW Suspension
Moc hezky I ty kola
BMW M3 3.2 Convertible
BMW M3d2 Touring
Alfa Romeo 164 Super 3.0 24V - Zombie
BMW M3d2 Touring
Alfa Romeo 164 Super 3.0 24V - Zombie
-
- Příspěvky: 505
- Registrován: 28 bře 2007 20:23
- Bydliště: Praha, Česká Lípa
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW E36 328i ///Mbrake @ KW Suspension
Dopasuj si konečně ten předek Ještě zadní M nárazník a asi by to mělo bejt
Re: BMW E36 328i ///Mbrake @ KW Suspension
Předek už je od řijna dopasovanej, jenom mam fousatý fotky Zadní M nárazník nebude, nelíbí se mi, nepřijde mi ten jeho design moc agresivní, spíš by to chtělo M lišty
MÁŠ PRASKLÝ AUTOSKLO? STŘÍPEK AUTOSKLO TO VYŘEŠÍ !
www.AUTOSKLOSTRIPEK.cz - Praha 5 -774 573 375
!!Ke každému čelnímu sklu až 2000Kč poukázka na pohonné hmoty ZDARMA!
www.AUTOSKLOSTRIPEK.cz - Praha 5 -774 573 375
!!Ke každému čelnímu sklu až 2000Kč poukázka na pohonné hmoty ZDARMA!
Re: BMW E36 328i ///Mbrake @ KW Suspension
krasne jeden z 10tis kusu BMW co v čechach obdivuji
DOMANSKY....Peugeot pozitivní...asi sem už ze Lva na hlavu:D ale porád mne baví
sadové a zahradní upravy...automatické zavlazovaní:) jezirka...piste PM
sadové a zahradní upravy...automatické zavlazovaní:) jezirka...piste PM
Re: BMW E36 328i ///Mbrake @ KW Suspension
rejty píše:krasne jeden z 10tis kusu BMW co v čechach obdivuji
regni se na BMWklub a kup si krabici kapesnicku, budes totiz moc slintat
http://www.facebook.com/djdoemixx
- Venca Brody
- Příspěvky: 3338
- Registrován: 09 črc 2006 18:04
- Bydliště: jižní čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW E36 328i ///Mbrake @ KW Suspension
Asi tak.
EX citroen saxo 1,4vts,. EX bmw e36 316i,. EX BMW e36 328 iT,. EX Golf III 1,8i, OOOO A4b5 avant 1,9TDI, BMW e36 316i compakt
A teď jedna merdka OOOO A6C5 avant 2,8i quattro
A teď jedna merdka OOOO A6C5 avant 2,8i quattro