Impreza wrx(sti) by tomasti - ACT clutch
Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis
Re: Impreza wrx(sti) by tomasti - dyno test video
Uf, proč by nemohlo být subaru bez nálepek proboha? Já monster rád, ale takhle vypadá réza o 100% líp a za mě palec nahoru
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form
Function > Form
spojka ACT
momentálně řeším výměnu spojky. zatím tady máme lamelu ACT Disc - Race ceramic a přítlačák ACT SB5 HDMM ve spojení dokáže přenést moment 580Nm
- Přílohy
-
- Clutch_Kits_HDG4_-_Heavy_Duty_With_Sprung_4_Puck_Disc_LRG.jpg (104.01 KiB) Zobrazeno 4274 x
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8750
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
Re: Impreza wrx(sti) by tomasti - dyno test video
Hm ta brzda je kurevsky daleko...
K tematu... Chces s tim autem jezdit ve meste a tak? S touhle 4-puck zemres. Spis bych volil stage2 kevlar. Ted jsem ji objednaval kamosovi na EVO 350PS+ pac to ma jako daily... Ta keramika je fakt opruz.
K tematu... Chces s tim autem jezdit ve meste a tak? S touhle 4-puck zemres. Spis bych volil stage2 kevlar. Ted jsem ji objednaval kamosovi na EVO 350PS+ pac to ma jako daily... Ta keramika je fakt opruz.
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
Re: Impreza wrx(sti) by tomasti - dyno test video
No jednu montoval kolega od celicy jen s přítlačákem stage4 tedy ještě vyšší a dá se s tím jezdit. Asi je to dáno i výrobcem.ACT prostě funguje ale je mi jasné že to nebude civilní. Naštěstí mám imprezu jen na vlastní potěšení a nepotřebuju ji do každodenního provozu. No uvidímeZemi píše:Hm ta brzda je kurevsky daleko...
K tematu... Chces s tim autem jezdit ve meste a tak? S touhle 4-puck zemres. Spis bych volil stage2 kevlar. Ted jsem ji objednaval kamosovi na EVO 350PS+ pac to ma jako daily... Ta keramika je fakt opruz.
Re: Impreza wrx(sti) by tomasti - dyno test video
keramika je moc dobrá,ta zná jen dvě polohy,zapnuto a vypnuto,žádnej prokluz nic,a ještě zabírá na milimetr přesněZemi píše:Hm ta brzda je kurevsky daleko...
K tematu... Chces s tim autem jezdit ve meste a tak? S touhle 4-puck zemres. Spis bych volil stage2 kevlar. Ted jsem ji objednaval kamosovi na EVO 350PS+ pac to ma jako daily... Ta keramika je fakt opruz.
s tim se do města nedá,hlavně to vypadá jak retard za volantem jak to poskakuje
Re: Impreza wrx(sti) by tomasti - dyno test video
Takeshi:
S keramikou se dá jezdit úplně normálně
S keramikou se dá jezdit úplně normálně
Re: Impreza wrx(sti) by tomasti - dyno test video
no hlavně asi záleží na přítlačáku a taky třecím materiálu přítl. a setrváku. Myslím že to nebude úplně jednoznačné že to bude "lepit".Stanley píše:Takeshi:
S keramikou se dá jezdit úplně normálně
Přítlačák mám Heavy Duty tak ten není tolik ostrý.
- Přílohy
-
- pressureplates_pic.gif (16.03 KiB) Zobrazeno 4109 x
Re: Impreza wrx(sti) by tomasti - dyno test video
Přesně takový přítlačák mám, jsem zvědav jak se s tím bude jezdit. Akorát lamela je 5-puck a neodpružená.. je to o zvyku ale s tou odpruženou se jezdí lépe. U kamarádového 2.0l turbo je taková skoro stejná jak máš ty a jezdí se s tím fakt dobře tyjo.
- F.l.a.n.e.l.
- Příspěvky: 14358
- Registrován: 05 lis 2004 19:03
- Bydliště: Split, Croatia
Re: Impreza wrx(sti) by tomasti - dyno test video
no známý koupil E36 M3 s keramikou a jak psal takeshi, tak znal taky pouze dvě polohy. ON / OFF a kdyz odjížděl z benzínky tak vypadal jak retard, protože to auto poskakovalo místo toho aby se rozjeloStanley píše:Takeshi:
S keramikou se dá jezdit úplně normálně
Autoservis, diagnostika, geometrie, zprostředkování STK, přihlášení, evidenční kontroly,...
Škoda Rapid 130 (2,0i 16v) Budíž ti země lehká. Děkuju ti za vše
Škoda Rapid 130 (2,0i 16v) Budíž ti země lehká. Děkuju ti za vše
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3732
- Registrován: 05 srp 2005 14:31
- Bydliště: Český Těšín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Impreza wrx(sti) by tomasti - ACT clutch
Tak co,uz se tesis snih?Muzem se nekdy domluvit a zajet nekam poblbnout,pokud znas nejaky dobry trasy
Audi Coupe Quattro
Re: Impreza wrx(sti) by tomasti - ACT clutch
Můžu se zeptat do čeho jsi zabalil to sání na čtvrté stránce post "ned dub 24, 2011 11:08 am" ? Díky.
Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Impreza wrx(sti) by tomasti - ACT clutch
jeee clovece ty zijes ..???
ja tipujem ze pouzil nieco taketo..:
http://www.thermotec.com/products/14500 ... hield.html" onclick="window.open(this.href);return false;
..a myslym si, ze aj izolacia, aka je pouzivana vo vzduchotechnike by plnila ucel...
ja tipujem ze pouzil nieco taketo..:
http://www.thermotec.com/products/14500 ... hield.html" onclick="window.open(this.href);return false;
..a myslym si, ze aj izolacia, aka je pouzivana vo vzduchotechnike by plnila ucel...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: Impreza wrx(sti) by tomasti - ACT clutch
Dík za reakci, jistě že žiju, na tomhle foru jsem denně, stejně tak na imf foru a na pár dalších také, jen nic nepíšu...
Tajně jsem doufal, že to bude něco z kategorie "klima-topení-komíny", protože raději ani nechci vědět co stojí ten termotec... Jedná se mi spíš o estetiku, než o izolaci (vzhledem k umístění trubky kterou chci omotat). Věc se má tak, svařoval jsem nerez potrubí od IC k sání (1,5mm stěna), svařoval jsem "cočkem" drátem k tomu určeným EAS2FD, byla to moje premiéra s nerezí a trubičkovým drátem, takže byť jsou sváry celistvé bez vměstků atd.,tak se na ně nedá moc dívat (na té 1,5mm stěně není čas na nějaké "kladení penízků"). Další věc je ta, že trubka i kolínka jsou kartáčované a než bych ty svary obrousil do koukatelného stavu + to celé pak vyleštil, tak bych se z toho zbláznil, proto řeším vyriantu to něčím omotat... Nějaký tip co by vyhovělo, po čem se ptát z kategorie "klima-topení-komíny"?
Tajně jsem doufal, že to bude něco z kategorie "klima-topení-komíny", protože raději ani nechci vědět co stojí ten termotec... Jedná se mi spíš o estetiku, než o izolaci (vzhledem k umístění trubky kterou chci omotat). Věc se má tak, svařoval jsem nerez potrubí od IC k sání (1,5mm stěna), svařoval jsem "cočkem" drátem k tomu určeným EAS2FD, byla to moje premiéra s nerezí a trubičkovým drátem, takže byť jsou sváry celistvé bez vměstků atd.,tak se na ně nedá moc dívat (na té 1,5mm stěně není čas na nějaké "kladení penízků"). Další věc je ta, že trubka i kolínka jsou kartáčované a než bych ty svary obrousil do koukatelného stavu + to celé pak vyleštil, tak bych se z toho zbláznil, proto řeším vyriantu to něčím omotat... Nějaký tip co by vyhovělo, po čem se ptát z kategorie "klima-topení-komíny"?
Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Impreza wrx(sti) by tomasti - ACT clutch
samolepiacia aluminium paska ..??
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: Impreza wrx(sti) by tomasti - ACT clutch
Nejspíš, budu muset projít nějaké obchody a osahat si to, protože je jich více druhů a ne každý se mi zamlouvá, našel jsem tohle(http://www.europack.cz/katalog/samolepi ... lne-odolna" onclick="window.open(this.href);return false;) a zdáse, že by to mohlo vyhovět? Pokusím se to sehnat někde tady...
Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Impreza wrx(sti) by tomasti - ACT clutch
jo... ono ja mam aj taku tenku ... "alobalovu"..
a potom taku "vankusikovu" ... z vrchu hlinnik, a potom poduska z tepelnej vaty ...
a potom taku "vankusikovu" ... z vrchu hlinnik, a potom poduska z tepelnej vaty ...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/