Fiat Bravo 2.0 20VT Hybrid - Bravo HGT s turbínou.
http://hybrid.italpower.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Fiat Bravo 2.0 20V HGT Turbo
Fiat Bravo 2.0 20V HGT Turbo
Fiat Bravo 2.0 20V Turbo http://hybrid.italpower.cz
Inzertní portál pro italské vozy http://www.italiancars.cz
Inzertní portál pro italské vozy http://www.italiancars.cz
Re: Fiat Bravo 2.0 20V HGT Turbo
Fiat Bravo 2.0 20V Turbo http://hybrid.italpower.cz
Inzertní portál pro italské vozy http://www.italiancars.cz
Inzertní portál pro italské vozy http://www.italiancars.cz
Re: Fiat Bravo 2.0 20V HGT Turbo
sry ze ti do toho kecam ale na dvoulitr to je moooc malej intercooler .ten moc chladit nebude...((
bmw e 92 335i -dct tranny.
vauxhall astra van 1.7 cdti .
vauxhall astra van 1.7 cdti .
Re: Fiat Bravo 2.0 20V HGT Turbo
proč myslíš ? podle výkonu cca 220 koní je to na dvoulitra turbo docela normální výkon v serii, tipuju cca 0,6Bar tlak v sání. vypadá to i na origo IC ,... na tlak do 0,5Bar prý ani IC být nemusí . na tenhle výkon bohatě stačí,ale na větší výkon bude malý
Opel Astra F C20XE
Re: Fiat Bravo 2.0 20V HGT Turbo
miras3000 píše:proč myslíš ? podle výkonu cca 220 koní je to na dvoulitra turbo docela normální výkon v serii, tipuju cca 0,6Bar tlak v sání. vypadá to i na origo IC ,... na tlak do 0,5Bar prý ani IC být nemusí . na tenhle výkon bohatě stačí,ale na větší výkon bude malý
krasny cisla tu pises ale tou sou je odhady .
az tyhle cifry odbrzdis na brzde tak pak clovek muze pokracovat s dialogem.
to jestly musi ci nemusi byt intercooler to je sporny .
ale jak si psal na vetsi vykon rozhodne nedostacujici
ale neni to muj projekt tak mu do toho nemuzu kecat ...
bmw e 92 335i -dct tranny.
vauxhall astra van 1.7 cdti .
vauxhall astra van 1.7 cdti .
- Ivan
- Administrátor
- Příspěvky: 3794
- Registrován: 04 úno 2004 09:41
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fiat Bravo 2.0 20V HGT Turbo
Záleží, jaký výkon tam chce dostat. Na +/- sériový výkon to stačí.
Re: Fiat Bravo 2.0 20V HGT Turbo
Výkon tam je zatím série a nějakou dobu tam zůstane; co se týče IC, tak je tam IC z IVECA a věřím, že je dostačující
http://www.italpower.cz/cs/projekt/fiat ... -9/galerie" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.italpower.cz/cs/projekt/fiat ... -9/galerie" onclick="window.open(this.href);return false;
Fiat Bravo 2.0 20V Turbo http://hybrid.italpower.cz
Inzertní portál pro italské vozy http://www.italiancars.cz
Inzertní portál pro italské vozy http://www.italiancars.cz
Re: Fiat Bravo 2.0 20V HGT Turbo
mmj k tomu původnímu chladiči - je to sériový chladič, takže pokud to uchladí na coupe, nechápu proč by to neměl uchladit na Bravu, když je to stejný...
Fiat Bravo 2.0 20V Turbo http://hybrid.italpower.cz
Inzertní portál pro italské vozy http://www.italiancars.cz
Inzertní portál pro italské vozy http://www.italiancars.cz