Motor:
N7A 2,0 DOHC 16V EFI - bez uprav
výkon: 110kW, 150PS / 6000 /1/min
točivý moment: 190Nm / 4500 /1/min
otevreny filtr green
zavareny egr na svodech
orginal vyfuk - katalyzator, stredovy a koncovy tlumic
http://n7a-power.ic.cz/fotky/rs/motor/index.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Podvozek, brzdy:
vyskove stavitelny podvozek KW Varianta 1 - aktualni snizeni -40/30mm
predni rozperna tyc cabrio, zadni wiechers
go prednich a zadnich trmenu, vepredu brzdy Ate, zadni kotouce brembo
+ desky ferodo
odstraneno ABS prednich kol
vzadu zatezovy regulator
http://n7a-power.ic.cz/fotky/rs/podvozek/index.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Interiér, karoserie:
vse odstraneno krome palubni desky, koberce a tapecu dveri
- odstraneno: rj abs + abs system, radio, reproduktory + kabelaz,
zadni sedacky, tlumeni pod palubovkou a kobercem, asfaltove tlumici
platy z podlahy, vsechny interierove plasty, stredovy panel
recaro sedadla
orginal rs volant
zkracena radici paka, bez krouzku na zpatecku
odstraneny vyztuhy predniho + zadniho narazniku
celkove odlehceno o cca -130kg
http://n7a-power.ic.cz/fotky/rs/brzdy/index.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://n7a-power.ic.cz/fotky/rs/rs2000/index.html" onclick="window.open(this.href);return false;
"morette" svetla, zadni rs zender podnaraznik, mk.VI RS prahy
kola compomotive TH 15x6 et25 - pneu 195/50
zrychleni 0-100kmh za 7,8s (mereno gps RaceChrono)
max rychlost 220kmh
aktualni vaha 1020kg (orginal 1150)
Odkaz na projekt TF - viewtopic.php?f=116&t=90802" onclick="window.open(this.href);return false;
![Obrázek](http://www.tuning-forum.org/auto_mesice/fonz/ford_escort_rs2000_1.jpg)
![Obrázek](http://www.tuning-forum.org/auto_mesice/fonz/ford_escort_rs2000_2.jpg)
![Obrázek](http://www.tuning-forum.org/auto_mesice/fonz/ford_escort_rs2000_3.jpg)
![Obrázek](http://www.tuning-forum.org/auto_mesice/fonz/ford_escort_rs2000_4.jpg)
![Obrázek](http://www.tuning-forum.org/auto_mesice/fonz/ford_escort_rs2000_5.jpg)