Mitsubishi Lancer EVO V by Michelin

Vyberte každý měsíc ze 3 aut to nejlepší

Moderátoři: Fáboš, Berry

Zamčeno
milosh
Administrátor
Příspěvky: 8037
Registrován: 03 úno 2004 13:57

Mitsubishi Lancer EVO V by Michelin

Příspěvek od milosh »

Mitsubishi Lancer EVO V GSR "Evák"

rok výroby: 1998
výkon : 300-330 Ps, podle plnícího tlaku
barva : scotia white
dovoz z Jap, na značkách GB, RHD

SPEC LIST:

Podvozek:
Tlumiče BC Racing BR series
Zadní ramena D2 pro nastaveni odklonu kol,
Komplet silentbloky Polybushi,
Pancéřové brzdové hadice Goodride,
Zadní samosvorný diferenciál místo AYC,
Kola 17x8 Enkei WRC Tarmac spec s pneu Bridgestone Potenza RE070e, případně EVO CORSE SANREMO 17x8

Brzdy:
Sériové 4píst Brembo 320mm vepředu a 1píst Brembo 300mm vzadu. Destičky Carbone Loraine.
Jelikož se nešlo s výkonem extrémně nahoru tak postačující kombinace

Motor:
Sériové auto má 206 kW a 373 Nm. Moje auto má po zvýšení plnícího tlaku a odladění jednotky 240 kW a 410 Nm. Mohli bychom jít výš, ale prioritou je bezproblémový provoz.
MBC + BOV Agency power
HKS sání
Palivová pumpa EVO 9
Samco hadice
Kryt svodů monster
Uzávěr chladiče Greedy
Komplet nerezový výfuk

Karoserie:
Cusco rozpery P+Z

Interier:
Recaro sedačky
350mm semišový volant s odsazenim 90mm
Defi sada budíků s centrální jednotkou
Turbo timer


Tady nějaký pohyblivý obrázek: http://tweety5004.rajce.idnes.cz/Slalom ... 011011.jpg

Teď nějaké povídání. Vždycky se mi libila modrá Impreza na zlatých kolech, ale nechal sem se zvyklat po názoru lidí, kteří tato auta servisují. EVO prý vyjde ve výsledku na menší peníze a nechá si líbit víc. A tak jednoho krásného dne zavítalo do garáže.

Udělala se nějaká údržba a zkonstatovalo se, že podvozek HKS co na autě byl při dovozu musí pryč. Bylo to naprosto neschopný na okresce. Auto poskakovalo jak koza, no bída.

Projel jsem nějaká fóra a rozhodl se pro AVO GTX. Ve velkém očekávání sem nahodil na auto a... No po pravdě byl tam znát posun, ale nesplnilo to moje očekávání. Je pravda, že na Autocar day v Sosnové to fungovalo perfektně, ale na silnici to bylo horší. Dlouho jsem laboroval s nastavením a pružinama.

Nakonec mi Infinity nabídl za exceletní peníze na zkoušku podvozek BC racing. Hned když přišel jsem se nemohl nabažit excelentního zpracování. Po montáži na auta a základním odladění jsme se posunuli opět o kousek dál. Nicméně stále to nebylo ono, ale rozhodně z těchto lowcost podvozků nejlepší možná varianta. Na auto se dále nastěhovala zadní stavitelná ramena od D2 kvůli možnosti nastavit agresivnější geometrii.

Do interiéru přibyl odsazený semišový volant kvůli lepšímu pocitu při řízení, protože standartní sedačky mají divný tvar a nikdy sem nenašel polohu, která by mi se sériovým volantem vyhovovala. Následně proběhla kontrola/repase transmisí.

Poté auto začalo celkem fungovat. Takže nakonec to Evo nebylo tak špatná volba. :D

Ještě bych se chtěl omluvit za fotodukumentaci, statických obrázků moc nemám, protože nefotím. Takže většina je z různých akcí.

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Zamčeno

Zpět na „Auto měsíce“