Renault Clio by Joe_Cik

Vyberte každý měsíc ze 3 aut to nejlepší

Moderátoři: Fáboš, Berry

Zamčeno
milosh
Administrátor
Příspěvky: 8037
Registrován: 03 úno 2004 13:57

Renault Clio by Joe_Cik

Příspěvek od milosh »

Renault CLio 1,8 16V F7P

rok výroby : kastle 1991, motor netušim - neni v původni kastli ale v kastli vozu Clio 1,2i - papírově vše ok
výkon : papírovejch 99kw / 136 PS - odbržděno na 125 PS a 155 Nm
barva : zeleno-modrá metla a kousek černýho matu ve spreji
STK : platná do 10/2013
hmotnost : odhadovaná cca 850 Kg
TriolaCup – sezona 2011 – 4. místo absolutně v kategorii SE-2000
nějaká videa ze závodů atd - http://www.youtube.com/user/joecicek?feature=mhee

Podvozek :
-přední tlumiče Inter Alloy + pružiny - 80mm
-zadní tlumiče Bilstein - zkráceny pístnice a použity delší dorazy, přetočený torzky cca o 60 mm
-přední náprava (ramena, tyčky stab. uložení stab.) osazená do tvrdých žlutých silentbloků Strongflex
-zkrutný silentblok motoru vytočen ze silonu
-kola nějaký obyčený Borbety postříkaný černým matem, 7x15 Et30, pneu - ve předu semisliky Federal 595RSr 195x50 R15, vzadu Nokian,
-sem tam nějaká žlutá barvička - zadní náprava, ramena, převodovka
-přední vzpěra tlumiču – made by ar166

Brzdy :
-vpředu seriový větraný kotouče Brembo 260 mm s destičkama Textar
-vzadu celá bubnová náprava s 1,2jky

Motor :
-serie, jen otevřený vzduchovy filtr K&N, svíčky NGK
-výfuk od motoru v 55m trubce k zadnímu tlumiči Elia se seriovym štítkem Renault Sport s dvojitou koncovkou
-olej Valvoline Racing 10W60
-převodovka z R19 s ku*evsky dlouhou trojkou

Interier :
-kompletně vykucháno - bez tapeců, krycích plastů - jen lamino dekly, koberce, tlumení, oškrábán gumoasfalt z podlahy, radia, kabelů a zbytečných kravin
-sedáky Sparco Sprint + tříbodový pasy Schrot, akumulator přesunut za sedačku spolujezdce s odpojovačem, červený semišový volant Milano Racing o průměru 350mm předsazen o 70mm, nába volantu Issota, nášlapy pedálů vyrobeny systémem DODO (dodělej doma) z tzv. p*ča plechu, v kufru navařen šroub na uchycení 2 rezerv popř. mokrých kol, origo přídavný budíky - teplota + tlak oleje, hladina oleje při startu, hasičák 1kg

Karoserie :
-seriová 1,2 s plastovýma nafouknutýma blatníkama 16v s označením motorizace 1,2 místo blinkrů , lamino kryty světel, povrchová rez zadních lemů , -tzv. samolepka hadr-racing, zadní světla + lišta kufru z Clia I Ph2, lízátko nárazníku z Megana, zrcadlový folie na zadních bočních vyklápěcích oknýnkách a na střešním oknu, kapota z 1,2jky s „boulí“ kvulí většímu sání
-laminátová kapota motoru - kterou nevozím je v garaži a zabírá místo

Plány do budoucna :
-vyvářka lemů, udržování provozuschopnosti, další sezona závodů do vrchu TriolaCup popř. Krušnohorský pohár (jak bude čas a finance)

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Zamčeno

Zpět na „Auto měsíce“