Chiptuning za velice rozumné ceny, řešení teplých startů TDi
Re: Chiptuning za velice rozumné ceny, řešení teplých startů
především SW z výroby bude pro motor bezepečný. To,že budeš tlačit starým polochcíplým turbem daleko víc,mu moc neprospěje a tak to bude i s ostatním mechanckým zařízením toho engine.
Re: Chiptuning za velice rozumné ceny, řešení teplých startů
Dejme tomu..
přivezu ti tam deset let starou oktávku RS 1.8T všem známá
bude mít velký intercooler,komplet výfuk bez katu ( problem oblbnout řj že tam neni) a hlavně větší vstřiky 550
Co mi s tim uděláš,hodíš to do excellu a nakopeš do řj , nebo jak to budeš řešit abych tam měl aspon deklarovaných 230k ??
přivezu ti tam deset let starou oktávku RS 1.8T všem známá
bude mít velký intercooler,komplet výfuk bez katu ( problem oblbnout řj že tam neni) a hlavně větší vstřiky 550
Co mi s tim uděláš,hodíš to do excellu a nakopeš do řj , nebo jak to budeš řešit abych tam měl aspon deklarovaných 230k ??
Re: Chiptuning za velice rozumné ceny, řešení teplých startů
si myslim jestli tady nejste zbytecne kriticky...na to ze to v cr dela 90% "ciparu" rozhodne je skoda ze nemas brzdu...a mozna bych tvych sluzeb vyuzil s pasikem (afn,edc15) ale potreboval bych nez se neco zacne vymyslet,zmerit kompresy,odzkouset cerpadlo,vstriky, vyndat a vycistit a otestovat turbo. a pokud by jsi byl ochotny pricestovat tak tve zmeny map zkouset na brzde.
.....::::Š110R::::......74
ex: uz moc aut mi proslo pazourama..se snad ani neda spocitat
aktuální: VW Passat B5 +mrdinka na skákání a prodej
Nissan Patrol W160 3,3D(SD33)-No turbo, No Brakes
Kdo nespí.....NEZASPÍ !!!
ex: uz moc aut mi proslo pazourama..se snad ani neda spocitat
aktuální: VW Passat B5 +mrdinka na skákání a prodej
Nissan Patrol W160 3,3D(SD33)-No turbo, No Brakes
Kdo nespí.....NEZASPÍ !!!
Re: Chiptuning za velice rozumné ceny, řešení teplých startů
Já bych do toho chipu klidně šel, ale chtěl bych to mít všechno podložený smlouvou. Jednalo by se o T4 2,5 TDI 111kW. Pokud se tebou nalitej výkon bude na brzdě lišit, budu požadovat zaplacení všech výloh, tj. cestovní výlohy k tobě a na brzdu, zaplacení brzdy( 2x, chci kontrolu, žes tam dal opravdu původní soft), času tím stráveného a navrácení celý původní částky. Dál bych chtěl taky záruku na motor, turbo a spojku min. dalších 80tis.( motor momentálně po GO - všechno origo díly). Pokud bys byl ochotnej do toho jít a byl bys ochoten akceptovat tydle závazky, můžu ti tady udělat zpětnou referenci.
VW - Very Wonderful
ALUSADY.CZ - originální alu kola na Váš vůz
Dovoz vozidel, odtahy z celé EU, STK
ALUSADY.CZ - originální alu kola na Váš vůz
Dovoz vozidel, odtahy z celé EU, STK
Re: Chiptuning za velice rozumné ceny, řešení teplých startů
Tak ja bych sve auto i pres zaruky nikdy neposkytl. Presto ze chip planuji a to po nahozeni komponent..tak to radsi sverim renomovanemu upravci s brzdou, zazemim, dobrymi referencemi a otevrenym a profesionalnim jednanim. Navic mam jistotu ze me ochrani i predemnou samym v pripade ze chci neco co neni vhodne... Tehle upravcu je tu minimalne 5. Nevidim duvod usetrit vzhledem k nakladum na upravy smesnou castku kdyz me to muze prijit pekelne draho.
" www.autowerks.cz "
Re: Chiptuning za velice rozumné ceny, řešení teplých startů
Jestli chceš, zajeď nebo pošli jednotku, já ti tam dám patice s mojima chipama, do ruky dostaneš origoše a platit nebudeš nic. Odjedeš, vyzkoušíš, případně odbrzdíš a uvidíš. Když budeš spokojen, pošleš peníze, když ne, tak pošleš chipy a hodím sem "odbornou referenci" ...Rudi píše:Já bych do toho chipu klidně šel, ale chtěl bych to mít všechno podložený smlouvou. Jednalo by se o T4 2,5 TDI 111kW. Pokud se tebou nalitej výkon bude na brzdě lišit, budu požadovat zaplacení všech výloh, tj. cestovní výlohy k tobě a na brzdu, zaplacení brzdy( 2x, chci kontrolu, žes tam dal opravdu původní soft), času tím stráveného a navrácení celý původní částky. Dál bych chtěl taky záruku na motor, turbo a spojku min. dalších 80tis.( motor momentálně po GO - všechno origo díly). Pokud bys byl ochotnej do toho jít a byl bys ochoten akceptovat tydle závazky, můžu ti tady udělat zpětnou referenci.
Pokud už to má flash jednotku, tak by to bylo složitější o to, že si to nepřendáš sám. Jaký to je rok?
Re: Chiptuning za velice rozumné ceny, řešení teplých startů
opravdu myslíš,že úprava jednotky poštou je něco,co bys měl nabízet na foru,kde se pár lidí snaží přivést spoustu ostatních na správnou cestu?
Re: Chiptuning za velice rozumné ceny, řešení teplých startů
Jestli chceš, zajeď nebo pošli jednotku, já ti tam dám patice s mojima chipama, do ruky dostaneš origoše a platit nebudeš nic. Odjedeš, vyzkoušíš, případně odbrzdíš a uvidíš. Když budeš spokojen, pošleš peníze, když ne, tak pošleš chipy a hodím sem "odbornou referenci" ...
to je mooooooooooooooooooooooooc Cesky receno - tohle jsem jeste nezral
PS: puvodne jsem chtel reagovat smirliveji (sam jsem auto nechal odladit DieselPower, protoze se spokojim pouze s tim nejlepsim), ale po tomhle uz jen smich
to je mooooooooooooooooooooooooc Cesky receno - tohle jsem jeste nezral
PS: puvodne jsem chtel reagovat smirliveji (sam jsem auto nechal odladit DieselPower, protoze se spokojim pouze s tim nejlepsim), ale po tomhle uz jen smich
Re: Chiptuning za velice rozumné ceny, řešení teplých startů
Jo což pak ty vaše správný cesty, cesty samozvaných rádců Tomu se zase chechtám já Tady je to fakt marný.
Re: Chiptuning za velice rozumné ceny, řešení teplých startů
hele lidi, jestli chcete, tak to budu delat zadarmo.. na netu se ty mapy daj sehnat, kabel bych taky sehnal.. a klidne vam to tam naleju
ex:opel tigra 1.4 16v,opel tigra 1.6 16v,peugeot 106 1.4 sport,seat leon 1.8T 200PS+,ibiza 1.9TDI 6L 170PS, octavia RS combi 1.8T
NOW: family car skoda octavia 2 RS combi 2.0TSI 200 teplejch poniku...
facebook.com/jiriprokopfotograf
NOW: family car skoda octavia 2 RS combi 2.0TSI 200 teplejch poniku...
facebook.com/jiriprokopfotograf
Re: Chiptuning za velice rozumné ceny, řešení teplých startů
Tohle mne zaujalo. Co to je - ten "algoritm motoru"? Mohl by jsi, prosim, uvest nejaky konkretni priklad (nejlepe nejakeho japonskeho benzinoveho, at uz N/A anebo turbo motoru) a blizsi vysvetleni postupu uprav map predstihu zapalovani a dodavky paliva na zakladech tech "presnych algoritmu"?all4net píše:No po dlouhé době jsem se sem přihlásil a vidím tu opravdu sofistikované názory lidí, kteří nemají ani páru o čem vlastně mluvím, jak motor a jeho řízení funguje atd. Ano, moje úpravy jsou neověřené brzdou, ale jsou prováděné podle přesných algoritmů, které jsou odladěné na brzdě pro daný typ motoru. Pokud upravuji motor na TDi z 81KW na 105KW, tak to podle algoritmu udělám úplně stejně jako kdokoliv jiný. Jediný rozdíl je, že dodám graf s 5% tolerancí, který vychází ze skutečnosti, že motor je naprosto v pořádku. To si samozřejmě ověřím předchozí diagnostikou a měřením. Pokud dělám nějakou extrémní úpravu, tak z algoritmu daného typu motoru lze vycházet jen do určité míry a někdy dokonce vůbec, když úpravou HW dojde ke konstrukci zcela nového typu motoru. V těchto případech se vychází opět z podrobných logů a měření všech důležitých veličin.
Ptam se ze zajmu a se vsi slusnosti - a proto ocekavam odpoved na stejne urovni.
IQ stylingem nenahradis.
Re: Chiptuning za velice rozumné ceny, řešení teplých startů
Opravdu je tato firma partnerem tuning fora?? Me prijde jako obrovsky krok vedle.
" www.autowerks.cz "
Re: Chiptuning za velice rozumné ceny, řešení teplých startů
pochybuju že používá rádoby mapy stažený někde z netu...
docela koukám kolik je tady odborníků
docela koukám kolik je tady odborníků
Mitsubishi Colt 2.0 4G63
Mitsubishi Colt Gti -->>project 4G63T AWD
Mitsubishi Eclipse 1G LPG - daily car
jezdit s dieselem je jako být gay, je to čím dál běžnější ale nikdy to nebude dobré
Mitsubishi Colt Gti -->>project 4G63T AWD
Mitsubishi Eclipse 1G LPG - daily car
jezdit s dieselem je jako být gay, je to čím dál běžnější ale nikdy to nebude dobré
Re: Chiptuning za velice rozumné ceny, řešení teplých startů
Croc: kabel mam, rozjedem to ve velkem, ne?
Tholis: take se divim, ABC hadr - ti to alespon delaji s vedomim podvodu a ne z presvedceni, ze jsou specialiste
Taboo: tak na odpoved jsem sam zvedav - kord u Japan vozidel, kde jsem doma..
Tholis: take se divim, ABC hadr - ti to alespon delaji s vedomim podvodu a ne z presvedceni, ze jsou specialiste
Taboo: tak na odpoved jsem sam zvedav - kord u Japan vozidel, kde jsem doma..
Re: Chiptuning za velice rozumné ceny, řešení teplých startů
Tohle je hodně smutné a pro některé by to mohlo být až urážející. Tak se s tím svým vercajgem spakuj a jdi to nabízet někam do potravin. Třeba Něco jako kilo chipů za 4000kč. Vhodné pro vašeho mazlíčka.all4net píše:Jo což pak ty vaše správný cesty, cesty samozvaných rádců Tomu se zase chechtám já Tady je to fakt marný.
Re: Chiptuning za velice rozumné ceny, řešení teplých startů
A ja uz se tesil, ze mi nachipuje IS200 na 200 koni, takze nebudu muset shanet ten nedostatkovy Bemani kompresor...
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"