Konfigurace zapojeni hlavniho brzdoveho valce
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma
Konfigurace zapojeni hlavniho brzdoveho valce
Teoreticky, auto ma klasicky hlavni brzdovy valec se 4 vyvody (2x2). Trubicky vedou ke vsem kolum samostatne. Otazka zni, jake je nejvhodnejsi zapojeni? Krizem nebo predek/zadek (a do kterych vyvodu)...? Diky
S2 ABY Coupe in ressurection
Delta Integrale 16V
remote Lancer EVO8
ex JDM STI typeR ver3
ex Yellow Punto GT 2.0 16VT & 20VT
Delta Integrale 16V
remote Lancer EVO8
ex JDM STI typeR ver3
ex Yellow Punto GT 2.0 16VT & 20VT
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: Konfigurace zapojeni hlavniho brzdoveho valce
z bezpečnostních důvodů křížem, protože samotným zadkem nezastavíš (1 předním kolem ale ano..i když s eauto bude trochu štorcovat..)
z praktických důvodů (kvůli kapalinový ručce a tiltonu) u závoďáků jdeme cestou primární komora předek, sekundární zadek a to proto, že mezi komorama je lehká diference, cca 1-2,5 baru.. tudíš vyšší tlak posíláme na předek, zadek je stejně stažen tiltonem.
z praktických důvodů (kvůli kapalinový ručce a tiltonu) u závoďáků jdeme cestou primární komora předek, sekundární zadek a to proto, že mezi komorama je lehká diference, cca 1-2,5 baru.. tudíš vyšší tlak posíláme na předek, zadek je stejně stažen tiltonem.