Poslední návštěva: 12 pro 2019 11:53 Právě je 12 pro 2019 11:53

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




 [ Příspěvků: 36 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Zkušenost s brzdama Hart Sport
PříspěvekNapsal: 03 črc 2011 08:49 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 09 črc 2006 13:20
Příspěvky: 1313
Bydliště: Ostrava
Kluci nemáte někdo zkušenost s brzdama Hart? Pry jsou to polaci a dělají to dost precizně a hlavně levně což nejde moc dohromady. Kdyby někdo měl, znal, věděl....cokoliv tak pište

Chcu to na O1 RS - nejsem zavodnik (sem tam to samozřejmě protáhnu), ale nerad bych je po 2000km měnil (zvlnění). Jinak jdu do vrtanych Zimmermann.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
Změna je život...

Nissan Murano 3,5 V6 197kw, VW Passat B5,5 combi 1,9TDI 96kw/121kw power by TDIFUN (ex: Škoda Octavia I RS 158kw, VW Jetta GL MK2 1,8 RP automat 66kw, VW Golf MK3 2,0 8V 85kw+, GII 1,8 RP 66kw)

SuperStojan.cz - revoluce v používání notebooků -


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zkušenost s brzdama Hart Sport
PříspěvekNapsal: 03 črc 2011 15:01 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 07 srp 2005 14:27
Příspěvky: 7439
Bydliště: Karviná
Zimmermann bych nebral a za kolik jsou tyhle brzdy když říkáš že za dobré love?

_________________
VW Passat Variant Tdi
Suzuki Swišť GTi
Autoúvěry od 6%
Zprostředkování prodeje lehkých užitkových i nákladních aut IVECO a tereních Nissanů


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zkušenost s brzdama Hart Sport
PříspěvekNapsal: 03 črc 2011 17:16 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 09 črc 2006 13:20
Příspěvky: 1313
Bydliště: Ostrava
barry píše:
Zimmermann bych nebral a za kolik jsou tyhle brzdy když říkáš že za dobré love?


Proc ne Zimmermann? Spatna zkusenost? Mel jsem a spokojenost a koutoc 312mm vyjde na 1790,- coz neni zle na to kolik to stalo kdysi.
Cenu Hart budu vedet behem tydne, ale klasika 256 a 280 je tusim pod tisic kc jestli jsem to dobre pochopil, kdyz jsem se bavil s mechosem (mam od nej slevy).

Dva lidi je maji na GIII (256 nebo 280) a spoko, ale nejsou to zavodnici, jinak vypadaji velice slusne na zivo tak me zajima jestli se s nimi nekdo setkal. Kdyby vydrzely treba 30tis km tak mi to staci to mam na 3-4roky s mym jezdenim a za tu dobu auto mit ani nebudu, spise mi jde o to, aby hned nezvadly a nezkroutily se...

_________________
Změna je život...

Nissan Murano 3,5 V6 197kw, VW Passat B5,5 combi 1,9TDI 96kw/121kw power by TDIFUN (ex: Škoda Octavia I RS 158kw, VW Jetta GL MK2 1,8 RP automat 66kw, VW Golf MK3 2,0 8V 85kw+, GII 1,8 RP 66kw)

SuperStojan.cz - revoluce v používání notebooků -


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zkušenost s brzdama Hart Sport
PříspěvekNapsal: 03 črc 2011 20:33 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 17 srp 2004 08:01
Příspěvky: 6517
Pokud je nechceš brzo měnit, tak neber vrtaný.

_________________
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zkušenost s brzdama Hart Sport
PříspěvekNapsal: 03 črc 2011 20:56 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 09 črc 2006 13:20
Příspěvky: 1313
Bydliště: Ostrava
Beaver píše:
Pokud je nechceš brzo měnit, tak neber vrtaný.


Proč? protože popraskaji kolem děr? Zimmermanny už jsem měl a neměl jsem problem. S8, Porsche atd maji vrtane kotouče a sposta dalších aut taky tak kde je problem?

_________________
Změna je život...

Nissan Murano 3,5 V6 197kw, VW Passat B5,5 combi 1,9TDI 96kw/121kw power by TDIFUN (ex: Škoda Octavia I RS 158kw, VW Jetta GL MK2 1,8 RP automat 66kw, VW Golf MK3 2,0 8V 85kw+, GII 1,8 RP 66kw)

SuperStojan.cz - revoluce v používání notebooků -


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zkušenost s brzdama Hart Sport
PříspěvekNapsal: 03 črc 2011 21:14 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 05 lis 2004 19:03
Příspěvky: 14358
Bydliště: Split, Croatia
no porsche asi nebude mít brzdy za tisíc korun :-D viz podívej se na rozdil A4 vs. RS4 :-D

_________________
Autoservis, diagnostika, geometrie, zprostředkování STK, přihlášení, evidenční kontroly,...


Škoda Rapid 130 (2,0i 16v) Budíž ti země lehká. Děkuju ti za vše :poklona:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zkušenost s brzdama Hart Sport
PříspěvekNapsal: 03 črc 2011 21:15 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 17 čer 2004 21:52
Příspěvky: 2108
Bydliště: Panelový dům
sežen origo z cupry bremba 8) taky si na ně brousim zuby

_________________
...


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zkušenost s brzdama Hart Sport
PříspěvekNapsal: 03 črc 2011 21:21 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 30 kvě 2005 19:05
Příspěvky: 8395
Bydliště: Prague
F.l.a.n.e.l. píše:
no porsche asi nebude mít brzdy za tisíc korun :-D viz podívej se na rozdil A4 vs. RS4 :-D


Jak pise flanel, jukni i na rozdil klidne A4 a S4 take RS4, to je proste jina liga, ten material proste je cenove znat :wink:

_________________
Seat Ibiza 6L1 1.4 16V Reference
Skoda Octavia II FL 1.2 TSI Elegance
Skoda Rapid 1.2 TSI StylePlus
Skoda Octavia RS III 2.0 TDI RS Challange


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zkušenost s brzdama Hart Sport
PříspěvekNapsal: 03 črc 2011 21:30 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 17 říj 2007 06:04
Příspěvky: 788
Ono vůbec nevím proč kupovat na ,,obyč´´ auto děrované kotouče, kort , když nejsi závodník, kvalitní plné nebudou určitě horší ale de hlavně o to, že těmi ,,prolisy a dírečkami´´ zbytečně zmenšuješ brzdnou plochu...

_________________
https://www.facebook.com/michal.vychodil.drift


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zkušenost s brzdama Hart Sport
PříspěvekNapsal: 03 črc 2011 22:06 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 09 črc 2006 13:20
Příspěvky: 1313
Bydliště: Ostrava
awaj12 píše:
Ono vůbec nevím proč kupovat na ,,obyč´´ auto děrované kotouče, kort , když nejsi závodník, kvalitní plné nebudou určitě horší ale de hlavně o to, že těmi ,,prolisy a dírečkami´´ zbytečně zmenšuješ brzdnou plochu...


Ono zase auto co ma 200koni neni zase tak obyc (tim nechcu rict, ze je RS raketa, protoze neni, ale vetsine aut ujede...) Brzdou plochu zmensis o neco, teplotu zmensis taky o neco a drazkou zarovnavas povrch desticky a udrzujes ji cistou bez leskleho pripeceneho povrchu takze by to melo brzdit vice. Design hraje taky svou roli...

_________________
Změna je život...

Nissan Murano 3,5 V6 197kw, VW Passat B5,5 combi 1,9TDI 96kw/121kw power by TDIFUN (ex: Škoda Octavia I RS 158kw, VW Jetta GL MK2 1,8 RP automat 66kw, VW Golf MK3 2,0 8V 85kw+, GII 1,8 RP 66kw)

SuperStojan.cz - revoluce v používání notebooků -


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zkušenost s brzdama Hart Sport
PříspěvekNapsal: 03 črc 2011 22:09 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 09 črc 2006 13:20
Příspěvky: 1313
Bydliště: Ostrava
Jord píše:
sežen origo z cupry bremba 8) taky si na ně brousim zuby


Nepotrebuju vicepistky ani vetsi kotouc, myslim, ze 312mm bohate postacuje. Nove brzdy jsou potreba, ale kotouce a desky budou stacit bohate :-) verim, ze brzdy z cupry budou brzdit o neco lepe, ale jejich potencial zatim nepotrebuju, mel jsem plany dostat RS na 250-260ps, ale za ty prachy mi tech 50koni nestoji. To lepsi prodat RS a pridat prachy a koupit neco co ma treba 260-300ps...

_________________
Změna je život...

Nissan Murano 3,5 V6 197kw, VW Passat B5,5 combi 1,9TDI 96kw/121kw power by TDIFUN (ex: Škoda Octavia I RS 158kw, VW Jetta GL MK2 1,8 RP automat 66kw, VW Golf MK3 2,0 8V 85kw+, GII 1,8 RP 66kw)

SuperStojan.cz - revoluce v používání notebooků -


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zkušenost s brzdama Hart Sport
PříspěvekNapsal: 03 črc 2011 23:56 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 15 říj 2006 22:48
Příspěvky: 3186
Bydliště: Sodom and Gomorrah
Praskaji i na Porsche a kdekoliv jinde...vrtany kotouce maji smysl jen na zavodnim aute ktery lita po okruhu a ma za sebou sponzory, kteri si muzou dovolit hned po objeveni prasklin(coz muze byt pekne brzo), nasadit kotouce novy...ani WRC nemaji derovany kotouce :?: ...ani ja ne :lol:

_________________
KEHO rennsport


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zkušenost s brzdama Hart Sport
PříspěvekNapsal: 04 črc 2011 01:10 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2010 17:58
Příspěvky: 890
.


Naposledy upravil Stanley dne 24 led 2017 18:18, celkově upraveno 1

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zkušenost s brzdama Hart Sport
PříspěvekNapsal: 04 črc 2011 06:40 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 17 srp 2004 08:01
Příspěvky: 6517
G3-Lower píše:
Ono zase auto co ma 200koni neni zase tak obyc (tim nechcu rict, ze je RS raketa, protoze neni, ale vetsine aut ujede...) Brzdou plochu zmensis o neco, teplotu zmensis taky o neco a drazkou zarovnavas povrch desticky a udrzujes ji cistou bez leskleho pripeceneho povrchu takze by to melo brzdit vice. Design hraje taky svou roli...


200 koni ma dneska kde co. Kolem 300 koni maji Supry a navic jsou tezsi, pres to zadna generace Supry derovane brzdy nepouziva. Kde delame chybu ? Vysvetli mi to prosim, evidentne tomu rozumis lip.

Teplotu derovanim nezmensis, naopak ji zvetsis, protoze uberes material co pohlcuje to teplo vznikle behem brzdeni. Mimo jine se tu Taboo o tom zminoval uz mnohokrat a jedna se o tzv. tepelne nasyceni - min materialu proste ohrejes za kratsi dobu. Chlazeni kotoucu zajistuje fakt, ze pri otaceni nabira vzduch do zeber (pokud to neni uplne plny kotouc), vrtani je z boku a tim padem k chlazeni nijak zvlast neprispiva. Ty diry maji pouze vyznam jako odlehceni a odvadeni plynu z azbestovych desticek, pricemz tvoje seriove kotouce odlehcovat je blbost, protoze nejsou vetsi a pripravujes se jen o tu brzdnou plochu a azbestove desticky se uz nepouzivaji peknych par let, takze zadne plyny netreba odvadet.

Jedine v cem mas pravdu je to, ze drazkovani srovnana desticky - o to castejc je ovsem budes menit.

Suma sumarum mi furt vychazi, ze tam z cisteho pozerstvi chces dat "supersport" kotouce.

_________________
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zkušenost s brzdama Hart Sport
PříspěvekNapsal: 04 črc 2011 07:02 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 09 črc 2006 13:20
Příspěvky: 1313
Bydliště: Ostrava
Beaver píše:
G3-Lower píše:
Ono zase auto co ma 200koni neni zase tak obyc (tim nechcu rict, ze je RS raketa, protoze neni, ale vetsine aut ujede...) Brzdou plochu zmensis o neco, teplotu zmensis taky o neco a drazkou zarovnavas povrch desticky a udrzujes ji cistou bez leskleho pripeceneho povrchu takze by to melo brzdit vice. Design hraje taky svou roli...


200 koni ma dneska kde co. Kolem 300 koni maji Supry a navic jsou tezsi, pres to zadna generace Supry derovane brzdy nepouziva. Kde delame chybu ? Vysvetli mi to prosim, evidentne tomu rozumis lip.

Teplotu derovanim nezmensis, naopak ji zvetsis, protoze uberes material co pohlcuje to teplo vznikle behem brzdeni. Mimo jine se tu Taboo o tom zminoval uz mnohokrat a jedna se o tzv. tepelne nasyceni - min materialu proste ohrejes za kratsi dobu. Chlazeni kotoucu zajistuje fakt, ze pri otaceni nabira vzduch do zeber (pokud to neni uplne plny kotouc), vrtani je z boku a tim padem k chlazeni nijak zvlast neprispiva. Ty diry maji pouze vyznam jako odlehceni a odvadeni plynu z azbestovych desticek, pricemz tvoje seriove kotouce odlehcovat je blbost, protoze nejsou vetsi a pripravujes se jen o tu brzdnou plochu a azbestove desticky se uz nepouzivaji peknych par let, takze zadne plyny netreba odvadet.

Jedine v cem mas pravdu je to, ze drazkovani srovnana desticky - o to castejc je ovsem budes menit.

Suma sumarum mi furt vychazi, ze tam z cisteho pozerstvi chces dat "supersport" kotouce.


Vubec se nechcu hadat o vykonech aut, RS neni raketa to uz jsem psal. Ano vrtane kotouce chcu i kvuli vzhledu jako vetsina lidi co je ma, protoze to vypada hypersupersportovne i na aute se 75ps :D

Najedu autem tak 8-10tis km rocne max. Na zimu mam druhe auto takze kdybych po 30tis km (cca 3roky) menil desky nebo i kotouce tak me to moc nese*e. Mam to auto pro radost na jezdeni do prace a zpet a sem tam nejaky vylet. Nezivi me.

Chtel jsem zjiskat zkusenosti s kotouci HART SPORT a dostal jsem sadu, ze vrtane je na h*vno, ze obyc ATE je nejlepsi takze jsem se toho moc nedozvedel.
Slo mi o to jestli nekdo Hart sport jezdil at nejsem testovaci manicka :D Jak rekl kolega flanel: Brzdit bude vse a je to jen o tom jak se k brzdam chovas (brzdeni 200 - 20km/h atp) a verim, ze v tomdle ma pravdu a zkrouti se kdejake kotouce, kdyz dostanou cocku z nejakych serpentin atd.

_________________
Změna je život...

Nissan Murano 3,5 V6 197kw, VW Passat B5,5 combi 1,9TDI 96kw/121kw power by TDIFUN (ex: Škoda Octavia I RS 158kw, VW Jetta GL MK2 1,8 RP automat 66kw, VW Golf MK3 2,0 8V 85kw+, GII 1,8 RP 66kw)

SuperStojan.cz - revoluce v používání notebooků -


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zkušenost s brzdama Hart Sport
PříspěvekNapsal: 07 črc 2011 21:18 
Offline

Registrován: 12 lis 2009 15:19
Příspěvky: 43
Ty kotouče Hart Sport jsme dostali na vyzkoušení,máme je na autě s kterým jezdíme závody,i při opakovaném plném brždění na letištní ploše z maximální rychlosti na nulu pří zkoušení auta,či na erzetě se zatím neprojevilo nějáké pokroucení,párkrát hrály všema barvama,jediná vada na kráse je jak už tu padlo to že klasicky popraskají u toho kde jsou navrtané.Myslím si ale že na běžné a občasné svižné ježdění plně dostačující pokud se ti líbí i jejich vzhled.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zkušenost s brzdama Hart Sport
PříspěvekNapsal: 08 črc 2011 07:08 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 09 črc 2006 13:20
Příspěvky: 1313
Bydliště: Ostrava
TomGTI: díky za info! Konečně názor od někoho kdo je má na autě ne od "jedna paní povídala" že jedině brembo atd :D

_________________
Změna je život...

Nissan Murano 3,5 V6 197kw, VW Passat B5,5 combi 1,9TDI 96kw/121kw power by TDIFUN (ex: Škoda Octavia I RS 158kw, VW Jetta GL MK2 1,8 RP automat 66kw, VW Golf MK3 2,0 8V 85kw+, GII 1,8 RP 66kw)

SuperStojan.cz - revoluce v používání notebooků -


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zkušenost s brzdama Hart Sport
PříspěvekNapsal: 08 črc 2011 17:11 
Offline

Registrován: 12 lis 2009 15:19
Příspěvky: 43
Ještě jsem zapoměl dodat že za tu cenu je to podlě mě dobrá koupě.Naopak špatnou zkušenost mám s kotouči Brembo Max,nevím jestli je k nim potřeba závodní desky ale měl jsem na nich desky od tří výrobců a brzdný účinek byl nula ani jsem nezablokoval kola,podlě mě by ale měly fungova i s obyčejnýma deskama,vím že je jezdí několik lidí a všichni jsou velice spokojení ale jezdí je na sportovních či závodních deskách,tak nevím,možná jsem měl nějáký špatný kus a rezaví stejně jako obyč.kotouč i přes jejich High-tech černou barvu :D


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zkušenost s brzdama Hart Sport
PříspěvekNapsal: 09 črc 2011 18:39 
Offline

Registrován: 12 bře 2011 01:35
Příspěvky: 30
mužete hodit info kdo je prodává, případne kdo je importuje do čech ?

_________________
Díly na JPN , korea a nově i EU vozy - emial Idaho(at)dicompracing.com nebo SZ zde na foru.
Montáž zakoupených dílů za zvýhodněné ceny na naší dílně.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zkušenost s brzdama Hart Sport
PříspěvekNapsal: 09 črc 2011 21:02 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 4025
BTW: po 10tkm a par okruhoch, slalomoch, sprintoch.

Obrázek

na IMAGE su dobre...

_________________
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zkušenost s brzdama Hart Sport
PříspěvekNapsal: 09 črc 2011 22:00 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2010 17:58
Příspěvky: 890
.


Naposledy upravil Stanley dne 24 led 2017 18:18, celkově upraveno 1

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zkušenost s brzdama Hart Sport
PříspěvekNapsal: 10 črc 2011 11:11 
Offline

Registrován: 21 lis 2005 17:21
Příspěvky: 4642
ty na té fotce jsou teda pěkně domrdaný.. to jsi brzdil čím?
já mám sjetý na superbu a drží v pohodě.. nic neprasklý.. jsou to tuším bremba

možná by pomohlo kotouče nechat zmrazit..

_________________
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zkušenost s brzdama Hart Sport
PříspěvekNapsal: 13 črc 2011 09:38 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 17 srp 2004 08:01
Příspěvky: 6517
Ehhhh, ty otvory vrtání takhle blízko vnitřní hrany... to prostě musí prasknout už z principu.

_________________
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zkušenost s brzdama Hart Sport
PříspěvekNapsal: 13 črc 2011 12:56 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 13 zář 2008 20:55
Příspěvky: 112
Bydliště: Zlín
Beaver: Taky si říkám, že výrobce asi moc nepřemýšlel :D

_________________
Toyota Corolla TS TTE Compressor 165Kw.
Peugeot 106 37Kw.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zkušenost s brzdama Hart Sport
PříspěvekNapsal: 15 črc 2011 16:45 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 09 črc 2006 13:20
Příspěvky: 1313
Bydliště: Ostrava
Ty tvoje kotouce musely zazit dost, verim, ze i jine kotouce by mohly prasknout, kazdopadne kolem der prasklinky nejsou. Ja okruhy ani zadne RZty atp. nepojedu a tech 200 na dalnici ubrzdi i oktavka s mensima obyc brzdama...Napisu pristi rok az na nich neco najedu...

_________________
Změna je život...

Nissan Murano 3,5 V6 197kw, VW Passat B5,5 combi 1,9TDI 96kw/121kw power by TDIFUN (ex: Škoda Octavia I RS 158kw, VW Jetta GL MK2 1,8 RP automat 66kw, VW Golf MK3 2,0 8V 85kw+, GII 1,8 RP 66kw)

SuperStojan.cz - revoluce v používání notebooků -


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zkušenost s brzdama Hart Sport
PříspěvekNapsal: 15 črc 2011 17:54 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 30 pro 2010 22:12
Příspěvky: 1694
Bydliště: Praha
ja mam taky derovane od te doby co se auto koupilo a zatim zadnej problem zadne praskliny jsou fakt dobre vzhledove ale opravdu to zere desky:D

_________________
Vauxhall omega 2.5V6 ->VXR edition -> crazy omega https://www.youtube.com/watch?v=cd65a5H3yHI -> MV6
Ford Fiesta ST150


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zkušenost s brzdama Hart Sport
PříspěvekNapsal: 15 črc 2011 20:33 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 4025
G3-Lower píše:
Ty tvoje kotouce musely zazit dost, verim, ze i jine kotouce by mohly prasknout, kazdopadne kolem der prasklinky nejsou. Ja okruhy ani zadne RZty atp. nepojedu a tech 200 na dalnici ubrzdi i oktavka s mensima obyc brzdama...Napisu pristi rok az na nich neco najedu...

budem rad, ked sem casom das nejake info ci fotky tych tvojich kotucov..

tie moje jaksik po tych skoro dvoch rokoch a jazdeni po kdejakych "hobby-racingoch" dopadli tak jak dopadli...
je tam vidiet tepelna unava materialu, dosticky som zodral hadam aj stvore.. ..
ked boli nove, tak oproti povodnym to brzdilo super.... ale...

_________________
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zkušenost s brzdama Hart Sport
PříspěvekNapsal: 16 črc 2011 21:49 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 12 črc 2006 20:15
Příspěvky: 2279
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik
Tak popraskaly by i kvalitni kotouce o tom zadne ze jsou tohle sracky o tom take zadna... ze jsou designove v hajzlu o tom take zadna ta dira zasahujici vnitrniho radiusu to je engenering jak prase :lol: kdyz uz tak drazkovane ale ne derovane... totiz vseci mimo jine zapominate na to ze ty ferrari apd maji diry stejneho prumeru ale kotouc o 100mm v prumeru vetsi... ty brzdy maji pri zahrati tak velkou teplotu ze plocha navic kterou ziskas odvrtanim neni schopna vyvazit uber materialu natoz tak prispet k schlazeni... ja ma na sve toyote brzdy o prumeru 325mm a 4pistky od wilvood a svete div se mam hladky kotouc bez drazek a direk :lol:

_________________
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zkušenost s brzdama Hart Sport
PříspěvekNapsal: 19 črc 2011 15:20 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 09 črc 2006 13:20
Příspěvky: 1313
Bydliště: Ostrava
Takze Hart Sport jsem v 312x25 5x100 nesehnal takze jsem objednal Zimmermann + textar desky tak uvidime...

_________________
Změna je život...

Nissan Murano 3,5 V6 197kw, VW Passat B5,5 combi 1,9TDI 96kw/121kw power by TDIFUN (ex: Škoda Octavia I RS 158kw, VW Jetta GL MK2 1,8 RP automat 66kw, VW Golf MK3 2,0 8V 85kw+, GII 1,8 RP 66kw)

SuperStojan.cz - revoluce v používání notebooků -


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zkušenost s brzdama Hart Sport
PříspěvekNapsal: 19 črc 2011 20:15 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 17 srp 2004 08:01
Příspěvky: 6517
Komu není rady, až se ucho utrhne... :D

_________________
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 36 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Originál a repas turbo
Preferujete když jde o 205/55 R16 LETNÍ pneumatiky nejlepší poměr ceny a kvality?
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO
Zpracování osobních údajů