Poslední návštěva: 12 pro 2019 12:49 Právě je 12 pro 2019 12:49

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




 [ Příspěvků: 18 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Podtlak pro brzd. posilovač
PříspěvekNapsal: 09 zář 2012 15:06 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2011 20:37
Příspěvky: 2117
Ahoj, přemýšlím jak napojit podtlak pro brzd, posilovač... Pokud do sání tak jen do jedné větve ale kam? do vrchní části nebo blíže k hlavě? kde bude minimální víření? popřípadě nebylo by nejlepší řešení pomocí vývěvy z diesela? či máte ještě nějaké nápady? přikládám orientační obrázek problému...


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Podtlak pro brzd. posilovač
PříspěvekNapsal: 09 zář 2012 15:25 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 02 pro 2011 21:04
Příspěvky: 580
Bydliště: kousek od Mostu
teď se to řešilo u úpravy motoru na 1,8 20V :D
jde to vidět jak to má pospojovaný, snad je to na posilovač brzd ,...


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
Opel Astra F C20XE


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Podtlak pro brzd. posilovač
PříspěvekNapsal: 09 zář 2012 15:47 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2011 20:37
Příspěvky: 2117
vidím.... takže rozdělit rovnoměrně... no stejně bych raději přidělal někam vývěvu z Diselu abych do sání vůbec nezasahoval..

_________________
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Podtlak pro brzd. posilovač
PříspěvekNapsal: 09 zář 2012 15:55 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 02 pro 2011 21:04
Příspěvky: 580
Bydliště: kousek od Mostu
udělej to ,co pro tebe bude jednodušší,...
já bych do sání udělal 4závity a do nich trny pro hadičky, ono tam nějaký výření moc nebude, když brzdíš tak máš nohu pryč z plynu a když to bude třeba jem 4x hadička s vnitřním průměrem cca8mm, mělo by to bejt v klidu :) vývěva ,taky super nápad , asi ale pracnější .nejspíš nějakou řemenici a přívod oleje,...

_________________
Opel Astra F C20XE


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Podtlak pro brzd. posilovač
PříspěvekNapsal: 09 zář 2012 16:04 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2011 20:37
Příspěvky: 2117
jde o to že jsem zvyklý brzdit levou a myslím že s karbecem kde je podtlakem řízené šoupě to asi nebude dělat moc dobrotu :-(

_________________
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Podtlak pro brzd. posilovač
PříspěvekNapsal: 09 zář 2012 16:07 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 02 pro 2011 21:04
Příspěvky: 580
Bydliště: kousek od Mostu
on ten posilovač zase tak velkou spotřebu nemá ,to se v sání poho stratí :)

_________________
Opel Astra F C20XE


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Podtlak pro brzd. posilovač
PříspěvekNapsal: 09 zář 2012 16:10 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2011 20:37
Příspěvky: 2117
no snad máš pravdu :-) ještě se uvidí... omrknu pár dalších staveb jak to mají řešené :-)

_________________
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Podtlak pro brzd. posilovač
PříspěvekNapsal: 09 zář 2012 16:21 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 02 pro 2011 21:04
Příspěvky: 580
Bydliště: kousek od Mostu
to bude určitě nejlepší, zkušeností ze čtyřklapku moc nemám a nejvíc ti samo poradí ten co to už má poladěný.

_________________
Opel Astra F C20XE


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Podtlak pro brzd. posilovač
PříspěvekNapsal: 09 zář 2012 16:23 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2011 20:37
Příspěvky: 2117
já právě vždy řešil podobnou věc vývěvou... ale tady už fakt není místo :-(

_________________
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Podtlak pro brzd. posilovač
PříspěvekNapsal: 09 zář 2012 16:56 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 09 říj 2005 11:41
Příspěvky: 1518
stačí 1 válec... odlitky pro 4 klapky/webery aj většinou vývod pro posilovač na 2/3 válci... spojovat tlakový rázy z jednotlivejch válců a připravovat se tak o výkon/synchronizaci karburátorů mi přijde škoda kvůli blbýmu posilovači...obzvlášť pokud má motor ostřejší vačky tak tam jsou na volnoběh tlakový rázy, že tam ani pořádný vakuum není...(a už vůbec ne u propojenejch větví-proto se to bere z 1 větve..)

v novejch autech/hybridech/elektromobilehc se řeší EVP (elektrická vakuová pumpa), ale to jsou zbytečný KG...


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Podtlak pro brzd. posilovač
PříspěvekNapsal: 09 zář 2012 17:00 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2011 20:37
Příspěvky: 2117
Honzo, takže podle tebe tedy z 1 větve? a to 2 nebo 3ti valec jo? vačky právě ostřejší mám a to 260° se zdvihem 9.1mm..

_________________
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Podtlak pro brzd. posilovač
PříspěvekNapsal: 09 zář 2012 17:31 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2008 14:14
Příspěvky: 2280
Bydliště: Dobříš
u první čtyřklapky jsem s tím měl celkem problém a tak jsem použil vývěvu z nějaké dieselové sierry. Nyní to mám zapojené na okruh klimakompresoru,kterým vytvářím v klikové skříni stejný podtlak jako na volnoběh,za jakehokoli režimu otáček. Kg navíc neřeším,zisk je vyšší.

_________________
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Podtlak pro brzd. posilovač
PříspěvekNapsal: 09 zář 2012 17:49 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2011 20:37
Příspěvky: 2117
Taky dobrý poznatek. díky Libore...

_________________
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Podtlak pro brzd. posilovač
PříspěvekNapsal: 10 zář 2012 21:26 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 4025
ja to mam napojene do 4teho valca taktok..
http://195.28.90.62/dohc/c20xe/DSCN1995.JPG

no ale zrovna riesim ten problem..
ze to moc nebrzdii..... neviem ci je to tym, ze brzdy su nove..(cca 250km)
alebo je to nefunkcnym ABSkom, kedze tie servomotroky jaksik nezapracuju...
a mozno je to vtom "sersame" zavzdusnene...

alebo co vlastne..

v kazdom pripade mam v plane si spravit "podtlakovu nadobu"
napojit tam cez tie hadicky vsetky klapky... potom nasledne MAP,
ovladanie kurenia, mozno aj ten posilovac...
(ak to napojenie na jednu klapku nebude stacit)

_________________
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Podtlak pro brzd. posilovač
PříspěvekNapsal: 15 zář 2012 20:05 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 4025
tak podla poslednych zisteni..
na podtlak mi staci napojenie aj z jedneho valca

_________________
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Podtlak pro brzd. posilovač
PříspěvekNapsal: 15 zář 2012 20:11 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2011 20:37
Příspěvky: 2117
díky... tak se to udělá ;-) 8)

_________________
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Podtlak pro brzd. posilovač
PříspěvekNapsal: 15 zář 2012 20:27 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 4025
jako ostatne "male" 6ky privody mam v plane prepojit do "nejakej spolocnej nadoby" pre potreby MAP

ale co sa mojho motoru tyka, tak stym spatnym ventilom co je na posilovaci, to staci mat napojene z jedneho valcu
neviem ako by sa to chovalo pri nizssej kubature, prip. pri ostrejsich vackach.

_________________
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Podtlak pro brzd. posilovač
PříspěvekNapsal: 15 zář 2012 20:48 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2011 20:37
Příspěvky: 2117
já mám zase mnohem mensi posilovac ;-) myslim ze to bude fungovat... kdyztak se to vzdycky muze predelat :-)

_________________
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 18 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Originál a repas turbo
Preferujete když jde o 205/55 R16 LETNÍ pneumatiky nejlepší poměr ceny a kvality?
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO
Zpracování osobních údajů