Poslední návštěva: 12 lis 2019 14:07 Právě je 12 lis 2019 14:07

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




 [ Příspěvků: 4 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: uprava zadni vlecne napravy
PříspěvekNapsal: 16 zář 2016 05:43 
Offline

Registrován: 09 říj 2011 09:49
Příspěvky: 863
Máte někdo zkušenosti s touto úpravou zadní nápravy? Jaké jsou vlastnosti při zatáčení? Díky za každé rady.
Tady odkaz http://www.clubgti.com/showthread.php?2 ... ject/page2

_________________
opel kadett 2.0 16v gsi :driver:
bývalka:opel astra g coupé linea blu OPC paket
Ford Focus ST white


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: uprava zadni vlecne napravy
PříspěvekNapsal: 17 zář 2016 18:42 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 09 říj 2005 11:41
Příspěvky: 1518
jelikož ty vzpěry jsou na unibalech, tak při zatáčení by to nemělo jezdit po 3, jako to je čatso vidět na nápravnicích, kde nějakej doveda vyvaří/uzavře profil, nebo navaří větší 3uhelník.. tohle by mělo vyztužit rameno, který by nemělo při zatáčení pružit dovnitř/ven


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: uprava zadni vlecne napravy
PříspěvekNapsal: 19 zář 2016 12:13 
Offline

Registrován: 09 říj 2011 09:49
Příspěvky: 863
Právě,ze jsem hodně viděl třeba na zavodech do vrchu ,že měli vyvarene trojúhelníky a ještě uzavřenou tu traverzu uprostřed plechem navarenym,proto se zajímám o vyztužení touto cestou s unibaly,ale nedokážu si představit ,že se při zatáčení ta náprava az tak vyhne,ze se změní odklon,ikdyz na sliku a pri prujezdech ostrých esicek to možná uhne. Ma někdo zkušenosti ještě s touto úpravou?

_________________
opel kadett 2.0 16v gsi :driver:
bývalka:opel astra g coupé linea blu OPC paket
Ford Focus ST white


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: uprava zadni vlecne napravy
PříspěvekNapsal: 19 zář 2016 20:08 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 02 pro 2005 18:27
Příspěvky: 831
Bydliště: Opava
Myslím, že na TF to nebude mít odzkoušené nikdo. Ale originál FWD Kit Cary měly podobný systém a fabrika ví co dělá. Docela dost věřím tomu, že se to při plném zatížení dovede s uložením kola vychýlit. Dle mého zpevňování zkrutky není to, co by se mělo dít, tahat kolo vzduchem asi jízdu nezlepší.

Projeď si fotky Kit Carů na netu a najdeš další nápovědu.
Příloha:
Ibiza Kitcar Evo 2 - 1.jpg


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
www.vh-autoservis.cz
H S2000 AP1 / V 850 SW


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 4 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Originál a repas turbo
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO
Zpracování osobních údajů