Poslední návštěva: 13 pro 2019 21:59 Právě je 13 pro 2019 21:59

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




 [ Příspěvků: 297 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 srp 2004 19:29 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 04 úno 2004 19:21
Příspěvky: 1822
Bydliště: Královské město Litoměřice
Zemi píše:
Koukam ze na ty fotce sis dodelal i tjůningovou mrizku co? :D

No něco takovýho bych tam chtěl udělat

_________________
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 srp 2004 12:30 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 17 srp 2004 11:47
Příspěvky: 2
Bydliště: Plzeň
Čau pánové. Rád bych natřel třmeny taky, protože jsou už úplně černý. Jak se osvědčuje ten hammerite? Dělá se také ve stříbrné barvě? Jde mi o to, jak dlouho ten hammerite na třmenech drží dokud to opět nezčerná... Díky.

_________________
<i>BMW 330d, 150kW@4000ot., 410Nm@1500-3250 ot./min, 0-100 km/h 7.2s, top speed 242km/h</i>


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 srp 2004 18:24 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 02 srp 2004 17:30
Příspěvky: 389
Bydliště: NORTH-EAST CZ
Na staré brzdiče a bubny(rezavé) je třeba po odstranění koroze ještě použít odrezovač (v drogerce asi 25kč) a každopádně nejdřív základní barvu než použijete sprej (motip atd). Já jsem si teď taky koupil FOLIA-TEC a jsem hodně zvědav. Za ty prachy je tam té barvy hodně málo!!! Pokud chcete lakovat brzdiče a nechcete je rozebírat určitě barva+štětec, pro zručnější komplet rozborka brzdičů vyčistil a sprej (vypadá to úplně jinak 8) )


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 srp 2004 18:27 
Offline
Administrátor

Registrován: 03 úno 2004 13:57
Příspěvky: 8036
Lukke píše:
Čau pánové. Rád bych natřel třmeny taky, protože jsou už úplně černý. Jak se osvědčuje ten hammerite? Dělá se také ve stříbrné barvě? Jde mi o to, jak dlouho ten hammerite na třmenech drží dokud to opět nezčerná... Díky.


Mam cernej a pohoda, ale maj i stribr.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 srp 2004 07:37 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 18 úno 2004 09:54
Příspěvky: 854
Bydliště: Liberecko
CCCO 1.8T píše:
Na staré brzdiče a bubny(rezavé) je třeba po odstranění koroze ještě použít odrezovač (v drogerce asi 25kč) a každopádně nejdřív základní barvu než použijete sprej (motip atd). Já jsem si teď taky koupil FOLIA-TEC a jsem hodně zvědav. Za ty prachy je tam té barvy hodně málo!!! Pokud chcete lakovat brzdiče a nechcete je rozebírat určitě barva+štětec, pro zručnější komplet rozborka brzdičů vyčistil a sprej (vypadá to úplně jinak 8) )


Neni to kravina to natirat (strikat) nejakou zakladovkou a pak navrch motip za 250 kterej je odolnej vuci vetsim teplotam? - to se ti ta zakladovka odloupne a motip (ci neco jineho) de s ni....

Mezi nama, ja jsem koupil motip sprej a ocistil kdysi bubny a brzdice a vzal zakladovku cervenou vodou resitelnou (nazev si ten nevzpomenu, neco jako balakom) a natrel to tou zakladovkou a pak striknul motipem a pak jsme se vrhnul na druhou stranu a rikam si, nejsem ja koko. - vzdyt ta zakladovka neni teplu odolna, to se mi oloupe, tak jsem druhou stranu udelal bez zakladovky a vysledek, po roce vypadali obe strany uplne stejne - takze si tu protirecim, ale de o to, jakou zakladovku proste pouzijete a i bez zakladovky to bylo OK - ted mam aplikovany motip na novych kotoucich, tak jsme zvedavej


http://escort.wz.cz/other/kotouc1.jpg
http://escort.wz.cz/other/kotouc3.jpg

to jsou fotky co jsem dal na web, kdyz jsem jel pro novy desticky a jedna z tech starejch se mi po 50km probrousila uplne svina, stacilo jeste 30km a dal jsem novy, no snad to nebude tak hrozny a srovna se to - kotouc je striknutej jenom motipem a ten brzdic v pozadi je taky motipem po nejakym 1,5 roku aplikace

_________________
Bylo: Ford Escort Combi 1,8TD (66kW)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 srp 2004 08:59 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 31 kvě 2004 16:39
Příspěvky: 975
Bydliště: Zábřeh
Jezis pouzijte CILIT BANG!!! :respect: :respect: :banan: :smich2: :smich2: :smich2:

_________________
Looking for some car....


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 srp 2004 09:13 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 02 srp 2004 17:30
Příspěvky: 389
Bydliště: NORTH-EAST CZ
ACEMajky píše:
CCCO 1.8T píše:
Na staré brzdiče a bubny(rezavé) je třeba po odstranění koroze ještě použít odrezovač (v drogerce asi 25kč) a každopádně nejdřív základní barvu než použijete sprej (motip atd).


Neni to kravina to natirat (strikat) nejakou zakladovkou a pak navrch motip za 250 kterej je odolnej vuci vetsim teplotam? - to se ti ta zakladovka odloupne a motip (ci neco jineho) de s ni....


Když dáš základovku, zinek ve spreji atd. v tenké vrstvě tak to teplotu vydrží, jde o to, že pokud to stříkáš na staré rezavé brzdy (a můžeš je čistit kolik chceš) tak ti ta rez dříve nebo později vyleze ven. A pak je to hnus, :mad: ale dělej jak myslíš :cheesburger:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 srp 2004 13:05 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 28 kvě 2004 08:18
Příspěvky: 26
Bydliště: Litoměřice
na hemmerite rychle zapomeňte. Je to nanic, jakmile to budeš odvzdušňovat tak se ti ta barva rozpustí. Ty barvy který se speciálně prodávaj na brzdiče jsou na epoxidový bázi. Je to vpodstatě epoxidovej lak kterej je obarvenej nějakým pigmentem. Pokud byste chtěli vyzkoušet něco co vydrží a není tak drahý, tak bych doporučil tohle. Kupte si dvousložkovej epoxidovej lak na parkety, a práškovej pigment-jakou barvu chcete, brzdič pořádně očištěte hlavně od rzi a pak ho natřete základovkou, no a na ni pak dejte ten lak. Rozmíchejte si trošku laku a zabarvete si ho do požadovaného odstínu pomocí pigmentu. Mělo by to vydržet dostatečně dlouho a mělo by to zůstat pěkně lesklý a navíc je to podstatně levnější než kupovat tu origo barvu.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 srp 2004 14:36 
Offline

Registrován: 16 čer 2004 12:39
Příspěvky: 64
Bydliště: Louny
a co takhle tempery nebo vodovky? :lol: :lol:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 srp 2004 16:26 
Offline

Registrován: 04 dub 2004 08:32
Příspěvky: 47
Bydliště: Prerov
A co to takhle poniklovat? :D

_________________
Ford Escort 1,8/TD(1996)5dv


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 srp 2004 20:04 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 04 úno 2004 19:21
Příspěvky: 1822
Bydliště: Královské město Litoměřice
skodavrs píše:
na hemmerite rychle zapomeňte. Je to nanic, jakmile to budeš odvzdušňovat tak se ti ta barva rozpustí. Ty barvy který se speciálně prodávaj na brzdiče jsou na epoxidový bázi. Je to vpodstatě epoxidovej lak kterej je obarvenej nějakým pigmentem. Pokud byste chtěli vyzkoušet něco co vydrží a není tak drahý, tak bych doporučil tohle. Kupte si dvousložkovej epoxidovej lak na parkety, a práškovej pigment-jakou barvu chcete, brzdič pořádně očištěte hlavně od rzi a pak ho natřete základovkou, no a na ni pak dejte ten lak. Rozmíchejte si trošku laku a zabarvete si ho do požadovaného odstínu pomocí pigmentu. Mělo by to vydržet dostatečně dlouho a mělo by to zůstat pěkně lesklý a navíc je to podstatně levnější než kupovat tu origo barvu.

A to vyjde asi na kolik??

_________________
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 srp 2004 12:22 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 07 úno 2004 10:13
Příspěvky: 277
Bydliště: mockba
hemmerite je určitě nejlepší řešení co se týče porovnání cena a kvalita

Malá plechovka stojí něco kolem 150 kč. a už jsme s ní natřeli tři auta (brzdy) a ještě tam je.

Já jí tam mám už půl roku je natřená štětcem a perfekně se slila, že to vypadá jak nastříkané. Co se týče rezu tak s ním se hemmerite poradí sama stačí jen lehce obrousit dráťákem.

Jen cvok si koupí barvu od předraženého foliatecu. nechápu proč takový zloděje podporujete.

_________________
http://www.octaviaclub.cz/membercards/055.htm
:lol:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 srp 2004 12:36 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 27 bře 2004 18:16
Příspěvky: 2576
Bydliště: Olomouc-Mohelnice
Hele ...vzdyt rezava je taky pekna barva ne??? :lol: :lol: :lol:

_________________
VW PASSAT B5


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 srp 2004 14:46 
Offline
Moderátor

Registrován: 06 úno 2004 08:27
Příspěvky: 1646
Bydliště: Střední Čechy
frankie píše:
hemmerite je určitě nejlepší řešení co se týče porovnání cena a kvalita

Malá plechovka stojí něco kolem 150 kč. a už jsme s ní natřeli tři auta (brzdy) a ještě tam je.

Já jí tam mám už půl roku je natřená štětcem a perfekně se slila, že to vypadá jak nastříkané. Co se týče rezu tak s ním se hemmerite poradí sama stačí jen lehce obrousit dráťákem.

Jen cvok si koupí barvu od předraženého foliatecu. nechápu proč takový zloděje podporujete.

8) 8) tak tak

_________________
YO SOY BAURAK, CHICO ECUADORO, Y NUESTRAS LAMAS OCTAVIANAS TENGO A BOCADO
My Šáde


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 srp 2004 15:15 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 28 kvě 2004 08:18
Příspěvky: 26
Bydliště: Litoměřice
no tak to doufám že nemyslíte vážně s tím hammeritem. Ta barva je oravdu nejlepší ale jen pro líný lidi který nechtěj používat základku a pak email. Jinak kdybyste si někdo přečetly nějaký testy barev tak zjistíte, že hammerite sice vyhrál ale pouze v barvách který nepotřebujou pod sebe základ. jinak klasická syntetická základka+vrchní email vydrží dvakrát tak dlouho a vyjde stejně levnějš. Jinak s tou blbou poznámkou o tý barvě od folia tecu to radši nebudu komentovat, protže srovnávat tu barvu s hammeritem je jako srovnávat trabanta s ferrari.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 srp 2004 19:07 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 07 úno 2004 10:13
Příspěvky: 277
Bydliště: mockba
Jo a ten základ se zahřeje a oloupe se taky

Nevim co tu plácáš, že hammerit je pro líný lidi já třeba si myslím, že jsem dost pracovitej a ze zkušenosti vím, že tahle barva drží super a vypadá taky super tak nevím proč si budu kupovat za 900 kč. nějakej předraženej sprey od foliateku od kterýho si nikdy nic nekoupím, protože jsou to předražený zloděěji.

_________________
http://www.octaviaclub.cz/membercards/055.htm
:lol:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 srp 2004 19:17 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2004 19:36
Příspěvky: 51
Bydliště: Ostrava - Výškovice
frankie píše:
Jo a ten základ se zahřeje a oloupe se taky

Nevim co tu plácáš, že hammerit je pro líný lidi já třeba si myslím, že jsem dost pracovitej a ze zkušenosti vím, že tahle barva drží super a vypadá taky super tak nevím proč si budu kupovat za 900 kč. nějakej předraženej sprey od foliateku od kterýho si nikdy nic nekoupím, protože jsou to předražený zloděěji.


Přesně jak říkáš. Měl jsem vybranou zelenou od Milotecu, ale 700,- Kč se mi zdálo opravdu moc. Takže před týdnem jsem vybral Hemmerite téměř shodného odstínu zelené (jako RS) a už se to zelená. Z té malé plechovky za 145,- Kč to natřu minimálně ještě pětkrát.Za ty prachy to klidně budu natírat každý rok znovu :lol: :lol: :lol:

_________________
Octavia 1.9TDi,81 kw
http://forum.skodahome.cz


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 srp 2004 22:37 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26 kvě 2004 10:38
Příspěvky: 188
Bydliště: Praha
frankie píše:
Jo a ten základ se zahřeje a oloupe se taky

Nevim co tu plácáš, že hammerit je pro líný lidi já třeba si myslím, že jsem dost pracovitej a ze zkušenosti vím, že tahle barva drží super a vypadá taky super tak nevím proč si budu kupovat za 900 kč. nějakej předraženej sprey od foliateku od kterýho si nikdy nic nekoupím, protože jsou to předražený zloděěji.


Frankie, neřeš ho, jen B****i, dělaj věci složitě, když to jde jednoduše :lol:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 srp 2004 23:13 
Offline

Registrován: 22 srp 2004 11:22
Příspěvky: 111
Bydliště: Praha
Také se přikláním k hameraitu

mám snim nabarvené třmeny vpředu i vzadu a super

http://inet-club.cz/auto/imagepages/image32.html

http://inet-club.cz/auto/imagepages/image34.html

_________________
http://www.elektrikari.cz passat VR6


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 25 srp 2004 07:52 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 28 kvě 2004 08:18
Příspěvky: 26
Bydliště: Litoměřice
já netvrdim, že ty speciální barvy na brzdový třmeny nejsou předražený. Samozřejmě že to výrobně stojí pár korun, alespoň ta troška co prodávaj. Taky si na tu tvou octavku koupíš např. origo brzdový destičky a ne destičky na š120 a přitom bych mohl říct že ty na octávku jsou stejně předražený jako ta barva od foliatecu. Tohle je všechno cenová politika např. tlumič od monroe sensa-track na š120 stojí 800,- a na jiný auta třeba 5000,- přitom mezi nima není v podstatě rozdíl. Jinak hammerite je opravdu barva pro lidi který nechtěj ztrácet čas natíráním základky a teprve potom emailu. Nevidím důvod proč by se měla ta základka oloupat, to je pěkná hloupost. Jinak pokud bys chtěl mít jistotu že se neoloupe tak místo základky můžeš použít zinek kterej je určenej pro vyšší teploty. No když si čtu vaše reakce tak musím říct že jste toho nikdy moc s barvama asi nenadělali. Pokud to radši natřete každej rok znova tak asi fakt nebudete líný, protože vymontovat celej brzdič rozebrat ho dokonale očistit a pak natřít a namontovat zpátky dá celkem dost práce. Na závěr: Pokud bych měl reagovat stejně hloupě jako někteří z Vás, tak bych řekl že takhle to může dělat jen bl....c.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 bře 2005 17:44 
BY RACERMAN::: NEKUPUJ LACNU FARBU JA SOM DAL KVALITNY SPRAY A DRZI je super poriadne to vycisti a nezabudni na zvysenu teplotu su k tomu specialne spreje kupis v drogerii


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 bře 2005 19:32 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 11 úno 2004 21:38
Příspěvky: 9432
Teď to mam natřený na červeno od minulýho majitele a chci to letos na jaře natřít nově na jinou barvu. Stačí to jen omejt, lehce zdrsnit a natřít na novo?

_________________
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 bře 2005 12:15 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2005 14:37
Příspěvky: 1054
Chtěl bych se zeptat všech těch "lenochů" :) kteří to natírali tím Hammeritem jak dlouho jste to nechali zaschnout, byl bych docela nerad, abych pak nemohl odlepit kola od bubnů kvůlu tomu že se přilepily kvůli barvě.

_________________
Renaut Mégane Grandtour II 1,5dCi 74kW


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 bře 2005 12:51 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 30 lis 2004 12:07
Příspěvky: 44
Bydliště: Vysocina
Ja sem zkusil cervenej Motip, nastrikal sem i vnejsi hranu a stred kotoucu. Vnejsi hrana se sice hned prepalila do cerna,ale furt to vypada lip nez kdyz to bylo rezaty. Ted uz bych za to tech 250,- nedal ( natoz 800,- ) ! Sel bych do hammeritu.

_________________
Ford Probe 2.5 GT 93, MTX, OBX Headers + Custom 2.4" Exhaust, 16" Wheels, 225/50 Tyres, Tesla Wires


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 bře 2005 12:53 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 05 úno 2004 20:29
Příspěvky: 5529
iwi píše:
Chtěl bych se zeptat všech těch "lenochů" :) kteří to natírali tím Hammeritem jak dlouho jste to nechali zaschnout, byl bych docela nerad, abych pak nemohl odlepit kola od bubnů kvůlu tomu že se přilepily kvůli barvě.


Radši to nech zaschnout spíš dýl než míň, pak se ti taky může stát že ti ta barva vlivem odstředivý síly při jízdě zasere zevnitř kola :?:

_________________
clean&style


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 bře 2005 13:06 
Offline
Moderátor

Registrován: 06 úno 2004 08:27
Příspěvky: 1646
Bydliště: Střední Čechy
iwi píše:
Chtěl bych se zeptat všech těch "lenochů" :) kteří to natírali tím Hammeritem jak dlouho jste to nechali zaschnout, byl bych docela nerad, abych pak nemohl odlepit kola od bubnů kvůlu tomu že se přilepily kvůli barvě.


nejlepsi udelat na vecer a nechat do rana...to je jistota 8)

_________________
YO SOY BAURAK, CHICO ECUADORO, Y NUESTRAS LAMAS OCTAVIANAS TENGO A BOCADO
My Šáde


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 bře 2005 13:34 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2005 14:37
Příspěvky: 1054
No já to měl v plánu udělat ráno (no ráno kolem 10 ) a pojedu až večer kolem 18h. To by snad mohlo stačit. Na plechovce píšou 60-90minut zasychání a vyzrávání 2 týdny :(

_________________
Renaut Mégane Grandtour II 1,5dCi 74kW


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 bře 2005 14:10 
Offline
Administrátor

Registrován: 03 úno 2004 13:57
Příspěvky: 8036
Ja to natiral taky hameritem, delal jsem 2 vrstvy a kazdou nechal 2 hodky uschnout a uplne v pohode. Ale to sem natiral jen bubny. Letos chci vzit i trmeny, ale ted otazka zni, jestli je mam sundat nebo to natrit rovnou na aute?? Zase nechci neco zkurvit a na barevny trmeny to nejezdi,ze? :D


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 bře 2005 14:14 
Offline
Moderátor

Registrován: 06 úno 2004 08:27
Příspěvky: 1646
Bydliště: Střední Čechy
milosh píše:
Ja to natiral taky hameritem, delal jsem 2 vrstvy a kazdou nechal 2 hodky uschnout a uplne v pohode. Ale to sem natiral jen bubny. Letos chci vzit i trmeny, ale ted otazka zni, jestli je mam sundat nebo to natrit rovnou na aute?? Zase nechci neco zkurvit a na barevny trmeny to nejezdi,ze? :D


nevim presne jake mas trmeny ale ja to delal na aute a uplne v pohode 8) 8)

_________________
YO SOY BAURAK, CHICO ECUADORO, Y NUESTRAS LAMAS OCTAVIANAS TENGO A BOCADO
My Šáde


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 bře 2005 15:15 
Offline
Administrátor

Registrován: 03 úno 2004 13:57
Příspěvky: 8036
No tak to potom zkusim asi taky :) Momentalne je mam rezaty :lol:


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 297 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Originál a repas turbo
Preferujete když jde o 205/55 R16 LETNÍ pneumatiky nejlepší poměr ceny a kvality?
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO
Zpracování osobních údajů