Stáčení pružin na zakázku

Nápravy, podvozky, snižování, brzdy, řízení - vše kolem náprav a brzd

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma

Odpovědět
Uživatelský avatar
Swejky
Příspěvky: 278
Registrován: 19 říj 2006 17:26
Kontaktovat uživatele:

Stáčení pružin na zakázku

Příspěvek od Swejky »

Zdravim, chtěl jsem se zeptat jestli náhodou někdo neví kde taková firmá má sídlo popřípadě nějaký kontakt na ní. Bylch bych samotřejmně rád kdyby ste s nimi měli určité zkušenosti, nechci si dát na auto nějakej šmejd.....

Uživatelský avatar
KaCzaba
Příspěvky: 122
Registrován: 26 lis 2006 23:44
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KaCzaba »

nekde jsem cetl o pruzinarne,nebo perovne nebo jaxe tomu odborne rika v plzni

Uživatelský avatar
qwer
Příspěvky: 751
Registrován: 25 čer 2004 12:46
Bydliště: Praha-10, Hostivař
Kontaktovat uživatele:

Re: Stáčení pružin na zakázku

Příspěvek od qwer »

Perrovna je v Praze na bohdalci naproti SK...dělaj tam pera všechny možny.. ja ptřeboval na stojanek u scoota a tam mi to tam stočil a dal jsem na pivo
Passat B5.5 TDI 96kw

Uživatelský avatar
Swejky
Příspěvky: 278
Registrován: 19 říj 2006 17:26
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Swejky »

kde přesně na tom bohdalci?? Nemůžu si furt vzpomenout kde je ten bohdalec určitě na to přídu ale ted mi neni přáno :)

Uživatelský avatar
biohazard
Příspěvky: 4697
Registrován: 15 dub 2007 23:20
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od biohazard »

www.seznam.cz ---> mapy ---> Praha Bohdalec ---> a je to 8) :D

biker
Příspěvky: 1840
Registrován: 18 dub 2006 22:19
Bydliště: velký venkov

Příspěvek od biker »

to mas jak jedes od edenu do kopce jako smerem na p4......
v kopci prvni krizovatka tusim

Uživatelský avatar
Swejky
Příspěvky: 278
Registrován: 19 říj 2006 17:26
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Swejky »

bikere ty máš taky bawora, jestli si ho snižoval tak co si koupil za podvozek a jaký s tim máš na autě zkušenosti. Mam ted e30 kombika a potřebuju dolu je to tedka strašná koza

Uživatelský avatar
Swejky
Příspěvky: 278
Registrován: 19 říj 2006 17:26
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Swejky »

už vim bohdalec jsou tam garáže vltava bo co

Uživatelský avatar
Fugo
Příspěvky: 601
Registrován: 18 pro 2005 18:43
Bydliště: LBC
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fugo »

nebo hp sporting , mají www
BMW 750iAL BiTurbo PRODÁNO, nyní KAWASAKI ZX10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity

Vasekk
Příspěvky: 1002
Registrován: 06 pro 2006 22:45
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vasekk »

Invel.....tam nechává stáčet HP sporting.
SKODA SUPERB
Golf 1 Cabrio Karmann

Uživatelský avatar
stqeno
Příspěvky: 67
Registrován: 21 črc 2005 20:48
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od stqeno »

kdyz kecam ptakoviny tak mne jednoduse ignorujte

Uživatelský avatar
Swejky
Příspěvky: 278
Registrován: 19 říj 2006 17:26
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Swejky »

Děkan moc chalani.... :D

speedy_bmw
Příspěvky: 80
Registrován: 16 pro 2004 12:51
Bydliště: Praha

Příspěvek od speedy_bmw »

A co stabilizátory? Taky to tam uměj udělat? Díky
BMW M3, 1110kg, 320koní. http://racing.mordpower.cz

Uživatelský avatar
Swejky
Příspěvky: 278
Registrován: 19 říj 2006 17:26
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Swejky »

to se obávam že ne ..... každopádně bych potřeboval vyměnit tyčky stabilizátorů jelikož ty stará asi odcházejí do věčných lovišť

Uživatelský avatar
Sova
Příspěvky: 3475
Registrován: 07 lis 2006 04:03
Bydliště: Tschechisches Streichholzschächtelchen

Příspěvek od Sova »

Pro náročné Protlum P.Křístek, trhl se od HP, dle zasvěcených lepší i levnější než HP...Ale pokud si dáš takové pružiny na sériové, nebo nějaké jinésportovní tlumiče je to holý nesmysl...jedině pak v kompletu rovnou s tlumičema na to...Stejné jako u HP...já osobně bych si v životě na sériový tlumič a nebo na jiný sportovní tlumič nedal pružinu která tam nepatří...jedině v setu...

Jinak třeba firma Mubea v Prostějově dodává pružiny pro Porsche, Mercedes apod. jedna z nejšpičkovějších, ne-li nejšpičkovější továrna tohoto druhu v Evropě...
I tam ti udělají pružiny na zakázku...
Cléon & Fonte

Uživatelský avatar
Swejky
Příspěvky: 278
Registrován: 19 říj 2006 17:26
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Swejky »

To je sice na jednu stranu pěkný ale opravdu nemam továrnu na peníze, pravda že se mi o ní občas zdá ale zatim sem skončil jen u toho..... :D nic ve zlym :D

Uživatelský avatar
Ludwig
Příspěvky: 234
Registrován: 16 črc 2006 22:06
Bydliště: Beroun

Příspěvek od Ludwig »

flexa, autogenem upravit, pomalu vychladnout a budeš to mít jak v rychle a zběsile 8)

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

Jo, stejne spraseny.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
Swejky
Příspěvky: 278
Registrován: 19 říj 2006 17:26
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Swejky »

Chci to sice níž ale zase tvrdší, takže když to říznu, tak budu sice dole, ale na měku a to je mi k prdu....

Uživatelský avatar
Ludwig
Příspěvky: 234
Registrován: 16 črc 2006 22:06
Bydliště: Beroun

Příspěvek od Ludwig »

já teda nevim o stáčení pružin jsem nic neslyšel, ale kdych měl báwo e30 tak ty pružiny uříznu a pokud bych měl to auto v pěknym stavu a nechtěl ho bastlit tak bych koupil sportovní pružiny který můžou stát tak 2-3t?

Uživatelský avatar
Swejky
Příspěvky: 278
Registrován: 19 říj 2006 17:26
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Swejky »

Mě právě hrozně štve to že každej hází e30 do jednoho pitle, já osobně mam touringa a rozhodně se nesnažim zařadit mezi bandu volů který je vlastněj jen kvůli tomu že je to bmw a že se za tim aspon jedna buchta ohlídne, já chci mít to auto v pěknym stavu skoro originál až na kola a snížení, 2-3 budou stát nový pružiny jen na předek a hlavně když si je necháš stočit na auto tak si můžeš říct, když přineseš jednu starou z auta, o kolik je chceš tvrdší(%) a oni tak učiní vyjde tě jedna pružina kolem 11 kil což je docela pěkná cena když si necháš udělat pružiny podle svýho gusta..... Btw to auto co máš v avataru je tvý???

qpc
Příspěvky: 1459
Registrován: 18 lis 2005 18:41
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od qpc »

swejky: no,otec se výrobou pružin živil 40 let a když to ted tady vidim,tak to vidíte dost jednoduše.Podle starého pera dělat nové lze,měnit ale jen v páru.navíc při stejné výšce nebo i její změně je celekm i náročné spočítat tvrdost,když vlastně nese steno váhu(auto) .Navíc to je potřeba naprogramovat do mašiny,nandat materiál,udělat seda,dobrousit..pokud to někd e udělá za 11set,tak mu gratuluju :?

Uživatelský avatar
Swejky
Příspěvky: 278
Registrován: 19 říj 2006 17:26
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Swejky »

Hele známe to má na hondě aerodeklu a udělali mu všechny 4 za 4500 nebo tak něco. Přinesl starou pružinu a řekl že chce asi o 30 % tvrdší než tadle origo a kratší o 6 cm a jak si řekl tak se stalo.....

Vasekk
Příspěvky: 1002
Registrován: 06 pro 2006 22:45
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vasekk »

Ludwig píše:já teda nevim o stáčení pružin jsem nic neslyšel, ale kdych měl báwo e30 tak ty pružiny uříznu a pokud bych měl to auto v pěknym stavu a nechtěl ho bastlit tak bych koupil sportovní pružiny který můžou stát tak 2-3t?
Stáčení znamená, že ti vyroběj pružinu přesně jak si řekneš. Takže to samé jako třeba -4cm sportovní pružina.
SKODA SUPERB
Golf 1 Cabrio Karmann

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

Pokud auto snížíš tak stvrdne... Je to způsobeno tím že ty pružiny budou mít kratší pružící plochu tudíž budou méně pružit a auto bude tvrdší... jakmile pružinu seřízneš je dost pravděpodobné že pak praskne jelikžo jak budeš flexou zabrušovat dosedací plochu tak to prohřeješ a pomalé chlazení a popouštění je něco jiného... Jinak říci si o 30% tvrdší je širokej pojem... Záleží jeslti chceš tvrdš tu pružinu nebo auto... Protože tím že ta pružina bude kratší bude sama o sobě tvrdší je to spůsobeno kratší akční částí pružiny a pokud je potřeba vyvinout určitou sílu aby se závit prohnul o jeden milimetr tak po skrácení se ti zmenší počet těch závitů ne něž bude síla působit tudíž se jich méně prohne , méně zrpuží , vůz je tvrdší... Takže pro vypočítání závitů a tvrdosti je zapotřebý znát hmotnost auta ze které vycházíme aktuální výšku pružiny a počet závitů , novou výšku pružiny a to o kolik má být tvrdší tzn takže rpcentuélně vůči originálu (auta) nejlepší a nejpřesnější by bylo znát páku (ramena) atd... Profi firmi dle mého budou mít přístup ke grafům origo pružin upravovat přímo grafi a ty zadávat do stroje...

Myslím si že u firmi která se zabývá stáčením pružin na automobily je cena 1100 za běžný materiál reálná (za opravdu špičkové pružiny určo ne) firma která pružiny stáčí ale nemá skušenosti s pružinami na auta ti to za ty peníze určitě neudělá jelikož by museli vymislet technologii pro své možnosti a to je to nejdrahší...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
Ludwig
Příspěvky: 234
Registrován: 16 črc 2006 22:06
Bydliště: Beroun

Příspěvek od Ludwig »

Swejky píše:Mě právě hrozně štve to že každej hází e30 do jednoho pitle, já osobně mam touringa a rozhodně se nesnažim zařadit mezi bandu volů který je vlastněj jen kvůli tomu že je to bmw a že se za tim aspon jedna buchta ohlídne, já chci mít to auto v pěknym stavu skoro originál až na kola a snížení, 2-3 budou stát nový pružiny jen na předek a hlavně když si je necháš stočit na auto tak si můžeš říct, když přineseš jednu starou z auta, o kolik je chceš tvrdší(%) a oni tak učiní vyjde tě jedna pružina kolem 11 kil což je docela pěkná cena když si necháš udělat pružiny podle svýho gusta..... Btw to auto co máš v avataru je tvý???
JJ, to auto je moje. Je to Kadett C 79. Na fotce v avataru ještě neni sníženej.
Házet všechny majitele e30 do jednoho pytle není správné, ale hodně to láká, protože většina lidí co jezdí v těch tuňáckejch 316/318 tak jsou dost "zvláštní":wink:

O tom že by někdo předělával staré pružiny na tvrdší/sportovní jsem ještě neslyšel. Ta cena mě dost překvapuje, třeba to bylo "ze známosti".

Odpovědět

Zpět na „Podvozek a brzdy“