Poslední návštěva: 13 pro 2019 22:59 Právě je 13 pro 2019 22:59

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




 [ Příspěvků: 14 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 28 led 2010 14:31 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 28 bře 2007 19:23
Příspěvky: 505
Bydliště: Praha, Česká Lípa
Ahoj, mám Smarta fortwo city rok okolo 2000, problém je v tom že jsem chtěl vyřadit sériový podvozek protože ve předu jsou samotné tlumiče a listové pero, takže jízdní vlastnosti na hovno. v zadu jsou tlumice ve vinuté pružině...udajně by měli být nápravy stejné a měl by na to pasovat klasický podvozek tlumic ve vinute pruzine i na predku, ale bohužel nemůžu zjisti žádné info...popřípadně kde podvozek seženu, všechno jsem už snad obvolal...

dík za každou radu...


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 28 led 2010 14:56 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 21 srp 2004 16:13
Příspěvky: 338
Bydliště: Praha/Brno
zkus se poptat na smartforu :mavani:

_________________
Fiat punto f kabru 1.2


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 28 led 2010 14:57 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 28 bře 2007 19:23
Příspěvky: 505
Bydliště: Praha, Česká Lípa
leeri píše:
zkus se poptat na smartforu :mavani:
jako by se stalo, už delší dobu brouzdám, ptám se a naříkám...


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 28 led 2010 23:24 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 25 led 2006 18:27
Příspěvky: 4386
Bydliště: u máci
leeri píše:
zkus se poptat na smartforu :mavani:

uvíznul jsem v sání Vipera...co mam dělat? :lol: :lol:

_________________
VW Touran '08 DSG
BMW E10 '02
Seat Cordoba SDI
NÁHRADNÍ DÍLY, DIAGNOSTIKA, PNEUSERVIS, AUTOSERVIS. STK, DOVOZ AUT - MOST 777525325


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 28 led 2010 23:30 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 15 říj 2006 22:48
Příspěvky: 3186
Bydliště: Sodom and Gomorrah
BALI píše:
leeri píše:
zkus se poptat na smartforu :mavani:

uvíznul jsem v sání Vipera...co mam dělat? :lol: :lol:

:smich:

K tematu: jestli te chapu spravne, tak co treba nechat udelat?Protlum?

_________________
KEHO rennsport


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 29 led 2010 12:34 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 28 bře 2007 19:23
Příspěvky: 505
Bydliště: Praha, Česká Lípa
BALI ty jsi ftípek, ale utřenou rezavou dýku ve slipech bys už měl jen z volnoběhu když bys v tom seděl :lol:

Ale ty byses do toho vlastně ani nevešel ani když to je bez interiéru :lol:


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 29 led 2010 17:52 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 18 úno 2006 01:20
Příspěvky: 2415
Bydliště: mostecko
ted mame v praci smart brabus, takovuy to kabro a to ma vepredu tlumixce i s pruzinama, to ma jinej podvozek a nebo to stoji na stejny platforme a je jina ta bauda',

_________________
cabrio bukvice


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 02 úno 2010 01:06 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 07 úno 2005 01:39
Příspěvky: 431
Bydliště: Pardubice
TUŇÁK píše:
Ahoj, mám Smarta fortwo city rok okolo 2000, problém je v tom že jsem chtěl vyřadit sériový podvozek protože ve předu jsou samotné tlumiče a listové pero, takže jízdní vlastnosti na hovno. v zadu jsou tlumice ve vinuté pružině...udajně by měli být nápravy stejné a měl by na to pasovat klasický podvozek tlumic ve vinute pruzine i na predku, ale bohužel nemůžu zjisti žádné info...popřípadně kde podvozek seženu, všechno jsem už snad obvolal...

dík za každou radu...


Proč si všichni myslej, že listový péro musí bejt z principu nahovno? Problém jsou podélný listový péra, který zároveň držej nápravu, protože ta se pak hejbe. Ale příčný (třeba na Corvette) jsou v mnoha ohledech lepší řešení než coilovery. Nahrazování vinutejma se dělá spíš proto, že koupit jakoukoliv vinutou pružinu podle tvejch požadavků je jednodušší než řešit na zakázku lisťák...


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 02 úno 2010 01:12 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 15 říj 2006 22:48
Příspěvky: 3186
Bydliště: Sodom and Gomorrah
bob ash píše:
TUŇÁK píše:
Ahoj, mám Smarta fortwo city rok okolo 2000, problém je v tom že jsem chtěl vyřadit sériový podvozek protože ve předu jsou samotné tlumiče a listové pero, takže jízdní vlastnosti na hovno. v zadu jsou tlumice ve vinuté pružině...udajně by měli být nápravy stejné a měl by na to pasovat klasický podvozek tlumic ve vinute pruzine i na predku, ale bohužel nemůžu zjisti žádné info...popřípadně kde podvozek seženu, všechno jsem už snad obvolal...

dík za každou radu...


Proč si všichni myslej, že listový péro musí bejt z principu nahovno? Problém jsou podélný listový péra, který zároveň držej nápravu, protože ta se pak hejbe. Ale příčný (třeba na Corvette) jsou v mnoha ohledech lepší řešení než coilovery. Nahrazování vinutejma se dělá spíš proto, že koupit jakoukoliv vinutou pružinu podle tvejch požadavků je jednodušší než řešit na zakázku lisťák...


V mnoha ohledech?V tom nejdulezitejsim(moznosti nastaveni) ale asi tezko, ne?

_________________
KEHO rennsport


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 02 úno 2010 09:37 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2004 18:27
Příspěvky: 2759
Bydliště: Des Moines, IA, USA
Smazano

_________________
IQ stylingem nenahradis.


Naposledy upravil Taboo dne 09 srp 2014 11:32, celkově upraveno 1

Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 02 úno 2010 13:53 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 07 úno 2005 01:39
Příspěvky: 431
Bydliště: Pardubice
Vyznavačům názoru že příčný listový péro = náklaďák = nikdy to nebude zatáčet doporučuju kromě jakýhokoliv videa s C6 Corvette na okruhu zejména pročíst tohle:
http://en.wikipedia.org/wiki/Corvette_leaf_spring

Mimochodem, je zajímavý, že odpružení zadní nápravy torzní tyčí u spousty hustohustejch moderních evropskejch hatchbacků nikomu archaický a primitivní nepřijde...


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 02 úno 2010 15:05 
Offline

Registrován: 21 lis 2005 17:21
Příspěvky: 4642
mi vždy se stačilo podívat na video ZR1

_________________
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 02 úno 2010 22:49 
Offline

Registrován: 19 led 2005 17:09
Příspěvky: 1424
precital som wiki clanok, ale stale mi nieje moc jasne, preco sa teda listy prakticky nepouzivaju.
kvoli cene ? ta predsa pre urcity typ automobilov nieje uplne rozhodujuca.
preco to nepouziva napr porsche ci lotus ? znizena hmotnost a neodpruzene hmoty su predsa pomerne dolezite...


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 10 úno 2010 14:20 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 07 úno 2005 01:39
Příspěvky: 431
Bydliště: Pardubice
JonnY píše:
precital som wiki clanok, ale stale mi nieje moc jasne, preco sa teda listy prakticky nepouzivaju.
kvoli cene ? ta predsa pre urcity typ automobilov nieje uplne rozhodujuca.
preco to nepouziva napr porsche ci lotus ? znizena hmotnost a neodpruzene hmoty su predsa pomerne dolezite...


Nevim, třeba jim nevyhovuje to, že se to do toho auta blbě skládá, nebo jsou prostě na coilovery zvyklí...


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 14 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Originál a repas turbo
Preferujete když jde o 205/55 R16 LETNÍ pneumatiky nejlepší poměr ceny a kvality?
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO
Zpracování osobních údajů