Poslední návštěva: 13 pro 2019 21:39 Právě je 13 pro 2019 21:39

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




 [ Příspěvků: 202 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: uprava podvozku - info
PříspěvekNapsal: 17 říj 2011 21:17 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2008 14:14
Příspěvky: 2280
Bydliště: Dobříš
můžou být jedno i dvoudilne,záleží od velikosti a typu pouzdra a jeho přesahu. Vnější obvod udělej tak aby pouzdro šlo nasunout rukou ale ne úplně volně,vnitřní průměr udělej o 1mm menší než je trubička a vše bude ok.

_________________
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: uprava podvozku - info
PříspěvekNapsal: 18 říj 2011 00:18 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 12 pro 2005 19:05
Příspěvky: 2337
Bydliště: Kutná Hora
nicmene to dvoudilne je asi vhodnejsi z toho důvodu, že nemá šanci vyskočit, že?

myslíš, že ta tuhost okolo 80 shore bude ok? nechci to nijak moc tvrde, ale chci omezit tu "sériovou hybnost" kola v zadním silentbloku ramene

_________________
3x Renault Safrane Hartge Biturbo


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: uprava podvozku - info
PříspěvekNapsal: 18 říj 2011 23:00 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2008 14:14
Příspěvky: 2280
Bydliště: Dobříš
85sh nechávám dělat občas klukům na toyoty dozadu na multilink nápravu a ta náprava je pevnější než s unibally. Takže záleží na tobě. Pokud to není ke sportovním účelům volil bych klidně 70sh. Guma má kolem 50-55.

_________________
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: uprava podvozku - info
PříspěvekNapsal: 19 říj 2011 21:49 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 12 pro 2005 19:05
Příspěvky: 2337
Bydliště: Kutná Hora
ok, moc díky, přesně toto info jsem potřeboval 8)

_________________
3x Renault Safrane Hartge Biturbo


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: uprava podvozku - info
PříspěvekNapsal: 28 led 2012 09:48 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 02 říj 2007 20:02
Příspěvky: 618
Bydliště: Louny
co si myslite o použiti kloubovych ložisek na viceprvkove zadni hnane naprave??

_________________
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: uprava podvozku - info
PříspěvekNapsal: 11 úno 2012 18:06 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 02 říj 2007 20:02
Příspěvky: 618
Bydliště: Louny
omlouvam se za předchozi otazku špatne jsem si to tu pročetl.potřebuji poradit nova ramena udelam z chrommolibdenu ale nevim zda použit trubku nebo plnej material co by nato bylo lepši?a držaky na napravnici taky vystužujete nebo nechat origo??

_________________
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: uprava podvozku - info
PříspěvekNapsal: 11 úno 2012 20:32 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2008 14:14
Příspěvky: 2280
Bydliště: Dobříš
můj původní multilink měl ramena trubka 14mm x 2mm stěna. Nahradil jsem 30mm x 1.5 CrMo. Na nápravnici jsem pouze zesílil uchyceni samotných ramen,a k původním 4 bodům šroubovaných ke karosérií v přicnem směru jsem přidal dva body v podélnem. Ale to záleží na konkrétní aplikací,namáhaní,váze auta atd. Možná jsem to trochu předimenzoval,ale ničemu to nevadí a já mám pocit jistoty,že jsem udělal maximum.

_________________
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: uprava podvozku - info
PříspěvekNapsal: 12 úno 2012 07:55 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 02 říj 2007 20:02
Příspěvky: 618
Bydliště: Louny
asi taky radši zesilim uchyty ramen radši vic než min abych pak nemel pevnejši ramena než uchyty.ja zvažuji material taktež 30prumer ale silu steny 3 nebo 4. ale horni rameno potřebuji udelat vice štelovaci tak nevim zda je vhodne nato použit plny material abych mohl nanem udelat zavity nebo radši udelat zavity a vevařit je do trubky.jakej CrMo jsi použil již zušlechtenej nebo nezušlechtenej nebo jsi pak ješte nechaval zušlechtit??a hlavne kde a jak se necha zušlechtit??
ješte jedna takova otazka na jednu stranu ramene použiju unibal na druhou chci použit klasicky kulovy čep z maleho nakladaku kuli montaži je to dobra volba?

_________________
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: uprava podvozku - info
PříspěvekNapsal: 12 úno 2012 16:40 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2008 14:14
Příspěvky: 2280
Bydliště: Dobříš
tohle neni moje auto,ale mam to stejně http://imageshack.us/f/69/dsc00569js.jpg/ http://imageshack.us/f/685/dsc00567yw.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/651/191tw.jpg/

_________________
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: uprava podvozku - info
PříspěvekNapsal: 12 úno 2012 17:16 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 02 říj 2007 20:02
Příspěvky: 618
Bydliště: Louny
tak přesne takle to chci jen silnejši matroš jelikož je ta naprava hnana a občas to chci vzit i na bok:-)nejakou značku unibalu doporučiš?
převařim i držaky na napravnici a vystužim dvojkou plechem.tak se snad nezabiju jen vcelku velka cena unibalu me desi budu jich potřebovat devet.kluci v servizu už prislibyli pomoc se seřezenim kompletni geometrije.
ted už jen sehnat matroš kterym vařit chrommolibdenove trubky a pote nekoho kdo je zušlechti na vižši pevnost v tahu

_________________
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: uprava podvozku - info
PříspěvekNapsal: 12 úno 2012 20:00 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 02 říj 2007 20:02
Příspěvky: 618
Bydliště: Louny
a mužou bejt všechna ramena uložena v unibalech??myslim z obou stran nebo se to bude moc hejbat do všech stran??
neni lepši uložit jednu stranu ramene do silonu a druhou do unibalu??

_________________
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: uprava podvozku - info
PříspěvekNapsal: 12 úno 2012 20:13 
Offline

Registrován: 16 kvě 2010 11:43
Příspěvky: 48
jak jsou na tom (kvalitní) unibally s životností při běžnym silničnim ježdění + samozřejmě nějaká ta porce ostrý jízdy ?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: uprava podvozku - info
PříspěvekNapsal: 14 úno 2012 10:15 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2004 18:27
Příspěvky: 2759
Bydliště: Des Moines, IA, USA
Smazano

_________________
IQ stylingem nenahradis.


Naposledy upravil Taboo dne 20 úno 2012 12:14, celkově upraveno 1

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: uprava podvozku - info
PříspěvekNapsal: 14 úno 2012 18:44 
Offline

Registrován: 30 pro 2008 22:21
Příspěvky: 1337
http://www.rallybazar.sk/index.php?opti ... 9&Itemid=1 tohle sem nahodou našel na netu.. vypadáto ná upravu podvozku D2 na plnění dusíkem... na MX motorce jsem měl klasiku zadní centrální tlumič s nádobkou a dusíkem a ten tam měl (při repasi sem zjistil) dusík zvlášt oddělený od olejové náplně (dusík kvuli roztažnosti plynu - dřívější podoby měli klasický autoventilek a tlumičě měli tuhost tlumení podle tlaku v něm ale to byl jiný princip ) na tomhle dusíku který tam byl přes "dělicí příčku - polštář" olej jakoby dotlumoval....nemá někdo zkušenosti z touhle úpravou? předpokládám že tlumič rozdělal a nějakou přepážku tam udělal nebo tam jen tak napustil dusík??? to asi ne.. Nemá někdo rozkreslený D2 tlumič? díky..


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: uprava podvozku - info
PříspěvekNapsal: 14 úno 2012 19:07 
Offline

Registrován: 30 pro 2008 22:21
Příspěvky: 1337
no když už tak přiložím rovnou druhý dotaz.
Taboo bude snad vědět na eclipse AWD 1G zadní náprava .. uvažuju o výrobě těch spodních ramen (příčných) z crmo trubky s zavítem (kvuli nastavení délky) na jedné straně v uchycení nápravnice klasické uložení v powerflex silentbloku. a v uložení ramene kde je seriově kulový čep bych dal unibal který bych šroubem prošrouboval přes tu kužolovou díru a dotáhl ( případně díru převrtal a udělal menší vložku) ... pokud by to šlo mohl bych použít např tento unibal? http://www.eshop-loziska.cz/kloubove-hl ... -sa-16-t-k ... potřebuju kvůli snížení doladit odklon kola takže jestli to udělat takhle a nebo nechat puvodní uchycení kuloveho čepu bez unibalu?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: uprava podvozku - info
PříspěvekNapsal: 14 úno 2012 19:43 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 02 říj 2007 20:02
Příspěvky: 618
Bydliště: Louny
ja prave zvažuji že ke kolu bych dal kulove čepy z nejake dodavky a k napravnici unibal samo že je chci zakritovat.
jen přemejšlim jak jednoduše převrtat valcovou diru na kuželovou vhodnou na kulak.
s životnosti (pokud budou zakrytovany )bych to typoval omalonko menši než je životnost kulovych čepu.

_________________
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: uprava podvozku - info
PříspěvekNapsal: 14 úno 2012 19:48 
Offline

Registrován: 30 pro 2008 22:21
Příspěvky: 1337
v těch nových tramvajích jsou na dveřích hodně pěkné kulové čepy jsem si všiml 8) :D ...já se chci pro jistotu co nejvic kulaku zbavit aby mi neulítlo kolo...moc jim nevěřím


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: uprava podvozku - info
PříspěvekNapsal: 14 úno 2012 19:51 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 02 říj 2007 20:02
Příspěvky: 618
Bydliště: Louny
no ja prave cele kolo budu mit držene jenom na kulakach proto chci vetši prumer nejakou 18 nebo 20

_________________
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: uprava podvozku - info
PříspěvekNapsal: 14 úno 2012 20:13 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 4025
kozorozecek píše:
....jen přemejšlim jak jednoduše převrtat valcovou diru na kuželovou vhodnou na kulak.....


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: uprava podvozku - info
PříspěvekNapsal: 14 úno 2012 20:27 
Offline

Registrován: 30 pro 2008 22:21
Příspěvky: 1337
JRD :přesně tohle mám ale nenapadlo by mně stím dělat kužel 8) 8) já stím zahlubuju díry....
kozorozecek: no pokud máš celé kolo jen na kulových čepech tak bych to předělal na unibaly..pokud máš unibal a máš dostatečně velke podložky a "uletí ti" tak ti v tom oku pořád drži...pokud ti uletí jeden kulák tak ti pak uletí všechny a bez kola se jede blbě... :D .... moje náprava má hlavní rameno v dostatečně silném uložení v silentbloku (nahradího silon-nebo dural) ale zbyle 2 ramena taky na kulových čepech + to trochu drží tlumič... ale koukal sem a všechny trochu závodni auta maj unibaly .... ještě nějak poladit přední MC phersny tam ten jeden kulový čep mně dost děsí..ale možná jen všechno zbytečně předimenzovávám...


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: uprava podvozku - info
PříspěvekNapsal: 14 úno 2012 20:29 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 14 bře 2011 18:12
Příspěvky: 144
Bydliště: Český Krumlov
kony5 píše:
http://www.rallybazar.sk/index.php?option=com_adsmanager&page=show_ad&adid=8837&catid=29&Itemid=1 tohle sem nahodou našel na netu.. vypadáto ná upravu podvozku D2 na plnění dusíkem... na MX motorce jsem měl klasiku zadní centrální tlumič s nádobkou a dusíkem a ten tam měl (při repasi sem zjistil) dusík zvlášt oddělený od olejové náplně (dusík kvuli roztažnosti plynu - dřívější podoby měli klasický autoventilek a tlumičě měli tuhost tlumení podle tlaku v něm ale to byl jiný princip ) na tomhle dusíku který tam byl přes "dělicí příčku - polštář" olej jakoby dotlumoval....nemá někdo zkušenosti z touhle úpravou? předpokládám že tlumič rozdělal a nějakou přepážku tam udělal nebo tam jen tak napustil dusík??? to asi ne.. Nemá někdo rozkreslený D2 tlumič? díky..


jsou 2 druhy tlumičů,kapalinový a plyno-kapalinový.do kapalinovýho dodat dusík nejde.tlumič je jinak řešenej.

_________________
Mitsubishi Colt 2.0 4G63
Mitsubishi Colt Gti -->>project 4G63T AWD
Mitsubishi Eclipse 1G LPG - daily car

jezdit s dieselem je jako být gay, je to čím dál běžnější ale nikdy to nebude dobré :P


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: uprava podvozku - info
PříspěvekNapsal: 14 úno 2012 20:30 
Offline

Registrován: 30 pro 2008 22:21
Příspěvky: 1337
menyjak já vím to sem se snažil popsat v přispěvku tím jsem myslel ten polštař .. ale D2 sem plynokapalinové nikdy nenašel takže to frajer asi předělal a to by mně zajímalo právě jak...


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: uprava podvozku - info
PříspěvekNapsal: 15 úno 2012 02:53 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2004 18:27
Příspěvky: 2759
Bydliště: Des Moines, IA, USA
Smazano

_________________
IQ stylingem nenahradis.


Naposledy upravil Taboo dne 20 úno 2012 12:14, celkově upraveno 1

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: uprava podvozku - info
PříspěvekNapsal: 15 úno 2012 04:14 
Offline

Registrován: 30 pro 2008 22:21
Příspěvky: 1337
perfektní díky moc taboo na tebe jsem spoléhal 8) .. takže ramena mám udělat rovně? já mám ty vrchní ramena asi ve 120 ° uhlu.. a je tedy lepší použít klasický kulový čep nebo unibal??


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: uprava podvozku - info
PříspěvekNapsal: 15 úno 2012 05:11 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2004 18:27
Příspěvky: 2759
Bydliště: Des Moines, IA, USA
Smazano

_________________
IQ stylingem nenahradis.


Naposledy upravil Taboo dne 20 úno 2012 12:15, celkově upraveno 1

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: uprava podvozku - info
PříspěvekNapsal: 15 úno 2012 17:03 
Offline

Registrován: 30 pro 2008 22:21
Příspěvky: 1337
Diky taboo.. ramena jsem už podle tvoje návrhu vyztužil ,k uzavření jsem použil rovnoramenný L profil který sem směrem dovnitř dovařil do těch ramen a pevnost je opravdu dostatečná, tak stejně i ty spodní + překrytí pásovinou (a díra na stabilizator)... místo ovládání natáčení zadní nápravy jsem to puvodní uchycení pístnice nahradil trubkou a prošrouboval..hlavní ramena v uchycení nápravnice jsem taky udělal napevno místo toho puvodního silentbloku uvnitř.. uchycení diffu k zadní nápravnici mám na 4 šroubech .nápravnici mám v předním uchycení v duralových pouzdrech..uchyty v karoserii jsem zpevnil přeplatováním a provařením těch děr a celkově kastli pobodoval ve všech dostupnmých spojích.. taky jsem udělal rozpěru mezi zadni domky tlumiču která je zároven jako rám prošroubovaná s s tou zadní příčkou co drží zadní diff v karoserii a taky jsem ji ještě ukotvil místo zadních sedaček ... ze spodu mám vplánu udělat rám ke spojení všech 4 uchycení napravnici a zároven to ukotvím do dalších 2 děr "mezi puvodními uchyceními" které sem v kastli připravil...ty vrchní rameny si udělam nastavitelné .. co udělat s přední nápravou ? příjde mi to tam dost slabé hlavně uchycení spodního silentbloku motoru na te příčcce kterou drží nápravnice a její 2 podelné vzpěry..


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: uprava podvozku - info
PříspěvekNapsal: 15 úno 2012 18:23 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 02 říj 2007 20:02
Příspěvky: 618
Bydliště: Louny
takže použiti unibalu u napravnice vypada že je dobre a kulaky u kola taktež spodni rameno zustane origoš jen vyztužene a na oba konce
dam misto silenbloku kloubova ložiska zakrytuji manžetama.nappravnici přidelam ke kastly přes silonovy valec.
jen ten kužel na kulak nevim jak udelat frezkou do fortunky to asi nebude idealni přemejšlim že si necham nabrousit přimo nato frezu

_________________
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: uprava podvozku - info
PříspěvekNapsal: 15 úno 2012 18:52 
Offline

Registrován: 30 pro 2008 22:21
Příspěvky: 1337
kozorozecek: tohle bude na delší obrabění než jen na frezku nejlepe to dodělat výstružníkem...být tebou předal bych to někomu do nástrojárny...taky když něco potřebuju přesně (např vystružit uložení svislých čepu po nalisovaní bronzových vložek - je tam taky kužel) ... a udělali mi to přesně podle potřeby na desitinu...pokud jsi z oblasti severní moravy můžu ti předat kontakt na člověka který by ti možná dokázal poradit...nebo skus použít kulový čep který má uchycení bez kuželu 8) takové přesně mají vw/audi/ skoda superb --> je to rejdový čep řízení je docela dost silní a je v uložení válcový kvůli nastavení Skřivce na geometrii
http://www.e-cat.cz/p-3171912/sortiment ... =neplacene


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: uprava podvozku - info
PříspěvekNapsal: 15 úno 2012 19:48 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 02 říj 2007 20:02
Příspěvky: 618
Bydliště: Louny
ja jsem nastrojař:-) sice delam formy ale todle bych mel zmaknout bez problemu taky jen mit nato nastroj:-) a ten necham udelat teda pokud opravdu existuji kulaky bez kuželu tak použiji je :-)ja se přiznam že jsem se snima nesetkal

_________________
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: uprava podvozku - info
PříspěvekNapsal: 15 úno 2012 20:05 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 4025
kup si na favorita spodny gulak

_________________
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 202 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Originál a repas turbo
Preferujete když jde o 205/55 R16 LETNÍ pneumatiky nejlepší poměr ceny a kvality?
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO
Zpracování osobních údajů