Poslední návštěva: 13 pro 2019 23:02 Právě je 13 pro 2019 23:02

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




 [ Příspěvků: 21 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Brzdy kit
PříspěvekNapsal: 27 srp 2010 06:11 
Offline

Registrován: 26 srp 2010 19:03
Příspěvky: 7
Ahoj kluci nevíte kde bych u nás sehnal takovou kit sadu na clio II 1.6 16v 79 Kw. Rv.2003 .http://www.k-tecracing.com/show_product ... &appid=4.přečipoval jsem ho a chtěl bych lepší brzdy.Jinak ho používám na normální ježdění.Mám origo kotouče 260mm a chtěl bych 285mm.jestli dobře čtu z odkazu tak jsou na kola 15'' a ty mám.díky chlapáci.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy kit
PříspěvekNapsal: 27 srp 2010 17:17 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 17 srp 2004 08:01
Příspěvky: 6518
Aha, přečipoval :lol: To už máš tak dva kilowaty navíc, to se nedivím, že to nemůžeš ubrzdit spek Jinak pokud se dobře dívám, tak ta firma posílá zboží i do ČR, celkem tě to vyjde zhruba na 9000, platba je tam možná kartou VISA a Maestro, což dnes dává k účtu snad každá banka. V ČR to seženeš asi těžko.

_________________
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy kit
PříspěvekNapsal: 27 srp 2010 17:23 
Offline

Registrován: 26 srp 2010 19:03
Příspěvky: 7
Díky ale bojím se platit kartou co navrhujete.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy kit
PříspěvekNapsal: 27 srp 2010 18:15 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 15 čer 2006 18:22
Příspěvky: 413
zaplatit kartou, kdo se boji nesmi do lesa..

_________________
racing: OOOO 2,3 QUATTRO turbo
daily: OOOO A4 avant B5
fun: nissan pathfinder 3.0 V6


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy kit
PříspěvekNapsal: 28 srp 2010 16:19 
Offline

Registrován: 26 srp 2010 19:03
Příspěvky: 7
Ahoj díky kluci ještě napřed skusím toho člověka co dělá brzdy systémem jako tady můj kámoš ale mění i brzdový třmeny je z F-M.neznáte ho náhodou kontaktoval jsem ho a vypadá solidně něco o tom ví a má na to vybavení.jinak kamoš to udělal takhle pěkně si máknul upozorňuji že nezávodíme jen si auta vylepšujeme po svém.je šikovnej co říkáte.Člověk musí mít nějakého koníčka.


Naposledy upravil honza654 dne 28 srp 2010 20:01, celkově upraveno 1

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy kit
PříspěvekNapsal: 28 srp 2010 17:05 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 4025
no popici uprava...
kotuc ma sice vacsiii...ale treciu plochu vobec...
Obrázek
Obrázek

podla mna to vele bola zbytocna namaha...

_________________
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy kit
PříspěvekNapsal: 28 srp 2010 17:21 
Offline

Registrován: 26 srp 2010 19:03
Příspěvky: 7
Ahoj No je ta třecí plocha menší uznávám ale brzdí mu to líp něž před tím .Originál třmen na tenhle kotouč nemá větší styčnou plochu Tady komplet brzda z R21TXI obrázek přiložen.Dejme tomu že budu chtít vyměnit kotouče místo 260 za 285 abych mohl použít stávající kola 15'' dám větší třmeny nebudu muset vyměnit i hlavní brzdový válec?.Jsem motorář v těhle ůpravách se nevyznám.Děkuji všem co mi zatím poradily nemám v tomhle žádné skušenosti.díky.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy kit
PříspěvekNapsal: 28 srp 2010 18:53 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 30 srp 2007 19:26
Příspěvky: 273
Bydliště: zwischen Ol und Pv
popici úprava... možná :) ,ale funguje,je to vlastně kopie toho kitu od K-tecracing na kterej je tu víše odkaz :wink:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy kit
PříspěvekNapsal: 28 srp 2010 20:23 
Offline

Registrován: 26 srp 2010 19:03
Příspěvky: 7
Hele nenádavejte mu že je to (popici úprava) já tam mám taky origo třmeny z 260mm kotoučů a brzdí to líp zvětšila se přece páka.když vyměním i třmeny z vetší styčnou plochou tak to bude samozřejmě brzdit ještě líp.Nadávání za svou práci si nikdo nezaslouží. :evil: My si nemůžeme dovolit koupit brzdy za 30 000kč.Bohatí to mají jednoduší koupí si to a pak machrují ale udělat něco sám to je jíná.Pěkně si ceníte práce jiných že JRD McLAREN kolik si toho vlastnoručně vyrobil a upravil ty že hned odsuzuješ a nadáváš druhým.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy kit
PříspěvekNapsal: 29 srp 2010 06:47 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 30 kvě 2009 22:17
Příspěvky: 377
Zkus napsat na cliosport.cz tam z K-tec obejdnávají docela často.

Jinak mi to také přijde jako pičovina. Když větší kotouče, tak větší třmeny a desky. Tohle bude pořád jen bastl...

Na klubu by někdo mohl mít i origo třmeny s Clia RS. Rozhodně lepší volba než tohle bastlení ;)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy kit
PříspěvekNapsal: 29 srp 2010 08:20 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 4025
No pozri tu niekde v projektoch moje tema..tam sa nieco najde...

Jako berem to ze vyrobit MEDZIKUS - teda redukciu, to sa robi bezne..a funguje to
ale nechavat povodny strmen a zvacsit kotuc, ..to mi nejde do hlavy .. to fakt sorry...
(tou "popici upravou" som nexel nikomu nadavat, ale poukazat na to ze je to zle)


To ci budesh muset dat vacsi hlavny brzdovy valec, bude zavisle od toho,
ci piest v novom strmeni bude mat o hodne vacsi priemer, nez ten v povodnom...
treba tiez poznat aj priemer priestu hlavneho valca..

a potom uz le jednoduchy vzorec, co sa clovek ucil na fyzike na strednej skole...


...aaaaaalebo teda len zjednodusene...
ak bude priemer noveho vacsi do cca 2mm, hlavny valec by mohol postacovat...
ak bude priemer vacsii o 4 - 6mm tak to uz bude malo ...
potom je treba zmena hlavneho valca napr. z 20mm na 22mm ....
..napriklad ...

_________________
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy kit
PříspěvekNapsal: 29 srp 2010 18:02 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 30 srp 2007 19:26
Příspěvky: 273
Bydliště: zwischen Ol und Pv
Třmeny z Clia RS taky řešení,ale na těhlici R19 samozřejmě nepasují,a ten mezikus se na tohle dělá dosti špatně,další řešení je pak komlet těhlice z toho Clia(nebo Meg Coupe 16v),ale náboj z R19, je tam rozdíl v počtu drážek na poloosu.Pak samozřejmě výměna HBV ,protože ty moje třmeny mají pístky 48mm,a z Clia 54.HBV mám 20,9 ,aby to správně fungovalo je potřeba válec 23,8...pasuje třeba z Laguny...tohle jsou vsměs zkušenosti lidí ze zahraničních fór,kteří tuhle výmenu brzd dělali.To moje řešení funguje a vyšlo mě na pár korun,jak jsem už psal,je to okopčené tohle http://www.k-tecracing.com/show_product ... 1&appid=15 za ty prachy... takovej pokus no :)
Projekt JRD samozřejmě sleduju a moc se mi líbí :wink:...P.S. on to honza654 tak trošku přehání :) ...mě kritika nevadí


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy kit
PříspěvekNapsal: 29 srp 2010 20:17 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 4025
ahaaaa.. takze ten "kamarat" o ktorom honza654 pise si ty ...

no jako upravu "za par korun" ..dobre berem...ale stale je na kotuci cca 1cm plochy po ktorej dosticka nejazdii ..ze..??

neskusal si zhanat strmene z niecoho co malo uz v zaklade koruce 276 - 280 .. ??
napr. kotuce u VW G5 / A4 mi pridu celkom dost velkeeeee....

ja na mojom voze, ked som dal dozadu kotuce...
tak sa mi dost zvacsila draha pedalu, ale stale dokazem ist "na doraz"..
mam ale zase moznost vacsej regulacie sily, jako rozsahu, kedze mam dlksiu drahu pedalu..

_________________
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy kit
PříspěvekNapsal: 30 srp 2010 15:24 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 30 srp 2007 19:26
Příspěvky: 273
Bydliště: zwischen Ol und Pv
...no možná časem něco pořeším,zatím to nechám takhle,možná se mi to zdá,ale fakt to brzdí o dost líp,je pravda,že je centimetr nevyužitej,ale když se mrkneš na obrázek víše, na kterým je komplet brzda z R21,tak je tam stejně nevyužitá část kotouče,netuším proč...samozřejmě desky mají trochu jiný tvar,jsou stejně široké,ale o něco delší,nebo ,jak bych to nazval


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy kit
PříspěvekNapsal: 30 srp 2010 15:46 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 07 srp 2004 15:23
Příspěvky: 1811
Bydliště: Dobříš
284 používá běžně fiat coupe 16VT relativně dostupné společně se dobře dají sehnat i brzdiče se třmenama-stejně to řeším na corolku.....

_________________
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy kit
PříspěvekNapsal: 30 srp 2010 19:33 
Offline

Registrován: 26 srp 2010 19:03
Příspěvky: 7
HA už jsem zase tady všechno vidím všechno sliším no vidíte že si umíte povídat a nenadávat si při tom Goref to udělal podle toho kitu já zase podle gorefa jako levná ůprava pro obyčejný auto je to náhodou dobrý ale protože jste mi nasadily brouka do hlavy tak přemýšlím jak tam dát ty třmeny s větší dosedací plochou.ten chlapík co to nabízel že to vyrábí a montuje se mi už neozval tak nevím co mám dělat.Neprodává to tady někdo už použité. kotouče bych popřípadě koupil nové.Ale z čeho jdu hledat dál nemůže to být přece tak nemožný.Nebo máte to někdo na cliu II Rv 2003 co jste z čeho použily Chtěl bych to aspoň přes zimu nějak vyřešit s vaší pomocí samozřejmě.Tak dobrou musím ráno do rachoty.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy kit
PříspěvekNapsal: 30 srp 2010 20:59 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 21 srp 2007 17:36
Příspěvky: 171
Bydliště: Bílina
JRD McLAREN píše:
no jako upravu "za par korun" ..dobre berem...ale stale je na kotuci cca 1cm plochy po ktorej dosticka nejazdii ..ze..??


A když se dá kotouč, kterej bude mít brzdící plochu přesně na tu destičku, tak to bude brzdit jinak, než stejnej kotouč, kterej má na vnitřku 1cm nevyužitýho prostoru? Jinak vnitřek toho kotouče se dá stočit na soustruhu tak, aby brzdná plocha toho kotouče byla akorát na destičku...

_________________
Fabia HTP+


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy kit
PříspěvekNapsal: 30 srp 2010 22:34 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2004 18:27
Příspěvky: 2759
Bydliště: Des Moines, IA, USA
Smazano

_________________
IQ stylingem nenahradis.


Naposledy upravil Taboo dne 26 bře 2012 17:07, celkově upraveno 1

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy kit
PříspěvekNapsal: 31 srp 2010 00:35 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 17 srp 2004 08:01
Příspěvky: 6518
Jedinej duvod proc by mu to mohlo lip brzdit - vetsi kotouc se dyl zahriva, takze mu pozdejc zacnou vadnout brzdy.

_________________
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy kit
PříspěvekNapsal: 31 srp 2010 07:50 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2004 18:27
Příspěvky: 2759
Bydliště: Des Moines, IA, USA
Smazano

_________________
IQ stylingem nenahradis.


Naposledy upravil Taboo dne 26 bře 2012 17:07, celkově upraveno 1

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Brzdy kit
PříspěvekNapsal: 31 srp 2010 18:51 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 17 srp 2004 08:01
Příspěvky: 6518
Taboo píše:
Beaver píše:
Jedinej duvod proc by mu to mohlo lip brzdit - vetsi kotouc se dyl zahriva, takze mu pozdejc zacnou vadnout brzdy.

Duvodem, proc to lepe brzdi je, ze (jak uz nekdo zjednodusene uvedl) se zvysila "paka". Zvyseny prumer disku za pouziti stejneho tlaku v hydraulickem systemu, plochy pistu brzdicu a agresivnosti materialu desticek zvysuje "braking torque". Stejne, proc je efektivnejsi zastavit roztocene kolo auta na zvedaku pomoci jeho pneumatiky, nez jeho poloosy. Staci se podivat treba na brzdy nekterych motorcyklu, jako treba Buell:
http://www.musclecross.com/jetbox/webim ... -brake.jpg
:wink:


Ano, napsal jsem to špatně, umístění třmenu dál od středu kola samozřejmě má vliv také. Myslel jsem to tak, že pokud by měl stejnou plochu kotouče (teoreticky pokud by tam nebyla ta vnitřní část kruhu, o kterou to nebrzdí), tak bude mít zřejmě ostřejší nástup brzd než dřív, ale díky zahřátí brzd může být výsledek plus mínus stejný, protože potom bude účinek brzd klesat. Jelikož ale použitý kotouč je samozřejmě větší a plný v celé ploše, tak může mít pozitivní přínos i v tomhle ohledu. Sice 330mm Wilwood to není, ale pořád lepší než kdyby tam dal sériovou velikost vrtanou :mrgreen:

_________________
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 21 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Originál a repas turbo
Preferujete když jde o 205/55 R16 LETNÍ pneumatiky nejlepší poměr ceny a kvality?
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO
Zpracování osobních údajů