Poslední návštěva: 12 pro 2019 11:29 Právě je 12 pro 2019 11:29

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




 [ Příspěvků: 38 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Podvozek do A
PříspěvekNapsal: 12 lis 2010 23:42 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 12 pro 2005 19:05
Příspěvky: 2337
Bydliště: Kutná Hora
zavody trikolek ne :lol: pokud to mel takhle brutalne... to jezdis jenom boky pak.. boky pneu ale :D

_________________
3x Renault Safrane Hartge Biturbo


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Podvozek do A
PříspěvekNapsal: 12 lis 2010 23:44 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 15 zář 2006 12:08
Příspěvky: 5343
Bydliště: Praha 13
brutalne to nebylo kdyz si postavil k autu neco kolmyho tak rozdil vrsku byl 3cm oproti spodku.

_________________
AUTOSERVIS, PNEUSERVIS, AUTOSKLO, RYCHLOSERVIS, mechanické práce, klempířina, lakovaní, odtah vozidel. (Praha 5) - SZ nebo 603 909 767, http://www.freshlak.cz

https://www.flickr.com/photos/130435261@N04/


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Podvozek do A
PříspěvekNapsal: 13 lis 2010 00:21 
Offline

Registrován: 05 lis 2007 17:57
Příspěvky: 181
maRkus píše:
ja tu napravu koupil od jednoho cloveka kdysi, kterej s tim autem jezdil zavody nejaky a rikal ze to tomu prospelo. a me se to libilo. :lol: jojo v 18ti byl svet hustej :lol:

:lol: :lol: :lol: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :D :D


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Podvozek do A
PříspěvekNapsal: 13 lis 2010 01:17 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 02 pro 2005 19:09
Příspěvky: 1262
Bydliště: Plzeň
Opět jsem sem zavítal a z těch názorů je mě s prominutím na blití...

K čemu to je = odpověď - vypadá to hustokrutě atd. to je vážně k smíchu. :lol:

Jsem tu dobře na tuning foru a nebo je to forum jen pro děcka co znají tuning z filmu rychle a zběsile?

A teď k věci. Sám jezdím Áčka, neboli větší odklony už 2 roky a nemůžu si to vynachválit. Měl jsem problém, že auto bylo nedotáčivé a zadní náhon tlačil lehký předek ven. Navíc třeba na okruhu se mě brutálně zahříval a sjížděl jen venek gumy. Takže jsem předělal uchycení ramen a nyní mám v předu 2°15" a vzadu kolem 3°. K tomu jsem malinko zvětšil i zbíhavost v předu na 3mm a vzadu na 2mm. Auto podstatně ochotněji jde do zatáčky, volant poskytuje lepší odezvu a víc tahá do rovného směru, tzn. i rychleji se vrací ze zatáčky ven, eventuelně rychleji se točí z kontra. Na okruhu už se guma sjíždí skoro rovnoměrně, sice by to ještě trochu chtělo, ale zas nejezdím jen na okruhu, takže je to takový kompromis.

Guma nějak zásadně neubývá, tu sežere hlavně špatná zbíhavost a ne odklon.

Co se týče technického řešení, tak je na každém autě jiné a ramena třeba neprodlužují jen v japonsku, ale i u nás na Feldách kde kluci zároveň zvětšujou záklon rejdového čepu. :D

_________________
Škoda 136L čistě pro radost z jízdy http://www.tuner2.skoda-virt.cz


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Podvozek do A
PříspěvekNapsal: 13 lis 2010 10:47 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 03 kvě 2007 18:21
Příspěvky: 820
Bydliště: Okanagen
Tuner#2 píše:
K čemu to je = odpověď - vypadá to hustokrutě atd. to je vážně k smíchu. :lol:



to jsem rad ze jsi to pochopil zcela spravne... melo to byt k smichu :lol: :lol:

_________________
1991 VW Golf GTI


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Podvozek do A
PříspěvekNapsal: 13 lis 2010 11:01 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 12 pro 2005 19:05
Příspěvky: 2337
Bydliště: Kutná Hora
tuner2: na tebe jsem myslel :D. rikal jsem si, ze sem urcite napises, protoze jsi resil pravy opak.
bohuzel, nemusel sis davat praci s tim popisovat tvuj problem, protoze nekoho, kdo takovou kravinu fakt chce udelat, to proste nezajima, uz jsem na to prisel. proste pokud nekdo vyhlasi ze je "hustekruty a stylovy" mit starou omlacenou plechovku, zrezlou kapotu, zahradku s veteší na střeše, slámu zavřenou mezi dveře a k tomu nějaký pěkný vyleštěný kola, tak se toho budou všichni držet a kdo to má víc, je krutej.
to samý lidi jsou schopný dát 195 gumu na 9" disk (schválně, kterej "styler" napíše, že to je ještě málo nebo že to je akorát a nedělá to "áčka"), i když je to naprostej nesmysl. stejně tak jsou lidi schopný dělat nesmyslný odklony, protože je to hustý.
prostě pořád se najde (a bohužel je to většina) lidí, která uznává nějaký nesmyslný úpravy, který jsou samozřejmě naprosto opačným směrem než tuning. a nikdo jim to nevymluví, ať je to sebevětší nesmysl. nezbývá nic jiného, než si o tom myslet své, zasmát se tomu a vědět, že je to naprosto k hovnu.
jako jo, taky se rád dívám na hezký auta, ale tohle mi nepřijde ani hezký a hlavně když člověk ví, že to je nesmysl, tak k čemu to? :) obdivuju spíš čistotu, preciznost, decentní úpravy a úpravy výkonu a né "styl" spek

_________________
3x Renault Safrane Hartge Biturbo


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Podvozek do A
PříspěvekNapsal: 13 lis 2010 11:21 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 02 pro 2005 19:09
Příspěvky: 1262
Bydliště: Plzeň
Spiral: Evidentně si to nepochopil...

bóďa: JJ máš pravdu, ale občas mě to nedá se nepozastavit na hloupostí českého "tunera"... :D Ty dvě fotky na začátku jsou samozřejmě nesmysl, to už je daleko i za tím co se jezdí na okruhu a s funkčností obě auta nemají nic společného, jsou to jen dvě velký těžítka :lol:

_________________
Škoda 136L čistě pro radost z jízdy http://www.tuner2.skoda-virt.cz


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Podvozek do A
PříspěvekNapsal: 17 lis 2010 14:01 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 07 srp 2004 15:23
Příspěvky: 1811
Bydliště: Dobříš
xyz co mám v nabídce mají z 99% horní uložení nastavitelné s uniball uložení jak je na horním obrázku.sada s nastavitelnou tuhostí tlumiče,výškou pružiny a výškou auta stojí 20000.-

_________________
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 38 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Originál a repas turbo
Preferujete když jde o 205/55 R16 LETNÍ pneumatiky nejlepší poměr ceny a kvality?
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO
Zpracování osobních údajů