Sedačky a 3" pásy do Žlutky
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma
Sedačky a 3" pásy do Žlutky
Vybírám nové sedačky a pásy do Žlutky.
Add. sedačky, tak tam mám celkem jasno, budou asi černé Sparco EVO. Jediné co mě u nich štve je ten bílej proužek co na sobě mají, ale ono proužky už začlo dělat i OMP a člověk si pomalu dnes vzhledově nevybere. Kdyby někoho napadla jiná varianta, dejte echo, ale seděl jsem v Pro 2000, seděla jsem v OPM WRC i ARS, seděl jsem v Sandtler sedačce a ani jedna prostě nepadla tak jako EVO.
Add. pásy, tak tam silně tápu.
1. Strašně se mě líbí černé pásy SCHROTH se žlutým nápisem, přesně by to padlo ke stylu co chci dělat. Druhá varianta je Sabelt, který taky vzhledově celkem vyhovuje, ale podle diskuzí se dost často narazí na fake z číny a je otázka co mají třeba kluci ve speedpru?
2. Co vím určitě, tak chci racing verzi, přes ramena 3" šířku v pase je prý lepší 2" šíře a vůbec netuším zda koupit jeden a nebo dva pásy mezi nohy? Jaké máte zkušenosti? Nebo pro moje účely postačí 4 bod?
3. Chci sedět víc vzadu než doteď a u současných pásů jsem měl pás zkrácený na minimum v oblasti pasu a i tak to bylo skoro volné. Dá se někde vyčíst jaká je min./max. délka pásů?
Předem díky všem za reakce a praktické zkušenosti.
Add. sedačky, tak tam mám celkem jasno, budou asi černé Sparco EVO. Jediné co mě u nich štve je ten bílej proužek co na sobě mají, ale ono proužky už začlo dělat i OMP a člověk si pomalu dnes vzhledově nevybere. Kdyby někoho napadla jiná varianta, dejte echo, ale seděl jsem v Pro 2000, seděla jsem v OPM WRC i ARS, seděl jsem v Sandtler sedačce a ani jedna prostě nepadla tak jako EVO.
Add. pásy, tak tam silně tápu.
1. Strašně se mě líbí černé pásy SCHROTH se žlutým nápisem, přesně by to padlo ke stylu co chci dělat. Druhá varianta je Sabelt, který taky vzhledově celkem vyhovuje, ale podle diskuzí se dost často narazí na fake z číny a je otázka co mají třeba kluci ve speedpru?
2. Co vím určitě, tak chci racing verzi, přes ramena 3" šířku v pase je prý lepší 2" šíře a vůbec netuším zda koupit jeden a nebo dva pásy mezi nohy? Jaké máte zkušenosti? Nebo pro moje účely postačí 4 bod?
3. Chci sedět víc vzadu než doteď a u současných pásů jsem měl pás zkrácený na minimum v oblasti pasu a i tak to bylo skoro volné. Dá se někde vyčíst jaká je min./max. délka pásů?
Předem díky všem za reakce a praktické zkušenosti.
- LiberaleMiguel2
- Příspěvky: 3841
- Registrován: 22 říj 2013 17:21
Re: Sedačky a 3" pásy do Žlutky
Vím, že to není Sparco OMP apod, ale mrkni na http://www.fotele-speed.pl" onclick="window.open(this.href);return false; nebo http://www.mmtuning.pl" onclick="window.open(this.href);return false; (stejná firma). Dělají různé velikosti(na prvním odkazu jsou tabulky rozměrů), cenově je to úplně jinde než ty "značkové", mají aji FIA homologaci a můžeš si vybrat barvu jakou chceš, prošití a aji vyšité logo Dělají látkové(první foto), kožené(syntetická kůže "skaj" - nebo jak se to jmenuje ) a aji kombinaci kůže a alcantry(druhé foto)
Koncem října/začátkem listopadu pojedu do Čech(Rožmitál pod třemšínem cca), kdyby sis to chtěl zkusit "na vlastní zadek"
Koncem října/začátkem listopadu pojedu do Čech(Rožmitál pod třemšínem cca), kdyby sis to chtěl zkusit "na vlastní zadek"
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)
Re: Sedačky a 3" pásy do Žlutky
Dělané sedačky mám teď, látka dost šisuje a kvalita provedení taky pokulhává. Navíc tohle vypadá na kopii Sparca Pro 200 a to mě nesedí.
Spíš mě zajímá zkušenost s pásama i když na jiném fóru jsem se dozvěděl už hodně, ale třeba se tu najde vícero lidí co mají praktické zkušenosti. Stále váhám zda jen 4 bod a nebo zda nejít do 5/6ti bodu.
Spíš mě zajímá zkušenost s pásama i když na jiném fóru jsem se dozvěděl už hodně, ale třeba se tu najde vícero lidí co mají praktické zkušenosti. Stále váhám zda jen 4 bod a nebo zda nejít do 5/6ti bodu.
- Butcher
- Příspěvky: 3186
- Registrován: 15 říj 2006 23:48
- Bydliště: Sodom and Gomorrah
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sedačky a 3" pásy do Žlutky
Za me 5/6-bod.Prezka stejne zustava nejlip na tech spodnich(5a6, ktery jsou na jednom "oku"), takze oproti 4bodu mas jen minimum prace navic + lepsi ochrana....ale hlavne to vypada vic race....ten 6bod teda
KEHO rennsport
Re: Sedačky a 3" pásy do Žlutky
Zalezi na tom, na jake ucely auto je. Pokud budes casto vystupovat, tak klasicke 4body, pokud nikoliv a bude jen na zavody, tak vicebod. Rozdil v zapinani je docela velky.
skladani VS cvak a hotovo
Co se tyce zakonceni, tak u Schrothu (dle edice) to jde az na opravdove minimum.
LiberaleMiguel2: OMG..nabizet nekomu, kdo nechce setrit a chce kvalitu Polsky smejdy - to muzes jen ty
skladani VS cvak a hotovo
Co se tyce zakonceni, tak u Schrothu (dle edice) to jde az na opravdove minimum.
LiberaleMiguel2: OMG..nabizet nekomu, kdo nechce setrit a chce kvalitu Polsky smejdy - to muzes jen ty
Lotus Elise (podvozek Nitron, brzdy EBC, unibaly)
Honda Jazz v org. stavu
Honda NSR, Honda Monkey a cross
Matra Grand Espace Initiale
VW Golf IV TDi 150PS/350Nm v decentní úpravě
VW Golf VI TDi v cabriu
Mercedes Sprinter - odtahovka
Honda Jazz v org. stavu
Honda NSR, Honda Monkey a cross
Matra Grand Espace Initiale
VW Golf IV TDi 150PS/350Nm v decentní úpravě
VW Golf VI TDi v cabriu
Mercedes Sprinter - odtahovka
- LiberaleMiguel2
- Příspěvky: 3841
- Registrován: 22 říj 2013 17:21
Re: Sedačky a 3" pásy do Žlutky
Jistě jistě, bo je to z polska tak jsou to šmejdy
JSEM ZPÁTKY NA SVÉM PŮVODNÍM PROFILU, TAKŽE COKOLIV PIŠTE NA LiberaleMiguel (bez dvojky)
Re: Sedačky a 3" pásy do Žlutky
Já bych se přimlouval za nějakou skořepinovou verzi recar. Vzhledově na nich ujíždím. Sedět jsem v tom neseděl.
Co se týče pásů, jezdím 6b a už bych do 4b nešel. Úzký spodní pásy můžou být při street provozu opravdu dobrej upgrade. Protože ty 3" jsou opravdu dost široké na časté zapínání a v normálním oblečení to může být přínos.
Zkrácení na minimum uplně nerozumím, já u svých pasů můžu zkracovat dokuď nebude spona pásu u oka který pás drží.
Co se týče pásů, jezdím 6b a už bych do 4b nešel. Úzký spodní pásy můžou být při street provozu opravdu dobrej upgrade. Protože ty 3" jsou opravdu dost široké na časté zapínání a v normálním oblečení to může být přínos.
Zkrácení na minimum uplně nerozumím, já u svých pasů můžu zkracovat dokuď nebude spona pásu u oka který pás drží.
Re: Sedačky a 3" pásy do Žlutky
Liberal: Bohužel mě zatím nic nepřesvědšilo o opaku...
Javor: Zkrácení u race pásů jde (to jsem se mezi tím dozvěděl) což u mých tuning sparco nejde. tam stáhneš přesku na max. a stejně je to pořád dlouhý půl metru.
Jinak se v tom pořád plácám, asi nakonec koupím 6ti bod OMP a pokud mě bude stačit jen 4, tak přehodím sponu na jeden břišní pás. Údajně to jde rozebrat a přehodit to kde bude spona zůstávat.
Javor: Zkrácení u race pásů jde (to jsem se mezi tím dozvěděl) což u mých tuning sparco nejde. tam stáhneš přesku na max. a stejně je to pořád dlouhý půl metru.
Jinak se v tom pořád plácám, asi nakonec koupím 6ti bod OMP a pokud mě bude stačit jen 4, tak přehodím sponu na jeden břišní pás. Údajně to jde rozebrat a přehodit to kde bude spona zůstávat.
- Butcher
- Příspěvky: 3186
- Registrován: 15 říj 2006 23:48
- Bydliště: Sodom and Gomorrah
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sedačky a 3" pásy do Žlutky
Vubec nemusis nic rozebirat, proste ji nechas nacvaklou na kterym budes chtit
KEHO rennsport
Re: Sedačky a 3" pásy do Žlutky
Já myslel, že po otočení tím rozepínacím spínačem se rozletí všechny, ale na jednom zůstane držet. Tak to alespoň fungovalo u všech co jsem se kdy vezl. Přece to nevypne všechny a nebudeš to hledat po autě Údajně to na kterém to drží pásu se ale nechá uvnitř předělat.
- Butcher
- Příspěvky: 3186
- Registrován: 15 říj 2006 23:48
- Bydliště: Sodom and Gomorrah
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sedačky a 3" pásy do Žlutky
No vsak tam pichnes kterej chces a nechas to "zapnuty"
KEHO rennsport
Re: Sedačky a 3" pásy do Žlutky
A jak to ta spona pozna? Nebo to ma pri odemykani dve polohy, ze napred to pusti vetsinu, ale jeden zustane drzet a pak pripadne pri vetsim pootoceni to rozepne i ten posledni? Jsou firmy co prodavaji pasy jako L a R, tak je me to prave divne, ze by to slo tak lehce jak pises.
Re: Sedačky a 3" pásy do Žlutky
mam v autě ten 6ti bod omp a sedačku omp hte nemáš to daleko mam pocit tak se klidně stav podívat. starý plzenec
Honda Civic EG turbo
Civic aerodeck
Toyota Celica GT4
Civic aerodeck
Toyota Celica GT4
Re: Sedačky a 3" pásy do Žlutky
Ano, vetsinou na pravem brisnim pasu. Bezne se nechava take horni pravy pas zapnuty (s trochou praxe toho lze dosahnout jen jednou rukou) a pri provozu ve meste se pote zapinaji (a odepinaji) pouze leve pasy (a spodni/stredni se pouzivaji pouze na okruhu anebo draze. Predpokladam, ze se rozhodnes pro 5-6 bodove pasy, protoze 4-bodove nejsou ve vsech disciplinach legalni.).Tuner#2 píše:Já myslel, že po otočení tím rozepínacím spínačem se rozletí všechny, ale na jednom zůstane držet.
V kazdem pripade, pokud ti skutecne jde o maximalni bezpecnostni a ochranou funkci a ne jen o povrchni pozerstvi (o cemz v tvem pripade - narozdil od mnohych jinych - pochybuji), tak s tou jednodilnou sedackou zvaz, jestli pripadne chces, aby tva hlava zastavala funkci ochrane klece .
IQ stylingem nenahradis.
Re: Sedačky a 3" pásy do Žlutky
posero: píšu SZ
Taboo: Jasný, ale právě to, kde to zůstane držet i po rozepnutí jde nějak po rozebrání předělat. Nevím, jak jsem koupil, tak prodávám. Co se týče hlavy, jezdím skořepiny a 3 bod pásy už 10 let a jsem si vědom toho, že ideální by byl v autě rám, ale pak už z toho bude čistokrevný závoďák a ne víkendovka s kterou si můžu jet vyvětrat hlavu kdy se mě zachce... V ČR je bohužel rám v autě na silnici sci-fi.
Taboo: Jasný, ale právě to, kde to zůstane držet i po rozepnutí jde nějak po rozebrání předělat. Nevím, jak jsem koupil, tak prodávám. Co se týče hlavy, jezdím skořepiny a 3 bod pásy už 10 let a jsem si vědom toho, že ideální by byl v autě rám, ale pak už z toho bude čistokrevný závoďák a ne víkendovka s kterou si můžu jet vyvětrat hlavu kdy se mě zachce... V ČR je bohužel rám v autě na silnici sci-fi.
Re: Sedačky a 3" pásy do Žlutky
posero: Díky za možnost vyzkoušení další sedačky a pásů
BTW netuší někdo, proč v předpisech pro rallye auta je podmínka u 4 bodů ramenní pásy od sedačky ke kotevním místům křížit? Na pár autech jsem to viděl, ale většina to má rovnoběžně. Mě to přijde spíš nebezpečné a že to musí být větší nápor na sedačku a když by "povolila", tak na krk.
BTW netuší někdo, proč v předpisech pro rallye auta je podmínka u 4 bodů ramenní pásy od sedačky ke kotevním místům křížit? Na pár autech jsem to viděl, ale většina to má rovnoběžně. Mě to přijde spíš nebezpečné a že to musí být větší nápor na sedačku a když by "povolila", tak na krk.
Re: Sedačky a 3" pásy do Žlutky
Nikdo netuší?
Je to strana 3 zde: http://www.autoklub.cz/dokument/4462-cl ... -n-a-.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Je to strana 3 zde: http://www.autoklub.cz/dokument/4462-cl ... -n-a-.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Sedačky a 3" pásy do Žlutky
Tohle nevim, ale já bych je nekřížil, nevidim v tom žádnou výhodu. Už jsem to tak párkrát viděl, ale stejně bych řekl, že většina aut na rally je má rovně.
Aktuálně:
2000 Citroen Saxo VTS 1.6 16V 150hp 791kg
2001 Peugeot 607 3.0 V6 152kW
2000 Citroen Saxo VTS 1.6 16V
1999 Citroen Saxo VTS 1.6 16V
2003 Mercedes-Benz Vito II 2.2CDI 110kW
???? Škoda 120S
podval
2000 Citroen Saxo VTS 1.6 16V 150hp 791kg
2001 Peugeot 607 3.0 V6 152kW
2000 Citroen Saxo VTS 1.6 16V
1999 Citroen Saxo VTS 1.6 16V
2003 Mercedes-Benz Vito II 2.2CDI 110kW
???? Škoda 120S
podval
Re: Sedačky a 3" pásy do Žlutky
Mě se to taky nezdá a spíš v tom vidím negativum, že to bude mít tendenci se sjet k sobě a říznout do krku když by to pustila sedačka. Udělám to rovně, už jsme cca. vymyslel kde budou kotevné místa pro oka.
- petrsk
- Příspěvky: 201
- Registrován: 02 pro 2006 22:50
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sedačky a 3" pásy do Žlutky
Krizeni ramenich pasu je kvuli gravitacnimu ucinku v zatackach.zatacis doleva ,tak te ma podrzet pravej pas a ten ma "vetsi " silu,kdyz bude ukotven v protilehlem bode.zarezavat do krku se nebudou,protoze je drzi oka v sedacce.
Rover 825 SD .V kůži a dřevě. R.I.P
Autocrossovy Swišť 1.3 prodáno
Daewoo Nubira 2.0
Autocrossovy Swišť 1.3 prodáno
Daewoo Nubira 2.0
Re: Sedačky a 3" pásy do Žlutky
To křížení přišlo hlavně s Hansem a je vidět v autech který mají kotvící bod pásů daleko od sedačky.
Re: Sedačky a 3" pásy do Žlutky
Aha, díky za info oboum, já to budu mít nakrátko, takže je dám rovnoběžně
Re: Sedačky a 3" pásy do Žlutky
Tak židle jsou doma, je to luxus!
Re: Sedačky a 3" pásy do Žlutky
Nové židle si vyžádali i nové kšandy pro velký kluky
Re: Sedačky a 3" pásy do Žlutky
Gratuluju a závidím... jak jsou pohodlný neposoudím, ale vypadají fantasticky
Bad things happen when good people pretend nothing is wrong. - Corey Mother Fuckin´Taylor
Re: Sedačky a 3" pásy do Žlutky
Díky. Proti původním je to nebe a dudy...
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3732
- Registrován: 05 srp 2005 14:31
- Bydliště: Český Těšín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sedačky a 3" pásy do Žlutky
Pekny, jak budes ty pasy uchytavat?BUdes je davat krizne?A to jsou 3", na fotce to dost zkresluje
Audi Coupe Quattro
Re: Sedačky a 3" pásy do Žlutky
JJ jsou to 3" přes ramena a boky, ten mezi nohy je 2". Uchycení boční do origo míst, vzadu budu zespoda kasle vařit páskovinu s matkou abych tam mohl dát taky oka a pak je otázka co bude víc vyhovovat, zda křížem a nebo rovnoběžně.