Ahoj chlapi,
poraďte zoufalému - u vícebodového pásu mi odešla ta centrální zamykací přezka. Nikde na lokálních shopech (ani Ebay atd.) jsem nenašel náhradu (aby se prodávala samotná nebo nestála více než celý pás). Neřešil jste to někdy někdo? Přezku jsme zkusili rozebrat, ale ten mechanismus se stále zasekává....
Jelikož nepřipoutanej jezdit nechci, trochu mě tenhle problém brzdí...
Pokud by měl někdo tip kde koupit nebo jak řešit, budu moc rád. Díky, Hasa
Centrální přezka vícebodového pásu
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma
Centrální přezka vícebodového pásu
Audi A4 2.0 TDI MY08
Toyota Celica GT4 ST205
Toyota Celica GT4 ST205
Re: Centrální přezka vícebodového pásu
Chlape paradne napsano
x znacka pasu?
x typ pasu?
x fotka?
...jinak nevim jak u jinych znacek (80% techniky je patent Schroth a to u Sabeltu, Momo, Sparco, atd.) je opravdu samotne centralni zapinani drazsi nez novy pas...
x znacka pasu?
x typ pasu?
x fotka?
...jinak nevim jak u jinych znacek (80% techniky je patent Schroth a to u Sabeltu, Momo, Sparco, atd.) je opravdu samotne centralni zapinani drazsi nez novy pas...
Lotus Elise (podvozek Nitron, brzdy EBC, unibaly)
Honda Jazz v org. stavu
Honda NSR, Honda Monkey a cross
Matra Grand Espace Initiale
VW Golf IV TDi 150PS/350Nm v decentní úpravě
VW Golf VI TDi v cabriu
Mercedes Sprinter - odtahovka
Honda Jazz v org. stavu
Honda NSR, Honda Monkey a cross
Matra Grand Espace Initiale
VW Golf IV TDi 150PS/350Nm v decentní úpravě
VW Golf VI TDi v cabriu
Mercedes Sprinter - odtahovka
Re: Centrální přezka vícebodového pásu
Pás je Takata, ale asi fake, i když zpracování kromě přezky vypadá na fake poměrně kvalitně... je to 6ti bod, aktuálně používán jako 4 bod (přezka na 4 bod stačí). Nepovažoval jsem za důležité to sem psát, předpokládal jsem, že přezka může být jakákoliv protože "klipy" pásů jsou univerzální...není to tak?
Jinak ty, pokud se nepletu, občas pásy inzeruješ - nabídku na samotnou přezku nemáš?
Jinak ty, pokud se nepletu, občas pásy inzeruješ - nabídku na samotnou přezku nemáš?
Audi A4 2.0 TDI MY08
Toyota Celica GT4 ST205
Toyota Celica GT4 ST205
- Butcher
- Příspěvky: 3186
- Registrován: 15 říj 2006 23:48
- Bydliště: Sodom and Gomorrah
- Kontaktovat uživatele:
Re: Centrální přezka vícebodového pásu
Bohuzel...aspon z me skromne zkusenosti napr. OMP pas do Sabelt prezky nedamhasa píše:"klipy" pásů jsou univerzální...není to tak?
KEHO rennsport
Re: Centrální přezka vícebodového pásu
Hasa: na znacce zalezi hodne. Sice sportovni pasy moc firem nedela a spise kupuji licence/vyvoj/potisky predniho hrace na trhu, ale zalezi na typu. Evropske/Americke firmy jedou sice patenty Schrothu (vyvoj firmy je hlavne diky leteckemu prumyslu, kde maji skoro monopol), ale tech spon uz bylo vyvinuto pomerne hodne.
Dalsi firmou je Takata, ktera dela veci do osobaku (airbagy - tam se ji ted moc nedari, protoze zabila uz 16 lidi diky chybe a prave pasy). Jednou z odnozi jsou i sportovni pasy, ale popravde jsem jeste nevidel na vlastni oci original Takatu (a ze jsem jich drzel v ruce dost) a v tom je ten problem. Je to jako se vsim z Ciny - lepsi a horsi kopie VS spolehnuti se na to.
Bohuzel s Takatou nepomohu a dobastleni od Schrothu 100% nevyjde, protoze kazdy maji jiny mechanismus (jako u origo pasu, kde nacvak z jednoho typu auta nepujde do jineho). Sice mne za to hodne lidi nemusi, ale Takatu mam diky absenci originalu v CR mezi firmama, ktere bych si do auta nikdy nedal (stejne jako FAKE advany, Polske sedacky, atd.) . Fungovat to muze, o tom zadna..ale taky nemusi a mam se rad..
Butcher: presne tak A to obe dve jmenovane firmy maji spony od Schrothu Strasne zalezi na roku vyroby a na tom, jaky patent/typ/styl firma vzala...
Dalsi firmou je Takata, ktera dela veci do osobaku (airbagy - tam se ji ted moc nedari, protoze zabila uz 16 lidi diky chybe a prave pasy). Jednou z odnozi jsou i sportovni pasy, ale popravde jsem jeste nevidel na vlastni oci original Takatu (a ze jsem jich drzel v ruce dost) a v tom je ten problem. Je to jako se vsim z Ciny - lepsi a horsi kopie VS spolehnuti se na to.
Bohuzel s Takatou nepomohu a dobastleni od Schrothu 100% nevyjde, protoze kazdy maji jiny mechanismus (jako u origo pasu, kde nacvak z jednoho typu auta nepujde do jineho). Sice mne za to hodne lidi nemusi, ale Takatu mam diky absenci originalu v CR mezi firmama, ktere bych si do auta nikdy nedal (stejne jako FAKE advany, Polske sedacky, atd.) . Fungovat to muze, o tom zadna..ale taky nemusi a mam se rad..
Butcher: presne tak A to obe dve jmenovane firmy maji spony od Schrothu Strasne zalezi na roku vyroby a na tom, jaky patent/typ/styl firma vzala...
Lotus Elise (podvozek Nitron, brzdy EBC, unibaly)
Honda Jazz v org. stavu
Honda NSR, Honda Monkey a cross
Matra Grand Espace Initiale
VW Golf IV TDi 150PS/350Nm v decentní úpravě
VW Golf VI TDi v cabriu
Mercedes Sprinter - odtahovka
Honda Jazz v org. stavu
Honda NSR, Honda Monkey a cross
Matra Grand Espace Initiale
VW Golf IV TDi 150PS/350Nm v decentní úpravě
VW Golf VI TDi v cabriu
Mercedes Sprinter - odtahovka
Re: Centrální přezka vícebodového pásu
Díky moc oběma, alespoň jsem chytřejší já si fakt myslel, že je fuk z čeho to bude...
Audi A4 2.0 TDI MY08
Toyota Celica GT4 ST205
Toyota Celica GT4 ST205
Re: Centrální přezka vícebodového pásu
sorry za OT, ale fakt tě někdo nemusí kvůli tomu, že nemáš rád nějakou značku bezpečnostních pásů?gizmi píše:Sice mne za to hodne lidi nemusi, ale Takatu mam diky absenci originalu v CR mezi firmama, ktere bych si do auta nikdy nedal (stejne jako FAKE advany, Polske sedacky, atd.) . Fungovat to muze, o tom zadna..ale taky nemusi a mam se rad.
3x Renault Safrane Hartge Biturbo