ochraný rám v autě

Úpravy interiéru, budíky, sedačky čalounění a elektronika v interiéru ( mimo autohifi ).

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma

Korálek
Příspěvky: 71
Registrován: 17 kvě 2007 12:27

ochraný rám v autě

Příspěvek od Korálek »

Mám dotaz dá se sehnat ochraný rám(klec) do vozu Peugeot 206?
Podmínkou je aby byl schválený pro běžný silniční provoz,to je aby se dal oficialně zapsat do TP.

Bordel
Moderátor
Příspěvky: 3887
Registrován: 20 čer 2004 16:07
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bordel »

tohle bychom chteli vsichni... :cry:
http://www.odtahnito.cz <<< Půjčovna odtahového speciálu, stačí řidičák sk. B. Nejlevnější způsob převozu vozu svépomocí. Praha, ČR i zahraničí.

Uživatelský avatar
kubi
Příspěvky: 7665
Registrován: 05 pro 2006 21:25
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: ochraný rám v autě

Příspěvek od kubi »

Jde to ale ne v týhle zemi. Taky bych rád do Kadetta, ale páni tepláci z Parlamentu vnímají paradoxně bezpečnostní rám jako nebezpečnou úpravu...:(:(:(
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan

Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ

rozumik
Příspěvky: 266
Registrován: 02 led 2006 19:32
Bydliště: Long Beach

Příspěvek od rozumik »

taky ze v urcite mire nebezpecna JE
CA18DET inside Obrázek

Anděl
Moderátor
Příspěvky: 2559
Registrován: 11 kvě 2005 22:27
Bydliště: Český Krumlov

Příspěvek od Anděl »

Bez helmy je to nebezpečné. :wink: Takže raději nic. :roll:
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw

Uživatelský avatar
fakie vw
Příspěvky: 753
Registrován: 30 lis 2005 17:41
Bydliště: ostrava
Kontaktovat uživatele:

gti

Příspěvek od fakie vw »

Ano ,ale jak to pošleš náhodou přes střechu tak tak tě to nerozdrdí jak bez rámu. A hlavně rám má hlavně učel aby karoserii vystužil a auto mělo lepší vlastnosti. Skoky přes střechu bych bral až radši naposled :lol:
VW golf II GT 1.8Turbo

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

To jo ale když se do rámu mlaskenš hlavinkou tak uděláš fly ze skáli když tě to umráčí a to ti bude ten rám už pak na pikaču. Takže bez helmičky ne dobré sedat do auta s trubkama ve vnitř.
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
Ryba
Příspěvky: 522
Registrován: 22 srp 2005 16:11
Bydliště: Pha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ryba »

elviiis píše:To jo ale když se do rámu mlaskenš hlavinkou tak uděláš fly ze skáli když tě to umráčí a to ti bude ten rám už pak na pikaču. Takže bez helmičky ne dobré sedat do auta s trubkama ve vnitř.
ale pokud bys mel sedačky ušatky s pořádnejma pásama tak je podleme minimalni sance se bouchnout....
ITB Power

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

Ryba píše:
elviiis píše:To jo ale když se do rámu mlaskenš hlavinkou tak uděláš fly ze skáli když tě to umráčí a to ti bude ten rám už pak na pikaču. Takže bez helmičky ne dobré sedat do auta s trubkama ve vnitř.
ale pokud bys mel sedačky ušatky s pořádnejma pásama tak je podleme minimalni sance se bouchnout....
To jo ale já jen napsal důvod proč to není homologované. Vzhledem k tomu že půlka čechů jezdí bez pásů a měli by obyč sedačky tak by nebylo njšťstnější řešení rám schválit. vem si machýrka kterej bude mít rám např v golfu s ůplně obyč sedačkama nebude mít Gti nebo tak kde jsou trošku lepčejší sedačky , nebude připoutanej někdo mu tam vlítne on náhle škubne volantem a praští se do rámu a omráčí se. Vím že je to katastrofickej scénář ale tohle je fakt kterej zabraňuje homologaci rámu pro provoz. Navíc ti každej řekne že auto je konstrouvané tak aby při běžném ježdění havárku přežilo (srážku s kamionem neukecáš a přinat že jezdíš jako prase nemůžeš :lol: )

Jinak já osobně bych to taky bral ale dá se bez toho obejít pokud nejezdíš závody stačí si koupit pevné auto od serie. Já poslal CRX ED9 v kilu do skály na boudu. přijeli hasiči dali mi auto na kola já zavřel šíbr a šel pro otce to odtáhnout protože vyskočila poloosa jinak bych aji odjel :-)
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
Leňulka
Moderátor
Příspěvky: 925
Registrován: 06 dub 2004 16:42
Bydliště: Březová
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Leňulka »

pokud nemas na urcitych mistech zname, mit ho tam nesmis, zadny zavodni ram nema schvaleni pro bezny provoz, je sice fakt ze svoji bezpecnost zvysis, ale snizis ji vsem ostatnim, ja ho tam mam, zatim jen cast, na zbytku se pracuje, a pak budu usilovat o to abych to mela i v technicaku, kdyz uz tam bude napsany, nemusis nic nikomu vysvetlovat :wink: pak je dalsi moznost ram ukryt do vnitrnich plastu, ale nevim nevim, to ho tam pak nemusis mit pokud ho tam chces pro paradu, ted se nabizi otazka, na co ho tam vlastne chces? jestli jen na loveni kocand tak na to kasli, jestli to je kvuli zavodum, pak to proste riskni jako ja a mej ho tam :D
...:::Toyota Celica 2.0GTi 16V 115kW 89':::...- Ex
...:::Toyota Celica 2.0Turbo All Track 150kW 89':::...
...:::Toyota Celica 2.0Turbo 4WD 136kW 88':::...- Ex
...:::Toyota 4Runner 2.4i 84kW 89':::...
...:::N.M.T. Engineering:::...

Uživatelský avatar
Leňulka
Moderátor
Příspěvky: 925
Registrován: 06 dub 2004 16:42
Bydliště: Březová
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Leňulka »

jen aby jste mi verili
Přílohy
DSC00168.JPG
DSC00168.JPG (54.65 KiB) Zobrazeno 2598 x
DSC00171.JPG
DSC00171.JPG (57.57 KiB) Zobrazeno 2598 x
DSC00170.JPG
DSC00170.JPG (56.05 KiB) Zobrazeno 2599 x
...:::Toyota Celica 2.0GTi 16V 115kW 89':::...- Ex
...:::Toyota Celica 2.0Turbo All Track 150kW 89':::...
...:::Toyota Celica 2.0Turbo 4WD 136kW 88':::...- Ex
...:::Toyota 4Runner 2.4i 84kW 89':::...
...:::N.M.T. Engineering:::...

Uživatelský avatar
Ryba
Příspěvky: 522
Registrován: 22 srp 2005 16:11
Bydliště: Pha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ryba »

jinak jak píše leňulka. Myslim, že hlavní důvod proč neni rám povolen do běžnýho provozu je ten, že tim naprosto degraduješ deformační zóny tvého auta a při srážce s jiným autem bys ho rozsekal nacucky...

Leňulka: kdo ti dělal rám a zakolik?
ITB Power

Uživatelský avatar
Ryba
Příspěvky: 522
Registrován: 22 srp 2005 16:11
Bydliště: Pha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ryba »

jinak ja oněm právě taky uvažuju, stavim teď auto na amaterský závody ale chci abych si naty závody mohl dojet po vlastní ose. To že mi rám nepovolej stim sem už smířenej. Paradoxně jediný proti je u mě zvýšení váhy auta:-) Ale asi to překousnu, zato zpevnění karoserie a bezpečnost to stojí.)
ITB Power

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

Leňulka má výhodu že je hezká baba já bych těžko hodil očkem na poldu leda že by byl teplej a to bych si raději nechal dát flastra :lol:
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
Leňulka
Moderátor
Příspěvky: 925
Registrován: 06 dub 2004 16:42
Bydliště: Březová
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Leňulka »

ram jsem koupila od kamose, za hubicku, jinak je to origo OMP model ab103 Obrázek ale je to jen zaklad a bude se upravovat do podoby Obrázek trochu jine ale hodne podobne, mam to taky do bezneho provozu, ale taky na amaterske zavody, takze to budu muset nejak udelat, nejaci znami jsou, ale zalezi za kolik budou ochotni si to lajznout, ikdyz, kdyz uz to do TP napisi tak uz maji po starostech, oni jsou da se rict nejvyssi organ, takze co udeli oni, s tim policajti nic nezmuzou, pocet mist mam taky zmeneny, ale to do technicaku hlasit nebudu, kdyz tak stehuju skrin, tak jsem vyndala sedacky :lol: a o tom jestli je nekdo pekny nebo ne to neni, to bych mela totalni smulu, pac bohuzel dal nekdo funkci i zenskym u policie a ty si me pekne vychutnavaji, jako napr. pred vcerejskem me jedna kr.va blikla kdyz jsem jela asi 56km/h, no jo, hold mela funkci tak byla dulezita, chlap by takovou rychlost ohral, to je jasna vec... :roll:
...:::Toyota Celica 2.0GTi 16V 115kW 89':::...- Ex
...:::Toyota Celica 2.0Turbo All Track 150kW 89':::...
...:::Toyota Celica 2.0Turbo 4WD 136kW 88':::...- Ex
...:::Toyota 4Runner 2.4i 84kW 89':::...
...:::N.M.T. Engineering:::...

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

kuwa já ještě babu policajtku nepotkal krom jedné jízdy po dálnici kdy mi chtěla dát dvojku flastra za to že jse v noci táhl auto po dálnici a chtěla aŤ ho necháme u krajnice naštěstí tam byl její kolega a ten jí řekl jestli se náhodou nezbláznila a udělali nám policejní doprovod i s majákem až do plzně :lol:
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Velbloud
Příspěvky: 2230
Registrován: 01 dub 2004 17:03
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: ochraný rám v autě

Příspěvek od Velbloud »

Leni ten rám je naprosto úžasnej ;o)
Obrázek Corsa B Sport 1.4 16V (X14XE) - Hyundai Getz 1.5 16V CRDI VGT Champion

Uživatelský avatar
Leňulka
Moderátor
Příspěvky: 925
Registrován: 06 dub 2004 16:42
Bydliště: Březová
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Leňulka »

to teprve bude, a pokud ma nekdo strach ze mu stoupne vaha, tak muzu uklidnit, tyto ramy se delaji z tenkostennych trubek, navic, pokud nekdo planuje amaterske zavody, stejne by mel odlehcit a vyhodit vse nepotrebne, takze ten ram zase tolik neprida, ten muj vazi 20kg
...:::Toyota Celica 2.0GTi 16V 115kW 89':::...- Ex
...:::Toyota Celica 2.0Turbo All Track 150kW 89':::...
...:::Toyota Celica 2.0Turbo 4WD 136kW 88':::...- Ex
...:::Toyota 4Runner 2.4i 84kW 89':::...
...:::N.M.T. Engineering:::...

Uživatelský avatar
MarAt
Příspěvky: 682
Registrován: 10 říj 2004 11:10
Bydliště: Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarAt »

O homologaci rámu se zde už vedou debaty léta,jen přidám vlastní zkušenost s rámem jako takovým. Možná si pamatujete,že jsem měl do loňska černého civica s rámem http://www.youtube.com/watch?v=DS8VGkiqHoY
Motor jsem si nechal,auto jsem prodal se seriovým vtičkem,a před cca měsícem v dešti ve 150 km/h (nebudu komentovat) opustil vůz dveřma vozovku,načeš se omlátil ze všech stran včetně střechy a po několika kotrmelcích zůstal doslova nabalený na tom rámu,škoda,že nemám fotku,možná je někdo z účastníků členem fora a postne to. Každopádně řidič si o rám sice rozbil hlavu,ale přežil a ještě týž den ho pustili ze špitálu a obávám se,že bez rámu by jeho život na tom místě skončil. Samozřejmě,že rám je určen pro jízdu s helmou,ale pokud si nechcete rozbít hlavu víc než v "normálním" autě,existují fia homolgované ochrany- 50cm stojí sice přes litr,ale koupil jsem je na celou oblast rámu v oblasti střechy. Bohužel pro posádku z civica jsem si je oddělal a část mám v crx,zbytek se tam teprve bude dodělávat s čalouněním.
crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz

Uživatelský avatar
Ryba
Příspěvky: 522
Registrován: 22 srp 2005 16:11
Bydliště: Pha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ryba »

Leňulka píše:to teprve bude, a pokud ma nekdo strach ze mu stoupne vaha, tak muzu uklidnit, tyto ramy se delaji z tenkostennych trubek, navic, pokud nekdo planuje amaterske zavody, stejne by mel odlehcit a vyhodit vse nepotrebne, takze ten ram zase tolik neprida, ten muj vazi 20kg
20kg neni málo :lol: a vykuchanej jezdim i bez ramu:) Pri planovanem vykonu bude u me hrat vaha tu nejvetsi roli... ale stejne ho tam asi dam no.-)
ITB Power

Uživatelský avatar
Leňulka
Moderátor
Příspěvky: 925
Registrován: 06 dub 2004 16:42
Bydliště: Březová
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Leňulka »

jenze ja pokud dam zavodni sedacky tak jsem odlehcila o 160 kg, takze 20kg zpatky me nezabije, pokud to budes mit obdobne, vykon bude lepsi, teda spis auto nebude tak dychavicne a pujde snaze do otacek :wink: co mas vubec za auto, nehledle jsem do podpisu...
...:::Toyota Celica 2.0GTi 16V 115kW 89':::...- Ex
...:::Toyota Celica 2.0Turbo All Track 150kW 89':::...
...:::Toyota Celica 2.0Turbo 4WD 136kW 88':::...- Ex
...:::Toyota 4Runner 2.4i 84kW 89':::...
...:::N.M.T. Engineering:::...

Uživatelský avatar
Leňulka
Moderátor
Příspěvky: 925
Registrován: 06 dub 2004 16:42
Bydliště: Březová
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Leňulka »

jo CRX a co chces odlehcovat kua, dyt ti to bude letat, uz i tak to musi mit dost malo
...:::Toyota Celica 2.0GTi 16V 115kW 89':::...- Ex
...:::Toyota Celica 2.0Turbo All Track 150kW 89':::...
...:::Toyota Celica 2.0Turbo 4WD 136kW 88':::...- Ex
...:::Toyota 4Runner 2.4i 84kW 89':::...
...:::N.M.T. Engineering:::...

Uživatelský avatar
Ryba
Příspěvky: 522
Registrován: 22 srp 2005 16:11
Bydliště: Pha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ryba »

Leňulka píše:jo CRX a co chces odlehcovat kua, dyt ti to bude letat, uz i tak to musi mit dost malo
jojo stavim ted CRX 1G:)
no rad bych se dostal pod 750kg pri 150ps serie motoru:-)
Ted mam civilni crx 1g kery ma 860kg a cca 120ps a 0-100 lehce pod 7s:)
ITB Power

Uživatelský avatar
Leňulka
Moderátor
Příspěvky: 925
Registrován: 06 dub 2004 16:42
Bydliště: Březová
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Leňulka »

tak to zavidim, ja se dostala ze seriovych 1260kg na asi 1150kg, prozatim, vykon je 156PS planovano 230PS, ale to je zatim v nedohlednu, takze vykon zatim zustava, vaha musi jeste dolu, zatim sly z auta prkotiny jako interier, dal se planuje asi odlehcena kapota, mozna i misto skel plexy, lehci kola, pak taky hlavne skorepiny, no a kdyz to nepomuze, pujde se do motoru, tam je taky spousta zbytecnosti :lol:
...:::Toyota Celica 2.0GTi 16V 115kW 89':::...- Ex
...:::Toyota Celica 2.0Turbo All Track 150kW 89':::...
...:::Toyota Celica 2.0Turbo 4WD 136kW 88':::...- Ex
...:::Toyota 4Runner 2.4i 84kW 89':::...
...:::N.M.T. Engineering:::...

Uživatelský avatar
Ryba
Příspěvky: 522
Registrován: 22 srp 2005 16:11
Bydliště: Pha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ryba »

Leňulka píše:tak to zavidim, ja se dostala ze seriovych 1260kg na asi 1150kg, prozatim, vykon je 156PS planovano 230PS, ale to je zatim v nedohlednu, takze vykon zatim zustava, vaha musi jeste dolu, zatim sly z auta prkotiny jako interier, dal se planuje asi odlehcena kapota, mozna i misto skel plexy, lehci kola, pak taky hlavne skorepiny, no a kdyz to nepomuze, pujde se do motoru, tam je taky spousta zbytecnosti :lol:
nj u takove vahy uz te nakejch 20kg za ram fakt nezabije.)
Naposledy upravil(a) Ryba dne 25 črc 2007 12:43, celkem upraveno 1 x.
ITB Power

Uživatelský avatar
Leňulka
Moderátor
Příspěvky: 925
Registrován: 06 dub 2004 16:42
Bydliště: Březová
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Leňulka »

hm to ne :( ale tak plan je aspon jedna tuna, tak snad to pujde, ty jsi odlehcil jakym zpusobem, kuchal si nebo i nejake zasahy do motoroveho prostoru?
...:::Toyota Celica 2.0GTi 16V 115kW 89':::...- Ex
...:::Toyota Celica 2.0Turbo All Track 150kW 89':::...
...:::Toyota Celica 2.0Turbo 4WD 136kW 88':::...- Ex
...:::Toyota 4Runner 2.4i 84kW 89':::...
...:::N.M.T. Engineering:::...

Uživatelský avatar
Ryba
Příspěvky: 522
Registrován: 22 srp 2005 16:11
Bydliště: Pha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ryba »

Leňulka píše:hm to ne :( ale tak plan je aspon jedna tuna, tak snad to pujde, ty jsi odlehcil jakym zpusobem, kuchal si nebo i nejake zasahy do motoroveho prostoru?
no u te "civilni" pouze vyhazen interier a sedacka plus vejfuk je odost lehci nez serie plus sibr pryc. U toho co ted stavim bude 3/4 auta z karbonu nebo laminatu:-) ono sice uz ted je 1/4 z plastu prot je to tak lehky v zakladu to ma asi 900kg :)
Jinak v motorovym prostoru nemam co odlehcovat:) Ten se naopak trosku ztizi diky swapu za jinej motor:)
ITB Power

Uživatelský avatar
Ryba
Příspěvky: 522
Registrován: 22 srp 2005 16:11
Bydliště: Pha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ryba »

Leňulka píše:hm to ne :( ale tak plan je aspon jedna tuna, tak snad to pujde, ty jsi odlehcil jakym zpusobem, kuchal si nebo i nejake zasahy do motoroveho prostoru?
1tuna a 230ps uz by slo.-)
ITB Power

Uživatelský avatar
Leňulka
Moderátor
Příspěvky: 925
Registrován: 06 dub 2004 16:42
Bydliště: Březová
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Leňulka »

tak myslim ze jdes hodne dobrou cestou, psal si ze chces jezdit amatery, nebude to nebezpecne pulka auta plastova, nebo laminatova, vim chces ram, ale i tak se to auto rozbije na trsatka, neni plech prece jenom jistejsi a pevnejsi a udelat z laminatu jen urcite veci?? jen se ptam, ja napr. s karoserii neminim zatim nic delat, ale mozna v budoucnu ano, pac ta ma uz doziva, tak treba by se rada hodila :wink: jinak co se tyce swapu, ten ja neprosazuju, prijde mi to ted jako moda, takze se pokusim oturbit atmosferu urcitou metodou schvalenou vice lidma, co maji sice turbiny ale tuto upravu nevidi jako nerealnou, vykon 230PS ve finale jim prijde realny, ale swap, je jiste jednodussi cesta jak ziskat vykon, nez to co planuju ja, ma uprava bude spise loterie, ale kdyz se podari, odmena je jista :D
...:::Toyota Celica 2.0GTi 16V 115kW 89':::...- Ex
...:::Toyota Celica 2.0Turbo All Track 150kW 89':::...
...:::Toyota Celica 2.0Turbo 4WD 136kW 88':::...- Ex
...:::Toyota 4Runner 2.4i 84kW 89':::...
...:::N.M.T. Engineering:::...

Uživatelský avatar
Ryba
Příspěvky: 522
Registrován: 22 srp 2005 16:11
Bydliště: Pha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ryba »

Leňulka píše:tak myslim ze jdes hodne dobrou cestou, psal si ze chces jezdit amatery, nebude to nebezpecne pulka auta plastova, nebo laminatova, vim chces ram, ale i tak se to auto rozbije na trsatka, neni plech prece jenom jistejsi a pevnejsi a udelat z laminatu jen urcite veci?? jen se ptam, ja napr. s karoserii neminim zatim nic delat, ale mozna v budoucnu ano, pac ta ma uz doziva, tak treba by se rada hodila :wink: jinak co se tyce swapu, ten ja neprosazuju, prijde mi to ted jako moda, takze se pokusim oturbit atmosferu urcitou metodou schvalenou vice lidma, co maji sice turbiny ale tuto upravu nevidi jako nerealnou, vykon 230PS ve finale jim prijde realny, ale swap, je jiste jednodussi cesta jak ziskat vykon, nez to co planuju ja, ma uprava bude spise loterie, ale kdyz se podari, odmena je jista :D
diky tem plastovejm dilu je to tauto tak lehky:-) Deformacni zony nula nula prd, tenky plechy jak picka, stim nic nenadelam. Od ramu si slibuju jak zlepseni bezpecnosti tak hlavne zvyseni tuhosti karoserie, ktera je dost zalostna... A bourat stim nehodlam... Koncept auta neni pouzitlnej na rally ale spis na slalomy na kery se budu zamerovat hlavne spolecne s okruhy a sprintama na 1/4mile.... Takze jediny ceho se bojim je ze bych to mohl dostat na boudu a tam bude podleme ram dostacujici.... casem hoodne casem si mozna troufnu na vrhcy:)

Ale uz dost OT
ITB Power

Odpovědět

Zpět na „Interiér - styling a elektronika“