ochraný rám v autě
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma
ochraný rám v autě
Mám dotaz dá se sehnat ochraný rám(klec) do vozu Peugeot 206?
Podmínkou je aby byl schválený pro běžný silniční provoz,to je aby se dal oficialně zapsat do TP.
Podmínkou je aby byl schválený pro běžný silniční provoz,to je aby se dal oficialně zapsat do TP.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3887
- Registrován: 20 čer 2004 16:07
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
tohle bychom chteli vsichni...
http://www.odtahnito.cz <<< Půjčovna odtahového speciálu, stačí řidičák sk. B. Nejlevnější způsob převozu vozu svépomocí. Praha, ČR i zahraničí.
Re: ochraný rám v autě
Jde to ale ne v týhle zemi. Taky bych rád do Kadetta, ale páni tepláci z Parlamentu vnímají paradoxně bezpečnostní rám jako nebezpečnou úpravu...:(:(
Nosce te ipsum - know thyself
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
"Be the change you want to see in the world"
Kadett GSi 16v - "redtop" fan
Gallery: kubi-gsi.rajce.idnes.cz
NABÍZÍM ODBORNÉ PŘEKLADY Z ANGLIČTINY DO ČEŠTINY - VÍCE SZ
gti
Ano ,ale jak to pošleš náhodou přes střechu tak tak tě to nerozdrdí jak bez rámu. A hlavně rám má hlavně učel aby karoserii vystužil a auto mělo lepší vlastnosti. Skoky přes střechu bych bral až radši naposled
VW golf II GT 1.8Turbo
To jo ale když se do rámu mlaskenš hlavinkou tak uděláš fly ze skáli když tě to umráčí a to ti bude ten rám už pak na pikaču. Takže bez helmičky ne dobré sedat do auta s trubkama ve vnitř.
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
ale pokud bys mel sedačky ušatky s pořádnejma pásama tak je podleme minimalni sance se bouchnout....elviiis píše:To jo ale když se do rámu mlaskenš hlavinkou tak uděláš fly ze skáli když tě to umráčí a to ti bude ten rám už pak na pikaču. Takže bez helmičky ne dobré sedat do auta s trubkama ve vnitř.
ITB Power
To jo ale já jen napsal důvod proč to není homologované. Vzhledem k tomu že půlka čechů jezdí bez pásů a měli by obyč sedačky tak by nebylo njšťstnější řešení rám schválit. vem si machýrka kterej bude mít rám např v golfu s ůplně obyč sedačkama nebude mít Gti nebo tak kde jsou trošku lepčejší sedačky , nebude připoutanej někdo mu tam vlítne on náhle škubne volantem a praští se do rámu a omráčí se. Vím že je to katastrofickej scénář ale tohle je fakt kterej zabraňuje homologaci rámu pro provoz. Navíc ti každej řekne že auto je konstrouvané tak aby při běžném ježdění havárku přežilo (srážku s kamionem neukecáš a přinat že jezdíš jako prase nemůžeš )Ryba píše:ale pokud bys mel sedačky ušatky s pořádnejma pásama tak je podleme minimalni sance se bouchnout....elviiis píše:To jo ale když se do rámu mlaskenš hlavinkou tak uděláš fly ze skáli když tě to umráčí a to ti bude ten rám už pak na pikaču. Takže bez helmičky ne dobré sedat do auta s trubkama ve vnitř.
Jinak já osobně bych to taky bral ale dá se bez toho obejít pokud nejezdíš závody stačí si koupit pevné auto od serie. Já poslal CRX ED9 v kilu do skály na boudu. přijeli hasiči dali mi auto na kola já zavřel šíbr a šel pro otce to odtáhnout protože vyskočila poloosa jinak bych aji odjel
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
- Leňulka
- Moderátor
- Příspěvky: 925
- Registrován: 06 dub 2004 16:42
- Bydliště: Březová
- Kontaktovat uživatele:
pokud nemas na urcitych mistech zname, mit ho tam nesmis, zadny zavodni ram nema schvaleni pro bezny provoz, je sice fakt ze svoji bezpecnost zvysis, ale snizis ji vsem ostatnim, ja ho tam mam, zatim jen cast, na zbytku se pracuje, a pak budu usilovat o to abych to mela i v technicaku, kdyz uz tam bude napsany, nemusis nic nikomu vysvetlovat pak je dalsi moznost ram ukryt do vnitrnich plastu, ale nevim nevim, to ho tam pak nemusis mit pokud ho tam chces pro paradu, ted se nabizi otazka, na co ho tam vlastne chces? jestli jen na loveni kocand tak na to kasli, jestli to je kvuli zavodum, pak to proste riskni jako ja a mej ho tam
...:::Toyota Celica 2.0GTi 16V 115kW 89':::...- Ex
...:::Toyota Celica 2.0Turbo All Track 150kW 89':::...
...:::Toyota Celica 2.0Turbo 4WD 136kW 88':::...- Ex
...:::Toyota 4Runner 2.4i 84kW 89':::...
...:::N.M.T. Engineering:::...
...:::Toyota Celica 2.0Turbo All Track 150kW 89':::...
...:::Toyota Celica 2.0Turbo 4WD 136kW 88':::...- Ex
...:::Toyota 4Runner 2.4i 84kW 89':::...
...:::N.M.T. Engineering:::...
- Leňulka
- Moderátor
- Příspěvky: 925
- Registrován: 06 dub 2004 16:42
- Bydliště: Březová
- Kontaktovat uživatele:
jen aby jste mi verili
- Přílohy
-
- DSC00168.JPG (54.65 KiB) Zobrazeno 2598 x
-
- DSC00171.JPG (57.57 KiB) Zobrazeno 2598 x
-
- DSC00170.JPG (56.05 KiB) Zobrazeno 2599 x
...:::Toyota Celica 2.0GTi 16V 115kW 89':::...- Ex
...:::Toyota Celica 2.0Turbo All Track 150kW 89':::...
...:::Toyota Celica 2.0Turbo 4WD 136kW 88':::...- Ex
...:::Toyota 4Runner 2.4i 84kW 89':::...
...:::N.M.T. Engineering:::...
...:::Toyota Celica 2.0Turbo All Track 150kW 89':::...
...:::Toyota Celica 2.0Turbo 4WD 136kW 88':::...- Ex
...:::Toyota 4Runner 2.4i 84kW 89':::...
...:::N.M.T. Engineering:::...
jinak ja oněm právě taky uvažuju, stavim teď auto na amaterský závody ale chci abych si naty závody mohl dojet po vlastní ose. To že mi rám nepovolej stim sem už smířenej. Paradoxně jediný proti je u mě zvýšení váhy auta:-) Ale asi to překousnu, zato zpevnění karoserie a bezpečnost to stojí.)
ITB Power
- Leňulka
- Moderátor
- Příspěvky: 925
- Registrován: 06 dub 2004 16:42
- Bydliště: Březová
- Kontaktovat uživatele:
ram jsem koupila od kamose, za hubicku, jinak je to origo OMP model ab103 ale je to jen zaklad a bude se upravovat do podoby trochu jine ale hodne podobne, mam to taky do bezneho provozu, ale taky na amaterske zavody, takze to budu muset nejak udelat, nejaci znami jsou, ale zalezi za kolik budou ochotni si to lajznout, ikdyz, kdyz uz to do TP napisi tak uz maji po starostech, oni jsou da se rict nejvyssi organ, takze co udeli oni, s tim policajti nic nezmuzou, pocet mist mam taky zmeneny, ale to do technicaku hlasit nebudu, kdyz tak stehuju skrin, tak jsem vyndala sedacky a o tom jestli je nekdo pekny nebo ne to neni, to bych mela totalni smulu, pac bohuzel dal nekdo funkci i zenskym u policie a ty si me pekne vychutnavaji, jako napr. pred vcerejskem me jedna kr.va blikla kdyz jsem jela asi 56km/h, no jo, hold mela funkci tak byla dulezita, chlap by takovou rychlost ohral, to je jasna vec...
...:::Toyota Celica 2.0GTi 16V 115kW 89':::...- Ex
...:::Toyota Celica 2.0Turbo All Track 150kW 89':::...
...:::Toyota Celica 2.0Turbo 4WD 136kW 88':::...- Ex
...:::Toyota 4Runner 2.4i 84kW 89':::...
...:::N.M.T. Engineering:::...
...:::Toyota Celica 2.0Turbo All Track 150kW 89':::...
...:::Toyota Celica 2.0Turbo 4WD 136kW 88':::...- Ex
...:::Toyota 4Runner 2.4i 84kW 89':::...
...:::N.M.T. Engineering:::...
kuwa já ještě babu policajtku nepotkal krom jedné jízdy po dálnici kdy mi chtěla dát dvojku flastra za to že jse v noci táhl auto po dálnici a chtěla aŤ ho necháme u krajnice naštěstí tam byl její kolega a ten jí řekl jestli se náhodou nezbláznila a udělali nám policejní doprovod i s majákem až do plzně
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Re: ochraný rám v autě
Leni ten rám je naprosto úžasnej ;o)
Corsa B Sport 1.4 16V (X14XE) - Hyundai Getz 1.5 16V CRDI VGT Champion
- Leňulka
- Moderátor
- Příspěvky: 925
- Registrován: 06 dub 2004 16:42
- Bydliště: Březová
- Kontaktovat uživatele:
to teprve bude, a pokud ma nekdo strach ze mu stoupne vaha, tak muzu uklidnit, tyto ramy se delaji z tenkostennych trubek, navic, pokud nekdo planuje amaterske zavody, stejne by mel odlehcit a vyhodit vse nepotrebne, takze ten ram zase tolik neprida, ten muj vazi 20kg
...:::Toyota Celica 2.0GTi 16V 115kW 89':::...- Ex
...:::Toyota Celica 2.0Turbo All Track 150kW 89':::...
...:::Toyota Celica 2.0Turbo 4WD 136kW 88':::...- Ex
...:::Toyota 4Runner 2.4i 84kW 89':::...
...:::N.M.T. Engineering:::...
...:::Toyota Celica 2.0Turbo All Track 150kW 89':::...
...:::Toyota Celica 2.0Turbo 4WD 136kW 88':::...- Ex
...:::Toyota 4Runner 2.4i 84kW 89':::...
...:::N.M.T. Engineering:::...
- MarAt
- Příspěvky: 682
- Registrován: 10 říj 2004 11:10
- Bydliště: Česká republika
- Kontaktovat uživatele:
O homologaci rámu se zde už vedou debaty léta,jen přidám vlastní zkušenost s rámem jako takovým. Možná si pamatujete,že jsem měl do loňska černého civica s rámem http://www.youtube.com/watch?v=DS8VGkiqHoY
Motor jsem si nechal,auto jsem prodal se seriovým vtičkem,a před cca měsícem v dešti ve 150 km/h (nebudu komentovat) opustil vůz dveřma vozovku,načeš se omlátil ze všech stran včetně střechy a po několika kotrmelcích zůstal doslova nabalený na tom rámu,škoda,že nemám fotku,možná je někdo z účastníků členem fora a postne to. Každopádně řidič si o rám sice rozbil hlavu,ale přežil a ještě týž den ho pustili ze špitálu a obávám se,že bez rámu by jeho život na tom místě skončil. Samozřejmě,že rám je určen pro jízdu s helmou,ale pokud si nechcete rozbít hlavu víc než v "normálním" autě,existují fia homolgované ochrany- 50cm stojí sice přes litr,ale koupil jsem je na celou oblast rámu v oblasti střechy. Bohužel pro posádku z civica jsem si je oddělal a část mám v crx,zbytek se tam teprve bude dodělávat s čalouněním.
Motor jsem si nechal,auto jsem prodal se seriovým vtičkem,a před cca měsícem v dešti ve 150 km/h (nebudu komentovat) opustil vůz dveřma vozovku,načeš se omlátil ze všech stran včetně střechy a po několika kotrmelcích zůstal doslova nabalený na tom rámu,škoda,že nemám fotku,možná je někdo z účastníků členem fora a postne to. Každopádně řidič si o rám sice rozbil hlavu,ale přežil a ještě týž den ho pustili ze špitálu a obávám se,že bez rámu by jeho život na tom místě skončil. Samozřejmě,že rám je určen pro jízdu s helmou,ale pokud si nechcete rozbít hlavu víc než v "normálním" autě,existují fia homolgované ochrany- 50cm stojí sice přes litr,ale koupil jsem je na celou oblast rámu v oblasti střechy. Bohužel pro posádku z civica jsem si je oddělal a část mám v crx,zbytek se tam teprve bude dodělávat s čalouněním.
crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
20kg neni málo a vykuchanej jezdim i bez ramu:) Pri planovanem vykonu bude u me hrat vaha tu nejvetsi roli... ale stejne ho tam asi dam no.-)Leňulka píše:to teprve bude, a pokud ma nekdo strach ze mu stoupne vaha, tak muzu uklidnit, tyto ramy se delaji z tenkostennych trubek, navic, pokud nekdo planuje amaterske zavody, stejne by mel odlehcit a vyhodit vse nepotrebne, takze ten ram zase tolik neprida, ten muj vazi 20kg
ITB Power
- Leňulka
- Moderátor
- Příspěvky: 925
- Registrován: 06 dub 2004 16:42
- Bydliště: Březová
- Kontaktovat uživatele:
jenze ja pokud dam zavodni sedacky tak jsem odlehcila o 160 kg, takze 20kg zpatky me nezabije, pokud to budes mit obdobne, vykon bude lepsi, teda spis auto nebude tak dychavicne a pujde snaze do otacek co mas vubec za auto, nehledle jsem do podpisu...
...:::Toyota Celica 2.0GTi 16V 115kW 89':::...- Ex
...:::Toyota Celica 2.0Turbo All Track 150kW 89':::...
...:::Toyota Celica 2.0Turbo 4WD 136kW 88':::...- Ex
...:::Toyota 4Runner 2.4i 84kW 89':::...
...:::N.M.T. Engineering:::...
...:::Toyota Celica 2.0Turbo All Track 150kW 89':::...
...:::Toyota Celica 2.0Turbo 4WD 136kW 88':::...- Ex
...:::Toyota 4Runner 2.4i 84kW 89':::...
...:::N.M.T. Engineering:::...
- Leňulka
- Moderátor
- Příspěvky: 925
- Registrován: 06 dub 2004 16:42
- Bydliště: Březová
- Kontaktovat uživatele:
jo CRX a co chces odlehcovat kua, dyt ti to bude letat, uz i tak to musi mit dost malo
...:::Toyota Celica 2.0GTi 16V 115kW 89':::...- Ex
...:::Toyota Celica 2.0Turbo All Track 150kW 89':::...
...:::Toyota Celica 2.0Turbo 4WD 136kW 88':::...- Ex
...:::Toyota 4Runner 2.4i 84kW 89':::...
...:::N.M.T. Engineering:::...
...:::Toyota Celica 2.0Turbo All Track 150kW 89':::...
...:::Toyota Celica 2.0Turbo 4WD 136kW 88':::...- Ex
...:::Toyota 4Runner 2.4i 84kW 89':::...
...:::N.M.T. Engineering:::...
- Leňulka
- Moderátor
- Příspěvky: 925
- Registrován: 06 dub 2004 16:42
- Bydliště: Březová
- Kontaktovat uživatele:
tak to zavidim, ja se dostala ze seriovych 1260kg na asi 1150kg, prozatim, vykon je 156PS planovano 230PS, ale to je zatim v nedohlednu, takze vykon zatim zustava, vaha musi jeste dolu, zatim sly z auta prkotiny jako interier, dal se planuje asi odlehcena kapota, mozna i misto skel plexy, lehci kola, pak taky hlavne skorepiny, no a kdyz to nepomuze, pujde se do motoru, tam je taky spousta zbytecnosti
...:::Toyota Celica 2.0GTi 16V 115kW 89':::...- Ex
...:::Toyota Celica 2.0Turbo All Track 150kW 89':::...
...:::Toyota Celica 2.0Turbo 4WD 136kW 88':::...- Ex
...:::Toyota 4Runner 2.4i 84kW 89':::...
...:::N.M.T. Engineering:::...
...:::Toyota Celica 2.0Turbo All Track 150kW 89':::...
...:::Toyota Celica 2.0Turbo 4WD 136kW 88':::...- Ex
...:::Toyota 4Runner 2.4i 84kW 89':::...
...:::N.M.T. Engineering:::...
nj u takove vahy uz te nakejch 20kg za ram fakt nezabije.)Leňulka píše:tak to zavidim, ja se dostala ze seriovych 1260kg na asi 1150kg, prozatim, vykon je 156PS planovano 230PS, ale to je zatim v nedohlednu, takze vykon zatim zustava, vaha musi jeste dolu, zatim sly z auta prkotiny jako interier, dal se planuje asi odlehcena kapota, mozna i misto skel plexy, lehci kola, pak taky hlavne skorepiny, no a kdyz to nepomuze, pujde se do motoru, tam je taky spousta zbytecnosti
Naposledy upravil(a) Ryba dne 25 črc 2007 12:43, celkem upraveno 1 x.
ITB Power
- Leňulka
- Moderátor
- Příspěvky: 925
- Registrován: 06 dub 2004 16:42
- Bydliště: Březová
- Kontaktovat uživatele:
hm to ne ale tak plan je aspon jedna tuna, tak snad to pujde, ty jsi odlehcil jakym zpusobem, kuchal si nebo i nejake zasahy do motoroveho prostoru?
...:::Toyota Celica 2.0GTi 16V 115kW 89':::...- Ex
...:::Toyota Celica 2.0Turbo All Track 150kW 89':::...
...:::Toyota Celica 2.0Turbo 4WD 136kW 88':::...- Ex
...:::Toyota 4Runner 2.4i 84kW 89':::...
...:::N.M.T. Engineering:::...
...:::Toyota Celica 2.0Turbo All Track 150kW 89':::...
...:::Toyota Celica 2.0Turbo 4WD 136kW 88':::...- Ex
...:::Toyota 4Runner 2.4i 84kW 89':::...
...:::N.M.T. Engineering:::...
no u te "civilni" pouze vyhazen interier a sedacka plus vejfuk je odost lehci nez serie plus sibr pryc. U toho co ted stavim bude 3/4 auta z karbonu nebo laminatu:-) ono sice uz ted je 1/4 z plastu prot je to tak lehky v zakladu to ma asi 900kgLeňulka píše:hm to ne ale tak plan je aspon jedna tuna, tak snad to pujde, ty jsi odlehcil jakym zpusobem, kuchal si nebo i nejake zasahy do motoroveho prostoru?
Jinak v motorovym prostoru nemam co odlehcovat:) Ten se naopak trosku ztizi diky swapu za jinej motor:)
ITB Power
- Leňulka
- Moderátor
- Příspěvky: 925
- Registrován: 06 dub 2004 16:42
- Bydliště: Březová
- Kontaktovat uživatele:
tak myslim ze jdes hodne dobrou cestou, psal si ze chces jezdit amatery, nebude to nebezpecne pulka auta plastova, nebo laminatova, vim chces ram, ale i tak se to auto rozbije na trsatka, neni plech prece jenom jistejsi a pevnejsi a udelat z laminatu jen urcite veci?? jen se ptam, ja napr. s karoserii neminim zatim nic delat, ale mozna v budoucnu ano, pac ta ma uz doziva, tak treba by se rada hodila jinak co se tyce swapu, ten ja neprosazuju, prijde mi to ted jako moda, takze se pokusim oturbit atmosferu urcitou metodou schvalenou vice lidma, co maji sice turbiny ale tuto upravu nevidi jako nerealnou, vykon 230PS ve finale jim prijde realny, ale swap, je jiste jednodussi cesta jak ziskat vykon, nez to co planuju ja, ma uprava bude spise loterie, ale kdyz se podari, odmena je jista
...:::Toyota Celica 2.0GTi 16V 115kW 89':::...- Ex
...:::Toyota Celica 2.0Turbo All Track 150kW 89':::...
...:::Toyota Celica 2.0Turbo 4WD 136kW 88':::...- Ex
...:::Toyota 4Runner 2.4i 84kW 89':::...
...:::N.M.T. Engineering:::...
...:::Toyota Celica 2.0Turbo All Track 150kW 89':::...
...:::Toyota Celica 2.0Turbo 4WD 136kW 88':::...- Ex
...:::Toyota 4Runner 2.4i 84kW 89':::...
...:::N.M.T. Engineering:::...
diky tem plastovejm dilu je to tauto tak lehky:-) Deformacni zony nula nula prd, tenky plechy jak picka, stim nic nenadelam. Od ramu si slibuju jak zlepseni bezpecnosti tak hlavne zvyseni tuhosti karoserie, ktera je dost zalostna... A bourat stim nehodlam... Koncept auta neni pouzitlnej na rally ale spis na slalomy na kery se budu zamerovat hlavne spolecne s okruhy a sprintama na 1/4mile.... Takze jediny ceho se bojim je ze bych to mohl dostat na boudu a tam bude podleme ram dostacujici.... casem hoodne casem si mozna troufnu na vrhcy:)Leňulka píše:tak myslim ze jdes hodne dobrou cestou, psal si ze chces jezdit amatery, nebude to nebezpecne pulka auta plastova, nebo laminatova, vim chces ram, ale i tak se to auto rozbije na trsatka, neni plech prece jenom jistejsi a pevnejsi a udelat z laminatu jen urcite veci?? jen se ptam, ja napr. s karoserii neminim zatim nic delat, ale mozna v budoucnu ano, pac ta ma uz doziva, tak treba by se rada hodila jinak co se tyce swapu, ten ja neprosazuju, prijde mi to ted jako moda, takze se pokusim oturbit atmosferu urcitou metodou schvalenou vice lidma, co maji sice turbiny ale tuto upravu nevidi jako nerealnou, vykon 230PS ve finale jim prijde realny, ale swap, je jiste jednodussi cesta jak ziskat vykon, nez to co planuju ja, ma uprava bude spise loterie, ale kdyz se podari, odmena je jista
Ale uz dost OT
ITB Power