Poslední návštěva: 22 říj 2017 20:05 Právě je 22 říj 2017 20:05

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




 [ Příspěvek: 1 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 08 srp 2013 15:01 
Offline
Administrátor

Registrován: 26 říj 2012 12:19
Příspěvky: 169
Vůz: VW Golf
Model: Golf 4 řady
Soutěžící: Craidy

Splněný dětský sen - Bolf IV by Craidy

>> Hlasujte pro tento vůz >>

Volkswagen Golf IV lámal rekordy v prodejnosti po státech celé Evropy a i díky svému
nadčasovému designu se stal snem mnoha kluků. Jedním z nich je i David Wágner alias
Craidy.


Svého vysněného Golfa IV se dočkal v květnu roku 2011. Byl to čistokrevný Němec, se
třemi dveřmi v barvě Atlantic Blue Pearlescent
s naftovým motorem o objemu 1.9 litru, který
disponuje 81 kW. Golf se doma ani neohřál a už potřeboval trochu vylepšit.

První vylepšení se týkalo jak jinak kol. Výběr padl na ASA AR1 v rozměru 9x18“. Ale stále
to nebylo ono, tak David kola nastříkal do svítivě žluté barvy, plastové šroubky vyměnil za
kovové a jako bonbónek pak vše doladil úzkými pneumatikami v rozměru 225/35 R18 značky
Hankook. Jenomže u kol samozřejmě nemohlo zůstat. Stále tomu totiž něco chybělo. Mezi
koly a blatníky zůstalo až zbytečně moc místa
a tak bylo jasné, že je potřeba auto trochu
přiblížit k zemi. Skvěle k tomu posloužil stavitelný podvozek TA-Technix, doplněný o kratší
tyčky stabilizátorů. Ale protože nic není tak jednoduché, jak na první pohled vypadá, tak se
kola samozřejmě nevešla do podběhů. Tenhle problém ale rychle vyřešily 15 mm podložky.

Obrázek

Čeho si na Golfu určitě všimnete na první pohled, je celá tak trochu jiná přední část vozu.
David to totiž vzal pořádně od podlahy a namontoval celou přední část z modelu Volkswagen
Bora
. Ten na vůz naštěstí pasuje víceméně bez problémů, ale nepolámat všechny plastové
packy to je opravdové umění. Ale protože je David hodně šikovný, vše dopadlo dobře.

Obrázek

Další díly se následně sháněly po různých internetových fórech. Nakonec na auto putovaly
spoilery z Golfa IV VR6, které jsou na „Bolfa“ jako ušité na míru. Zadní část vozu decentně
dolaďuje výfuk BOSI, který byl dobrou koupí od kamaráda. Po napasování působí jako
originální V6 výfuk. Rozhodně by už nikdo nepoznal, že pod kapotou dřímá chrochtavá 1,9
TDI s 81kW.
Teda aspoň do nastartování.

Obrázek

Decentnímu a typicky německy vyhlížejícími interiéru dominují sedačky Recaro, spolu
s leštěným polorámem. Ofuky palubní desky jsou podsvícené a jako volant byl použit 3
ramenný volant s tzv. bicepsy. Pocit luxusu přináší hliníkový GTI paket, který se skládá
z dekoru palubní desky, hliníkových madel, popelníku, nášlapů a pedálů. Opravdovou
lahůdkou je již těžko sehnatelná řadicí páka Limited Edition.

Motor je prozatím sériová „devatenáctistovka“ AFN s 81kW ještě s rotačním čerpadlem. V
plánu jsou nové sportovní vstřiky a vyladění softwaru pomocí dnes velmi oblíbeného chipu.
Tento typ motoru totiž nabízí celkem slušný prostor pro navýšení výkonu.

>> Hlasujte pro tento vůz >>



Obrázek

Obrázek


Nahoru
  
 
 [ Příspěvek: 1 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO