Poslední návštěva: 22 říj 2017 20:05 Právě je 22 říj 2017 20:05

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




 [ Příspěvků: 2 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 08 srp 2013 15:02 
Offline
Administrátor

Registrován: 26 říj 2012 12:19
Příspěvky: 169
Vůz: Trabant
Model: 601 Kombi
Soutěžící: Radek

Trabi srdcovka v kůži za 300 000 Kč

>> Hlasujte pro tento vůz >>

Chce to opravdu hodně nadšení, abyste se pustili do tuningové úpravy Trabanta. Náš
první soutěžící je se jmenuje Radek Skočík, který se do soutěže o Tuningove auto roku
2013 přihlásil s Trabantem 601 z roku 1973 ve verzi kombi. Radek je nejen tunerem, ale i
restaurátorem, renovátorem a díky svému vozu i skutečným detektivem. Tuning Trabanta
nezačíná u výběru kol ani v tuningovém krámu, ale pěkně u kytu, tmelu a se svářečkou.
Trabanta bylo totiž potřeba rozebrat do posledního šroubku.


Ani vám nebudu připomínat, že sehnat cokoliv na tento vůz je obrovský problém. Počínaje
novými gumami a konče náhradními díly, které jsou většinou z jiných trabantů, opravdu nic
se neshání snadno. Radek se toho ale nebál a trabanta složil dokonce z nových originálních
dílů
, které sháněl jako detektiv doslova po celé Evropě. To by ale nebyl trabant, kdyby
pořádně nezazlobil. První problém byl hned s koly. Originální rozteč šroubů je 4 x 160 a na to
se kola jen těžko hledají. Náprava proto musela být upravena pro rozteč 4 x 100 a nyní vůz
sedlá kola z Felicie
.

Obrázek

Každý, kdo někdy řídil Trabanta ví, že stejně tak „dobře“ jak akceleruje ( zrychlení z nuly na
100 za půl hodiny ), tak stejně „dobře“ brzdí. Přední bubnové brzdy proto musely pryč
a byly nahrazeny novými kompletními brzdami ze Škody Felicie. Zadní brzdy pak zůstaly
původní. Podvozek byl dle poslední módy upraven tak, aby se auto povalovalo trochu blíže
k zemi. Přední listové pero bylo z oblouku srovnáno do roviny, přední ramena zkrácena a
zadní náprava má sportovní stavitelný podvozek ze Škody Octávie.

Motor zůstal původní, tedy jen z pohledu údajů. Jedná se o vzduchem chlazený dvoudobý
motor o obsahu 595 ccm
, disponující úctyhodným maximálním výkonem 19 kW při 4 200
otáčkách. Aby mohl motor „trdlat“ jako správný Trabi, dostal zbrusu novou klikovou hřídel,
válce byly vybroušeny a včetně hlavy byly chemicky vyleštěny. Slovo původní zní fádně při
pohledu pod kapotu, protože na motoru nic nezůstalo tak jak to soudruzi z NDR poskládaly.
Motorový prostor byl kompletně přestavěn, nalakován a vyleštěn. Radek neopomněl ani
důležité detaily jako je spodní strana kapoty. Však se pokochejte sami.

Obrázek

Kompletní úpravou prošel i interiér, který byl zcela přepracován. Sedačky a vnitřní obložení
dveří dostaly nové čalounění, které je v kombinaci kůže a alcantara. Přerod zažila i celá
palubní deska, která dostala i LCD display, takže chybí už jenom klimatizace. V Trabim je
Autorádio Pioneer, Subwoofer Mac Audio a přední i zadní reproduktory Sony. Slyšet něco
jiného než motor je v Trabantu opravdu ceněné.
Interiér je doladěn koberečky, které byly šité
na míru.

>> Hlasujte pro tento vůz >>



Obrázek

Obrázek

Obrázek


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 09 srp 2013 11:02 
Offline

Registrován: 30 led 2013 10:47
Příspěvky: 143
Úprava motoru musela být neskutečná fuška.
Neskutečně dobře odvedená práce.

_________________
Jezdíš Volkswagenem a neznáš VWshop.cz? Chyba chyba chychaa..


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 2 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO