Soutěžící: Alesek22
>>>>>>>>>>>>>>>
Hlasovat pro tento vůz
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Král dieselových sprintů - VW Golf II TDI
Příběh Aleše a jeho Golfa druhé generace s naftou pod kapotou se začal psát v lednu roku
2009. Tehdy šlo o lehce orezlou „dvojku“, která moc parády neudělala. V průběhu několika dalších
let auto měnilo barvu i míru rzi. Chvíli to vypadalo, že Aleš auto i prodá, ale nakonec vše
dobře dopadlo a tak vám ji dnes můžeme představit.
![Obrázek](http://www.tuning-forum.org/auto_mesice/3kolo/GolfII/5.jpg)
První co si každý všimne, je skvělé stříbrné lakování. Nejdříve byl Golf ale lakován do vínové
barvy, elegantní stříbrná přišla na řadu až po neúspěšném pokusu o prodej. Během té doby
byl vůz několikrát odstrojen a nastrojen a i když to tak nevypadá, ani samotné lakování
neproběhlo bez problému. Nicméně se podařilo všechny nedostatky a chyby laku odstranit
a dotáhnout tak vše opravdu k dokonalosti. To potvrzuje bíle lakovaný spodek auta spolu
s šachovnicí, která kraluje středu podvozku auta.
V průběhu lakování se Aleš také pustil do karosářských úprav. Původní plastové kliky, které
měl Golf na dveřích, byly vyříznuty a nahrazeny klikami z Audi A3. Přední dvouoko bylo
nahrazeno originálním předkem z Golfu Rallye – tedy za hranatá světla a mračítko. Lemy
blatníku byly vytažením připraveny na široká kola a třetí kufrové dveře byly převařeny a bylo
zde vytvořeno místo pro US RZ.
![Obrázek](http://www.tuning-forum.org/auto_mesice/3kolo/GolfII/3.jpg)
Bez snížení se dnes žádná úprava neobejde a nevyhnul se tomu ani Alešův Golf. Ten
doslova leží na originálních 15 palcových kolech BBS RS o šířce 8 palců vpředu a 9.5 palců
vzadu a to díky podvozku KONI. Kola jsou obutá do pneumatik o rozměru 195/45 R15 a mají
vyleštěné límce, černé středy a pozlacené šroubky.
V motorovém prostoru se během doby vystřídalo několik naftových jednotek. Nejdříve to
byly starší rotačky, které sice vynikají naprostou spolehlivostí, ale neposkytují tolik prostoru
k nějakým úpravám. Po dlouhém laborování padl výběr na nejvýkonnější 1,9 TDI PD ARL o
sériovém výkonu 110kW. Sám o sobě je tento motor vynikající, ale Aleš zašel mnohem dál.
![Obrázek](http://www.tuning-forum.org/auto_mesice/3kolo/GolfII/4.jpg)
ARL osadil závodními vstřikovači, turbem GTB2260VK, intercoolerem z Golfu 2 Rallye a také
nechal vyladit soft od společnosti TdiFun. Na motoru je v současnosti odměřeno 277 koní
a 480 Nm. Z 0 na 175 km/h zrychlí Golf za 13.1 vteřiny. K přenosu tohoto výkonu je použita
keramická spojka a šestistupňová převodovka. Sériový Golf 2 by vzhledem ke svým velmi
mdlým brzdám a tragickému posilovači neměl šanci takový výkon jakkoliv ukočírovat. Proto
sériové brzdy nahradily kotouče AT Power o rozměru 288 mm, původně určené pro Passat
3B6. Ty společně s dvouplášťovým posilovačem poskytují dostatek brzdné síly.
![Obrázek](http://www.tuning-forum.org/auto_mesice/3kolo/GolfII/6.jpg)
Z Passatu byly použity ještě palubní budíky v interiéru. Přední sedačky pak nahradila
anatomická sedadla Konig. Celková bezpečnost je zaručena celohliníkovým šroubovatelným
rámem. O přehlušení chrochtavého motoru se stará rádio Alpina s reproduktory od
Emphaser s monoblokem o výkonu 2200W.
![Obrázek](http://www.tuning-forum.org/auto_mesice/3kolo/GolfII/1.jpg)
![Obrázek](http://www.tuning-forum.org/auto_mesice/3kolo/GolfII/2.jpg)
>>>>>>>>>>>>>>>
Hlasovat pro tento vůz
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>