Poslední návštěva: 16 pro 2017 23:35 Právě je 16 pro 2017 23:35

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




 [ Příspěvek: 1 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 02 říj 2013 17:41 
Offline
Administrátor

Registrován: 26 říj 2012 12:19
Příspěvky: 170
Vůz: Nissan Skyline
Soutěžící: 11.Ero

>>>>>>>>>>>>>>>
Hlasovat pro tento vůz
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Angličan s označením GT - Nissan Skyline GT-R33

Díky filmu Fast and Furious se Nissan Skyline GT dostal do povědomí i těch, kteří by ho
jinak přehlíželi. Ale nechme teď film filmem, protože skutečnost je vždy lepší. Právě proto
vám dnes legendu v podobě Nissanu Skyline představíme.


Obrázek

Jedná se o Nissan Skyline modelové řady GT-R33, který byl vyroben roku 1996 pro anglický
trh s řízením na pravé straně. Původní 2,5 litrový šestiválec, byl úpravou pístů rozšířen na
objem 2,7 litru. Již tak v celku výkonný původně atmosférický motor, dostal kompletní turbo
kit s označením T88 - 38 GK, který je schopný vyvinout plnící tlak až 2,2 baru. Při plném
tlaku turba je motor schopen dávat neskutečných 1100 koní výkonu. Nicméně vzhledem
k životnosti motoru jako takového, bylo potřeba plnící tlak alespoň trochu snížit. Nakonec
snižování skončilo na hodnotě 1.8 baru, při kterých motor poskytuje zhruba 820 koňských sil.

Obrázek

Ono na tomhle autě vlastně nic nezůstalo tak, jak bylo vyrobeno. Skyline by ani nebyl
dlouhodobě schopný takový nárůst výkonu ustát. Proto byly například sériové písty
vyměněny za kované od společnosti HKS o průměru 57 mm, kované jsou i nové ojnice od
společnosti CORILLO, rozvody jsou zase kevlarové a nová je i olejová pumpa značky JUN.

Obrázek

Hlava válců byla přepracována od japonské společnosti Zenatani přímo v Japonsku a je
připravena na výkon až 1300 koní. Úpravou prošla také vačka, která má úhel 290° a zdvih
11,5.

Tímhle výčtem ale veškeré úpravy nekončí. Další přišla na řadu palivová soustava. Vše
začalo v nádrži, kde původní čerpadlo nahradila tři nová čerpadla od společnosti BOSCH a
zároveň byl přidán externí palivový systém NISMO. Následuje palivová rozdělovací lišta
TOMEI, palivový regulátor NISMO a vysokotlaké vstřiky s 1000cc.

Obrázek

Ani výfukový systém se nevyhnul několika úpravám. Je dělán na zakázku od společnosti
TRUST a jeho průměr je pěkných 100 mm. Turbem tlačený vzduch je chlazen za pomocí
intercooleru postaveného společností NISMO. O řízení motoru se stará kompletně
naprogramovaná řídící jednotka HKS F CON PRO. Výkon je k pohonu všech kol přenášen
pomocí tří lamelové spojky OS Giken. O přenos na silnici se zase starají kola LM500 GT o
rozměru 18 palců pocházející z limitované edice a obuté do pneumatik Toyo 888 o rozměru
275/35 R18. Protože je potřeba takovou potvoru také pořádně zkrotit, byly na vůz
namontovány 8-pístkové brzdy s kotouči o rozměru 355 mm. A aby auto sedělo na silnici
přesně tak, jak má, byl zde použit stavitelný podvozek od JIC.

Uvnitř vozu nečekejte žádné extra vymoženosti. Vše je bezpodmínečně účelové a profesionální.
Sportovní sedadla jsou od společnosti BRIDE oblečená v černo červené kůži. Stejný oblek
dostaly i výplně dveří. Tachometr nahradil tuningový kousek od společnosti NISMO spolu s
budíky s pamětí GREDDY. Vše pak skvěle doplňuje kompletní vyrámování vozu. I samotný
exteriér jasné říká, že není radno si s tímhle autem zahrávat. Namontován byl DO Luck body
kit, který obsahuje přední a zadní nárazník společně s bočními prahy. Prostě bestie jak má
být, souhlasíte?

Obrázek

>>>>>>>>>>>>>>>
Hlasovat pro tento vůz
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>




Nahoru
  
 
 [ Příspěvek: 1 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO