

Moderátoři: Eiffel, Fáboš, Bohuš, Berry, habitat3, Tommy1978, Kane13, Ritchma
Nastavení podle světlé výšky není vůbec to správné řešení,protože to je pouze jen jeden z parametrů nastavení. Bohužel jediný používaný. Ti "prodejci" coilover kitu tady vůbec nevědí že něco takového vůbec existuje. Pojmy "bump steer" "roll steer" caster toe apod jsou pro některé zřejmě čarodějná zaklínadla.JRD McLAREN píše:
Nastavenie podvozku podla svetlej vysky, nieje vobec to najspravnejsie riesenie. aj ked dost casto pouzivane.
Presne.JRD McLAREN píše:Pomocou nastaveia na tychto vahach, dosiahnes toho, ze tazisko vozu bude v lini s pozdlznou osou vozu.
je dost podstatna vec, pretoze inak bude voz napr. nedotacavy do lavej strany, a pretacavy do prava..
(tiez aj "spominane" posobenia zotrvacnej sily pri brzdeni a pod)
NENI! cituji z uvodu teto DP http://www.vutbr.cz/www_base/zav_prace_ ... e_id=29233" onclick="window.open(this.href);return false;Tead píše: pokud se jezdí nastavitelnej podvozek na "běžný ježdění" tak je to uplně jedno... .
zmena tuhosti v tomto pripade nehra az tak velku rolu..Podry píše:Takže po každé když změním tuhost, výšku tak by mělo jít auto zas na váhy? Nebo motám jabka a hrušky dohromady?
no a to je pravě ono,proto jsem tenhle topic založil aby jim ty podvozky fungovali alespon tak jako serie. Jako takova financni raketa to taky není aby se tu dalo dohromady par lidi co to na aute ma a chteli by aby jim to i fungovaloTead píše: utrácet desetitisíce za stavitelnej, kterej mu je uplně k hovnu, protože ani zdálky neuvidí hranici možností toho podvozku, pokud chce člověk podvozek využít tak právě musí využívat možnosti jeho nastavení, ne jen stylem dám to co nejníž ať to sedí a pak tam natočí nejvíc soft nastavení aby se s tím vůbec dalo jet..
kup ten gmax ...za málo peněz optimum muziky.Podry píše:já mít stavitelný podvozek tak bych do toho šel už jen proto abych zažil rozdíl před a po. Snad se dočkám někdy![]()
Co potom třeba při koupi nestavitelného kitu sníženého o 30mm? Tam je to prostě nastaveno podle nějakých údajů na dané auto a šmitec? Pochybuju, že by to nějak testovali přímo na autě na které to prodávají.. Při nainstalování takového podvozku by byli údaje na váhách špatné? Nebo by to bylo zanedbatelné?
Při stavitelném podvozku když obdržím údaje pro nastavení na daný vůz tak jsou pořád potřeba váhy?
Může někdo objasnit co je to přepětí pružiny?
ano,není to štelovák nebo značak ale v situaci když dáš v přepočtu 7tis za podvozek tak nic lepšího nekoupíš.a to mám srovnání ze třech různých roveru a ruzných tlumičů.Květoslávek píše:kup ten gmax ...za málo peněz optimum muziky.Podry píše:já mít stavitelný podvozek tak bych do toho šel už jen proto abych zažil rozdíl před a po. Snad se dočkám někdy![]()
Co potom třeba při koupi nestavitelného kitu sníženého o 30mm? Tam je to prostě nastaveno podle nějakých údajů na dané auto a šmitec? Pochybuju, že by to nějak testovali přímo na autě na které to prodávají.. Při nainstalování takového podvozku by byli údaje na váhách špatné? Nebo by to bylo zanedbatelné?
Při stavitelném podvozku když obdržím údaje pro nastavení na daný vůz tak jsou pořád potřeba váhy?
Může někdo objasnit co je to přepětí pružiny?
Asi takhle:Tead píše:pokud se jezdí nastavitelnej podvozek na "běžný ježdění" tak je to uplně jedno... nebezpečnej ten podvozek nebude..