Poslední návštěva: 19 črc 2018 03:11 Právě je 19 črc 2018 03:11

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




 [ Příspěvků: 107 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 08 pro 2017 15:13 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 05 srp 2005 13:31
Příspěvky: 3710
Bydliště: Český Těšín
tireguy píše:
JRD nafot zbytek stroje :) (mam v planu tig poridit necham si poradit) :mavani:
Taky mam v planu poridit... 8)

_________________
Audi Coupe Quattro


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 08 pro 2017 18:50 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 01 bře 2009 19:36
Příspěvky: 5529
Bydliště: Sokolov-Svatava
mam taky novou analni sondu. :D tig neumim. :D
hudba je monstrozni tvl. by me sousedi ukamenovali, uz takhle nejsem kvuli hluku obliben. :lol:


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
www.ar166.galerie.cz..........................................................................................................................................Mattig SSF (Sokolov-Svatava-Felgen) :D


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 09 pro 2017 16:25 
Offline

Registrován: 03 kvě 2016 14:33
Příspěvky: 129
ta puvodni sestava moc nehrala tak jsem trosku swapnul 8) premyslim jestli by s tim uz neslo taky svařovat


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 08 led 2018 12:54 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 05 srp 2004 00:35
Příspěvky: 9273
Bydliště: Moravian-Silesian region
Hudba musí být, bez hudby ani neoblékám pracovní rukavice :deejay:

_________________
..:: Audi A6 Allroad 2.7biT 184KW ::.. family car
..:: Audi A4 1.8T 120KW ::.. my wife
..:: Audi R8 2x35W ::.. my son
..:: FIRST Bike ::.. my daughter


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 08 led 2018 13:34 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 05 srp 2005 13:31
Příspěvky: 3710
Bydliště: Český Těšín
Tak uz jsem si TIGa poridil, je to super vec, ted jeste vychytat poradne ty svary :D ale na to ze to bylo prvnich cca 20 svaru tak neni to nejhorsi :D

Tady nejaky pozink plech...tloustka 2 mm
Obrázek

a tady nerez, neni to uplne idealni, ale casem snad bude :lol:
Obrázek Obrázek

_________________
Audi Coupe Quattro


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 08 led 2018 15:04 
Offline

Registrován: 03 kvě 2016 14:33
Příspěvky: 129
tom- jakej typ a kolik stalo 8) ?


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 08 led 2018 22:36 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 05 srp 2005 13:31
Příspěvky: 3710
Bydliště: Český Těšín
Bral jsem ceskeho vyrobce Omicron Gama 1500L HF TIG. Komplet se vsim (bez helmy, rukavic,dratu, elektrody) cca 13 500

_________________
Audi Coupe Quattro


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 09 led 2018 20:04 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 3934
..tak to ja som investoval trochu viac..
reku ze nech sa stym da ja hnilik zvarat ...


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 09 led 2018 23:52 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 24 pro 2009 23:17
Příspěvky: 688
Tom_ píše:
Tak uz jsem si TIGa poridil, je to super vec, ted jeste vychytat poradne ty svary :D ale na to ze to bylo prvnich cca 20 svaru tak neni to nejhorsi :D

Tady nejaky pozink plech...tloustka 2 mm
Obrázek

a tady nerez, neni to uplne idealni, ale casem snad bude :lol:
Obrázek Obrázek

TIG-om sa má zvárať dokonale očistený material!!! Aj obyčajné čierne železo bez hrzdze treba prebehnúť šmirglákom, alebo normálne brúsnym kotúčom, žiadna mastnota, okuje, farba. Na bordel typu zinok to už vôbec nie je vhodné, ideálne je to na nerez.
Na nerez stačia polovičné ampére voči železu. Čokolvek čo sa ide zvárať by malo byť ideálne zlícované - doslova na tupo bez medzery, fugy 3-5mm nie sú pre TIG ale MIG (CO2)
A mať stále zabrúsenú elektrodu, inak oblúk horí niekam do <> a material sa zle zlieva

Ja si brúsim zuby na TIG AC/DC z práce, ale až sa kúpi nový. Starý Formig 249 som si odkúpil za 25€ :lol: :lol: :lol: Na bazoší 600€


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 10 led 2018 19:54 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 05 srp 2005 13:31
Příspěvky: 3710
Bydliště: Český Těšín
Ano, to vsechno jsem jiz zjistil po prvnim zkusebnim svarovani, holt je to pro mne neco noveho a stale se ucim. :wink:

_________________
Audi Coupe Quattro


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 13 led 2018 14:35 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 05 srp 2005 13:31
Příspěvky: 3710
Bydliště: Český Těšín
Tak jsem dneska trosku si zasvaroval....Prvne jsem zkousel nejaky zelezo (prvni obrazek)...Tloustka cca 5-6mm... Wolf elektroda 1,6mm, drat 1,6mm, Amps okolo 80..A moc mi to neslo, je fakt, ze to obrouseni nebylo uplne idealni . Obcas se mi nalepil material na elektrodu, nebo se mi prilepila,ale vzdy po tom jsem ji obrousil do pozadovaneho tvaru
Potom jsem si zkusil nerez. Drat 2mm, Amps cca 80, tloustka okolo 2mm...Mam pocit ze ten nerez mi jde lepe..Nejaky rady?
Na fotkach jde videt jak vysunout wolf el. mam...
Budu rad za jakykoliv rady

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

_________________
Audi Coupe Quattro


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 13 led 2018 19:21 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 24 pro 2009 23:17
Příspěvky: 688
Chce to hlavne vela skúšať. Nerez ide pochopitelne krajšie, lebo je to čistý material, železo je bordel, preto som písal prebehnúť šmirglákom, alebo rezným kotúčom 2mm (1mm by mohol prasknúť) "oblízať" povrch aby si nenarobil ryhy ako s klasickým brúsnym.

Dalšia vec je prídavný material, radej tenší aby sa lahšie natavoval, 2 či 2,4mm používam len na hliník, inak skôr 1,6mm niekedy si normálne odstrihnem na železo kus drôtu z CO2 1mm
Ked si neleješ na ihlu tak rovno môžeš brúsiť, Tak isto dbať na to aby si prídavný material neodtiahol daleko, lebo ak ho máš žeravý a vytiahneš ho daleko od hubice tak sa okysličí a ked ho následne pridáš tak ti môže urobiť vadu, začne pórovať
Ihlu máš asi moc vytiahnutú a asi by som dal aj väčšiu hubicu

Až hliník bude sranda, tam sa človek nenaponáhla, aby šlo zvárať musí mať material rozumnú teplotu a až potom pridávať prídavný material. Je to asi tak 3x náročnejšie ako nerez, horšie sa to zlieva, ba sa to nechcene rozlieva, na to treba daleko viac cviku


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 13 úno 2018 16:23 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 05 srp 2005 13:31
Příspěvky: 3710
Bydliště: Český Těšín
Tak nejaky muj prvni vyrobek :D :D Jeste mam par napadu jak to doladit, tak snad pres vikend dodelam :D . JInak pufko diky za rady 8)

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

_________________
Audi Coupe Quattro


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 15 úno 2018 10:16 
Offline

Registrován: 07 led 2006 20:03
Příspěvky: 107
Vysunutí elektrody cca 3mm (nejjednodussi je oprit si hubici o material v pozici v jake budes svarovat a elektrodu vysunout zhruba o 1mm min. Pri svarovani se drzethodne blizko .
prutok argonu cca 8 m3 (nejsem si jistej jed.otkou) na budiku za redukcakem proste "8".pokud bude malo bude elektroda cerna od sazi . Nezapomenout na dofuk ,min 4s.+.
Brouseni elektrody uhly a tvar najdes nanetu ,maly proudy (nerez) kuzel 30 st pozor musi byt jemny brus a brousit spici "proti"kotouci aby ryhy pobrouseni nebyly kolmo ale po spicce ty vrypy kolmo pak rozptyluji oblouk .
Idealni si zajit nekde kde s tigem delaji nebo lip si pozvat k sobe aby ti ukazal spravny serizeni masiny ,brouseni ,pozice,rychlost atd.

_________________
nejde? divný slovo,co vlastně znamená?

Honda Prelude 3G


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 15 úno 2018 19:08 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 01 bře 2009 19:36
Příspěvky: 5529
Bydliště: Sokolov-Svatava
jen doplnim to množství plynu. je to 8 litru za minutu. 8) konecne jsem se v TIG tématu chytnul. :D :lol:

_________________
www.ar166.galerie.cz..........................................................................................................................................Mattig SSF (Sokolov-Svatava-Felgen) :D


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 15 úno 2018 19:55 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 05 srp 2005 13:31
Příspěvky: 3710
Bydliště: Český Těšín
Ja pouzivam od 5-7l za minutu...

_________________
Audi Coupe Quattro


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 08 črc 2018 21:43 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 13 zář 2011 19:48
Příspěvky: 2085
Bydliště: Středočeský kraj
Máte nějaký tip, jak zjistit místo úniku tlaku mezi turbem a klapkou? Bublinková metoda mi moc nefunguje. Není to pravidlem, ale občas se stane, že při určitém tlaku turba se ozve pískání, jak někde uniká tlak. Stačí ale lehce přidat a je ticho. Asi to nebude velký únik, protože to ani není vidět na logu.

Zkoušel jsem udělat kouřový test, ale nevím, co udrží tlak třeba 4 bary, kde rozdělám oheň. Zkoušel jsem bedýnku na munici, ale při tlaku 2 bary se nafoukla, bohužel 2 bary nestačí na natlačení vedení, přes ventil jsem to do vedení nedostal. Víc jsem se bál pustit do té bedýnky. Nevíte, kolik barů může taková bedýnka udržet?
Obrázek


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 107 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Originál a repas turbo
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO
Zpracování osobních údajů